• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


ایر بی ان بی از شما دعوت می کند تا داخل هرم شیشه ای موزه لوور بخوابید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۲/۴   تعداد بازدید : 3769   گروه مطلب : فرهنگ و هنر


یک تور اختصاصی در هرم شیشه ای نمادین موزه لور

موزه لوور پاریس با همکاری شرکت گردشگری ایر بی ان بی به مناسب سی امین سال ساخت هرم معروفی که در ورودی اصلیش قرار دارد به دو مسافر این شانس را می دهد تا در یک تور اختصاصی از داخل موزه و یک شب اقامت در منشور 22 متری که توسط یو مینگ پی طراحی شده، شرکت کنند.

یک تور اختصاصی در هرم شیشه ای نمادین موزه لور

یک تور اختصاصی در هرم شیشه ای نمادین موزه لور

در تاریخ سی ام آوریل یک برنده به اتفاق همراهش، عصر خود را با یک تور ویژه بازدید از موزه به همراه مورخ هنری موزه، مشابه با بازدیدکنندگان ویژه ای نظیر بیانسه و یا اوباما آغاز خواهند کرد. سپس به یک اتاق پذیرایی دعوت می شوند که با تابلوی مشهور مونالیزا کامل شده و با پیش غذایی الهام گرفته از دوره رنسانس درحالیکه بر روی صندلی های پاریسی لم داده اند پذیرایی می شوند.

یک تور اختصاصی در هرم شیشه ای نمادین موزه لور

بعد از آن جشن شامی مجلل در مکانی که تندیس مشهور ونوس میلو قرار دارد شروع خواهند شد. منویی عجیب و غریب که به دست یک سرآشپز شخصی به افتخار این ایزد بانوی افسانه ای تهیه شده و در آن غذاهایی با الهام از عشق و زیبایی قرار دارد.

یک تور اختصاصی در هرم شیشه ای نمادین موزه لور


 آشنایی با 10 موزه جدید که در سال 2018 باید از آنها بازدید کرد



یک تور اختصاصی در هرم شیشه ای نمادین موزه لور


میهمانان بعد از آن به سمت بال ریشلیو می روند و در یک کنسرت آکوستیک خصوصی شرکت می کنند که در آپارتمان های لوکس ناپلئون سوم برگذار می شود. آپارتمان های که یک سری اتاق های غنی منتصب تشکیل شده اند و بر شکوه بیش از حد دومین امپراطور فرانسه تمرکز دارند. 

یک تور اختصاصی در هرم شیشه ای نمادین موزه لور

برای ورود به این مسابقه شرکت کنندگان می بایست یک فرم آنلاین را پر می کردند و به سوال چرا می خواهید که میهمان افتخاری مونالیزا باشید؟ در یک پاراگراف 800 کلمه ای یا کمتر جواب می دادند.
باهم بخشی از نوشته های یکی از شرکت کنندگان که از زبان مونالیزا به سوال این مسابقه پاسخ داده را مرور می کنیم. "احتمالا تا به حال درباره من شنیده اید. به گفته مردم من مرموز هستم اما واقعیت آن است که من بسیار مهربان و دوستانه ام. اگر شما برنده خوش شانس باشید با خوشحالی به شما خوشامد خواهم گفت. من هر روز سیل عظیمی از بازدیدکنندگان را می بینم اما جادوی واقعی زمانی اتفاق می افتد که موزه تعطیل می شود."

یک تور اختصاصی در هرم شیشه ای نمادین موزه لور

همکاری بین یکی از محبوب ترین سایت های اجاره مکان های اقامتی و پربازدیدترین موزه جهان که سال گذشته بیش از 10 میلیون بازدیدکننده را به سوی خود کشاند در اینجا به پایان نمی رسد. در ماه مه کافه ریشلیو آنجلینا در موزه لوور میزبان یک سری کنسرت های گرم و دوستانه با همکاری ایر بی ان بی خواهد بود که در آن هنرمندان فرانسوی هنرنمایی خواند کرد. در ماه سپتامبر نیز طرفداران هنر قادر خواهند بود که برای شرکت در گردشی اختصاصی ثبت نام کنند که توسط ایر بی ان بی هدایت می شود و به توضیح کارهای موزه (مواردی که مردم عادی از آن اطلاعی ندارند) می پردازد. 
ایر بی ان بی دو تجربه دیگری که فقط یکبار در زندگی تجربه خواهید کرد را در شهر نور برگذار می کند و مسافران را به خوابیدن در آکواریومی پر از کوسه در آکواریوم د پاریس و گذراندن جشن هالووین در کنار میلیون ها جسد در دخمه مردگان پاریس دعوت می کند. این کمپانی همچنین میزبان یک شب ماندن در قلعه دراکولا در ترنسیلوانیا و یک میهمانی رنگارنگ در خانه لگو دانمارک بوده است. 
در ماه اوت گذشته این کمپانی فراخوان شرکت در مسابقه ای برای اقامت یک شبه در برج مراقبت ویران شده دیوار بزرگ چین را منتشر کرد. اما این برنامه به علت نگرانی هایی مبنی بر رساندن آسیب احتمالی به این بنای تاریخی لغو شد. 

منبع: forbes





نظرها

  • 0 0

    سلام وای چه جاهای قشنگی هست

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید