• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


مقاصد ساحلی برتر اروپا در سال 2019

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۵/۲۳   تعداد بازدید : 2882   گروه مطلب : ایده های سفر


مقاصد ساحلی برتر اروپا در سال 2019

ممکن است جزایر و سرزمین های گرمسیری شگفت انگیز شما را از راه بدر کنند، اما برای فراموش کردن بعضی از این بهترین مقصدهای ساحلی در جهان بهتر است فقط با یک پرواز کوتاه به جایی خوش آب و هوا بروید. قاره سبز اروپا برای داشتن کیلومترها خطوط ساحلی بکر و دست نخورده، سواحلی شبیه به سواحل کارائیب، غارهای مخفی، دهکده های عجیب و غریب صیادان و جزایری مسحور کننده به خود می بالد.
با وجود مکان های بسیاری برای گذراندن تعطیلاتی عالی، انتخاب یکی از این مکان ها می تواند گیج کننده باشد. اگر مطمئن نیستید که می خواهید کجا بروید، حتما مروری بر این 10 ساحل زیبا در اروپا داشته باشید.

1. جزیره میکونوس، یونان
جزیره میکونوس دقیقا می داند چگونه چندین قرن تاریخ مجذوب کننده را با افراط در زمان تعطیلات با هم درآمیزد. این جزیره آفتابی در یونان به وجود آورنده سواحل و مناظر بِکر و دست نخورده بسیار است. آسیاب بادی قرن شانزدهم میلادی در غروب آفتاب سوژه بسیار داغی برای کارت پستال می باشد و معماری سیکلاد با شکوه و تفریحات شبانه فوق العاده نیز در نوع خود بسیار عالی هستند.
از حمام آفتاب گرفته تا موج سواری یا گرفتن جشن ساحلی از غروب تا طلوع خورشید، می توانید همه چیز را در اینجا بیابید. بعضی از سواحل این جزیره که شایان ذکر هستند شامل سواحل چیک سارو، ساحل پارادایز و خلیج اُرنوس می باشد.

1. جزیره میکونوس، یونان


2. آییا ناپا، جزیره قبرس
آییا ناپا یکی از محبوب ترین مقصدهای سفر در قبرس و بدون شک یکی از بهترین مقصدهای سفر در اروپاست. در آییا ناپا توقع دیدن ساحلی با شن های سفید مسحور کننده، آبهای کریستالی فیروزه ای فام و تسهیلات فراوان برای گردشگران را داشته باشید. 
جاذبه گردشگری مهم آییا ناپا، ساحل نیسی است. ساحلی که در بین دوستداران ورزش های آبی محبوبیت فراوان دارد. ساحل نیسی مکانی با گستره 500 متری از ساحلی با شن های سفید و برق است که مکان های فراوانی را به حمام آفتاب و همچنین مناظری از کلوپ های شاد و سرزنده اختصاص داده است. با اینکه این ساحل در تابستان بسیار شلوغ می باشد اما جنبه زیبای خود را در بهار و اوایل پاییز زمانی که افراد زیادی برای گردش به اینجا سفر نمی کنند، از خود نشان می دهد.

2. آییا ناپا، جزیره قبرس


3. جزیره کورسیکا، فرانسه
چهارمین جزیره بزرگ حوزه مدیترانه، جزیره کورسیکاست که سهل انگاری و مسامحه طرف ایتالیایی خود را با پختگی طرف فرانسوی اش ادغام نموده است. چیزهای جالبی که در جزیره کورسیکا انتظار شما را می کشند اما بیشتر اوقات نادیده گرفته می شوند شامل سواحل شن های طلایی بکر، مناظر خیره کننده و درخشان و شهرها و دهکده های ساحلی بسیار دلفریب هستند.
اگر نظر شما در مورد گذراندن تعطیلات، دراز کشیدن روی ساحلی آرام است، آن وقت جزیره کورسیکا ممکن است همان مکان دلخواه و عالی باشد. از سواحل شبیه به کارائیب پالومباگیا گرفته تا سواحل روکاپینای خیره کننده، این جزیره مقصدی ایده آل برای خانواده ها و تازه عروس و دامادهایی است که به دنبال جایی برای دور ماندن از جمعیت می گردند.

3. جزیره کورسیکا، فرانسه


4. جزیره سیسیل، ایتالیا
مقصدی آرام و با مناظر دلپذیر دیگر، جزیره سیسیل است که بیشتر از یکی از یا بهترین مقصدهای ساحلی اروپا می توان آن را در نظر گرفت. تاریخ سیسیل به هزاران سال پیش باز می گردد که خرابه های خوب حفظ شده یونان و روم باستان گواه این قضیه هستند.
خاک اصلی این جزیره محل سواحلی خیره کننده، شهرهایی زیبا و فعال ترین کوه آتشفشانی اروپا یعنی کوه اِتناست. چِفالو، سیراکوز، تراپانی و تائورمینا فقط بعضی از شهرهای ساحلی زیبا در خاک اصلی جزیره سیسیل هستند. اگر می خواهید حوصله تان سر نرود، سفر جزیره به جزیره در جزایر آولیان می تواند جایگزین هیجان انگیزی باشد.

4. جزیره سیسیل، ایتالیا


5. جزیره کامینو، مالت
مالت یکی از مقصدها برای سفر ساحلی در اروپاست که بسیار دست کم گرفته می شود. اما با این حال، این کشور کوچک چیزهای زیادی برای عرضه دارد.
یکی از جاذبه های مالت در همینجاست، جزیره کامینو جزیره ای کوچک است که با دریاچه های مرجانی فیروزه ای رنگ و بسیار زیبا گردشگران خود را شگفت زده می کند. جزیره کامینو که آن را به نام دریاچه آبی نیز می شناسند، یکی از دلفریب ترین سواحل اروپاست. این ساحل با آبهای گرم و فضایی آرامش بخش مخصوصا در زمان های خارج از فصل مسافرت، گردشگران خود را تحت تاثیر قرار می دهد.
برای تور قایق سواری گردشی جا رزرو کنید تا دریاچه آبی را ببینید. برای دیدن سایر بخش های زیبای سواحل مالت می توانید به سراغ ورزش آبی بسیار هیجان انگیز غواصی بروید.

5. جزیره کامینو، مالت


 شانزده ساحل دور افتاده با طبیعت فوق العاده زیبا در اروپا



6. لانزاروت، جزایر قناری
جزایر قناری که متعلق به اسپانیاست و در همسایگی مراکش قرار دارد، در میان معدود مقصدهای سفر در قاره کهن است که در تمام سال پذیرای گردشگر می باشد. هر جزیره در این مجمع الجزایر ویژگی خاص خود را دارد اما در بین تمام این جزایر، جزیره لانزاروت زیباترین است.
جزیره لانزاروت با تپه هایی آتشفشانی و سواحلی دنج با شن های سفید و سواحل صدفی پاپاگایو گردشگران خود را شگفت زده می کند.
جدای از آفتاب گرفتن، اگر عاشق ورزش شنا و شیرجه هستید، موسئو آتلانتیکو اولین موزه زیرآب اروپا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

6. لانزاروت، جزایر قناری


7. جزیره ایبیزا، اسپانیا
ایبیزا به واقع بکرترین و دست نخورده ترین جزیره مدیترانه است. شاید دیدن صحنه انفجار جمعیت در کلوپ های این جزیره یکی از نشانه های محبوبیت این جزیره باشد اما کارهای زیادی غیر از تفریحات شبانه در اینجا مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. گستره طویلی از سواحل و غارهای مخفی مانند کالا بلانکا دقیقا همان جایی را به شما نشان می دهد که می خواهید زیر آفتاب دراز بکشید یا تمرین غواصی کنید.
ساحل هلالی شکل کالا دی هورت منظره ای زیبا از صخره های منحصر به فرد اِس وِرده را به شما نشان می دهد و شما را دعوت می کند تا بر روی ساحل طلایی رنگش اندکی استراحت کنید و ذهن خود را از هر چیزی رها سازید.
برای یک گردش شبانه آرام و خاص، کافه دِل مار می تواند انتخابی عالی برای نوشیدن یک فنجان قهوه و همزمان لذت بردن از لحظه غروب آفتاب در فضایی مناسب باشد.

7. جزیره ایبیزا، اسپانیا


8. پورتوسانتو، مادیرا، پرتغال
پرتغال به واسطه سواحل بسیار زیبایش آوازه بسیار دارد. جزیره پورتوسانتو که در نزدیکی مادیرا قرار دارد، یکی از این سواحل است. پورتو سانتو در اقیانوس اطلس و 1000 کیلومتر دورتر از سرزمین اصلی واقع شده و ورای سایر جزایر در اروپاست که در تمام سال عالی و مناسب برای سفر هستند. 
سواحل خیره کننده، مناظر قابل توجه، گستره شن های ریز و مناطق بسیاری برای غواصی فقط بعضی از دلایل شما برای آمدن به اینجا را تشکیل می دهد. اگر گزینه سواحل بسیار زیبا را کنار بگذاریم، مادیرا و پورتو سانتو فرصت های مناسبی را برای پیاده روی، باغ های زیبای گرمسیری و مناظر فرهنگی پرجنب و جوش به گردشگران خود ارائه می کند.

8. پورتوسانتو، مادیرا، پرتغال


9. جزیره هوار، کرواسی
جزیره ای دیگر که می داند چگونه فعالیت هایی نظیر شنا و آفتاب گرفتن را با تاریخ و فرهنگ درآمیزد در کرواسیست. هوار یکی از محبوب ترین مقصدها برای سفر و جزیره ای مسکونی و کوچک واقع در دریای آدریاتیک است.
سواحلش زیبایی مناظرش را به رخ می کشد، خلیج های کوچک و دنج و خلوتش که با درختان کاج و صخره ها پوشانده شده، مکانی عالی را برای استراحت برای شما فراهم می آورد.
با تحسین تاریخ غنی این منطقه، امتحان کردن غذاهای محلی در بسیاری از رستوران ها و کافه ها و قدم زدن در خیابان های پرپیچ و خم فقط بعضی از تفریحاتیست که در زمانی که در ساحل نیستید می توانید با آن وقت خود را پر کنید.

9. جزیره هوار، کرواسی


10. جزیره ساردیانا، ایتالیا
جزیره ساردیانا در ایتالیا، دومین جزیره از لحاظ بزرگی در دریای مدیترانه است و آب و هوای آن شبیه به آب و هوای مناطق گرمسیریست. این جزیره آنقدر به شما نزدیک است که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید. ساحل کاستا اِسمرالدای مسحور کننده، جذاب ترین مکان برای تفریح در ساردیانا از دهه 60 میلادی تا به الان بوده است. اما زیبایی این جزیره ساحلی به اینجا ختم نمی شود.
غارها و سواحل مخفی مثل ساحل صورتی مسحور کننده در بودِلی، مکان های زیادی را به شما نشان می دهد که وقت خوبیست تا برای صفحه اینستاگرام خود عکس های زیبا بگیرید. 
در کنار سواحل زیبا، جزیره ساردیانا با مکان هایی زیبا برای پیاده روی در طبیعت وحشی، دهکده های عجیب و غریب و غذاهای عالی و بسیار دوست داشتنی، انتظار شما را می کشد.

10. جزیره ساردیانا، ایتالیا


لب کلام
این یک تطعیلات در کنار سواحل شبیه به کارائیب یا سپری کردن چند روز در جشن های بدون توقف یا ورزش های آبی ماجراجویانه است. آنقدر سواحل عالی در اروپا داریم که شما از انتخاب بهترین مقصد ساحلی عاجز می مانید، پس فقط مکان های مورد علاقه خود را انتخاب و شروع به برنامه ریزی برای تابستان خود کنید.

منبع: travelanddestinations





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید