• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا
  • سرگرمی دهکده فیل شهر تایلند کشور پاتایا


دهکده فیل

نام سرگرمی

Elephant Village

نوع سرگرمی

باغ وحش و آکواریوم

ناحیه

اطراف شهر

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 8:30 الی 19:00

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

از 500 بات به بالا

آدرس

53/48 Chaiyaphruek 2 Rd, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

دهکده فیل پاتایا یک پناهگاه فیل غیرانتفاعی است که در پاتایا، در استان چونبوری تایلند واقع شده است. از این مکان در ابتدا برای آموزش فیل ها جهت انجام کار مورد استفاده قرار می گرفت، اما اکنون به یک مکان مشهور گردشگری تبدیل شده است. دهکده فیل در سال 1973 تاسیس شد تا مکانی امن برای فیل های کارگر سابق که زخمی یا بیمار شده اند فراهم شود. بازدید از دهکده فیل ها نه تنها یک تجربه جدید و عالی است، بلکه یک عمل خیرخواهانه نیز می باشد، زیرا هزینه ورودی بازدید کنندگان برای تأمین مخارج فیل ها در حال حاضر و در آینده استفاده می شود.
دهکده فیل برنامه هایی مانند اجرای فیل ها، حمام کردن فیل ها، آموزش فیل ها، کار کردن فیل ها در اردوگاه، چگونگی هوشمند بودن فیل ها از جمله رژه فیل ها و فعالیت های بیشتر را به نمایش می گذارد. ارابه سواری در اطراف دهکده فیل ها، فعالیت دیگری است که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. 
در اینجا از نمایش رشد کرم ابریشم و ابریشم تایلندی در خانه ابریشم نیز دیدن کنید. ابریشم تایلندی از گذشته تاکنون محبوب بوده است و دهکده فیل پاتایا برای گردشگران نمایش هایی برگزار می کند تا فرایند بافتن ابریشم را بیاموزند. پرورش کرم ابریشم، ابریشم، پیله ابریشم، بافندگی ابریشم و محصولات ابریشم، مواردی هستند که در این نمایشگاه وجود دارند و بازدید کنندگان می توانند برای سوغات خود محصولاتی از پیله ابریشم و ابریشم تایلندی را نیز خریداری کنند. 
قایقرانی و رفتینگ در دریاچه دهکده، از فعالیت های تفریحی است که بازدیدکنندگان می توانند در اینجا انجام دهند و امکان غذا دادن به گربه ماهی های غول پیکر و دیگر آبزیان در امتداد دریاچه نیز وجود دارد. مینی زوو (Mini Zoo) و سواری با موتور چهار چرخ فعالیت های دیگری هستند که بسیار مورد توجه می باشند.

یک ساعت پیاده روی با فیل
از فیل سواری در میان مزرعه های زیبا و بوته های سرسبز به مدت حدود 45 تا 50 دقیقه (یک صندلی مشترک برای 2 نفر) لذت ببرید. پس از توقف کوتاهی در خانه ابریشم، بازدیدکنندگان توسط لندرور به دهکده فیل باز گردانده می شوند. در این دهکده، از بازدید کنندگان با میوه های فصل پذیرایی می شود و این خدمات روزانه چهار بار ارائه می شود که اولین مورد آن ها در ساعت 9:00 اتفاق می افتد. این خدمات در ساعت های 10:30 ، 12:30 و 16:00 دوباره ارائه می شود. برای نمایش ویژه جنگل، رزرو باید از قبل انجام شود.

پیاده روی ترکیبی
پیاده روی ترکیبی که حدود سه ساعت و نیم طول می کشد، تجربه عبور از میان یک جنگل سرسبز را ارائه می دهد. این فعالیت با فیل سواری شروع می شود و شامل تقریبا 1 ساعت فیل سواری (یک صندلی مشترک برای 2 نفر) و پس از آن 20 دقیقه پیاده روی در جنگل و همراه با بازدید از خانه ابریشم است. در ادامه 20 دقیقه قایق سواری در دریاچه محلی وجود خواهد داشت، که از آنجا بازگشت به دهکده فیل با یک ارابه سواری به پایان می رسد. پس از بازگشت به دهکده فیل، از بازدید کنندگان با یک ناهار یا شام خانگی پذیرایی می شود. همراه با نمایش ویژه جنگل، این خدمات روزانه دو بار، در ساعت 10:30 و 16:00 ارائه می شود.

تور موتور چهار چرخ (ATV)
این یک سفر تفریحی 7 کیلومتری با موتور چهار چرخ در اطراف دریاچه قو و مزارع تاپیوکا است که یک ساعت طول می کشد. یکی دیگر از تورهای موتور چهار چرخ (16 کیلومتری) حدود 2 ساعت طول می کشد که شامل بازدید از اطراف دریاچه قو، جنگل درختان ساج، مزارع تاپیوکا، اکالیپتوس و یک شام کبابی است که پس از سواری سرو می شود. (تور در ساعت 16:00 شروع شده و تا ساعت 19:00 ادامه می یابد).

هزینه ها
قيمت نمايش فيل برای هر نفر 500 بات است.
پیاده روی فیل یک ساعته: 1200 بات برای هر نفر که شامل پیاده روی فیل، خانه ابریشم و میوه ها می شود.
پیاده روی ترکیبی: 2000 بات برای هر نفر که شامل پیاده روی فیل، پیاده روی در جنگل، رفتینگ، ارابه سواری و ناهار یا شام می شود.
تور ماشین چهار چرخ: 2000 بات با پذیرایی میوه های فصل (1 ساعت)، 4500 بات با ناهار یا شام و نمایش جنگل (2 ساعت).

نکته: نمایش فیل ها از ساعت 2:30 بعد از ظهر شروع می شود.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به دهکده فیل

دیدنی های نزدیک به دهکده فیل

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید