• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 25 مورد از ترسناک ترین جاده های تسخیر شده آشنا شوید (قسمت اول)

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۸/۹   تعداد بازدید : 8036   گروه مطلب : ترین ها


با 25 مورد از ترسناک ترین جاده های تسخیر شده آشنا شوید

با توجه به شرایط اغلب جاده ها می توانند برای رانندگی خطرناک باشند. اما اگر عنصر تسخیر شده را به آنها بی افزایید وحشتی عجیب به سراغتان خواهد آمد. از شنیدن اینکه چند جاده تسخیر شده در دنیا وجود دارد حتما شگفت زده خواهید شد. کسانیکه به این جاده های ترسناک رفته اند موارد بسیاری، از شنیدن صداهای عجیب و غریب تا دیدن شبح ها و فعالیت های ماورای طبیعی بسیاری را گزارش داده اند. برخی از این جاده ها به قدری عجیب و غریب هستند که توجه روزنامه نگاران و دیگر سازمان های تحقیقاتی را به خود جلب کرده اند. پس احتیاط کنید و مطلع باشید که به کدام جاده می روید. ممکن است یکی از 25 موردی باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

25- جاده کلینتون (Clinton Road)
این جاده در شهرستان پاسائیک، نیوجرسی واقع شده است و گفته می شود که پر از فعالیتهای شیطانی،  مراسم های جادوگری و جلسات کو کلاکس کلان می باشد. در اینجا پلی به نام پل روح یک پسر وجود دارد که گفته می شود اگر از روی این پل سکه ای را به درون آب بیندازید روح این پسر سکه را به طرفتان پرتاب خواهد کرد. 

25- جاده کلینتون (Clinton Road)


24- مسیر 2 اِی (Route 2A) 
این جاده که در ایالت مین قرار دارد نیز تسخیر شده است و آهنگی نیز به نام یک سنگ قبر در هر مایل (A Tombstone Every Mile) برای آن نوشته شده. کامیونداران به علت سر خوردن در این جاده یخی جان خود را از دست می دهند و بسیاری از مسافران ازعان دارند که روح زنی را دیده اند که فریاد کشان به دنبال همسر خود که در لای چرخهای ماشینشان گیر کرده می باشد. 

24- مسیر 2 اِی (Route 2A)


23- مونا لیزا درایو (Mona Lisa Drive) 
این داستان مربوط به نیو اورلئان و داستان دختری جوان که عاشق ملوانی شده بود می باشد. دختر به دست پدرش به قتل می رسد و از آن پس روح سرگردان وی عاشقان جوانی را که دست در دست در این جاده قدم می زنند شکار می کند. 

23- مونا لیزا درایو (Mona Lisa Drive)


22- جاده سایه های مرگ (Shades of Death Road)
بله این نام واقعی این جاده می باشد و اگر به این جاده بروید قطعا دیوانه اید. جاده سایه مرگ در نیوجرسی واقع شده است و مشخص نیست که نامش را چگونه بدست آورده است. برخی می گویند که نامش در اصل سایه ها بوده اما پس از چندین قتلی که در آن اتفاق افتاد و احتمالا کار راهزانان قاتل بود، ساکنین محلی کلمه هشدار دهنده مرگ را به آن افزودند. برخی دیگر ادعا می کنند که این جاده به صورت طبیعی خطرناک و زمانی محل شیوع مالاریا بوده است. اما موضوع هرچه که باشد باید از آن فاصله گرفت. 

22- جاده سایه های مرگ (Shades of Death Road)

  
21- جاده های ویلامین و شین (Villamain and Shane Roads)
در تقاطع این دو جاده در سن آنتونیو مسیر قطاری وجود دارد که تسخیر شده است. داستان به زمانی بر می گردد که یک اتوبوس مدرسه پر از دانش آموز به یک قطار درحال حرکت برخورد کرد. از آن پس روح این دانش آموزان ماشین ها را از مسیر قطار دور می کنند تا با قطار برخورد نکنند.

21- جاده های ویلامین و شین (Villamain and Shane Roads)


20- بزرگراه اورتگا (Ortega Highway)
دو فرد که در حال عبور از این جاده بادگیر پس از تاریکی هوا بودند شبح دلقکی را دیده اند. سپس ماشین را به کناری هدایت کرده و از ماشین پیاده شدند. اما به محض اینکه به سمت آن رفتند دلقک از آنها دور و ناپدید شد. وقتی که دوباره به ماشین برگشتند صدای خنده دلقک را شنیدند. نیازی به گفتن نیست که آنها به سرعت از آنجا دور شدند. 

20- بزرگراه اورتگا (Ortega Highway)


 با 25 مورد از ترسناک ترین جاده های تسخیر شده آشنا شوید (قسمت دوم)



19- جاده زامبی (Zombie Road) 
نام رسمی این جاده لالِر فورد (Lawler Ford Road) می باشد که در وایلدوود، میسوری قرار دارد. این جاده در دهه 50 پاتوقی محبوب در بین نوجوانان بوده است. در طول این سالها موارد ماورای طبیعی زیادی توسط مردم دیده شده. آنها ادعا کرده اند که شبح ارواحی را در آن دیده اند، از این رو نام آن را به جاده زامبی تغییر داده اند.

19- جاده زامبی (Zombie Road)

  
18- جاده کلی (Kelly Road) 
این جاده که در اوهایوویل پنسیلوانیا قرار دارد از میان جنگلی ترسناک عبور می کند و برخی می گویند که در این مکان مراسم عجیب فرقه ای انجام می شود. محلیان ادعا می کنند که صداهای عجیبی را می شنوند و بر این باورند که این فرقه باعث می شود حیوانات آرام و ساکت، وحشی و خشمگین شده و به انسان ها و دیگر حیوانات حمله کنند. 

18- جاده کلی (Kelly Road)

 
17- تونل شیطان (Satan's Tunnel) 
این تونل قبل از متروکه شدنش زمانی بخشی از خط راه آهن بود و امروزه با نقاشی های دیواری و خزه پر شده است و افسانه های زیادی راجع به تسخیر شدن این مکان گفته می شود. یکی از داستان ها حاکی بر این است که مرد مرده ای با صورتی وحشت زده در داخل این تونل پیدا شده و روح وی این تونل را به تسخیر خود در آورده است. 

17- تونل شیطان (Satan's Tunnel)


16- جاده اِی 229 (A229 Road)
در نوزدهم ماه دسامبر سال 1965 اتفاق بدی برای عروسی در شب عروسی اش افتاد. او که به همراه دوست خود بوده در تصادفی مرگبار در جاده اِی 229 در کنت انگلیس جان باختند. از آن پس گزارش های متعددی از دیدن روح وی در این مکان ثبت شده. بسیاری این جاده را ترسناکترین جاده در انگستان می نامند. 

16- جاده اِی 229 (A229 Road)


15- بوستون نک (Boston Neck)
در زیر خیابان واشنگتن این بخش تسخیر شده بوستون واقع شده است که گفته می شود مارگارت جونز به علت جادوگر بودنش توسط دادگاه پوریتین به دار آویخته شده. از آن پس بسیاری ادعا کرده اند که روح کینه توزش در سایه ها کمین کرده و در انتظار قربانیان بیچاره است.

15- بوستون نک (Boston Neck)


14- مسیر 44 (Route 44) 
در این جاده نیز همانند بسیاری از دیگر جاده های تسخیر شده جریان یک مرگ غم انگیز دخیل است. شخصی مو قرمز که به قصد سواری رایگان در این جاده منتظر بوده به طرز ناراحت کننده ای در تصادفی جان می بازد و از آن پس روحش این جاده را تسخیر می کند. در طول 30 سال گذشته وی به دنبال کسی می گردد که او را به مقصد برساند. داستان های دیگر حاکی از این است که مردی ریشو در صندلی عقب خودرویتان ظاهر می شود و به طرز دیوانه واری می خندد.

14- مسیر 44 (Route 44)


منبع: list25





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید