• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بزرگترین رویدادهای دوحه در طول جام جهانی

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۱/۹/۲۲   تعداد بازدید : 1485   گروه مطلب : اخبار


بزرگترین رویدادهای دوحه در طول جام جهانی

جام جهانی فوتبال قطر 2022 بزرگترین رویدادی است که دوحه تا به حال به خود دیده است و این فقط فوتبال نیست که هواداران را سرگرم می کند.
کمیته عالی، موزه‌ های قطر و سایر نهادهای این شهر هزاران کار سرگرم‌ کننده را برای انجام دادن در دوحه در مدت برگزاری جام جهانی آماده کرده‌ اند و ما آنها را در زیر برای شما جمع‌ آوری کرده‌ ایم.

کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن در دوحه در طول جام جهانی: در ساحل
ساحل 974
ساحل 974 که در نزدیکی استادیوم 974 قرار دارد، یکی از چند ساحل جدیدی است که در قطر قبل از جام جهانی افتتاح شده است. این نوار ماسه ای 1.5 کیلومتری می تواند تا 5000 نفر را در خود جای دهد و در طول مسابقات موسیقی زنده، فعالیت ها و انواع غذاها و نوشیدنی ها را ارائه می کند.
رایگان (برای دارندگان کارت هیا)، 35 ریال قطر (بزرگسالان)، 15 ریال قطر (کودکان). همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است. در نزدیکی استادیوم 974، راس ابو عبود.

باشگاه ساحلی B12
تیم باشگاه ساحلی B12 در عقبه اردن، به تازگی شعبه ای را در دوحه افتتاح کرده است. این کلوپ ساحلی با مساحت 40,000 متر مربع، دارای تعدادی غذاخوری در فضای باز و همچنین یک رستوران سرپوشیده با نقاشی دیواری از هنرمندان قطری بر روی دیوارهای آن است. هزینه ورودی شامل خدماتی نظیر تخت آفتابگیر، حوله ساحلی و صورت، آب و دسترسی به پارک آبی شناور است.
150 ریال قطر (یکشنبه - پنجشنبه)، 200 ریال قطر (جمعه - شنبه)، رایگان (کودکان زیر 18 سال). همه روزه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ساحل شمالی خلیج غربی.

باشگاه ساحلی B12


قطایفان بیچ فست با پشتیبانی Unit-Y
در جزیره قطایفان شمالی، طرفداران موسیقی می‌ توانند کنسرت‌ های زنده را در جشنواره ساحلی قطایفان با پشتیبانی Unit-Y تماشا کنند. در کنار هنرمندان قطری و کنسرت‌ های بین‌ المللی، فعالیت‌ های آبی، فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی و بیش از ۵۰ فروشگاه غذا و نوشیدنی نیز وجود دارد. لازم نیست لحظه ای از جام جهانی را از دست بدهید، چرا که مسابقات در اینجا نیز نمایش داده می شود.
از 235 ریال قطر. از یکشنبه 20 نوامبر تا یکشنبه 18 دسامبر از ساعت 10 صبح تا 4 صبح باز است. جزیره قطایفان شمالی، q-tickets.com/qetaifan.

قطایفان بیچ فست با پشتیبانی Unit-Y


کارهای سرگرم کننده در دوحه در طول جام جهانی: نمایشگاه ها
موزه هنر آسیاب 2030
قرار است سه موزه بزرگ جدید، از جمله موزه هنر آسیاب در قطر در دهه آینده افتتاح شود. این نمایشگاه که هم در محل کارخانه آسیاب آرد (که بعدا از ساخت و ساز جدید استقبال خواهد کرد) و هم در محل تازه بازسازی شده النجاده میراث برگزار می شود، چشم انداز موزه از جمله معماری و باغ منحصر به فرد آن را ارائه می دهد. ما قبلا در مورد موزه آینده هنر مدرن و معاصر هیجان زده بودیم، اما فکر می کنیم بازدید از این نمایشگاه آن را به سطح بالاتری می برد.
رایگان. دوشنبه 24 اکتبر - پنج شنبه 30 مارس. از شنبه تا پنج شنبه از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. جمعه ساعت 14 تا 19 انبار آسیاب آرد قطر، دوحه کورنیش و منطقه النجاده، دوحه قدیم، qm.org.qa.

موزه هنر آسیاب 2030


بغداد: چشم نواز
موزه هنرهای اسلامی یکی از بهترین گالری‌های هنری دوحه است و بازدید از آن یکی از بهترین کارهایی است که می‌ توان در این شهر در طول جام جهانی انجام داد. پس از بازگشایی آن در اوایل اکتبر، اکنون می‌ توانید از نمایشگاه چشم نواز دیدن کنید. این نمایشگاه از پایتخت عراق به‌ عنوان مهم‌ ترین و تاثیرگذارترین شهری که تا به حال در جهان اسلام ایجاد شده است، تجلیل می کند و شما را به توری از سال 750 میلادی تا امروز می‌ برد و در عین حال بر نقش بغداد به‌ عنوان شهر قدرت، دانش و ثروت تاکید می‌ کند.
100 ریال قطر (بزرگسالان)، رایگان (کودکان 16 سال و زیر). همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز است. موزه هنر اسلامی، دوحه کورنیش، mia.org.qa (4422 4444).

نمایشگاه دیگو مارادونا
در منطقه طراحی دوحه، نمایشگاهی را خواهید دید که به یادبود دیگو مارادونا اختصاص یافته است. این نمایشگاه دستاوردهای ورزشی مارادونا با آرژانتین جونیورز، بوکا جونیور، بارسلونا، ناپولی، نیوولز اولد بویز، سویا و البته تیم ملی آرژانتین، از جمله اولین پیراهن او که به سال 1969 باز می گردد را به نمایش می گذارد. در کنار پیراهن ها، این مجموعه همچنین عکس های منتشر نشده، ویدیوهای اختصاصی و یک تجربه مجازی را به نمایش می گذارد.
45 ریال قطر (بزرگسالان)، 15 ریال قطر (کودکان بالای شش). چهارشنبه 16 نوامبر - سه شنبه 20 دسامبر از 10 صبح تا نیمه شب. منطقه طراحی دوحه، مرکز شهر مشرب دوحه. tenexperience.com (5994 1426).

تجربه الجزیره
"تجربه الجزیره" رشد شبکه رسانه ای دولتی الجزیره را در 25 سال گذشته نشان می دهد و اینکه چطور از یک کانال تلویزیونی به یک رسانه جهانی تبدیل شده است. در کنار کاوش ارزش‌ های بنیان گذاری، فرآیندهای خلاقانه و فناوری‌ های مورد استفاده، تعدادی نمایشگاه تعاملی نیز وجود خواهد داشت، از جمله تجربه استودیویی و بخش غوطه‌ وری که از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده می‌کند.
50 ریال قطر (بزرگسالان)، رایگان (کودکان 16 سال و زیر). سه شنبه 1 نوامبر - شنبه 25 مارس 2023. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. ایستگاه آتش نشانی دوحه، وادی السیل (4422 4222). 

موزه هنر آسیاب 2030


والنتینو برای همیشه (Forever Valentino)
یکی از بهترین کارهایی که باید در دوحه در مدت جام جهانی انجام دهید (به نظر ما) بازدید از والنتینو برای همیشه در M7 است. فضای این نمایشگاه به تصویری رویایی از شهر رم تبدیل شده است که شما را از میان کاخ‌ ها، میدان‌ ها و حیاط‌ های آن می‌ برد و آثار والنتینو در نزدیکی منابع الهام‌ بخش هم برای والنتینو گاروانی بنیانگذار و هم جانشین او پیرپائولو پیچیولی به نمایش گذاشته شده است. بیش از 200 اثر والنتینو اوت کوتور و لباس‌ های آماده پوشیدن، از جمله طراحی هایی کمتر دیده شده برای افرادی مانند الیزابت تیلور، ژاکلین کندی و زندایا به نمایش گذاشته شده است.
100 ریال قطر (بزرگسالان)، رایگان (کودکان 16 سال و زیر). جمعه 28 اکتبر - شنبه 1 آوریل 2023. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. M7، مرکز شهر مشیرب دوحه، m7.org.qa.

والنتینو برای همیشه (Forever Valentino)


فریدا خالو، بیوگرافی همه جانبه
موزه‌ های مشیرب که روز یکشنبه 29 آبان ماه افتتاح شد، میزبان "فریدا خالو، بیوگرافی همه‌ جانبه" نیز خواهد بود. سفر احساسی که با مشارکت شرکت فریدا خالو، گروه سلس و نمایشگاه نکست ایجاد شده است، شما را با زندگی این هنرمند آشنا خواهد کرد.
موزه‌ های مشیرب، مرکز شهر مشیرب دوحه.

کار عشق: اساطیر تاریخ فلسطین
در نمایشی که به عنوان بخشی از سال فرهنگ قطر، مناسا 2022 است، کار عشق: اساطیر تاریخ فلسطین، نگاهی اجمالی به تاریخ اساطیری تاتریز می اندازد. این نمایشگاه شما را از تاتریز به عنوان یک اثر شخصی که با عشق ساخته شده است، به یک نماد ملی و در نهایت به یک محصول در بازار می برد. این نمایشگاه همچنین ایده هایی در مورد جنسیت، کار و کالاسازی را بررسی می کند.
چهارشنبه 12 اکتبر - شنبه 28 ژانویه 2023. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. گالری موزه‌های قطر کاتارا، دهکده فرهنگی کاتارا.

کار عشق: اساطیر تاریخ فلسطین


موزه لوسیل: داستان یک جهان متصل 
نمایشگاه دیگری که برای معرفی یک موزه جدید به شما طراحی شده است، موزه لوسیل: داستان یک جهان متصل است که می توانید آن را در گالری الرواق بیابید. تمرکز موزه لوسیل بر هنر شرق‌ شناسی، مصنوعات باستان‌ شناسی و رسانه‌ ها از دوران پیش از تاریخ تا قرن بیست و یکم خواهد بود و امیدوار است که روشی جدید برای نگاه کردن به جهان برای درک اینکه ما کی هستیم، از کجا آمده‌ایم و به کجا می رویم، ایجاد کند.
دوشنبه 24 اکتبر - مارس 2023. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. گالری QM الرواق، پارک موزه هنر اسلامی.

موزه لوسیل: داستان یک جهان متصل


مجاز: هنر معاصر قطر
سال گذشته، "ایستگاه آتش نشانی" برنامه اقامت فارغ التحصیلان خود را با حضور 14 هنرمند سابق در رزیدنس رونمایی کرد. اکنون این 14 فارغ التحصیل آثار جدید خلق شده در طول برنامه شش ماهه را در کنار 25 هنرمند سابق دیگر در رزیدنس به نمایش خواهند گذاشت. در حالی که شامل بسیاری از رشته‌ های مختلف از جمله نقاشی، مجسمه‌ سازی و رسانه‌ های جدید است، همه این آثار با آشکار کردن دیدگاه هر هنرمند در مورد مفاهیم شخصی، فرهنگی و جهانی، عناصر داستان‌ سرایی را برجسته می‌ کنند.
50 ریال قطر (بزرگسالان)، رایگان (کودکان 16 سال و زیر). جمعه 16 سپتامبر - شنبه 25 فوریه 2023. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. شهر آموزش، الریان، mathaf.org.qa (4402 8855).

مجاز: هنر معاصر قطر


آن د موو (On the Move)
نمایشگاه جدید "آن د موو" به زندگی عشایر در سه منطقه مجزای صحرای بزرگ آفریقا، قطر و مغولستان می پردازد. از طریق تصاویر، فیلم های بایگانی شده و منتخبی از اشیاء، با نحوه حفظ زندگی اجتماعی این گروه ها در حالی که اشکال فرهنگی پیچیده و زیبای خود را در محیط های چالش برانگیز ایجاد کرده اند، آشنا خواهید شد. می‌ توانید از نمایشگاه آن د موو در موزه ملی قطر دیدن کنید، که یکی دیگر از بهترین کارهایی است که می توان در دوحه در طول برگزاری جام جهانی انجام داد.
100 ریال قطر (بزرگسالان)، رایگان (کودکان 16 سال و زیر). چهارشنبه 26 اکتبر - شنبه 14 ژانویه 2023. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. موزه ملی قطر، السلطا، nmoq.org.qa (4452 5555).

آن د موو (On the Move)


نمایشگاه یک ببر یا ببر دیگر
از طریق یک سیستم ویدئویی معاصر از هنرمند سنگاپوری هو تزو نین و نقاشی‌ ها و مصنوعات قرن هجدهم مربوط به افسانه تیپو سلطان، ببر میسور، نمایشگاه یک ببر یا ببر دیگر تاریخ را به عنوان محصول واقعیت و تخیل بررسی می‌ کند. این نمایشگاه علاوه بر بررسی پتانسیل هنر و رسانه به عنوان وسیله ای برای داستان سرایی، به نماد نگاری ببر در تاریخ جنوب و جنوب شرق آسیا نیز می پردازد.
50 ریال قطر (بزرگسالان)، رایگان (کودکان 16 سال و زیر). جمعه 16 سپتامبر - شنبه 21 ژانویه 2023. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. شهر آموزش، الریان، mathaf.org.qa (4402 8855).

سوفیا الماریا: کار نامرئی
به عنوان بخشی از سال فرهنگی 2022 قطر-مناسا، سوفیا الماریا، هنرمند قطری-آمریکایی، اولین نمایشگاه موزه ای در مقیاس بزرگ و چند بخشی خود را در خاورمیانه برپا کرده است. الماریا از طریق ویدئوها، اصوات و تجهیزات، بینندگان را تشویق می‌ کند تا درباره اهمیت داستان‌ سرایی و بازیابی داستان‌ ها و همچنین رابطه خلیج فارس با مناطق اطراف فکر کنند.
50 ریال قطر (بزرگسالان)، رایگان (کودکان 16 سال و زیر). جمعه 16 سپتامبر - شنبه 21 ژانویه 2023. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. شهر آموزش، الریان، mathaf.org.qa (4402 8855).

سوفیا الماریا: کار نامرئی


تیسیر باتنیجی: هیچ چیز دائمی نیست
نمایشگاه «هیچ چیز دائمی نیست» اثر «تیسیر باتنیجی»، آثاری را به نمایش می‌ گذارد که بین سال‌ های 1997 تا امروز خلق شده‌ اند. در حالی که باتنیجی در این زمان در فرانسه زندگی می کرد، آثار هنری او که شامل عکاسی، طراحی، ویدئو و اجرا می شود، بر فلسطین متمرکز است و «در یک زمینه جهانی از عدم قطعیت اجتماعی و شکنندگی روایت های تاریخی» ارائه می شود.
50 ریال قطر (بزرگسالان)، رایگان (کودکان 16 سال و زیر). جمعه 16 سپتامبر - شنبه 21 ژانویه 2023. همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. شهر آموزش، الریان، mathaf.org.qa (4402 8855).

تیسیر باتنیجی: هیچ چیز دائمی نیست


 استادیوم های المپیک ریو از فضا چگونه اند



دنیای فوتبال
زمانی که جام جهانی در اواخر آبان ماه در قطر برگزار شد، برخی از اولین ها از جمله اولین دوره مسابقات در خاورمیانه اتفاق افتاد و نمایشگاه دنیای فوتبال در موزه المپیک و ورزش 3-2-1 قطر، این مناسبت تاریخی را با نمایشگاهی که به دو نیمه تقسیم شده است، جشن خواهد گرفت. فوتبال برای همه، همه برای فوتبال جذابیت جهانی فوتبال را نشان می دهد، در حالی که جاده دوحه شما را به سفری از اولین مسابقات جام جهانی فوتبال در اروگوئه در سال 1930 تا فینال در استادیوم لوسیل در 18 دسامبر 2022 می برد. همچنین بخش پایانی با نام FIFA Makeing Memories با اشیا و مصنوعات پس از جام جهانی به آن اضافه خواهد شد. بازدید از این نمایشگاه را در فهرست فعالیت های خود در دوحه در مدت برگزاری جام جهانی اضافه کنید.
100ریال قطر (بزرگسالان)، رایگان (کودکان 16 سال و زیر). یکشنبه 2 اکتبر - شنبه 1 آوریل باز است. همه روزه از 10 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. استادیوم بین المللی خلیفه، منطقه اسپایر، 321qosm.org.qa (4452 5200).
کارهای سرگرم کننده ای که می توان در دوحه در مدت جام جهانی انجام داد: مناطق هواداران

دنیای فوتبال


جشنواره هواداران فیفا
جشنواره اصلی هواداران فیفا را می‌ توانید در پارک البیدا پیدا کنید و این مکان قطعا جایی است که می‌ توانید همه بازی ها را (خارج از استادیوم) تماشا کنید. در کنار نمایش‌ ها، اجراهای زنده و فعالیت‌ های فرهنگی، مکان های زیادی برای صرف غذا و نوشیدنی وجود دارد. بیش از یک میلیون هوادار در طول مدت برگزاری مسابقات از پارک البیدا دیدن خواهند کرد.
ورود رایگان (دارندگان کارت هیا). شنبه 19 نوامبر تا یکشنبه 18 دسامبر. از ساعت 10 صبح تا 2 بامداد (روزهای مسابقه)، 3 بعد از ظهر تا 2 بامداد (روزهای غیر مسابقه) باز است. پارک البیدا

جام هواداران
برای افزودن به هیجان مسابقات (و افزودن به تعداد کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن در دوحه در طول جام جهانی)، فستیوال هواداران فیفا میزبان یک جام طرفداران نیز خواهد بود. تیم ها از هواداران هر 32 تیم شرکت کننده تشکیل خواهند شد و مسابقات پنج نفره همان فرمت جام جهانی را دنبال خواهد کرد. می توانید در وبسایت qatar2022.qa/fa/fanscup اطلاعات بیشتری کسب کنید.
ورود رایگان. سه‌شنبه 29 نوامبر - جمعه 2 دسامبر. جشنواره هواداران فیفا، پارک البیدا.

منطقه هوادارن هیا
دومین منطقه هواداران در تفرجگاه لوسیل مارینا با یک پیست اسکیت روی یخ در فضای باز ایجاد شده است. این مکان مناسب برای خانواده ظرفیت میزبانی از 3500 طرفدار را به صورت همزمان دارد و می‌ توانید از نمایش‌ های باله یخی، دریاچه قو و زیبای خفته لذت ببرید.
50 ریال قطر (ورودی معمولی)، 25 ریال قطر (برای اسکیت روی یخ)، 300 ریال قطر (برای نمایش باله یخ). یکشنبه 20 نوامبر - یکشنبه 18 دسامبر تا 1 بامداد. DFI Drive-in Cinema سابق، تفرجگاه جنوبی لوسیل، q-tickets.com.

کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن در دوحه در طول جام جهانی: جشنواره ها و کنسرت ها
ARAVIA by MDLBEAST
طرفداران هاوس و تکنو، هیجان زده می شوند چرا که MDLBEAST برای جام جهانی به الوکره می آید. 56 هنرمند با سرگروه هایی از جمله Fatboy Slim، Calvin Harris و David Guetta در مدت 28 روز برنامه اجرا خواهند کرد. حداکثر 5000 طرفدار می توانند در هر یک از برنامه های شبانه شرکت کنند و شما می توانید بلیط های خود را هم اکنون در وب سایت MDLBEAST رزرو کنید.
از 179 ریال قطر (پذیرش عمومی). دوشنبه 21 نوامبر - یکشنبه 18 دسامبر 8 بعد از ظهر تا 2 بامداد. الوکره، aravia.mdlbeast.com.

ARAVIA by MDLBEAST


آرکادیا اسپکتکیولار (Arcadia Spectacular)
در جای دیگر دوحه، فستیوال موسیقی رقص آرکادیا اسپکتکیولار در نزدیکی ایستگاه مترو راس بو فونتاس برگزار خواهد شد و روزانه میزبان 15000 طرفدار است. بیش از 100 هنرمند بین المللی و 50 هنرمند منطقه در سه مرحله اجرا خواهند کرد. برای یک تجربه بی نظیر، در یکی از برنامه ها، عنکبوت 50 تنی جشنواره گلستونبری به نمایش در می آید.
از 380 ریال قطر. شنبه 19 نوامبر - یکشنبه 18 دسامبر 10 شب تا 5 صبح. روبروی ایستگاه مترو راس بو فونتاس، q-tickets.com / tixbox.com / tickets.virginmegastore.me/qa.

آرکادیا اسپکتکیولار (Arcadia Spectacular)


باشگاه جهانی غنچه
در هتل دبلیو، هنرمندانی از جمله جیسون درولو، کریگ دیوید، لیل بیبی و پنی گو و همچنین دی جی های محلی اجرا خواهند کرد. شما می توانید بلیط ورودی را رزرو کنید یا با رزرو یک میز VIP با دوستان خود از این باشگاه دیدن کنید. در هر صورت، این باید یکی از کارهای برتر در دوحه در طول جام جهانی باشد.
از QR300. دوشنبه 21 نوامبر - یکشنبه 18 دسامبر 10 شب تا 3 صبح. دبلیو دوحه، خلیج غربی، بلیط.virginmegastore.qa.

جشنواره رویای روز (Daydream Festival)
اگر این موسیقی ها برای رضایت شما کافی نبود، فستیوال Daydream به قطر بازخواهد گشت تا به کارهایی که شما باید در دوحه در مدت جام جهانی انجام دهید اضافه شود. در رویداد امسال که اولین بار در سال 2019 در قطر برگزار شد، هنرمندانی از جمله آرمین ون بورن، تیستو، آلسو، دیمیتری وگاس و لایک مایک، آلوک، تیمی ترومپت، میجر لزر ساوندسیستم، نرو، جوناس بلو، پل ون دایک، فری کورستن و نیکی رومرو حضور خواهند داشت و در باشگاه گلف دوحه برنامه اجرا می کنند.
از 305 ریال قطر. سه شنبه 22 نوامبر، پنج شنبه 24 نوامبر، شنبه 26 نوامبر، پنجشنبه 1 دسامبر - جمعه 2 دسامبر، سه شنبه 6 دسامبر، شنبه 10 دسامبر، چهارشنبه 14 دسامبر، یکشنبه 18 دسامبر 10 صبح تا 5 صبح. باشگاه گلف دوحه، العقلة، tixbox.com.

جشنواره رویای روز (Daydream Festival)


جشنواره هنرهای نمایشی دریشه
جشنواره هنرهای نمایشی دریشه بنیاد قطر برای دومین دوره خود با یک رویداد یک هفته ای باز می گردد. جزئیات این جشنواره هنوز فاش نشده است، اما جشنواره سال گذشته اجراهایی از ارکستر فیلارمونیک قطر و دانا الفردان را به نمایش گذاشت.
یکشنبه 11 دسامبر - شنبه 17 دسامبر 15:00 تا 20:00. پارک اکسیژن، شهر آموزش.

جشنواره در حرکت (Festival in Motion)
با وجود کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن در دوحه در طول جام جهانی، مقاصد گردشگری مهم دوحه از جمله موزه ها، سوق واقف، دهکده فرهنگی کاتارا و مرکز شهر مشیرب دوحه، کل شهر به یک جشنواره تبدیل خواهد شد.
شنبه 5 نوامبر تا یکشنبه 18 دسامبر. مکان‌های عمومی و مکان‌های میراث فرهنگی.

بک یارد (The Backyard)
مکان محبوب موسیقی زنده بک یارد هر روز در طول مسابقات باز خواهد بود. این مجموعه شامل بیش از 50 هنرمند از سراسر جهان است، از جمله CARAVAN DREAM، The Chickpeas، Major Fifth، Mariachismo، Midnight Queen، The Cuban Project، Music Vending Machine، Tornado، Jay Psar، DJ Bob، DJ DADO و FARHAN.
150 ریال قطر. یکشنبه 20 دسامبر - یکشنبه 18 دسامبر تا اواخر ظهر. پارک ورزشی دوحه، لوسیل، thebackyarddoha.com.

بک یارد (The Backyard)


کارهای بیشتر برای انجام دادن در دوحه در طول جام جهانی
دهکده فرهنگی کاتارا
مرکز فرهنگی شهر در حال پیشرفت است و کارهای زیادی برای انجام دادن در دوحه در طول جام جهانی وجود دارد. جشنواره سنتی داو تا یکشنبه 18 دسامبر هر روز از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب در اینجا برگزار می شود و همچنین تعدادی نمایشگاه از جمله نمایشگاه فوتبال، هنرهای زیبا و کلکسیون وجود دارد.
شنبه 19 نوامبر - یکشنبه 18 دسامبر. katara.net.

بلوار لوسیل
ورزشگاه لوسیل میزبان بازی فینال است که آن را به یکی از هیجان انگیزترین مناطق شهر تبدیل می کند. رویدادها و فعالیت‌ ها در بلوار لوسیل با اجرای نمایش‌ های خیابانی و بیش از 50 فروشگاه غذا، آن را حتی بهتر هم می‌کنند. این منطقه می‌ تواند میزبان 60,000 نفر در یک زمان باشد، به طوری که هوا نیز با تهویه مطبوع برقی بهتر می شود.
یکشنبه 20 نوامبر - سه شنبه 20 دسامبر 11 صبح تا نیمه شب. نزدیک استادیوم لوسیل

بلوار لوسیل


سرزمین عجایب زمستانی لوسیل (Lusail Winter Wonderland)
بازدید از سرزمین عجایب زمستانی لوسیل یکی از بهترین کارهایی است که باید در دوحه در مدت جام جهانی انجام دهید. در جزیره المها که به تازگی در 15 نوامبر افتتاح شده است، بیش از 50 وسیله سواری و جاذبه های دیگر وجود دارد و این فضا حتی میزبان اولین تجربه پیست اسکیت روی یخ در فضای باز منطقه است.
از 65 ریال قطر (بزرگسالان، فقط ورودی)، 45 ریال قطر (کودکان، فقط ورودی)، 312 ریال قطر (بزرگسالان، ورودی و سواری نامحدود)، 292 ریال قطر (کودکان، ورودی و سواری نامحدود). افتتاحیه سه شنبه 15 نوامبر. یکشنبه تا پنج شنبه 5 بعد از ظهر تا نیمه شب. جمعه تا شنبه ساعت 5 بعد از ظهر تا 1 بامداد. جزیره المها، لوسیل، lusailwinterwonderland.com.

سرزمین عجایب زمستانی لوسیل (Lusail Winter Wonderland)


پا به توپ در دوحه
سینمای مستقل واقع در دبی، سینما آکیل، میزبان یک سینمای پاپ آپ در مرکز شهر مشیرب دوحه خواهد بود. فیلم‌ هایی از جمله مستند نامزد جشنواره کن، دیگو مارادونا، آفساید برنده برلیناله و فوتبال کلاسیک شائولین هنگ‌کنگ در اینجا نمایش داده می‌ شوند و شما می‌ توانید پاستا و پیتزا را از کامیون غذای فیلیا یا تاکو از تاکو تندور (Tandoor Taco) سفارش دهید.
یکشنبه 20 نوامبر - یکشنبه 18 دسامبر. ساحت النخیل, مرکز شهر مشیرب دوحه.

کورنیش
مسیر شش کیلومتری بین هتل شرایتون و پارک موزه هنرهای اسلامی دوحه به یک کارناوال خیابانی جهانی تبدیل شده است که در آن اجراهای متفاوت، سه استیج زنده و بیش از 150 فروشگاه غذا و نوشیدنی وجود دارد و بیش از 70,000 نفر می توانند در زمان های اوج شلوغی از کورنیش بازدید کنند.
شنبه 19 نوامبر - یکشنبه 18 دسامبر ظهر تا نیمه شب. دوحه کورنیش.

کورنیش


رویای ماهیگیر در جزیره قطایفان شمالی
در جزیره قطایفان شمالی می‌ توانید هر روز نمایش رویای ماهیگیر را تماشا کنید. این نمایش که با همکاری جولیانو پپارینی ساخته شده است، از تاریخ غواصان مروارید قطر الهام گرفته است و 65 اجرا کننده از جمله آکروبات‌ ها و بندبازان و رقصنده‌ ها در آن حضور خواهند داشت.
رایگان. شنبه 19 نوامبر تا دوشنبه 28 نوامبر 6:30 بعد از ظهر به بعد؛ سه‌شنبه 29 نوامبر - دوشنبه 5 ژانویه ساعت 19:30. جزیره قطایفان شمالی.

فواره مروارید
مروارید قطر، از جشنواره های بالماسکه در محله قنات گرفته تا نمایش زنده مسابقات در سالن آمفی تئاتر پورتو عربیا در این ماه میزبان تعدادی از فعالیت ها است. اما چیزی که ما بیش از همه منتظر بررسی آن هستیم، فواره مروارید است که روزانه نمایش‌ های آب و لیزر برگزار می کند.
یکشنبه - پنج شنبه 6 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر؛ جمعه تا شنبه ساعت 18 الی 10 شب. با کروسیت 1، پورتو عربیا، مروارید قطر، 2022.thepearlqatar.com.

به نمایشگاه های آبی قطر خوش آمدید
در حالی که در طول جام جهانی کارهای زیادی برای انجام دادن در امتداد ساحل کورنیش وجود دارد، چیزی که بیش از همه منتظر آن هستیم، نمایش های آبی و آتش بازی روزانه «به قطر خوش آمدید» است. همراه با موسیقی متن رسمی قطر 2022، وائل بینالی آهنگساز قطری و ارکستر فیلارمونیک قطر، می‌ توانید هر روز بعدازظهر در ساعت‌های 15، 15:30، 16، 16:30، 17 و 17:30 بعدازظهر آنها را تماشا کنید. ساعت 9 شب
همه روزه 15:30، 15:30، 16:00، 16:30، 17:00، 17:30، 21:00. دوحه کورنیش.

به نمایشگاه های آبی قطر خوش آمدید


منبع: timeoutdoha





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید