• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 11 مورد از قدیمی ترین هتل های جهان آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۱/۸/۲۴   تعداد بازدید : 770   گروه مطلب : ترین ها


با 11 مورد از قدیمی ترین هتل های جهان آشنا شوید

ما به عنوان انسان، برای چندین دهه و حتی قرن ها در حال سفر بوده ایم. هتل ها در سرتاسر جهان پراکنده هستند و بدون توجه به شغل افراد از بازدیدکنندگان استقبال می کنند. اگرچه بسیاری از آنها تغییر کاربری داده یا به موسسات مختلفی تبدیل شده اند، اما برخی از هتل های قدیمی هنوز پابرجا هستند. این مقاله شما را به سفری در زمان می برد، چرا که ما قدیمی ترین هتل جهان را که هنوز در حال استفاده هستند را معرفی می کنیم. 
هتل های مجلل زیادی را می توان یافت که نوید یک تجربه فراموش نشدنی را می دهند. اما اقامت در یکی از قدیمی ترین هتل های جهان به این معنی است که شما بخشی از تاریخ را تجربه می کنید. این مانند ورود به دنیای متفاوتی است که قبلا همانند آن را ندیده اید. در مقایسه با هتل‌ های مدرن، واقعا نمی‌ توانید این تجربه را با کلمات توصیف کنید. مطمئنا، هتل های مدرن به طور کلی پیشرفته تر و راحت تر هستند. اما قدیمی‌ ترین هتلی که در جهان وجود دارد، عمدتا دارای ویژگی های فوق العاده ای است که هرگز در هتل‌ های مدرن نخواهید دید.
حیرت آور است که فکر کنیم این هتل ها هنوز هم تا به امروز کار می کنند. حتی پس از گذشت صدها سال، آنها همچنان پابرجا هستند. مهمان نوازی آنها در طول نسل ها منتقل شده است. پس قدیمی ترین هتل جهان کجا واقع شده است؟ ما در اینجا نه تنها یک، بلکه 11 پاسخ داریم. خبر خوب این است که همه این هتل ها هنوز برای رزرو در دسترس هستند!

11. گاستاگویرت (Gastagwirt) در یوگندورف (Eugendorf)، اتریش
گاستاگویرت یکی از قدیمی ترین هتل های جهان است که در اتریش واقع شده است. در حالی که سایر هتل های کلاسیک عمدتا بر روی ارائه یک تجربه عالی تمرکز می کنند، این هتل متفاوت است. گاستاگویرت بیشتر بر سادگی و ساده زیستی تاکید دارد. تاریخچه این هتل به سال 1390 میلادی بر می گردد. این هتل در ابتدا برای مسافرانی ساخته شد که در اطراف منطقه سفر می کردند و به دنبال مکانی راحت برای استراحت نیاز داشتند. حالا این هتل، حتی با گذشت بیش از 600 سال هنوز هم این کار را انجام می دهد.
این هتل مینیمالیستی زیبا در مسیر تجاری مهمی در اتریش قرار دارد. از آنجایی که این هتل به افراد سرگردان خدمات ارائه می داده، طراحی فوق العاده دنج و ساده ای دارد و فضای راحت آن واقعا سبک زندگی هوگه (Hygge) را در بر می گیرد. مسافران اینجا مشتری دائمی گاستاگویرت می شوند، زیرا ترکیبی ایده آل از ارزش و راحتی را فراهم می کند.
این هتل کوچک و زیبا علاوه بر فضای دنج، غذاهای دلچسبی را هم در رستوران درون خود ارائه می دهد. این مجموعه برای لذت بردن از آرامش، مهمان نوازی گرم و غذاهای سنتی اتریشی فوق العاده است. آنها غذاهای سنتی لذیذ مانند شنیسل وینر و شنیسل شرقی را سرو می کنند. اما اگر عاشق پیتزا هستید، پیتزای نمادین پرتوتی (Per Tutti) تنها چند قدم دورتر از درب ورودی هتل قرار دارد.

11. گاستاگویرت (Gastagwirt) در یوگندورف (Eugendorf)، اتریش


10. ال کاپلو روسو (Al Cappello Rosso) در بولونیا، ایتالیا
ال کاپلو روسو یک هتل عالی در یک موقعیت استراتژیک در بولونیای ایتالیا است. تاریخچه این هتل جذاب به سال 1375 میلادی برمی گردد. این هتل در کنار اداره دولتی Ufficio Delle Bolette واقع شده است. با وجود اینکه این هتل بیش از 600 سال قدمت دارد، آنها به طور مداوم هتل را بازسازی می کنند تا با دنیای مدرن همگام شوند. با این حال، آنها هرگز ساختار اصلی را تغییر نمی دهند زیرا این نمادین ترین قسمت هتل است.
ال کاپلو روسو به عنوان یکی از قدیمی ترین هتل های جهان در ایتالیا، ماهیت واقعی بولونیا را نشان می دهد. این هتل طراحی کلاسیک ایتالیایی را با نشانه های مدرنیته ترکیب می کند تا فضایی دوستانه و دلپذیرتر داشته باشد. با قدم زدن در ساختمان، عکس‌ های تاریخی و نمادینی را در اطراف ساختمان خواهید دید. این هتل با هنرمندان و طراحان محلی همکاری کرده است تا یک تم قوی ایجاد کند. پس از آن، یک سالن استراحت دنج وجود دارد. این هتل یک مکان جذاب با فضایی گرم و مبل های راحتی است. وقتی زمان استراحت فرا رسید، فقط به لابی بروید.
اتاق های هتل چطور هستند؟ این هتل زیبا دارای 33 اتاق موضوعی است که تجربه اصیل ایتالیایی را ارائه می دهند. این اتاق ها مانند اتاق های معمولی در سایر هتل های بولونیا نیست. در واقع، آنها طراحی اتاق را هر سال به روز می کنند تا آن را تازه نگه دارند. به دلیل تاریخی بودن بنا، تمامی اتاق ها جادار هستند و شما فضای زیادی برای پرسه زدن دارید.

10. ال کاپلو روسو (Al Cappello Rosso) در بولونیا، ایتالیا


9. هتل الچ (Hotel Elch) در نورنبرگ، آلمان
هتل الچ یک هتل قدیمی فوق العاده است. هیچ اطلاعاتی در مورد قدمت این ساختمان وجود ندارد. اما این هتل از سال 1342 میلادی شروع به کار کرده است و با گذشت 600 سال از آن زمان، همچنان معتبر است. این هتل به جاذبه های اصلی آلمان نزدیک است و در آن احساس حضور در یک مکان کلاسیک را دارید. در عین حال تنها چند قدم از فعالیت های سرگرم کننده فاصله خواهید داشت. 
مسافران هتل الچ را دوست دارند چرا که احساس می‌ کنند به گذشته بر می‌ گردند. تجربه بی نظیر حضور در این هتل، آن را به قدیمی‌ ترین هتل جهان در آلمان تبدیل می‌کند که دوستداران تاریخ آن را دوست دارند. این هتل کوچک، اما دنج متعلق به یک خانواده است و توسط آن اداره می شود. هنگام اقامت در هتل الچ می توانید انتظار گرم ترین استقبال را داشته باشید. همچنین می توانید از رستوران زیستی انگلهارتس (Engelhardts) در داخل آن لذت ببرید. این رستوران استثنایی غذاهای سنتی آلمانی را با تازه ترین مواد اولیه محلی سرو می کند.
اتاق های زیبای هتل الچ دارای سبک شهری تاریخی هستند. از آنجایی که قدمت این ساختمان به قرن چهاردهم باز می گردد، همه چیز در مورد این هتل جذاب است. این هتل دارای یک هویت تاریخی قوی با سنت دیرینه مهمان نوازی است. علاوه بر این، صمیمیت خانواده هورکا بی نظیر است. با این حال، هتل الچ همچنان مجهز به آخرین فناوری است تا اقامت شما را آسان‌ تر کند. در مجموع، این یک جایگزین عالی برای سایر هتل های نورنبرگ است.

9. هتل الچ (Hotel Elch) در نورنبرگ، آلمان


8. هتل اینترلاکن (Hotel Interlaken) در اینترلاکن، سوئیس
هتل اینترلاکن تعریف یک ظرافت جاودانه است. با این حال، تاریخچه ای طولانی در دوره های مختلف دارد. این یکی از قدیمی ترین هتل های جهان در سوئیس است که برای اولین بار در سال 1323 میلادی به عنوان هتل افتتاح شد. اما قبل از هتل بودن، از این ساختمان به عنوان میخانه، صومعه و حتی بیمارستان استفاده می شد. پس از چند سال، مالکیت آن به یک خانواده منتقل شد و آنها نیز این ساختمان را به هتل دنج امروزی تبدیل کردند. با این حال، مهم ترین بازسازی آن در سال 1491 میلادی بود، زمانی که هتل اینترلاکن نشان خاندان خود را دریافت کرد.
تا به امروز، آنها همچنان ساختار اصلی ساختمان را حفظ کرده اند و هنوز هم می توانید دیوارها و دکوراسیون اصلی را در سراسر ساختمان ببینید. در واقع بقایای طرح اصلی هنوز در رستوران و لابی دیده می شود. البته مسافران تنها به خاطر ساختمان تاریخی آن به اینجا نمی آیند و این هتل در کنار یک باغ سحر آمیز ژاپنی قرار دارد.
هتل اینترلاکن دارای اتاق‌ های کلبه‌ ای شیک و زیبایی است که شامل دسترسی به بوفه صبحانه در رستوران تاورن (Taverne) است. هر ثانیه ای که در این هتل می گذرانید، لحظه خاصی است که آن را فراموش نخواهید کرد. در این هتل 55 اتاق زیبا با مدرن ترین امکانات برای اقامت شما در نظر گرفته شده است.

8. هتل اینترلاکن (Hotel Interlaken) در اینترلاکن، سوئیس


7. هتل سنت پیتر (Hotel Sanct Peter) در باد نوینار-آرویلر (Bad Neuenahr-Ahrweiler)، آلمان
فرض کنید می خواهید بدانید قدیمی‌ ترین هتل جهان که برای یک سفر رمانتیک مناسب است، کجاست. در این صورت پاسخ آرویلر در آلمان است. هتل سنت پیتر به دلیل حال و هوای صمیمی خود برای چنین اقامتی مناسب است. با این حال، چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. 
در حالی که این هتل از سال 1246 میلادی فعالیت می کند، ساختمان آن در واقع بسیار قدیمی تر از آن است و در سال 600 میلادی ساخته شد. این ساختمان قبل از اینکه هتل باشد، بخشی از دادگاه کلیسای جامع بود.
علاوه بر محیط های رمانتیک، هتل سنت پیتر خدمات دیدنی را در موقعیت استراتژیک باد نوینار-آرویلر ارائه می دهد و با اقامت در اینجا خود را در فرهنگ غنی آلمان غرق خواهید کرد. علاوه بر این، با وجود بازسازی قابل توجهی که آن را به هتل مدرن امروزی تبدیل کرده است، این هتل همچنان می تواند فضای دنج خود را حفظ کند.

7. هتل سنت پیتر (Hotel Sanct Peter) در باد نوینار-آرویلر (Bad Neuenahr-Ahrweiler)، آلمان


 اینستاگرامی ترین هتل های دنیا



6. هتل آنجل اند رویال (Angel And Royal Hotel) در گرنتهام، انگلستان
این هتل قبل از اینکه هتل آنجل اند رویال نامیده شود، مهمانخانه آنجل نامیده می شد. اما امروزه، این هتل به چیزی بیش از یک مهمانخانه تبدیل شده است. اگرچه قبلا یک هاستل ساده بود، اکنون از زمان افتتاح آن در سال 1203 به یکی از مشهورترین هتل های تاریخی جهان تبدیل شده است.
این هتل در آن زمان توسط انجمن برادری شوالیه های معبد اداره می شد. به همین دلیل است که تاریخ اینجا حائز اهمیت است. با این حال، عنوان "رویال" را بیهوده به آن نداده اند. این هتل فوق العاده، میزبان نجیب زادگانی مانند ریچارد سوم، ادوارد سوم و جورج چهارم بوده است. ادوارد شاهزاده ولز در سال 1866 در هتل آنجل اند رویال اقامت کرد. این قدیمی ترین هتلی است که جهان برای میزبانی از پادشاهان و ملکه ها استفاده می کرده است.
هتل آنجل اند رویال یک هتل زیبای انگلیسی است که قدیمی‌ ترین هتل در این کشور نیز می باشد. اما تا به امروز، این هتل ویژگی های اصلی خود را حفظ کرده است. اتصالات چوبی حکاکی شده اصلی، سقف های سنگی و شومینه ها را در سرتاسر ساختمان می توانید ببینید. اگر می خواهید بدانید چرا پادشاهان تصمیم گرفتند در اینجا اقامت کنند، باید خودتان آن را امتحان کنید و زیبایی های درون را کشف کنید.

6. هتل آنجل اند رویال (Angel And Royal Hotel) در گرنتهام، انگلستان


5. هتل اولد بل (Old Bell Hotel) در مالمزبری، انگلستان
همانطور که از نام آن پیداست، هتل اولد بل یک هتل جذاب با حال و هوای کلاسیک است. این هتل برای اولین بار در سال 1220 افتتاح شد و قدیمی ترین هتل جهان است که می توانید در مالمزبری انگلستان پیدا کنید. هتل اولد بل در آن زمان یک هتل معروف بود، اما هنوز هم تا به امروز یکی از مشهورترین هتل های تاریخی انگلستان است. این هتل در قرن سیزدهم در ابتدا برای مسافرانی که از ابی مالمزبری بازدید می کردند ساخته شد. در آن زمان مردم به ابی مالمزبری می آمدند تا دومین کتابخانه بزرگ اروپا را ببینند. این منطقه همچنین مکان مهمی برای یادگیری و آموزش در کشور بود.
در حالی که امروزه این هتل مدرن شده است، هنوز هم می توانید آثاری از گذشته را در آن پیدا کنید. شومینه سنگی دودکش دار و تیرهای چوبی از جمله سازه های اصلی هستند که هنوز هم تا به امروز باقی مانده اند. همچنین، هشت تابوت سنگی را در زیرزمین آن پیدا خواهید کرد. این هتل زیبا و دنج از سال 1220 پذیرای مسافران بوده است. طراحی داخلی عالی و محیط صمیمی، این هتل را به راحت ترین و قدیمی ترین هتل دنیا در انگلستان تبدیل کرده است.
هتل اولد بل دارای 33 اتاق دلپذیر با فضایی گرم است. فضاهای مینیمالیستی به گونه ای متفکرانه طراحی شده اند که اقامت شما را بهتر کرده و احساس راحتیِ بودن در خانه را داشته باشید. با این حال، رنگ‌ های پاستلی باعث می‌ شود احساس کنید در یک محیط افسانه ای اقامت می‌ کنید. اتاق ها به صورت مجزا با یک ویژگی منحصر به فرد مبله شده اند.

5. هتل اولد بل (Old Bell Hotel) در مالمزبری، انگلستان


4. زوم روتن بارن (Zum Roten Bären) در فرایبورگ، آلمان
آیا می توانید باور کنید که زوم روتن بارن در واقع قدیمی تر از شهری است که در آن واقع شده است؟ بله، این یکی از قدیمی ترین هتل های جهان است که در فرایبورگ واقع شده و از خود فرایبورگ قدیمی تر است. این هتل تاریخی در زمان بسیاری از رویدادهای جهانی وجود داشته است. زوم روتن بارن شاهد طاعون سیاه، شکار جادوگران، انقلاب ها و جنگ های جهانی بوده است. این هتل قبلا متعلق به فرانسوی ها بود. اما پس از داشتن مالکان مختلف و بازسازی های فراوان، این هتل در نهایت در سال 1387 میلادی مستندسازی و به طور رسمی افتتاح شد.
سبک قدیمی باواریایی، زوم روتن بارن را بسیار منحصر به فرد کرده است. این قدیمی ترین هتل در فرایبورگ آلمان است. با وجود اینکه در سال 1387 ثبت شده است، قدمت این بنا به سال 1120 باز می گردد. اگر می خواهید باواریا را واقعا تجربه کنید، این مکان گزینه عالی است.
امروزه، زوم روتن بارن هنوز هم با اکثر هتل های مجلل در این منطقه برابری می کند و حتی با وجود حفظ ساختار اصلی، فضای داخلی به طور مداوم به روز می شود. علاوه بر این، آنها همچنان فناوری جدید را برای بهبود تجربه مهمانان به کار می گیرند. اینجا مکانی با تاریخ و سنت بی نظیر است. همچنین نزدیکی به جاذبه های اصلی آن را به مکانی عالی برای اقامت در آلمان تبدیل کرده است.

4. زوم روتن بارن (Zum Roten Bären) در فرایبورگ، آلمان


3. هتل میدز هد (The Maids Head Hotel) در نورویچ، انگلستان
هتل میدز هد ادعای جسورانه ای دارد. این قدیمی ترین هتل جهان در بریتانیا است. این هتل جذاب در اواسط دهه 1090 توسط هربرت دی لوسینا (Herbert de Losinga) تاسیس شد. هیچ اطلاعات کاملی در مورد سال ساخت این ساختمان وجود ندارد. با این حال، این هتل از قرن یازدهم پذیرای مهمان ها بوده است. اگرچه این ساختمان تحت بازسازی های زیادی قرار گرفته، اما مالکان آن همیشه ساختار اصلی ساختمان را حفظ کرده اند. هتل میدز هد به تنهایی یک جاذبه گردشگری است.
هتل میدز هد دارای 84 اتاق زیبا با آثار هنری منحصر به فرد است. هیچیک از اتاق های آن مثل هم نیست و اینجا مکانی است که می توانید حضور در بوتیک تاریخی در نورویچ انگلستان را تجربه کنید. اینجا به عنوان یک هتل تاریخی در انگلستان، تجربه بی نظیری را ارائه می دهد. نمای بیرونی تودور (Tudor) چیزی است که این هتل را بسیار منحصر به فرد می کند.
این یک هتل بسیار معروف در طول دهه 1700 بود و امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های نورویچ باقی مانده است. این هتل زیبا دارای اتاق‌ ها و سوئیت‌ های شیکِ مزین به هنر دیواری از کف تا سقف است. یک رستوران فوق العاده نیز در داخل هتل وجود دارد. فروشگاه double AA Rosette محصولات برتر محلی را سرو می کند. 

3. هتل میدز هد (The Maids Head Hotel) در نورویچ، انگلستان


2. هوشی ریوکان (Hoshi Ryokan) در کوماتسو، ژاپن
هتل های ژاپنی در مقایسه با هتل های آمریکایی یا اروپایی تجربه متفاوتی را ارائه می دهند. در مورد این هتل هم همینطور است. هوشی ریوکان هتلی افسانه ای است که حداقل یک بار در زندگی خود باید از آن بازدید کنید. این یکی از قدیمی ترین هتل های جهان در کوماتسو ژاپن است.
داستان هوشی ریوکان بسیار منحصر به فرد است. این هتل به جای یک تاجر، توسط یک راهب بودایی ساخته شده است. اما از آنجایی که این راهب آنقدر سرش شلوغ بود که حتی نمی توانست یک سفر معنوی داشته باشد، فرصتی برای اداره هتل نداشت. خوشبختانه راهب شاگردی داشت که در ساخت و انجام کارهای هتل به او کمک کرد. تا به امروز، این هتل همچنان به صورت خانوادگی اداره شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
هتل هوشی ریوکان تقریبا 1300 سال است که فعالیت می کند. این هتل زیبا در سال 718 میلادی ساخته شده است و همچنان یکی از نمادهای امروزه ژاپن است. چیزی که هوشی ریوکان را بسیار خاص می کند، چشمه های آب گرم طبیعی آن است. پس از یک روز طولانی گشت و گذار، شیرجه زدن در یک چشمه آب گرم تجربه باورنکردنی خواهد بود. اینجاست که این هتل خستگی شما از بین می رود.

2. هوشی ریوکان (Hoshi Ryokan) در کوماتسو، ژاپن


1. نیشی یاما اونسن کیونکان (Nishiyama Onsen Keiunkan) در یامانشی، ژاپن
نیشی یاما اونسن کیونکان واقعا قدیمی ترین هتلی است که می توانید در جهان پیدا کنید. اگر مسابقه ای برای نمادین ترین هتل تاریخی جهان برگزار شود، این هتل برنده خواهد بود. آیا می توانید باور کنید که نیشی یاما اونسن کیونکان از سال 705 پذیرای مهمانان بوده است؟ بدیهی است که میهمانان آن مسافران معمولی امروز در آن دوران نبودند. این هتل جذاب در ابتدا برای اقامت سامورایی ها ساخته شد و اکنون بیش از 1300 سال است که پذیرای مهمانان است. این واقعا حیرت آور است!
اگر از خود می پرسیدید که قدیمی ترین هتل جهان در کجا واقع شده است، پاسخ شما این هتل است. چیزی که این هتل را بسیار خاص می کند، ویژگی آن است. این هتل در محل یک چشمه آب گرم طبیعی ساخته شده است و منطقه کوهستانی آن محلی عالی برای لذت بردن از آرامش و آسایش ذهن شماست. همچنین، نیشی یاما اونسن کیونکان در سال 2011 گواهینامه قدیمی ترین مهمانخانه جهان را توسط رکوردهای جهانی گینس دریافت کرد.
نیشی یاما اونسن کیونکان یک هتل چهار طبقه خیره کننده است که دارای 35 اتاق الهام بخش است. بهترین چیز در این هتل، اتاق های مجهز به حمام های آب گرم هستند. علاوه بر این، این هتل دارای یک رستوران در درون خود است که غذاهای لذیذ محلی تهیه شده با مواد اولیه محلی تازه را سرو می کند.

1. نیشی یاما اونسن کیونکان (Nishiyama Onsen Keiunkan) در یامانشی، ژاپن


منبع: wowtravel





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید