• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین خطوط هوایی آسیا در سال 2019 را بشناسید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۷/۲۹   تعداد بازدید : 2300   گروه مطلب : ترین ها


با بهترین خطوط هوایی آسیا در سال 2019 آشنا شوید

آیا به دنبال بهترین خطوط هوایی در آسیا هستید؟ جایزه خطوط هوایی جهان، اسامی برندگان بهترین خطوط هوایی در هر منطقه از جهان در سال 2019 را اعلام کرد و نتایج این نظرسنجی برای قاره آسیا بسیار جالب است. 
حتی اگر به دنبال پروازهای درجه یک یا به اصطلاح فِرست کلاس هم نباشید، خطوط هوایی نام برده در لیست بهترین خطوط هوایی در آسیا تجربه بهترین پرواز را برای شما رقم خواهند زد طوری که در هیچ جای دنیا تجربه نخواهید کرد. 
از سنگاپور و تایلند تا ژاپن، بهترین خطوط هوایی در آسیا تمام مسیرهای محبوب برای سفر در آسیا در سال 2019 را پوشش می دهند.

1. خطوط هوایی سنگاپور
از خدمات بی نظیر گرفته تا پذیرایی درجه یک در طول پرواز، چیز دیگری باقی نمانده که خطوط هوایی سنگاپور برای مشتریانش انجام نداده باشد. ناوگان این شرکت هواپیمایی تقریبا جدید است و این بدان معناست که پرواز با این ناوگان هوایی همیشه راحت و هواپیماهای به روز شده آنها واقعا لوکس و شیک هستند. اخیرا مقاله ای در مورد ایرباس های جدید 380 آنها نیز به چاپ رسیده است.

1. خطوط هوایی سنگاپور


2. آنا (ANA) یا شرکت هواپیمایی آل نیپون(All Nippon Airways) 
شرکت هواپیمایی آنا یا آل نیپون یکی از خطوط هوایی برنده و برتر ژاپن است که او نیز زمانی که حرف از خدمات رسانی به مشتری و توجه میهمان داران به آنها به میان می آید امتیازات بالایی را از آن خود کرده اند. اگر می خواهید به هر نقطه ای از ژاپن یا مکان های دیگری نظیر چین یا حتی ایالات متحده آمریکا سفر کنید، این شرکت هواپیمایی یکی از بهترین خطوط هوایی در آسیاست. اگر سفری در داخل ژاپن داشته باشید می توانید تا 20 کیلوگرم بار اضافی رایگان با خود حمل کنید.

2. آنا (ANA) یا شرکت هواپیمایی آل نیپون(All Nippon Airways)


3. خطوط هوایی کاتای پِسفیک (Cathay Pacific Airlines)
مدت های طولانیست که خطوط هوایی کاتای اِسپِسیفیک یکی از محبوب ترین خطوط هوایی برای مسافرانی است که به دنبال سفر به هنگ کنگ هستند. این شرکت هواپیمایی مسیرهای بسیاری را برای سفر به سرتاسر دنیا ارائه می کند و یکی از بی نظیر ترین و در دسترس ترین خطوط پروازیست.

3. خطوط هوایی کاتای پِسفیک (Cathay Pacific Airlines)


 ایمن ترین هواپیماهای جهان



4. اوا اِیر (EVA Air)
به نظر می رسد زمانی که مسافران با خطوط هوایی اوا پرواز می کنند چیزی کم و کسر ندارند. برخلاف خطوط هوایی چین، اوا ایر برای تمیزی کابین هواپیما و صندلی ها، پذیرایی و توجه به امنیت کابین، 5 ستاره است. در هر حال، مسافران به این نکته نیز اذعان دارند که غذا و وسایل داخل هواپیما را بسیار دوست دارند. اگر خوش شانس باشید، سوار یکی از هفت هواپیما با برند هِلو کیتی خواهید شد.

4. اوا اِیر (EVA Air)


5. خطوط هوایی هاینان (Hainan Airlines)
خطوط هوایی هاینان یکی از چهار خطوط هوایی بزرگ در چین است و در عین حالی که پروازهای بین المللی دارد، بهترین پروازهای داخلی در چین را نیز به مشتریان خود ارائه می کند. تعداد متعددی از مشتریان اعلام کرده اند زمانی که این خطوط هوایی را برای سفر انتخاب نموده اند، پرواز دیگری با سایر شرکت های هواپیمایی نداشته اند و شرکت هواپیمایی خود را عوض نکرده اند.

5. خطوط هوایی هاینان (Hainan Airlines)


6. شرکت هواپیمایی تای (Thai Airways)
اگر یک کلمه باشد که در زمان خواندن کاتالوگ خطوط هوایی تای به چشمتان بخورد، آن کلمه مقرون به صرفه بودن است. این خطوط هوایی به بیش از 35 کشور مختلف دنیا پرواز دارد، همچنین پروازهای بسیاری را در داخل تایلند نیز پشتیبانی می کند. اگر به دنبال پروازهای بین المللی به اروپا یا حتی سفری داخلی از بانکوک به چیانگ مای هستید، خطوط هوایی مای گزینه بسیار مناسبیست.

6. شرکت هواپیمایی تای (Thai Airways)


7. خطوط هوایی ژاپن (Japan Airlines )
هواپیماهای بی عیب و نقص، سرویس دهی عالی به مشتریان و بهترین و مودب ترین کارکنان و میهماندارانی که تا به حال دیده اید، مواردی هستند که مسافران مدام در مورد خطوط هوایی ژاپن ابراز می کنند. به نظر می رسد که مردم واقعا طرز برخورد مهربانانه کارکنان چه در زمان رزرو بلیط و چه در زمان پرواز را دوست دارند.

7. خطوط هوایی ژاپن (Japan Airlines )


منبع: bigseventravel





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید