• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی پارک رامای نهم شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی پارک رامای نهم شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی پارک رامای نهم شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی پارک رامای نهم شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی پارک رامای نهم شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی پارک رامای نهم شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی پارک رامای نهم شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی پارک رامای نهم شهر تایلند کشور بانکوک


پارک رامای نهم

نام سرگرمی

Rama IX Park

نوع سرگرمی

پارک و باغ

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 17:00 الی 21:00

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

در حدود 10 بات

آدرس

Rama IX Road, Suan Luang, Prawet, Bangkok 10250, Thailand

پارک رامای نهم بزرگترین فضای سبز بانکوک است و دارای یک باغ گیاه شناسی زیبا، یک دریاچه بزرگ و باغ های الهام گرفته از کشورهای جهان می باشد. بازدید از این پارک بزرگ در حومه بانکوک که در سال 1987 و برای جشن تولد 60 سالگی پادشاه بومیبول (Bhumibol) تاسیس شد، یک راه خوب برای دوری از شلوغی شهر است. با وجود چیزهای جالب بسیاری که برای دیدن در اینجا وجود دارد، این پارک اغلب به طرز غافلگیر کننده ای خالی از گردشگران است، که تجربه ای عالی از دیدن چگونگی وقت گذراندن افراد محلی در بعد از ظهرها را ارائه می دهد.
پارک رامای نهم در فاصله 15 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و آسان ترین راه برای رسیدن به اینجا استفاده از تاکسی است. ولی در صورت ترافیک سنگین می توانید از اسکای ترین استفاده کنید. این مسیر از مرکز شهر حدود 150 بات هزینه دارد و با تاکسی حدود 30 دقیقه طول می کشد. 
هزینه ورودی پارک حدود 10 بات است و بیشتر افراد در ساعات اولیه صبح برای ورزش و بعد از ظهرها نیز، خانواده ها و زوج های جوان برای استراحت به اینجا می آیند. بهترین زمان برای بازدید از پارک رامای نهم در ماه دسامبر است، زمانی که این پارک میزبان یک جشنواره گل سالانه هیجان انگیز می باشد. این پارک در مساحتی برابر با 80 زمین فوتبال ساخته شده است و گشت و گذار و کاوش در آن چند ساعت طول می کشد. این پارک به بخش های مختلفی تقسیم شده است و مهمترین بخش آن در حاشیه دریاچه قرار دارد. 
در داخل پارک رامای نهم، می توانید بنایی قدیمی با یک منار طلایی را مشاهده کنید که از آن به عنوان یک گالری در جشن زندگی پادشاه استفاده می شود و شامل عکس ها، نقاشی ها و اطلاعاتی مربوط به پروژه های سلطنتی است. چندین کشور از جمله انگلیس و ژاپن در باغ های پارک رامای نهم حضور دارند. نمایشگاه چوبی که بخشی از باغ چینی را تشکیل می دهد و در یک باغ دیوار دار پنهان شده است و یک حوضچه نیلوفر آبی و پل های مینیاتوری در پشت آن قرار دارد. باغ آمریکایی نیز در یک گنبد بزرگ پیشرو قرار دارد و یادآور کویر شنی نوادا، با کاکتوس های فراوان است. 
باغ ایتالیایی توسط آب نماهای زینتی و حصارهای کاملا آراسته نمایش داده شده است. یک باغ فرانسوی نیز در آن قرار دارد که یک ردیف درخت چشمگیر و مجسمه ای که یادآور آثار عالی رودین است را به نمایش می گذارد. اگر می خواهید در مورد گیاهان تایلندی بیشتر بدانید، باغ گیاه شناسی بزرگی وجود دارد که در آن انواع زیادی از گل ها و درختان زیبا، به همراه ارکیده ها و گیاهان گلخانه ای الهام گرفته از دوران استعمار یافت می شوند. مطمئن شوید که از نمایشگاه تاکان پراکیا (Thakon Phrakia) در وسط یک حوضچه نیلوفر آبی بازدید کنید. این نمایشگاه تصویر کاملی از طراحی کلاسیک تایلندی را ارائه می دهد.
اگر به دنبال یک روش بهتر برای کشف پارک هستید، سوار قطارهای کوچکی شوید که بازدید کنندگان را از دروازه ها به سمت مکان های محبوب و نقاط تفریحی می برند. تعداد زیادی غرفه کوچک بستنی فروشی و نوشیدنی در اطراف پارک وجود دارد، اما اگر به دنبال چیزهای اساسی تری هستید، قبل از ناهار به اینجا بیایید و در آنجا می توانید فروشنده هایی را پیدا کنید که در ورودی پارک، مرغ کباب شده، نودل و میوه می فروشند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به پارک رامای نهم

دیدنی های نزدیک به پارک رامای نهم

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید