• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 25 مورد از ترسناک ترین جاده های تسخیر شده آشنا شوید (قسمت دوم)

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۸/۱۳   تعداد بازدید : 6254   گروه مطلب : ترین ها


با 25 مورد از ترسناک ترین جاده های تسخیر شده آشنا شوید (قسمت دوم)

با توجه به شرایط اغلب جاده ها می توانند برای رانندگی خطرناک باشند. اما اگر عنصر تسخیر شده را به آنها بی افزایید وحشتی عجیب به سراغتان خواهد آمد. از شنیدن اینکه چند جاده تسخیر شده در دنیا وجود دارد حتما شگفت زده خواهید شد. کسانیکه به این جاده های ترسناک رفته اند موارد بسیاری، از شنیدن صداهای عجیب و غریب تا دیدن شبح ها و فعالیت های ماورای طبیعی بسیاری را گزارش داده اند. برخی از این جاده ها به قدری عجیب و غریب هستند که توجه روزنامه نگاران و دیگر سازمان های تحقیقاتی را به خود جلب کرده اند. پس احتیاط کنید و مطلع باشید که به کدام جاده می روید. ممکن است یکی از 25 موردی باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

13- کوچه بوی اسکات (Boy Scout Lane)
این جاده سنگفرش نشده در استیونز پوینت ویسکانسین متعلق به بوی اسکاتز آمریکا می باشد. روزی زمانیکه سربازان در این منطقه اردو زده بودند همگی به دست فرماندهشان به قتل می رسند. از آن پس ارواح آنان در اینجا باقی می مانند.

13- کوچه بوی اسکات (Boy Scout Lane)


12- خیابان آرچر (Archer Avenue)
این جاده که در شیکاگو ایالت ایلینوی قرار دارد از میان قبرستان ها، دریاچه ها و جنگل های ترسناک عبور می کند. این جاده پر از افسانه های ترسناک نظیر ریزرکشن مری (Resurrection Mary) مشهور می باشد. وی یکی از معروفترین ارواح سرگردان تاریخ است و گفته می شود که برای دهه ها باعث ترس موتورسواران بوده. 

12- خیابان آرچر (Archer Avenue)


11- کوچه خونین (Blood Alley)
این کوچه یک جاده بیابانی شمالی غربی است که در شرق مرز نوادا واقع شده و نام اصلیش بزرگراه 93 می باشد، اما نام مستعارش را به علت مرگ های غم انگیزی که در آن اتفاق افتاده گرفته است. یکی از داستان ها حکایت کننده جریان روح مرد بزرگراه می باشد که در حالیکه فانوسی به دست دارد در طول جاده قدم می زند. وی قبل از ناپدید شدن در تاریکی ناگهان ظاهر خواهد شد.

11- کوچه خونین (Blood Alley)


10- بی 3212 (B3212)       
این جاده در دارتمور انگلستان واقع شده است و حامل افسانه های اشباح بدنامی می باشد. دسانی پشمالو که فرمان ماشین رانندگان را گرفته و آنان را مجبور به انحراف از جاده می کند. برخی دیگر ادعا می کنند که دستان پشمالو را بر روی شیشه جلوی خودروی خود دیده اند. قضیه هر چه که باشد بهتر است که از این جاده نفرین شده دور بمانید. 

10- بی 3212 (B3212)


9- جاده براگ (Bragg Road)
در ساراتوگا، تگزاس جاده ای وجود دارد که برخی آن را جاده روح می نامند. اگر شبها در این جاده رانندگی می کنید و چراغ های خود را روشن کرده اید ممکن است از دور نور آبی درخشانی ببینید. بسیاری بر این باورند که این نور از فانوس دامادیست که به دنبال نامزد خود می گردد.

9- جاده براگ (Bragg Road)


8- گذرگاه شیطان (The Devil’s Promenade) 
شایعه هایی مبنی بر نور شبحی سرگردان در اطراف این جاده که در اوزارکس میزوری قرار دارد منتشر شده است. این امر باعث شد که روزنامه نگاران برجسته و مهندسین ارتش به تحقیقات در این باره بپردازند. اما هنوز هیچکس به درستی نمی داند که این چیست و از کجا آمده است. 

8- گذرگاه شیطان (The Devil’s Promenade)






7- جاده پراسپکتور (Prospector’s Road)
 تصادفات و مرگ های بسیاری در این جاده بادی و فریب دهنده اتفاق افتاده است. تعداد کمی معتقدند که وقایع فقط اتفاق هستند ولی در واقع کار یک روح انتقام گیر می باشند. این روح با لباس های ژنده بر روی زمین در حرکت است. 

7- جاده پراسپکتور (Prospector’s Road)


6- جاده آنی (Annie's Road)
این جاده در نیوجرسی واقع شده است و گفته می شود دختری که درحال پیاده روی در آن بوده توسط ماشینی زیر گرفته شده و فرار می کند. بعد از آن روح دختر این جاده را تسخیر کرده و در مقابل چشم مسافرانی مثل خودش ظاهر شده و سپس ناپدید می گردد.

6- جاده آنی (Annie's Road)


5- تونل جیغ (Screaming Tunnel)
اگر از این تونل که در کانادا واقع شده عبور کردید ممکن است که صدای ترسناکی را بشنوید. داستان از این قرار است که اگر در وسط این تونل یک کبریت روشن کنید بلافاصله خاموش می شود و سپس صدای جیغ دختری در حال مرگی را خواهید شنید. اگر جرات ورود به این تونل را دارید این تونل در کنار آبشار نیاگارا، انتاریو واقع شده است.

5- تونل جیغ (Screaming Tunnel)


4- جاده مارو (Morrow Road) 
این جاده که در میشیگان واقع شده است دو داستان متفاوت درباره یک مادر و کودکش را به دوش می کشد. در یکی از این داستان ها روح سرگردان مادری در این جاده پایین و بالا می رود و به دنبال فرزند گم شده خود می گردد. درحالیکه داستان دیگر حاکی از آن است که مادری فرزند خود را در جاده رها می کند. بسیاری گزارش داده اند که صداهای عجیب و حتی صدای ناله کودکی را در نیمه های شب درحالیکه در این جاده رانندگی می کرده اند شنیده اند. از این رو مردم این جاده را جاده کودک گریان (Cry Baby Road) می نامند.

4- جاده مارو (Morrow Road)


3- جاده توئن مون (Tuen Mun Road) 
در این جاده که توسط انگلیسی ها در سال 1977 ساخته شده و هنوز هم تحت کنترل هنگ کنگ می باشد چندین داستان مبنی بر ظاهر شدن روحی در این بزرگراه که باعث برخورد، انحراف مسیر و ترافیک شده گزارش شده است. به این ترتیب در آن تصادفات مرگباری به وقوع پیوسته است. 

3- جاده توئن مون (Tuen Mun Road)


2- اِی 21 (A21)
پس از وقوع تصادفات عجیب و غریب در این جاده، اِی 21 یکی از شبح وارترین ها در انگلستان نام گرفت. مردم ادعا کرده اند که روح یک زن پیر با موهای سفید در جاده ظاهر می شود و برخی دیگر می گویند جاده ای دوروغین آنها را به سمت راست هدایت می کند.

2- اِی 21 (A21)


1- استوک بریج بای پس (Stocksbridge Bypass) 
این جاده که به آن جاده کشنده نیز می گویند بیش از 25 جان را گرفته است. از زمان ساخت این جاده داستان هایی درباره روح راهبی که در این منطقه به دنبال شکار بوده است همچنان ادامه دارد. برخی نیز روح بچه ای کوچک در حال خواندن لالایی عجیب و غربی را دیده اند.           

1- استوک بریج بای پس (Stocksbridge Bypass)


منبع: list25





نظرها

  • 2 0

    بسیارعالی بود

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید