• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آشنایی با 10 مورد از بزرگ ترین هتل های دنیا

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۸/۱۲   تعداد بازدید : 5030   گروه مطلب : ترین ها


آشنایی با 10 مورد از بزرگ ترین هتل های دنیا

در متن زیر لیستی از 10 هتل بزرگ دنیا را خواهید دید. از آنجاییکه سایت های مختلف ادعای ارائه اتاق های متفاوتی را دارند از این رو این لیست قصد ندارد نظر همگان را جلب کند. این مقاله بر اساس اعتماد به جدیدترین منابع آماری در دسترس در مورد این هتل ها نوشته شده است. این هتل ها نمونه هایی عظیم الجثه از جسارت آدمی و حتی بزرگتر از بعضی از عجایب طبیعی جهان هستند و در واقع، خارج از قدرت تخیل نیست اگر گفته شود که بعضی از این هتل ها می توانند بعضی از شهرهای بزرگ را در خود جای دهند و مانند دیواری دور تا دور آن را فرا بگیرند. این هتل ها دارای هزاران اتاق، رستوران، استراحت گاه، سالن تئاتر و سینما و حتی فروشگاه های بزرگ، باغ های گیاه شناسی و تفریحات و سرگرمی های بسیار برای مجذوب نمودن میهمانان در دنیایی جادویی ساخته شده در فضایی بسته هستند. 

10. هتل اِکسکالیبِر (Excalibur)، لاس وگاس
در نگاه اول به نظر می رسد این هتل مستقیما از درون داستان های تخیلی بیرون آمده باشد. هتل اِکسکالیبِر در سال 1990 بازگشایی و طبق آخرین گزارشات در سال 2008 بازسازی و نوسازی شده است. با این که این هتل در رده بندی بزرگی و اندازه در رده دهم قرار دارد اما بعضی از مسافران بیان کرده اند که مسئولین می توانسته اند برای بازسازی و به روز رسانی این هتل کمی تلاش و کار بیشتری را به کار ببندند. این هتل در نواره شهر لاس وگاس واقع شده و رزرو و گرفتن اتاق در آنجا بسیار ارزان است. شما می توانید تنها با شبی 32 دلار در هتل اِکسکالیبِر اتاق بگیرید. معامله بدی نیست اگر با خانواده به آنجا سفر کنید.
هتل اِکسکالیبِر دارای 3981 اتاق در 2 برج با 28 طبقه است. این هتل نه یک نه دو بلکه دارای چندین سالن تئاتر و سینما، یک استادیوم بزرگ برای برگزاری مسابقات به سبک قرون وسطی، چندین مغازه، رستوران، کلیسایی کوچک برای برگزاری مراسم عروسی و استخر است.

10. هتل اِکسکالیبِر (Excalibur)، لاس وگاس


9. هتل وِنیشن یا ونیزی (The Venetian)، لاس وگاس
واقعا این موضوع نباید همگان را مبهوت کند که بیشتر هتل های این لیست معکوس وار متعلق به شهر لاس وگاس آمریکاست. این شهر یکی از مناطق محبوب برای گردشگران شناخته شده و هتل ها همیشه در حال رقابتی بی پایان برای داشتن بزرگ ترین، روشن ترین و بهترین جاذبه ها هستند. هتل وِنیشن در آخر خیابانی قرار دارد که هتل اِکسکالیبِر واقع شده اما آنقدر راه طولانیست که گویی وارد دنیایی کاملا متفاوت شده اید. هتل وِنیشن دارای مضمون و فضایی کاملا متفاوت است. این هتل دارای 4027 اتاق میهمان در دسترس است اما اگر بخواهیم در مورد اتاق های بزرگ آن صحبت کنیم بسیاری از این اتاق ها در واقع سوییت هایی هستند که از لحاظ اندازه و بزرگی از اتاق های سایر هتل ها پیشی گرفته اند. هتل وِنیشن هتلی 5 ستاره و بسیار بزرگ است پس در نتیجه قیمت اتاق های آن از شبی 163 دلار شروع می شود. این هتل در سال 1999 افتتاح شد و بر روی زمین هتل سابق یعنی سَندز هتل بنا گردید. همچنین در این هتل یک مرکز خرید بسیار بزرگ و پر از مغازه هایی است که برندهای معروف در آنها به فروش می رسند. آبراهی داخلی در این مرکز خرید ساخته شده که عینا از گراند کانال ونیز کپی برداری شده است. هتل پِلازو دقیقا در کنار این هتل قرار دارد که اگر دو هتل را با هم ترکیب کنیم مجموعه ای با بیش از 7000 اتاق به دست می آید.

9. هتل وِنیشن یا ونیزی (The Venetian)، لاس وگاس


8. اِمبِسِدِر سیتی (Ambassador City)، جمتین (Jomtien)، تایلند
اِمبِسِدِر سیتی یکی از هتل های عظیم و بی نظیر 40 هکتاری در پاتایای تایلند است. این هتل عرشه استخر عجیب و غریب و بسیار بزرگی دارد و مزیت دیگرش بودن در کنار دریاست. این هتل دارای 4 ساختمان جانبی بزرگ بسیار راحت با سبک های مختلف از اتاق ها در هر ساختمان برای سلیقه های متفاوت است. تعداد اتاق های هتل اِمبِسِدِر سیتی به عدد 4210 می رسد. با این که این هتل 4 ستاره است اما به دلیل این که یکی از قدیمی ترین هتل ها در این منطقه می باشد، نرخ کرایه اتاق ها بسیار گران نیست و از شبی 38 دلار آغاز می شود.

8. اِمبِسِدِر سیتی (Ambassador City)، جمتین (Jomtien)، تایلند


7. ماندالای بِی (Mandalay Bay)، لاس وگاس
شهر لاس وگاس هنوز یکی دیگر از بزرگ ترین هتل های دنیا را در خود جای داده است. همانند بسیاری از هتل های لاس وگاس هتل اصلی ماندالای بِی هتل دیگری را به عنوان خواهر در کنار خود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. این دو هتل به قدری به یکدیگر نزدیک هستند که در اصل به عنوان یک هتل حساب می شوند. هتل دِ (THE) دارای 1117 اتاق است در حالی که هتل ماندالای بِی دارای 3220 اتاق در 43 طبقه می باشد و در کل تعداد اتاق های این دو هتل به عدد 4337 می رسد. اگر می خواهید اتاقی در هتل ماندالای بِی کرایه کنید قیمت ها از شبی 77 دلار شروع می شود در حالی که هتل دِ کمی گران تر است. هتل دِ دارای بزرگ ترین سوییت ها در لاس وگاس آمریکاست. هتل ماندالای بِی در سال 1999 و هتل دِ در سال 2003 افتتاح شدند. ماندالای بِی دارای یکی از بزرگ ترین سالن های همایش در سرتاسر ایالات متحده آمریکاست. به غیر از این موضوع هر آن چه از یک هتل بزرگ در وگاس بخواهید اعم از مرکز خرید، اسپا، استخر و کلیسا در این جا یافت می شود. این هتل ها متعلق به گروه بزرگ هتل های ام جی ام هستند، همان گروهی که هتل اِکسکالیبِر نیز متعلق به آن است. 

7. ماندالای بِی (Mandalay Bay)، لاس وگاس


 آشنایی با 8 مورد از بزرگ ترین باغ وحش های جهان



6. لاکسور (The Luxor)، لاس وگاس
خب اگر این هتل یکی دیگر از هتل های بزرگ وگاس و عضو گروه هتل های ام جی ام نباشد جای شک دارد! من حدس می زنم که تمام هتل های بزرگ دوست دارند در کنار یکدیگر باشند، چون هتل لاکسور تقریبا در نزدیکی هتل اِکسکالیبِر قرار دارد. این هتل هتلی به سبک مصری و طبیعتا به شکل هرم است. هتل های به سبک مصری بدون چه چیزی ناقص خواهند بود؟ بله، این هتل کپی دقیقی از مجسمه ابوالهول را نیزدر خود دارد. هتل لاکسور شامل 2 برج 22 طبقه ای است و اگر این شکوه و عظمت هنوز هم برای شما کافی نیست، اتاق هایی در داخل هرم وجود دارند که به تعداد اتاق های این هتل اضافه می کند و در کل تعداد اتاق های این هتل را به عدد 4400 اتاق می رساند. هتل لاکسور در سال 1993 و کمی بعد از اِکسکالیبِر اما با ظاهری مدرن تر بنا شد. قیمت اتاق ها در این هتل سه و نیم ستاره ای از شبی 40 دلار شروع می شود.

6. لاکسور (The Luxor)، لاس وگاس


5. وین و آنکور (The Wynn and Encore)، لاس وگاس
بله، این هتل هم در وگاس قرار دارد، اما تنها هتل در این لیست است که متعلق به گروه بزرگ ام جی ام نیست. هتل وین با تمام شکوه و جلال بیکران استوار است. این هتل در خلاف جهت نواره لاس وگاس و در امتداد هتل ماندالای بی واقع شده است. در این منطقه هتل وین و دیگر هتل از این گروه هتل ها یعنی آنکور با ظرافت تمام بر بازار حکومت می کنند. هتل وین در سال 2005 و آنکور در سال 2008 بازگشایی شدند و هر دو از هتل های بسیار بزرگ اما با ظاهری مدرن و مجلل هستند و معتقدند که باید همگان را در بدو ورود به داخل هتل تحت تاثیر قرار دهند. در هتل وین تمام ویژگی های مورد توقع هتل های بزرگ بلکه بیشتر را خواهید یافت. این هتل دارای زمین گلف 18 حفره ای و همچنین نمایندگی فِراری نیز هست. حداقل قیمت اتاق در این هتل شبی 120 دلار می باشد.

5. وین و آنکور (The Wynn and Encore)، لاس وگاس


4. تفرجگاه دیزنی آل استار (Disney All – Star Resort)، اُرلاندو
تفرجگاه دیزنی آل استار در اُرلاندو واقع در ایالت فلوریدا تنها هتل شرکت والد دیزنی در این لیست است. این تفرجگاه بسیار عظیم در واقع سه بخش و ساختمان دارد، هتل ورزشی دیزنی آل استار، هتل موسیقی دیزنی آل استار و هتل فیلم دیزنی آل استار که هرکدام از لحاظ مضمون و دکور کاملا تکمیل هستند. ممکن است از لحاظ تکنیکی جدا به نظر برسند اما در نزدیکی هم قرار داشته و توسط یک شرکت اداره می شوند. هتل ورزشی دارای 1920 اتاق، هتل موسیقی دارای 1818 اتاق و هتل فیلم و سینما دارای 1920 اتاق هستند که سر جمع 5658 اتاق می شود. قیمت های اتاق های این هتل های سه ستاره از شبی 120 دلار شروع می شوند و بسیار مناسب و دوستدار کودکان نیز هستند.

4. تفرجگاه دیزنی آل استار (Disney All – Star Resort)، اُرلاندو


3. فِرست وورلد هتل جِنتینگ های لندز (First World Hotel Genting Highlands)، مالزی
این هتل سه ستاره غول پیکر و رنگارنگ که در رده سوم قرار دارد، در پاهانگ مالزی واقع شده است. این هتل در محدوده پیاده روی پارک مضمونی جِنتینگ قرار گرفته و در حال حاضر در حال بازسازی و نوسازی می باشد. این هتل با 6118 اتاق نام خود را در کتاب رکوردهای گینس و همچنین شرکت نظرسنجی باور می کنی یا نه ریپلی به ثبت رسانده است.

3. فِرست وورلد هتل جِنتینگ های لندز (First World Hotel Genting Highlands)، مالزی


2. ام جی ام گراند و سیگنیچِر (The MGM Grand and The Signature)، لاس وگاس
اگر این لیست معکوس وار فقط بر روی بزرگ ترین هتل های لاس وگاس تمرکز داشت آن گاه بدون شک هتل گراند ام جی ام که متعلق به گروه هتل های ام جی ام می باشد، به راحتی برنده این رده بندی می شد. کار پروژه گراند ام جی ام در سال 1993 به اتمام رسید. این هتل دارای 5044 اتاق میهمان است که در 4 برج 30 طبقه ای بنا شده اند. هتل خواهر ام جی ام گرند هتل سیگنیچِر است که شامل 576 اتاق در هریک از 3 برج خود می باشد. ام جی ام همچنین دارای اسکای لافت (SKYLOFTS-51) نیز هست که 51 سوییت برای کرایه دارد. ام جی ام بدون این اسکای لافت ها هم هنوز دارای 6772 اتاق است. هتل ام جی ام جوایز متعددی را در این سال ها از آن خود کرده است.

2. ام جی ام گراند و سیگنیچِر (The MGM Grand and The Signature)، لاس وگاس


1. ایزمایلو وو (Izmailovo)، مسکو
این هتل غول پیکر در سال 1979 بنا شد و هنوز هم که هنوزه از نظر اندازه از همه هتل ها جلوتر است. این مجموعه شامل 4 هتل که هر کدام دارای 30 طبقه و همگی در مجاورت یکدیگر قرار دارند می باشد. این مجموعه که بر روی زمین های رامانوف سابق بنا گردیده در زمان المپیک مسکو در سال 1980 میزبان ورزشکاران بوده است. هر کدامیک از این 4 هتل دارای نام هایی به ترتیب آلفا، بتا، وِگا و گاما- دلتا هستند که سرجمع دارای 7500 اتاق می باشند.

1. ایزمایلو وو (Izmailovo)، مسکو


منبع: 10largest





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید