• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 10 مورد از بهترین تفریحات شانگهای آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۶/۳۱   تعداد بازدید : 2422   گروه مطلب : ایده های سفر


آشنایی با 10 مورد از بهترین کارهایی که می توانید در شانگهای انجام دهید

شانگهای به مجموعه ای از تفریحات بی نظیرش مفتخر است. این گشت و گذارها از بازدید معابد باستانی گرفته تا خرید از فروشگاه های شلوغ از نقاط قوت سیاحت در شانگهای به حساب می آیند. از دیدن مناظر خیره کننده برج عظیم الجثه شانگهای یا مناظر ساحلی منطقه باند حیرت زده خواهید شد. مگر این که بخواهید بیشتر در فرهنگ چین دقیق شوید که در این صورت می توانید در کنار معابد یا شهرهای باستانی که در سرتاسر شهر پراکنده اند، توقف نمایید. بدون در نظر گرفتن این که شما در جستجوی ماجراجویی یا آرامش و یا ترکیبی از هر دو هستید، شهر شانگهای همان مکانیست که می تواند این شرایط را برای شما فراهم آورد.
برنامه ریزی کرده اید تا سفری به بزرگ ترین شهر چین داشته باشید؟ در اینجا به 10 مکان دیدنی در شانگهای می بایست بد دین آنها بروید اشاره شده است.

1. تفرجگاه منطقه باند شانگهای
منطقه باند که در امتداد رودخانه هوآنگ پو قرار دارد، منطقه ای ساحلی در قلب شانگهای است. راسته ساختمان ها با سبک معماری دوران استعمار که در نزدیکی این مکان قرار دارد باعث شده مردم بسیاری را به آنجا بکشاند تا در فضایی آرام در امتداد این ساختمان ها قدم بزنند و معماری آن را تحسین کنند. همچنین نزدیکی منطقه باند به مجموعه ای از جاذبه های شانگهای باعث شده تا گردشگران این منطقه را به لیست سفر خود اضافه کنند.

1. تفرجگاه منطقه باند شانگهای


2. برج تلویزیونی مروارید خاور
برج مروارید خاور در مقابل منطقه ساحلی باند قرار دارد. این برج رادیویی و تلویزیونی منحصر به فرد با ارتفاع 468 متر با صلابت استوار است. سازه اولیه این برج در سال 1994 ساخته شد تا هم برای پخش امواج بهتر رادیویی و تلویزیونی و هم به عنوان نقطه ای خیره کننده برای جذب گردشگر باشد. با آسانسورهای دوطبقه بالا بروید تا نمای شهر را از بالا تحسین کنید یا به رستوران گردان بروید و غذایی میل کنید.

2. برج تلویزیونی مروارید خاور


3. برج شانگهای
بعد از دیدن مناظر فوق العاده، حالا نوبت به بازدید از برج شانگهای است. نه تنها این ساختمان بلندترین ساختمان این شهر است بلکه بلندترین سازه در چین به حساب می آید. این سازه عظیم الجثه دارای یک سکو در ارتفاع 546 متر است که می توان بر روی آن مناظری از شهر را به نظاره نشست. بعد از این که به سرعت با آسانسور به سکو رسیدید، می توانید منظره بی نظیری از نمای شهر را از دیدگاهی منحصر به فرد تحسین نمایید. همچنین از آنجا می توانید برج مروارید خاور و مرکز مالی و جهانی شانگهای را ببینید. در داخل برج نیز می توانید در میان برندهای بزرگ خرید کنید یا در یکی از رستوران ها یا کافه ها استراحت نمایید.

3. برج شانگهای


4. رودخانه هوآنگ پو (Huangpu River)
برای آن دسته از کسانی که به دنبال دیدن منظره ای متفاوت از منطقه ساحلی باند، برج مروارید خاور، معبد جید بودا و سایر جاذبه های برجسته شانگهای هستند، گشت و گذار با قایق تفریحی در امتداد رودخانه هوآنگ پو بهترین گزینه است. شب ها، زمانی که از خوردن مجموعه ای از غذاهای خوشمزه چینی لذت می برید، می توانید رقص نور را که از آسمان خراش سر به فلک کشیده تا به زیر رودخانه به اطراف می تابد، لذت ببرید. همچنین قایق های تفریحی معمولی نیز در طول روز آماده هستند تا شما را به دیدن همان مناظر زیبا و متحیر کننده ببرند.

4. رودخانه هوآنگ پو (Huangpu River)


5. باغ یو (Yu Garden)
باغ یو مکانی عالیست تا کمی از سرعت خود بکاهید و جنبه آرام تری از شهر را تحسین و تقدیر کنید. این باغ که در نزدیکی معبد سیتی گاد قرار دارد، متعلق به امپراتوری مینگ می باشد و طی 400 سال ساخته شده است. در اینجا می توانید نگاهی گذرا به عمارت کلاه فرنگی، برکه ها و مناظر باغ داشته باشید. در بهار، با مجموعه ای از درختان سرسبز و شکوفه گل ها به واقع این باغ به جان می آید. در نزدیکی این باغ نیز مجموعه ای از جاذبه های تفریحی قرار دارند که ارزش دیدن دارند، یکی از این جاذبه ها بازار یویوآن (Yuyuan Bazaar) است.

5. باغ یو (Yu Garden)


 10 دلیل مهم برای سفر به چین



6. موزه شانگهای
برای آن دسته از افرادی که به دنبال کاوش در تاریخ و فرهنگ کشور پهناور چین هستند، موزه شانگهای با 11 گالری متفاوت مکانی جالب برای بازدید است. این کلکسیون حاوی سرامیک ها، مجسمه ها، خط نگاری های باستانی و مجموعه ی از دست سازه های قدیمی است. این نمونه ها تازه تعداد اندکی از آثار باستانی چین هستند. موزه شانگهای در میدان مردم قرار دارد و ورودی آن نیز رایگان است.

6. موزه شانگهای


7. خیابان نانجینگ (Nanjing Road)
خیابان نانجینگ، مسیری سرزنده و شاداب و پر از فروشگاه های مختلف است که مجموعه ای از برندها، فروشگاه های بزرگ و رستوران ها در آن قرار دارند. این مسیر شامل فروشگاه های درجه یک شانگهای، مغازه های اصلی فروش لوازم ورزشی شانگهای، فروشگاه بزرگ وِست گیِت، مرکز خرید شانگهای و فروشگاه های بسیار دیگری می شود. به علاوه این موارد، مغازه های قدیمی، برندهای بزرگ و غذاهای خوشمزه هم وجود دارند که اینها تنها چیزهای اندکی برای تفریح و گردش مردم هستند. راسته این فروشگاه ها در نزدیکی موزه شانگهای و معبد جینگ آن قرار دارد.

7. خیابان نانجینگ (Nanjing Road)


8. شهر آبی ژوجیاجیائو (Zhujiajiao Water Town)
سیاحت در شهر آبی ژوجیاجیائو مانند سفر کردن در تاریخ است. تاریخ این شهر به 1700 سال پیش بازمی گردد. این شهر کوچک به واسطه مجموعه ای بالغ بر 30 پل باستانی اش بسیار معروف است. یکی از معروف ترین این پل ها، پل فانگ شِنگ (Fangsheng Bridge) است که قدمت آن به سال 1812 باز می گردد. یکی از جالب ترین راه ها برای دیدن این کلکسیون زیبا از پل های قدیمی، سوار شدن بر قایق تفریحی گُندولا در راستای کانال، با اسکله های فراوان در سطح شهر است. رفتن به شهر آبی ژوجیاجیائو بسیار آسان است. یکی از گزینه ها رسیدن آسان به آنجا مترو می باشد.

8. شهر آبی ژوجیاجیائو (Zhujiajiao Water Town)


9. پارک دیزنی شانگهای
پارک دیزنی شانگهای که اخیرا و در سال 2016 بازگشایی شده است، بهترین مکان برای عکس گرفتن با شخصیت های کارتونی و محبوب والت دیزنی، سوار شدن بر بازی های هیجانی و گشت و گذار در میان سرزمین های رنگارنگ و متنوع شرکت والت دیزنی است. بعضی از این جاذبه های محبوب رورینگ رَپیدز (Roaring Rapids)، هَپی سیرکِل (Happy Circle)، کمپ دیسکاوِری (Camp Discovery) و رِکسِز رِیسِر (Rex’s Racer) است. قیمت بلیط ورودی و کوپن غذا از 399 یِن برای بزرگسالان و 299 یِن برای کودکان شروع می شود.

9. پارک دیزنی شانگهای


10. معبد جید بودا
معبد جید بودا، معبد محبوب بوداها در شهر شانگهای است. این معبد در کنار رودخانه هوآنگ پو قرار دارد و بین سال های 1918 تا 1928 بنا شده است. اگر به زمین نگاه کنید بسیاری از مجسمه های معبد را خواهید دید که شامل یکی از پنج مجسمه جید بوداست که در قرن بیستم به شهر چین بازگردانده شد. جز این، می توانید از ویژگی های اصلی معبد نیز دیدن کنید. سالن اصلی، محلی است که بسیاری از بوداییان چینی در آنجا به عبادت می پردازند. این معبد در ماه فوریه و به واسطه نزدیک شدن به سال نو قمری بسیار شلوغ است و طبیعتا اگر بخواهید از این شلوغ ها اجتناب کنید، باید زمان سفر خود را به وقت دیگری موکول نمایید.

10. معبد جید بودا


لب کلام
شانگهای با کلکسیونی بسیار زیبا از جاذبه های سنتی، طبیعی، مذهبی و مدرن برای آن دسته از افرادی که از چین بازدید می کنند، معمولا شهری است که باید از آن دیدن کرد. این شهر تجربه راضی کردن تمام سلایق را دارد. از معابد و شهرهای باستانی پراکنده در سرتاسر این کلان شهر گرفته تا طراحی های معاصر آسمان خراش های سر به فلک کشیده، تمام این مکان ها برای همگان جذاب است.







نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید