• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 15 جاذبه گردشگری برتر در تاسمانی آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۷/۲۹   تعداد بازدید : 1778   گروه مطلب : ترین ها


با 15 جاذبه گردشگری برتر در تاسمانی آشنا شوید

به نظر می رسد برای کسانی که از کوچکترین ایالت استرالیا، تاسمانی یا "تاسی" بازدید نکرده اند، این منطقه پر از رمز و راز است. این دورافتاده ترین ایالت در 300 کیلومتری جنوب سرزمین اصلی استرالیا و در امتداد تنگه طوفانی باس است. همچنین شاید این وسیع ترین سرزمین بکر بادخیز باشد و تقریبا نیمی از منطقه زمین تاسمانی در پارک های ملی و مناطق میراث جهانی، با دریاچه های زیبای آلپ، رودخانه های وحشی و قله های پوشیده از مه قرار گرفته است. حیات وحش عجیب و غریب این ایالت از شیاطین تاسمانی گرفته تا تیراسین، ببر تاسمانی منقرض شده را در بر می گیرد. امروزه این جذابیت های بی نظیر گردشگران بیشتری را جذب می کند که در حال کشف زیبایی های متعدد این جزیره هستند. 
تاسمانی با شکل قلب مانند خود، محلی برای لذت بردن از غذا نیز محسوب می شود. پنیرهای خامه ای با شکوه، میوه های ترد و غذاهای دریایی خوش طعم تنها برخی از غذاهای لذیذ محلی هستند که در اینجا ارائه می شوند و بازدید از کافه یا رستوران های کنار آب یکی از بهترین کارها در شهر بندری هوبارت است. با لیست ما که شامل جاذبه های برتر در تاسمانی است، این ایالت را کاوش کنید.

1. پارک ملی کوه کردل - دریاچه سنت کلر (Cradle Mountain-Lake St. Clair) را کاوش کنید
در شمال منطقه بکر میراث جهانی تاسمانی، پارک ملی کوه کردل - دریاچه سنت کلر جواهری بر تاج شگفتی های طبیعی بی شمار این ایالت است. صخره های ایجاد شده در اثر یخچال طبیعی؛ دریاچه های درخشان؛ جنگل های راش؛ منطقه گرمسیری آلپ؛ و قله های دندانه دار دولریت، شامل کوه اوسا به ارتفاع 1616 متر (بلندترین نقطه در جزیره)، برخی از نفس گیرترین ویژگی های آن هستند. پیاده روی در اینجا افسانه ای است. پیاده روی های روزانه محبوب شامل پیاده روی در کنار دریاچه داو، با چشم اندازهای باشکوه از کوه کردل (1545 متر)، و پیاده روی وایندورفر، یک مسیر شش کیلومتری در میان جنگل های انبوه است.
بخش شمالی پارک ملی کوه کردل - دریاچه سنت کلر، به ویژه زیبا است. از روی قله کوه کردل، می توانید از دیدن مناظر نفس گیر ارتفاعات مرکزی لذت ببرید. مسیر خشکی 80 کیلومتری معروف از میان دره کردل به سمت دریاچه خیره کننده سنت کلر، عمیق ترین دریاچه در استرالیا می گذرد.
اگر در هوبارت مستقر هستید و می خواهید این پارک ملی باشکوه و همچنین برخی دیگر از جاذبه های طبیعی برتر این ایالت را کاوش کنید، تور 5 روزه و مقرون به صرفه "بهترین های تاسمانیا" از هوبارت، تمام جزئیات را در بر می گیرد. و همچنین پارک ملی کوه کردل - دریاچه سنت کلر، شگفتی های خلیج واینگلس، جنگل بارانی تارکین، پناهگاه حیات وحش بنورنوگ و خلیج فایرز را با فعالیت های اختیاری مانند یک سفر آبی در رودخانه گوردون، تجربه خواهید کرد. 

1. پارک ملی کوه کردل - دریاچه سنت کلر (Cradle Mountain-Lake St. Clair) را کاوش کنید


2. هوبارت (Hobart)
در محیطی زیبا بین دریا و قله سر به فلک کشیده کونانی یا کوه ولینگتون، پایتخت تاسمانی خود را از منطقه ای پشت دریا و آرامش بخش به یک قطب فرهنگی پیشرفته تبدیل کرده است. مونا (MONA): موزه هنرهای قدیم و جدید در سال 2011 افتتاح شد و با نمایشگاه های تحریک آمیز و رویارویی خود، دنیای هنر را تحت تاثیر قرار می دهد، در حالی که موزه و گالری هنر تاسمانی نگاه سنتی تری به هنر این کشور و همچنین تاریخ طبیعی آن دارد. دوستداران غذاهای خوشمزه نیز چیزهای زیادی برای لذت بردن پیدا خواهند کرد. حومه ساحلی شهر پر از کافه ها و رستوران های عالی است و می توانید غذاهای سراسر جهان را در رستوران نوار ساحلی در هوبارت شمالی پیدا کنید.
برای نگاهی گذرا به تاریخ محکومین شهر، از ندامتگاه هوبارت دیدن کرده و انبارهای تاریخی ماسه سنگی در محل سالامانکا را که اکنون مملو از مغازه ها، کافه ها و فروشندگان عتیقه است، کاوش کنید. از اینجا همچنین می توانید مسیر مجسمه سازی باتری پوینت (Battery Point) را دنبال کنید تا معماری زیبا و برجسته آن را ببینید.
جاذبه های طبیعی نیز هرگز دور از هیاهوی شهر نیستند. از کونانی یا کوه ولینگتون بالا بروید تا از منظره واقعا زیبای هوبارت لذت ببرید و به محیط بکر ثبت شده در فهرست میراث جهانی از فاصله دور نگاه کنید. 

2. هوبارت (Hobart)


3. مکان تاریخی بندر آرتور (Port Arthur Historic Site)
شهرک قدیمی محکومین بندر آرتور، با فاصله حدود یک ساعت رانندگی در جنوب شرقی هوبارت، وقایعی تکان دهنده از گذشته آشفته تاسمانی دارد و ویرانه های آن بخشی از میراث جهانی استرالیا هستند. در اینجا در سال 1830، فرماندار سر جورج آرتور یک منطقه مجازات وحشیانه ایجاد کرد که در آن محکومین مجبور به استخراج زغال سنگ از معادن شده و قطع چوب درختان بودند.
علیرغم آتش سوزی ویرانگر در سال 1897، بقایای بسیاری از ساختمان ها مانند برج مراقبت، کلیسا، زندان نمونه و بیمارستان همچنان پابرجا هستند. شما همچنین می توانید اسناد و آثار شگفت انگیز محوطه مجازات را در موزه مشاهده کنید، از مکان تاریخی معادن زغال سنگ در همان نزدیکی دیدن کنید، یا به "تور شبح" ویرانه ها با چراغ فانوس شبانه بپیوندید. پس از گشت و گذار در بندر آرتور، با رانندگی در امتداد ساحل، صخره های سر به فلک کشیده دریا و شبه جزیره شگفت انگیز تاسمان را تماشا کنید.
آدرس: 6973 Arthur Hwy, Port Arthur

3. مکان تاریخی بندر آرتور (Port Arthur Historic Site)


4. پارک ملی فریسینت (Freycinet National Park)
پارک ملی فریسینت در فهرست میراث جهانی، در ساحل نسبتا آفتابی شرق تاسمانی قرار دارد و یکی از قدیمی ترین پناهگاه های طبیعی استرالیا و یکی از زیباترین آن ها است. ستاره این شبه جزیره زیبا خلیج منحنی شکل و ماسه سفید دریای لاجوردی در خلیج واینگلاس است، که یکی از برترین سواحل استرالیا می باشد. 
یک چشم انداز در اینجا بهترین نماها را ارائه می دهد. به یک پیاده روی 20 دقیقه ای از این چشم انداز تا انتهای جنوبی خلیج واینگلاس بروید تا مناظر زیبایی از هازاردز را تماشا کنید، سه صخره گرانیتی صورتی زیبا که از دریا بیرون آمده اند. قله ها هنگام طلوع و غروب آفتاب و زمانی که رنگ آن ها در نور طلایی تیره می شود، بهترین مکان برای عکاسی هستند.
در سراسر پارک، مسیرهای پیاده روی از میان مسیرهای سرسبز بکر به سمت خلیج و چشم اندازهای خلوت امتداد می یابند و تماشای پرندگان آن فوق العاده است، از جمله طوطی سیاه، کوکابورا و پرندگان دریایی که تنها برخی از گونه های ساکن این پارک هستند. در ورودی پارک ملی فریسینت، تفرجگاه کوچک ساحلی خلیج کولز پایگاه مناسبی برای پیاده روی و صعود به تپه های اطراف است و همچنین می توانید کل منطقه را با رانندگی در مسیر زیبای ساحل شرقی کاوش کنید. 

4. پارک ملی فریسینت (Freycinet National Park)


5. مشاهده مناظر از کونانی یا کوه ولینگتون (kunanyi/Mount Wellington)
وجود آرامش بخش کونانی یا کوه ولینگتون با ارتفاع 1270 متر در غرب هوبارت، یادآور مداوم محیط بکری است که در آستانه این پایتخت ساحلی قرار دارد. برای تماشای مناظر خیره کننده هوبارت، دره دروئنت و کانال دنترکاستوکس (D'Entrecasteaux)، یک جاده کوهستانی 21 کیلومتری پیچ در پیچ را به سمت قله که اغلب پوشیده از برف است دنبال کنید. روی قله، مسیرهای پیاده روی به چشم اندازهای پانورامایی منتهی می شوند و یک غرفه نیز عکس های قدیمی از هوبارت و کوه ولینگتون را به نمایش گذاشته است. 
این کوه مکانی محبوب برای دوچرخه سواری و پیاده روی در میان جنگل های بارانی معتدل است و ارگ های بادی متمایز آن و صخره دولریتی، به دلیل فراهم کردن امکان صخره نوردی عالی شهرت دارد. ایستادن بر فراز قله و لذت بردن از چشم اندازهای وسیع یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در تاسمانی انجام دهید، اما لباس گرم بپوشید زیرا آب و هوا در اینجا بسیار متغیر است.

5. مشاهده مناظر از کونانی یا کوه ولینگتون (kunanyi/Mount Wellington)


6. پارک ملی تاسمان (Tasman National Park)
در شبه جزیره بادخیز تاسمان در 56 کیلومتری شرق هوبارت، پارک ملی تاسمان قرار دارد که از دیدنی ترین مناظر ساحلی استرالیا محافظت می کند. اگر به نقشه ای از تاسمانی نگاه کنید، این پارک در انتهای جنوب شرقی این ایالت قرار دارد و هیچ چیزی جز اقیانوس بین اینجا و قطب جنوب وجود ندارد. این مکان زیبایی مطلق است. صخره های برجسته دولریت 300 متر به درون دریا رفته اند، جزایر به زیبایی در ساحل می درخشند، آبشارها به دریا می ریزند و تشکیلات سنگی ناهموار گواه نیروهای بی امان باد و آب هستند. 
بلوهول (Blowhole) و طاق تاسمان (Tasman Arch) دو ویژگی معروف این پارک هستند. دیگر مکان های دیدنی آن غار چشمگیر، خلیج آبشار و آشپزخانه شیطان (Devil's Kitchen)، یک طاق سنگی فرو ریخته است.
حیات وحش نیز در اینجا جایگاه ویژه ای دارد. علاوه بر بسیاری از گونه های پرندگان کمیاب، این منطقه میزبان فوک های خزپوش قهوه ای، دلفین ها، نهنگ ها، پنگوئن های کوچک و صاریغ استرالیایی است. یک مسیر محبوب برای کشف این پارک ملی خیره کننده و پیاده روی در مسیر سه کیپ (به پایین مراجعه کنید) است.
همچنین می توانید برخی از جاذبه های برتر را با ماشین کاوش کنید یا سوار قایق شوید تا صخره های سر به فلک کشیده از سطح دریا را ببینید، ماهیگیری نیز در اینجا عالی است. در انتهای جنوبی پارک، کوهنوردان از صخره های دولریت بالا می روند و خلیج دزدان دریایی برای گلایدر سواران محبوب است. در همین نزدیکی، بندر آرتور یکی از مهمترین مکان های تاریخی استرالیا است که در فهرست میراث جهانی قرار دارد.

6. پارک ملی تاسمان (Tasman National Park)


7. پیاده روی در مسیر سه کیپ (Three Capes Track)
شروع و پایان این مسیر در بندر آرتور قرار دارد که در فهرست میراث جهانی ثبت شده است. مسیر فوق العاده زیبای سه کیپ به طول بیش از 48 کیلومتر از میان طبیعت بکر در پارک ملی تاسمان عبور می کند. یک قایق شما را از بندر آرتور به مسیر پیاده روی می رساند، جایی که در امتداد لبه قاره قدم می زنید، و چشم اندازهای نفسگیری از دریای تاسمان و مسیر بالای صخره را مشاهده می کنید.
در طول مسیر، از میان جنگل های بکر اکالیپتوس و تپه های بادخیز عبور خواهید کرد. ستون های دولریت تماشایی را ببینید که از دریا بیرون زده اند. با حیات وحش بی نظیر آن مانند وُمبت، والابی و مورچه خورک روبه رو شوید و در کابین های راحت و سازگار با محیط زیست اقامت کنید.
هر نفر یک کتاب راهنما با نقشه ها و یادداشت هایی در مورد این سفر دریافت می کند و همچنین داستان هایی را برای خواندن در هنگام نشستن روی نیمکت های استراتژیک در طول مسیر دریافت می کند. این پیاده روی چهار روزه و سه شبه برای همه افراد، حتی کودکان، مناسب است و یکی از بهترین کارهایی است که در تاسمانی در فصل بهار، پاییز یا تابستان انجام می شود، اگرچه پیاده روی کنندگان حرفه ای در صورتی که لباس مناسب داشته باشند می توانند در زمستان نیز پیاده روی کنند. 

7. پیاده روی در مسیر سه کیپ (Three Capes Track)


 تصاویر جذاب از مناطق زیبا و دور افتاده استرالیا



8. تنگه آبشار بزرگ، لانسستون (Cataract Gorge, Launceston)
فقط 15 دقیقه پیاده روی در امتداد رودخانه از مرکز شهر لانسستون، تنگه بکر و عاشقانه آبشار بزرگ، دره ای عمیق است که طی قرن ها توسط رودخانه اسک جنوبی ایجاد شده است. مسیرهای پیاده روی پر بارش که برای اولین بار در دهه 1890 ساخته شد، در دو طرف تنگه در دل صخره ایجاد شده است و منظره ای بی نظیر از رودخانه را در پایین دست ارائه می دهد. 
افرادی که به دنبال ماجراجویی کمتری هستند می توانند سوار بلندترین صندلی تک نفره جهان شوند، در حالی که پل کینگز و رستوران گورج نیز چشم اندازهای زیبایی دارند. در ضلع جنوبی می توانید در یک کافه استراحت کرده و در استخری با حاشیه سرسبز شنا کنید. در کلیف گراندز (Cliff Grounds) در ضلع شمالی، یک باغ زیبای ویکتوریایی قرار دارد که پر از سرخس، طاووس های خرامان و والابی است. سفرهای آبی در رودخانه نیز چشم انداز دیگری از این جاذبه محبوب را ارائه می دهد.

8. تنگه آبشار بزرگ، لانسستون (Cataract Gorge, Launceston)


9. محل سالامانکا (Salamanca Place)
محل سالامانکا با ساختمان های ماسه سنگی زیبای احیا شده اش، یک مرکز گردشگری در قلب بخش ساحلی تاریخی هوبارت است. این ساختمان های زیبای جرجی که بین سال های 1835 تا 1860 توسط محکومین ساخته شده اند، انبارهایی در امتداد مرکز تجاری هوبارت قدیمی بودند. امروزه آن ها گالری های هنری، کافه ها، رستوران ها و مغازه ها را در خود جای داده اند. 
می توانید در امتداد این نوار سنگفرش شده در فضای باز غذا بخورید، عتیقه جات و سوغات بخرید؛ یا از گالری ها، مکان های هنرهای نمایشی و آتلیه های مرکز هنری سالامانکا دیدن کنید. هر شنبه، گردشگران و مردم محلی به بازارهای سالامانکا سرازیر می شوند، جایی که بیش از 300 فروشنده همه چیز را از جواهرات دست ساز و چوبی گرفته تا محصولات تازه می فروشند. 
کانستیتوشن داک (Constitution Dock) منطقه محبوبی برای خرید غذاهای دریایی تازه است، و یكی از محبوب ترین كارهایی كه در ماه دسامبر در اینجا انجام می شود، تماشای سفر افراد با قایق های تفریحی پس از مسابقه قایقرانی نمادین سیدنی تا هوبارت است. از محل سالامانکا، همچنین می توانید از کلیز استپز (Kelly's Steps) به باتری پوینت (Battery Point)، حومه ای زیبا در کنار ساحل با خانه های میراثی بروید.

9. محل سالامانکا (Salamanca Place)


10. جزیره برونی (Bruny Island)
جزیره برونی با ماشین و کشتی در فاصله 55 دقیقه ای از هوبارت قرار دارد و یک سفر یک روزه محبوب از شهر برای علاقمندان به غذا و طبیعت است. این جزیره در امتداد کانال دنترکاستوکس از شهر ساحلی کترینگ (Kettering) قرار دارد. این شهر به خاطر غذاهای لذیذ و بی نظیرش، مانند شکلات های دست ساز، انواع توت های محلی، پنیرهای فوق العاده و غذاهای دریایی خوشمزه اش معروف است که می توانید آن ها را در تورهای غذایی جزیره امتحان کنید. پارک ملی برونی جنوبی، در انتهای جنوبی جزیره، مناظر ساحلی زیبایی را با صخره های دریایی سرسبز، سواحل محافظت شده و موج سواری های چالش برانگیز ارائه می دهد. 
می توانید پارک را در یک سفر بوم گردی یا با پیاده روی در مسیرهای طبیعت گردی کاوش کنید. حیات وحش را نیز تماشا کنید. فک خز پوش قهوه‌ ای و پنگوئن های کوچک در ساحل شنا می کنند و وُمبت، والابی و مورچه خورک ها برخی از حیوانات خشکی جذاب اینجا هستند. فانوس دریایی دماغه برونی که بین سال های 1836 تا 1838 توسط محکومین ساخته شده است، مناظر زیبایی از اقیانوس جنوبی ارائه می دهد. 

10. جزیره برونی (Bruny Island)


11. موزه مونا و هنر (Mona Museum and Art Gallery)
موزه مدرن و بحث برانگیز مونا (موزه هنرهای قدیم و جدید) در هوبارت از زمان افتتاحیه اش در سال 2011، سر و صدای زیادی در صحنه هنرهای استرالیایی به پا کرده است. دیوید والش، مالک تاسمانیایی آن، مجموعه هنری و آثار باستانی قابل تامل آن را "دیزنی لند خرابکارانه بزرگسالان" توصیف کرد.
پس از ورود به راهروی بزرگ موزه در طبقه زمین، دوستداران هنر از یک راه پله مارپیچی به سمت یک گالری زیرزمینی هدایت می شوند، جایی که نمایشگاه ها شامل مواردی از مار سیدنی نولان گرفته تا یک سارکوفاژ مصری و دستگاهی است که غذا را به لجن قهوه ای تبدیل می کند. دستگاه های صفحه لمسی قابل حمل توضیحاتی در مورد این آثار ارائه می دهند. مکان های تفریحی، رستوران شیک، کتابخانه، سینما و محل های اقامتی نیز در این محل وجود دارد. محبوب ترین راه رسیدن به مونا، سوار شدن به کشتی و یک سفر 30 دقیقه در امتداد رودخانه درونت (Derwent) است که دقیقا شما را در مقابل پله های موزه پیاده می کند. 
آدرس: 655 Main Rd, Berriedale, Hobart

11. موزه مونا و هنر (Mona Museum and Art Gallery)


12. پارک ملی مونت فیلد (Mount Field National Park)
در حدود 80 کیلومتری هوبارت، مونت فیلد یکی از قدیمی ترین پارک های ملی استرالیا است که دارای جنگل های بارانی باشکوه، درختان باتلاقی بلند، سرزمین های کوهستانی و آبشارهای خیره کننده است. مسیرهای پیاده روی زیبا در سراسر پارک عبور می کنند، که غالباً تا تابستان در مناطق مرتفع پوشیده از برف است. راهپیمایی کوتاه راسل فالز نیچر (Russell Falls Nature) به سمت این آبشارهای سه طبقه حتی برای افرادی که از ویلچر استفاده می کنند نیز مناسب است. شما همچنین می توانید در اطراف دریاچه دوبسون قدم بزنید و افراد باتجربه راه های چالش برانگیزتری را انتخاب می کنند.
یکی از کارهای رایج در زمستان در تاسمانی، اسکی صحرایی است و این مکانی ایده آل برای تفریح است که تنها 90 دقیقه رانندگی از هوبارت فاصله دارد. در پاییز، برگ درختان پارک به رنگ زرد، نارنجی و قرمز در می آید. اینجا همچنین مکانی است که آخرین ببر تاسمانی در سال 1930 در آن به دام افتاد. 

12. پارک ملی مونت فیلد (Mount Field National Park)


13. پارک ملی رودخانه های وحشی فرانکلین - گوردون (Franklin-Gordon Wild Rivers National Park)
پارک ملی رودخانه های وحشی فرانکلین - گوردون که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، به نمادی از یکی از مشهورترین پیروزی های استرالیا برای حفاظت از منابع طبیعی آن تبدیل شده است. در دهه های 1970 و 1980، این منطقه کوهستانی باشکوه از جنگل های بارانی اولیه، تنگه های شیب دار و رودخانه های وحشی بر سر پیشنهاد سدسازی رودخانه فرانکلین مورد بحث و جدل شدید قرار گرفت. مخالفان طرح، با اعلام قاطعانه "سد ممنوع!" پیروز شدند و از زیبایی وحشی رودخانه فرانکلین و مناظر بکر اطراف آن محافظت شد.
امروزه پارک ملی هسته منطقه میراث جهانی منطقه بکر تاسمانی است که قله صخره ای 14443 متری کلاه فرانسوی را نیز شامل می شود. مکان های بومی آن شواهدی از میراث غنی بومی است که بیش از 36 هزار سال قدمت دارند. علاقه مندان به رفتینگ در آب سفید، برای قایقرانی چالش برانگیز در رودخانه خروشان فرانکلین، یکی از بهترین ماجراجویی های در فضای باز در استرالیا، به اینجا می آیند، در حالی که کوهنوردان از انجام پیاده روی های کوتاه لذت می برند. یکی از مسیرهای معروف پیاده‌ روی دوناگیس لوک اوت (Donaghys Lookout Walk) است. همچنین می توانید با ماشین در بزرگراه لیل در پارک گشت و گذار کنید. بهتر است از روستای ساحل غربی استراهان سوار یک کشتی رودخانه ای شوید.

13. پارک ملی رودخانه های وحشی فرانکلین - گوردون


14. ریچموند (Richmond)
ریچموند در حدود 25 کیلومتری شمال شرقی هوبارت، نوعی موزه زنده در فضای باز است که در بین همه شهرک های اولیه در تاسمانی، کاملترین و همگن ترین تصویر یک شهر استعماری جرجی را ارائه می دهد. این شهر بلافاصله پس از ورود اولین مهاجران به ریسدون کاو (Risdon Cove) در سال 1803 تأسیس و خیلی زود به مرکز تجاری یک منطقه در حال رشد بسیار بارور برای غلات تبدیل شد. ریچموند همچنین یک منطقه نظامی مهم بود و زندانیان کیفری مستعمره شهر، بسیاری از ساختمان ها و همچنین پل ریچموند را ساختند که متعلق به سال 1825 است و قدیمی ترین پل در استرالیا می باشد.
اغلب در پس زمینه عکس های پل، کلیسای سنت لوک با سقف چوبی و پنجره های رنگی زیبا مشاهده می شود. این کلیسا آنقدر خوب ساخته شده بود که نجار محکوم سازنده آن عفو شد. در فاصله کمی از شمال، کلیسای نئو گوتیک سنت جان متعلق به سال های 59-1837، قدیمی ترین کلیسای کاتولیک رومی در استرالیا است.
از دیگر نکات برجسته تاریخی می توان به ریچموند گائول (Richmond Gaol) و ساختمان های میراثی حفظ شده خیابان بریج اشاره کرد. روستای نمونه شهر قدیمی هوبارت (Old Hobart Town) که یکی از جاذبه های خانوادگی محبوب است، زندگی را در دهه 1820 بازآفرینی می کند. بسیاری از سفرهای یک روزه به ریچموند از هوبارت شامل بازدید از پارک حیات وحش بنورونگ در برایتون است، جایی که می توانید از نزدیک حیوانات محبوب استرالیایی مانند کانگورو، کوآالا، وُمبت، و شیاطین تاسمانی را از نزدیک ببینید.

14. ریچموند (Richmond)


15. از نات (Nut) بالا بروید
در ساحل شمال غربی تاسمانی، نات یک تپه آتشفشانی به ارتفاع 143 متر است که مشرف به شهر میراثی و زیبای استنلی قرار دارد. متیو فلیندرز که آن را در سال 1798 مشاهده کرد، فکر می کرد که این یادآور کیک کریسمس با کناره های شیب دار و گرد و بالای آن است. می توانید از مسیر شیب دار به قله، که حدود 15 دقیقه طول می کشد صعود کنید یا برای گرفتن عکس های فوق العاده روی یک صندلی سوار شوید و به بالا بروید. در بالا، مسیرهای مختلف با طول های متفاوت، بازدیدکنندگان را از میان جنگل های سرخس و مناظر دیدنی با نمای 360 درجه از میان خط ساحلی منحنی، روستای عجیب و غریب استنلی، و زمین های کشاورزی اطراف هدایت می کنند. در طول مسیرها به دنبال فیلاندر و والابی بگردید و یک ژاکت بردارید زیرا قسمت بالایی آن می تواند بسیار بادخیز باشد.

15. از نات (Nut) بالا بروید


منبع: planetware





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید