• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


لیستی از بهترین کارهای رایگان که می توان در پاریس انجام داد

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۳/۲۴   تعداد بازدید : 2975   گروه مطلب : ایده های سفر


با 10 کار رایگان که می توان در پاریس انجام داد آشنا شوید

این دوران روزهای سختی برای مسافران است. اما با آماده شدن جهان برای بازگشایی در سال 2021، ما اینجا هستیم تا اشتیاق شما را برای فکر کردن و برنامه ریزی برای ماجراجویی بعدی خود زنده نگه داریم، خواه برای یک محل اقامت باشد یا پرواز به نقاط ناشناخته. تا آن زمان، ما آخرین توصیه ها و به روزرسانی های مربوط به کووید ۱۹ را برای به روز نگه داشتن و آماده بودن، در اختیار شما قرار می دهیم. پاریس شهری گران قیمت در نظر گرفته می شود اما باور کنید یا نه، اگر چند نکته و ترفند را بدانید، این شهر به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه خواهد بود. گذرنامه موزه پاریس (Paris Museum Pass) برای بیش از 50 موزه تخفیف ارائه می دهد، اما ما لیستی از انجام بهترین کارهای رایگان در شهر نورها داریم. 
چه بزرگترین جاذبه های پاریس را از قبل در لیست خود گنجانده باشید، یا اینکه فقط به دنبال یک تعطیلات اقتصادی مناسب برای پاریس باشید، کارهای رایگان زیادی برای انجام دادن در پاریس وجود دارد. مثل همیشه، حتما دستورالعمل های دولت محلی را قبل از سفر و مخصوصا محدودیت های مربوط به کووید ۱۹ را بررسی کنید.

1. مونمارتر (Montmartre)
گردشگران و مردم محلی مونتمارتر را به یک اندازه، اما به دلایل بسیار متفاوت دوست دارند. بازدیدکنندگان این محل مستقیما به سمت قلب مقدس (Sacré Cœur) حرکت می کنند زیرا یک کلیسا در بالای بلندترین نقطه پاریس قرار گرفته که مناظر چشمگیری از شهر را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. 
چیزی که بسیاری از گردشگران متوجه آن نیستند اما مردم محلی آن را ترجیح می دهند این است که خیابان های اطراف اینجا پر از جذابیت می باشد و دارای فروشگاه های بوتیک، رستوران های جذاب، فواره های هنری و حتی یک دیوار عشق است که عبارت "دیوار عشق" را به صدها زبان روی آن نشان می دهد (خب مورد آخر بسیار توریستی است، اما با این وجود جالب است). 

1. مونمارتر (Montmartre)


2. کلیسای جامع نوتردام (Notre Dame Cathedral)
درست در وسط شهر و درست در مرکز سن (Seine)، کلیسای جامع نوتردام قرار دارد. به عنوان یکی از برترین نمادهای شهر، شگفت آور است که این کلیسا یکی از بهترین جاذبه های رایگان پاریس نیز می باشد. از معماری گوتیک فرانسه لذت ببرید و قبل از ورود، به جزئیات نمای بیرونی آن دقت کنید. بالا رفتن از برج، جایی که آب پران ها (gargoyles) قرار دارند هزینه دارد، بنابراین بر روی زمین بمانید، جایی که مجبور به پرداخت هزینه ای نخواهید بود.

2. کلیسای جامع نوتردام (Notre Dame Cathedral)


3. باغ های ورسای (Gardens of Versailles)
در اینکه کاخ ورسای واقعا خیره کننده است شکی نیست، اما جمعیت در اینجا ممکن است زیاد و هزینه ورودی وجود داشته باشد. چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که بازدید از باغ های ورسای برای همه بازدید کنندگان رایگان است. همانطور که ماری آنتوانت یک بار این کار را کرد. در حالی که از دیدن آبنماها لذت می برید به سمت پایین این باغ ها بروید. بهترین زمان بازدید از باغ ها تابستان است که همه چیز شکوفا شده است.

3. باغ های ورسای (Gardens of Versailles)


4. موزه ملی هنر مدرن در پاریس (National Museum of Modern Art in Paris)
موزه ملی هنر مدرن در پاریس که اغلب به دلیل وجود موزه لوور نادیده گرفته می شود، یک جواهر پنهان است. این موزه که در فاصله کمی از برج ایفل واقع شده است، مجموعه ای خیره کننده از آثار هنری، مبلمان و اشیای قرن بیستم را به نمایش می گذارد. این موزه به اندازه کافی عجیب و غریب است و جمعیت کمی بازدید کننده دارد و در میان تمام کارهای رایگانی که می شود در پاریس انجام داد، واقعا ارزش بازدید را دارد.

4. موزه ملی هنر مدرن در پاریس (National Museum of Modern Art in Paris)


5. قبرستان پیر لاچیز (Père Lachaise)
قبرستان پیر لاچیز در دامنه یک تپه واقع شده و مکانی است که افراد زیادی فقط برای دیدن قبور مشاهیر به آنجا سفر می کنند. در این میان جیم موریسون و اُسکار وایلد بیشترین توجه را به خود جلب می کنند، اما قبور نویسنده فرانسوی، هونوره د بالزاک، آهنگساز ایتالیایی، وینچنزو بلینی و آهنگساز لهستانی، فردریک شوپن را نیز در اینجا می یابید. به ما اعتماد کنید، اگرچه در یک گورستان هستید، اما اینجا بیشتر شبیه یک باغ مجسمه سازی است، بنابراین واقعا مکان عجیبی برای بازدید نیست.

5. قبرستان پیر لاچیز (Père Lachaise)


 زیباترین عکس های پاریس و مکان هایی که می توان این عکسها را گرفت



6. گالری های لافایت (Galeries Lafayette)
بله، گالری های لافایت یک فروشگاه بزرگ مجلل است، اما دیدن اجناس از پشت ویترین مشکلی ندارد. به داخل فروشگاه وارد شوید و بلافاصله توسط معماری هنری نوین ساختمان حیرت زده می شوید. بیشتر مردم مستقیما به سمت بالا و به طرف تراس می روند. در آنجا می توانید منظره ای پانوراما از شهر را تماشا کنید.
اگر گرسنه هستید، به سالن غذاخوری پایین بروید و برخی از غذاهای گوشتی و متنوع موجود را امتحان کنید. اشکالی ندارد اگر تصمیم بگیرید کمی ولخرجی کنید. ارزشش را دارد.

6. گالری های لافایت (Galeries Lafayette)


7. مردم در یکی از پل ها تماشا می کنند
رود سن شهر را به دو قسمت تقسیم می کند، اما خوشبختانه پل های عابر پیاده زیادی برای عبور و مرور وجود دارد. پون ده آر (Pont des Arts) جایی است که قفل های معروف عشق آویزان شده اند، در حالی که پون نوف (Pont Neuf) یکی از قدیمی ترین پل ها است و دارای یک مجسمه برنزی از پادشاه هنری چهارم می باشد.
غذای خود را بردارید، بر روی یکی از نیمکت ها یا روی زمین بنشینید و شاهد عبور مردم و قایق های گردشگری باشید. می توان گفت که این یکی از بهترین کارهای رایگان شبانه در پاریس است زیرا پل ها محدودیت زمانی برای بسته شدن ندارند.

7. مردم در یکی از پل ها تماشا می کنند


8. تفرجگاه پلانتی (Promenade Plantée)
پارکِ های لاین (High Line) نیویورک زندگی جدیدی را در منطقه ای فراموش شده از شهر نیویورک به ارمغان آورد، اما آیا می دانید این تفرجگاه پلانتی در پاریس بود که به عنوان الهام بخش آن عمل کرد؟ این پارک مرتفع بر روی یک پل راه آهن قدیمی ساخته شده بود که فضای سبز بیشتری به شهر می داد. نقطه شروع فاصله زیادی با اوپرا باستیل ندارد و 4.5 کیلومتر راه را طی می کند، به طوری که از کنار خیابان های پر درخت، پارک ها و آپارتمان های قدیمی پاریس عبور خواهید کرد.

8. تفرجگاه پلانتی (Promenade Plantée)


9. موزه کارناوالت (Carnavalet Museum)
موزه کارناوالت به تاریخ پاریس اختصاص داده شده و درون دو عمارت مجاور قرار گرفته است. خود این ساختمان ها قابل تحسین هستند زیرا خانه های مجلل قرن شانزدهمی می باشند که توسط نجیب زاده ها ساخته شده اند. مجموعه موجود در این موزه شما را ناامید نخواهد کرد. در اینجا می توانید ببینید که چگونه این شهر قبل از تبدیل شدن به پاریس امروزی به عنوان دهکده لوتس تاسیس شد یا از دیدن مجموعه بزرگی از مصنوعات که از بزرگترین نبردهای شهر جان سالم به در بردند لذت ببرید. بازدید از موزه کارناوالت یکی از بهترین کارهای رایگان در پاریس برای دوستداران موزه است. 

9. موزه کارناوالت (Carnavalet Museum)


10. پیاده روی از لوور تا طاق پیروزی
آخرین مورد در فهرست کارهای رایگانی که می توان در پاریس انجام داد، پیاده روی از لوور تا طاق پیروزی است. با شروع از اهرام شیشه ای معروف، مسیر خود را از طریق پارک تویلری (Jardin des Tuileries) آغاز خواهید کرد، جایی که می توانید سوار چرخ و فلک شوید یا در موزه اورنگری (Musee de l’Orangerie) از هنر لذت ببرید (هر دو با پرداخت هزینه).
هنگامی که از پارک خارج می شوید، قبل از اینکه به خیابان شانزه لیزه بروید، به آبلیسک (Obelisk) و چشمه های دو لا کنکورد (de la Concorde) برخورد خواهید کرد. این احتمال وجود دارد که در اینجا خرید زیادی نتوانید انجام دهید، اما تصور کنید با بودجه نامحدود چه چیزهایی که می توانستید در اینجا بخرید. پیاده روی خود را در طاق پیروزی به پایان برسانید، بنای یادبودی که برای بزرگداشت سربازان فرانسوی کشته شده در جنگ های انقلابی و ناپلئونی فرانسه ساخته شده است.

10. پیاده روی از لوور تا طاق پیروزی


در نهایت مهم نیست که در پاریس چه کارهای رایگانی انجام دهید، مطمئنا از اوقات خود در یکی از جادویی ترین شهرهای جهان لذت خواهید برد.

منبع: skyscanner





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید