• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی بهترین کافه های شهر پاریس

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۱۱/۲   تعداد بازدید : 3536   گروه مطلب : ترین ها


معرفی بهترین کافه های شهر پاریس

ممکن بود استارباکس و پِرِت در سایر شهرها فعالیت داشتند اما ورود آنها به پاریس تقریبا توهین به مقدسات بود. برای پاریسی ها کافه بیانگر شیوه زندگیست. اتاقی به علاوه اتاق پذیرایی که مکانی برای مطالعه، نگارش، دورهمی و مباحثه می باشد. کافه جاییست که می روید تا ببینید و دیده شوید. فرقی نمی کند قهوه خود را غلیظ دوست داشته باشید یا با شیر، محیط هم همانند غذا و نوشیدنی مهم است و در حالی که شهر بخاطر نوشیدنی های تلخ و رقیقش بسیار گمنام است، همه چیز شروع به تغییر می کند.

کافه فلور (Café de Flore)
کافه فلور به عنوان یکی از دو موسسه برجسته در امتداد خیابان سنت بنوئت در میان قدیمی ترین قهوه خانه های پاریس است. این کافه که از زمان جنگ جهانی دوم تقریبا دست نخورده باقی مانده روح کولی وار سنت ژرمن را در کنار فنجان های قوی قهوه اش سرو می کند. فقط کافیست روزهایی که همینگ وی، ترومن کاپوتی، سیمون دو بووار و ژان پل سارتر در غرفه های قرمز رنگ در خارج از این کافه ساعت ها سپری می کردند را تصور کنید.

کافه فلور (Café de Flore)


لا کافی ئوتِک (La Caféothèque) یا کتابخانه قهوه 
لا کافی ئوتِک یا کتابخانه قهوه با عمری ده ساله نقش مهمی در انقلاب قهوه پاریس ایفا کرد. این کافه به عنوان یکی از اولین کافه ها که در محل دانه های قهوه را برشته و بو می دهد محلی سرزنده و شاداب است که از بیش از 30 کشور مختلف قهوه سرو می کند و آدرسی مشخص در کنار ساحل رودخانه سِن دارد. بدون امتحان کردن برشی از کیک پنیر ماچا آنجا را ترک نکنید.

لا کافی ئوتِک (La Caféothèque) یا کتابخانه قهوه


تِن بِل (Ten Belles)
ویترین متفاوت تِن بِل که دقیقا در کنار کانال سنت مارتین قرار دارد، دری مخفی به سمت خوشمزگیست. چارپایه های زهوار دررفته و پیشخوان های چوبی بیرون مکانی بسیار عالی برای نشستن در روزهای تابستان است و اتاق زیر شیروانی فضایی عالی را برای فرار از روزهای بارانی پاریس فراهم می آورد. کارکنان بسیار خوب از اسپرسو گرفته تا قهوه خامه دار، سالاد چغندر و نان های رولی همه و همه را برای مشتریان خود سرو می کنند. اگر عاشق نان و شیرینی هستید حتما از تیم نانوایی این کافه در منطقه یازدهم پاریس دیدن کنید.

تِن بِل (Ten Belles)


کافه اوبِرکامپف (Café Oberkampf)
همیشه گرسنه به اوبِرکامپف بروید. بدون شک قهوه های آن بسیار خوشمزه هستند اما این کافه بیش تر به واسطه میان وعده های عالی اش مانند شاک شوکا یا املت تونسی، پنیر کبابی، تارت ها و نان های تست و نان تست آووکادو بسیار معروف و شناخته شده است. شما هم می خواهید مانند سایر کافه های پاریس به این کافه هم زود برسید تا حتما یک میز داشته باشید اما اگر ظرفیت میزهای این کافه پر شد اصلا نگران نباشید و به کافه ای در این نزدیکی بروید، کافه ای به نام مِری کورت (Café Méricourt) که به نوعی خواهر این کافه می باشد.

کافه اوبِرکامپف (Café Oberkampf)


 زیباترین عکس های پاریس و مکان هایی که می توان این عکسها را گرفت



کافه تلسکوپ (Telescope Café)
نیکلاس کلِرک که هم عکاس مد و هم قهوه چی بود برندهای ووگ و سپس چنِل در نیویورک را ترک کرد تا قهوه ای با کیفیت را به زادگاه خود بیاورد. کافه کوچک او در نزدیکی کاخ پله رویال (Palais Royal) میز و غذاهای متنوع چندانی ندارد اما قهوه های معرکه ای را برای مشتریان خود سرو می کند که مستقیما با دستگاه اسپرسو لا مارزوکو درست می شوند.

کافه تلسکوپ (Telescope Café)


کافه کوچوم (Coutume Café) یا کافه سفارشی
کوچوم مقصد نهایی تمام شیفتگان و دوستداران قهوه است که با هر نوع دستگاه مربوط به درست کردن قهوه که تصورش را بکنید تکمیل می شود. این مکان بزرگ، صنعتی و شیک که در ساحل جنوبی رودخانه سِن قرار دارد دارای فضای غذاخوری زیبایی است، جایی که می توانید ساعت ها بنشینید. همچنین این کافه برای رستوران ها و کافی شاپ های متعددی در سطح شهر نیز دانه قهوه تامین می کند. اگرچه چشم انداز این کافه کمی ترسناک است اما قهوه چی های مهربانی در دسترس شما هستند تا در پیدا کردن قهوه دم کرده مورد نظر به شما کمک کنند.

کافه کوچوم (Coutume Café) یا کافه سفارشی


کافه لِ پلوتون (Le Peloton Café)
این کافه که بین خیابان ریوولی و رودخانه سِن قرار دارد و توسط مهاجران اداره می گردد در میان سایر کافی شاپ های محله لومَری جایی برای نفس کشیدن است. این مکان که پر از قفسه های چوبی و صندلی های زرد رنگ و تِم یا مضمون فضای آن با دوچرخه پر شده است همچنین به عنوان مکانی اصلی برای تورهای دوچرخه سواری نیز به کار برده می شود. قهوه های آن از مغازه قدیمی و سنتی مخصوص بو دادن و برشته کردن قهوه با نام بِلویل بولِقی معروف می آید که در این کافی شاپ با عشق و علاقه فراوان به طور دست ساز آماده می شوند و به همراه وافل های خوشمزه خانگی سرو می گردند.

کافه لِ پلوتون (Le Peloton Café)


کافه دِ لا نوِل مایری (Café de la Nouvelle Mairie) یا تالار شهر جدید
همه افراد محیط یک کافه جدید و سرزنده را دوست دارند اما تالار شهر جدید با عمری 30 ساله در محله لاتین به همه یادآوری می کند که چرا هنوز هم سنت ها پابرجا هستند. این اغذیه فروشی کوچک یک کافه محلی بسیار محبوب است که غذاهای سنتی فرانسوی را هم برای ناهار و هم برای شام سرو می کند. حتما ظرف سوسیس و کالباس این کافه را امتحان کنید، گوشت این سوسیس کالباس ها از سراسر کشور فرانسه تامین می شود.

کافه دِ لا نوِل مایری (Café de la Nouvelle Mairie) یا تالار شهر جدید


منبع: jetsetter





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید