• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان




مزرعه میوه های گرمسیری پنانگ

نام سرگرمی

Penang Tropical Fruit Farm

نوع سرگرمی

پارک و باغ

کشور

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 9:00 الی 17:00

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

40 رینگیت

آدرس

no 18, Nile Stone, Jalan Teluk Bahang, Teluk Bahang, 11050, Pulau Pinang, Malaysia

مزرعه میوه های گرمسیری یک باغ ارگانیک 25 جریبی در پنانگ است که بیش از 250 نوع درخت میوه گرمسیری و نیمه گرمسیری دارد و تقریبا در دو کیلومتری جاده تلوک باهانگ (Teluk Bahang) واقع شده است. این باغ در سال 1993 در تلاش برای حفاظت از درختان میوه کمیاب و عجیب و غریب توسعه داده شد. 
مجموعه درختان مزرعه میوه شامل گونه هایی از گوشه و کنار دنیا از جمله آمریکای مرکزی و جنوبی، آفریقای مرکزی، هند، خاورمیانه، کارائیب و جزایر اقیانوس آرام است. این فعالیت اقتصادی بوم گردی فقط از کودهای آلی استفاده می کند. 
مزرعه میوه های گرمسیری روزانه تورهای با راهنما را ارائه می کند و در این تورها علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در مورد میوه ها، بازدید کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا در تورهای دو ساعته محصولات محلی را امتحان کنند. در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، باغ میان ارائه وعده های سبک، آب میوه و کباب را برای بازدید کنندگان در نظر می گیرد. 
علاوه بر حفاظت از درختان میوه کمیاب، مزرعه میوه های گرمسیری به دنبال آموزش و ارتقا نقش کشاورزی در مناطق روستایی ایالت نیز می باشد.

قیمت بلیت: برای بزرگسالان ۴۰ رینگت و برای کودکان ۳۰ رینگت است


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به مزرعه میوه های گرمسیری پنانگ

دیدنی های نزدیک به مزرعه میوه های گرمسیری پنانگ

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید