• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۳/۲/۲۳   تعداد بازدید : 128   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.
بسیاری از مکان‌ ها در سراسر جهان پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد گردشگری باورنکردنی را دارند، اما به دلیل عوامل منفی مانند بی‌ ثباتی سیاسی، جنگ‌ ها و نرخ بالای جرم و جنایت، هرگز این شانس را نداشتند که به این هدف برسند. برخی از این کشورها دارای ویژگی‌ هایی مشابه مقاصد گردشگری مشهور جهان هستند و درک اینکه چرا آنقدر محبوب نیستند دشوار است.
به عنوان مثال، اریتره دارای آب و هوای گرم در طول سال و خط ساحلی با آبهای فیروزه‌ ای دیدنی است و از نزدیکی به خاورمیانه و اروپا برخوردار است، اما مصر گردشگران بیشتری را به خود جذب می‌ کند. کشورهای دیگر دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باعث می شود حتی از نقاط مشهورتر متمایز شوند. در اینجا کشورهایی هستند که بر اساس نظرات مسافران، پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد اصلی گردشگری در سال 2024 را دارند.

10. السالوادور
یک مقصد موج سواری در کلاس جهانی
السالوادور در سالهای گذشته به دلیل خط ساحلی وسیع، آتشفشان‌ های فراوان و فعالیت‌ های سرگرم‌ کننده متعدد که مناسب گردشگران با علایق مختلف است، محبوب‌ تر شده است. موج‌ سواری در سطح جهانی نیز این کشور را در میان مقاصد گردشگری آینده قرار می‌دهد. توپوگرافی و خط ساحلی کف اقیانوس آن یک محل ایجاد موج عالی را به آن می‌ دهد که ارزش کاوش را دارد و کم کم به داغ‌ ترین نقطه برای علاقه‌ مندان به موج‌ سواری تبدیل می‌ شود.
بهترین زمان برای بازدید: نوامبر تا مارچ
هزینه بازدید از السالوادور: 1189 دلار برای یک سفر یک هفته ای برای هر نفر
مکان های دیدنی در السالوادور: برات، ریویرا آلبانی و قلعه جیروکاسترا

10. السالوادور یک مقصد موج سواری در کلاس جهانی


9. اسلوونی
مناظر طبیعی زیبا، مقرون به صرفه، مردم محلی صمیمی، غذاهای عالی
چیزهای زیادی در مورد این کشور شگفت انگیز وجود دارد، از جمله اینکه اسلوونی ارزان تر از سوئیس است اما به همان اندازه خوب است. چه طرفدار ماجراجویی‌ های خوراکی باشید، یا به ماجراجویی‌ های گردشگری و دیدن مکان‌ های پرجنب‌ و جوش علاقه‌ مند باشید، تجربه‌ های شگفت‌ انگیزی در این کشور خیره‌ کننده در انتظار شماست. اسلوونی همچنین دارای یک صحنه آشپزی جدید است که کشف آن باورنکردنی است و غذاهای متنوعی برای امتحان کردن وجود دارد. مردم اسلوونی بسیار خونگرم، خوش برخورد و صمیمی هستند. قیمت‌ها نیز مناسب است و مسافران چندین مناظر طبیعی زیبا از جمله پارک ملی تریگلاو (Triglav) و دریاچه یاسنا (Jasna) را خواهند دید.
بهترین زمان برای بازدید: اواخر سپتامبر و اکتبر
هزینه بازدید از اسلوونی: 791 دلار برای سفر یک هفته ای برای هر نفر
مکان های دیدنی در اسلوونی: دریاچه یاسنا، پارک ملی تریگلاو و قلعه پردجاما

9. اسلوونی مناظر طبیعی زیبا، مقرون به صرفه، مردم محلی صمیمی، غذاهای عالی


مناظر خیره کننده، غذاهای عالی و فعالیت های سرگرم کننده در طول سال
از کوه های پوشیده از برف گرفته تا سواحل ماسه ای سیاه و تاکستان های چشمگیر، رومانی دارای چشم اندازهای متنوع با چیزهای جالب بسیاری برای تجربه کردن است. مناظر طبیعی خیره کننده این کشور گردشگران را از دور و نزدیک به خود جذب کرده است و هنوز هم انتظار می رود در آینده بهتر شود.
فعالیت های شگفت انگیز زیادی در رومانی وجود دارد که می توانید در هر زمانی از سال از آنها لذت ببرید. برخی از بهترین ماجراجویی های آن شامل پیاده روی در کوه، سورتمه سواری با سگ، دوچرخه سواری، پیاده روی، عکاسی و غیره می شود.
غذاهای رومانیایی تنوع شگفت انگیزی دارد و چه عاشق گوشت، چه گیاهخوار یا طرفدار نوشیدنی باشید، چیزی برای همه وجود دارد.
بهترین زمان برای بازدید: آپریل تا اکتبر
هزینه بازدید از رومانی: 595 دلار برای یک سفر یک هفته ای برای هر نفر
مکان های دیدنی در رومانی: کاخ پارلمان، قلعه پلس و مرکز تاریخی سیگیسوآرا

8. رومانی مناظر خیره کننده، غذاهای عالی و فعالیت های سرگرم کننده در طول سال


7. نامیبیا
مناظر فوق العاده دیدنی و نفسگیر
صنعت گردشگری نامیبیا با سرعت زیادی در حال رشد است و به موفقیت بسیاری از کسب و کارهای دیگر از جمله اپراتورهای تور و صنعت هتلداری این کشور کمک کرده است. این کشور یکی از امن ترین کشورهای آفریقاست و مناظر فوق العاده متنوع و نفسگیری را ارائه می دهد که آن را به یکی از کشورهایی با پتانسیل تبدیل شدن به یک مقصد اصلی گردشگری تبدیل می کند. همچنین حیات وحش شگفت انگیزی از جمله گورخر، فیل، شیر و غیره را ارائه می دهد. این کشور آفریقایی محل قدیمی‌ ترین صحرای جهان، صحرای نامیب و همچنین دره فیش ریور (the Fish River Canyon) است که بعد از گرند کنیون آمریکا دومین دره بزرگ کره زمین است.
بهترین زمان برای بازدید از نامیبیا: جولای تا اکتبر
هزینه بازدید از نامیبیا: 526 دلار برای یک سفر یک هفته ای برای هر نفر
مکان های دیدنی در نامیبیا: Sossusvlei، Fish River Canyon و پارک ملی Etosha

7. نامیبیا مناظر فوق العاده دیدنی و نفسگیر


6. آلبانی
مناظر زیبا، مردم محلی صمیمی، جایگزین ارزان‌ تری برای کرواسی و یونان
آلبانی در سال 2023 پذیرای بیش از 10 میلیون مسافر بود و این پتانسیل را دارد که به یک مقصد اصلی گردشگری تبدیل شود. این کشور به دلایل زیادی ارزش دیدن دارد، از جمله مناظر خیره کننده آن، به این معنی که مسافران می توانند از مناظر زیبا و از نقاط مختلف آن لذت ببرند. مهمان نوازی شگفت انگیزی دارد و مردم محلی مهربان همیشه آماده استقبال و تعامل با بازدیدکنندگان خارجی هستند. این کشور همچنین دارای میراث فرهنگی غنی با برخی از سایت های میراث جهانی یونسکو، از جمله برات و جیروکاستر (Gjirokaster) است. این کشور همچنین در مقایسه با کرواسی و یونان بسیار مقرون به صرفه است.
بهترین زمان برای بازدید: آپریل، می و اوایل ژوئن
هزینه بازدید از آلبانی: 476 دلار برای یک سفر یک هفته ای برای هر نفر
مکان های دیدنی آلبانی: پارک بزرگ تیرانا، پارک ملی لوگارا و پلاژی کسامیلیت

6. آلبانی مناظر زیبا، مردم محلی صمیمی، جایگزین ارزان‌ تری برای کرواسی و یونان


 معرفی 16 مورد از خارق العاده ترین مقاصد گردشگری ناشناخته در آسیا



5. بوتسوانا
تجربیات باورنکردنی حیات وحش، سافاری آفریقایی، استراحتی آرام
بوتسوانا یک کشور آفریقایی منحصر به فرد است که به حیات وحش متراکم و فوق العاده متنوع خود از جمله شیر، فیل، یوزپلنگ، گورخر، سگ وحشی و غیره افتخار می کند. در واقع، جاذبه اصلی این کشور، بیابان وسیع آن است و به همین دلیل ممکن است امسال به یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری تبدیل شود. تلاش‌ های شگفت‌ انگیز بوتسوانا برای حفاظت و نگهداری از میراث حیات‌ وحش، به رسمیت شناخته شده و قدردانی شده است. مسافران از تجارب بی‌ شمار سافاری در مکان‌ هایی مانند پارک ملی چب (Chobe) و اوکاوانگو (Okavango) نمادین لذت خواهند برد. علاوه بر این، این منطقه فضای آرام تری نسبت به کشورهای همسایه ارائه می دهد.
بهترین زمان برای بازدید از بوتسوانا: می تا اکتبر
هزینه بازدید از بوتسوانا: 432.5 دلار برای سفر یک هفته ای برای هر نفر
مکان های دیدنی در بوتسوانا: پارک ملی Chobe، Okavango، و Khama Rhino Sanctuary

5. بوتسوانا تجربیات باورنکردنی حیات وحش، سافاری آفریقایی، استراحتی آرام


4. اریتره
خط ساحلی دیدنی، آب و هوای گرم و موقعیت جغرافیایی باورنکردنی
از شهرهای شگفت انگیز گرفته تا مناطق ساحلی بکر و مکان های چشمگیر حیات وحش، چیزهای زیادی برای لذت بردن در اریتره وجود دارد. درک اینکه چرا این کشور به مقصد شناخته شده تری تبدیل نشده است، دشوار است، اگرچه شباهت های زیادی با مصر دارد.
خط ساحلی دیدنی آن سواحل بکر متعددی را برای کاوش به گردشگران می دهد. آب و هوای گرم به این معنی است که می توان در طول سال از فعالیت های سرگرم کننده لذت برد. همچنین دارای موقعیت شگفت انگیزی در نزدیکی خاورمیانه و اروپا است که به آن فرصت قابل توجهی برای تجربه گردشگری بیشتر می دهد. این کشور جاذبه های فراوانی دارد که باید مسافران را مجذوب خود کند، از جمله ویرانه های تاریخی و معماری مدرنیستی فوق العاده دیدنی.
بهترین زمان برای بازدید: سپتامبر تا مارچ
هزینه بازدید از اریتره: 315 دلار برای یک سفر یک هفته ای برای هر نفر
مکان های دیدنی در اریتره: مجمع الجزایر داهلاک، کاخ امپراتوری و فیات تالیرو

4. اریتره خط ساحلی دیدنی، آب و هوای گرم و موقعیت جغرافیایی باورنکردنی


3. مغولستان
تاریخ غنی، مردم محلی صمیمی و مناظر چشمگیر
مغولستان یک نقطه توریستی رو به رشد با تجربیات سرگرم کننده فراوان است و در حالی که مقاصد زیبای متعددی در شرق آسیا برای انتخاب وجود دارد، این جواهر پنهان ارزش کاوش را دارد. این کشور دارای تاریخ طولانی است که توسط برخی امپراتوری های قدرتمند، از جمله امپراتوری مغول که بزرگترین امپراتوری جهان در زمان خود بود، شناخته شده است. این کشور دورافتاده دارای برخی از چشمگیرترین مناظر از جمله تپه های شنی خونگور (Khongor) و پارک ملی آلتای تاوان بد (Altai Tavan Bogd) است.
بهترین زمان برای بازدید: اواسط ژوئن، اواخر آگوست
هزینه بازدید از مغولستان: 182 دلار برای یک سفر یک هفته ای برای هر نفر
مکان های دیدنی در مغولستان: صومعه گاندانتگچینلن، تپه های شنی خونگور و پارک ملی آلتای توان بد

3. مغولستان تاریخ غنی، مردم محلی صمیمی و مناظر چشمگیر


2. رواندا
تجربه های منحصر به فرد طبیعت بکر و سافاری
از مناظر طبیعی خیره کننده گرفته تا حیات وحش جذاب، بناهای یادبود نمادین و موزه ها، دلایل زیادی برای گردشگران وجود دارد که رواندا را به عنوان مقصد آینده خود در نظر بگیرند. این کشور به لطف تجربیات منحصر به فرد خود در طبیعت بکر و سافاری، واقعا پتانسیل بزرگتر شدن از نظر گردشگری را دارد. یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری اینجا پارک ملی آتشفشان ها است که تنها حدود دو ساعت با ماشین تا پایتخت کشور، کیگالی فاصله دارد. یکی از ماجراجویی‌ های آفریقایی که باید در رواندا داشته باشید، گوریل‌ گردی است که می‌ تواند روزانه 1500 دلار برای هر نفر هزینه داشته باشد، اما خاطرات فراموش نشدنی را تضمین می‌ کند.
بهترین زمان برای بازدید: ژوئن تا سپتامبر / دسامبر تا فوریه
هزینه بازدید از رواندا: 168 دلار برای یک سفر یک هفته ای برای هر نفر
مکان های دیدنی رواندا: پارک ملی آتشفشان ها، یادبود نسل کشی کیگالی و پارک ملی آکاگرا

2. رواندا تجربه های منحصر به فرد طبیعت بکر و سافاری


1. آرژانتین
مناظر خیره کننده، غذاهای خوشمزه و مردم محلی صمیمی
به گفته مسافران، آرژانتین از جمله کشورهایی است که پتانسیل تبدیل شدن به یک مقصد اصلی گردشگری را دارد. این کشور دارای مناظر فوق‌ العاده خیره‌ کننده و متنوعی است و گردشگران گزینه‌ های زیادی برای سرگرمی پیدا خواهند کرد، از جمله شهرهای شلوغ، پارک‌های ملی دیدنی، و حیات وحش شگفت‌ انگیز. همچنین امکان پیاده روی، کایاک سواری، رفتینگ در آب های سفید و موارد دیگر وجود دارد. این کشور همچنین دارای فرهنگ غذایی شایان ستایش است و غذاهای محلی آن یکی از غذاهایی است که حتما باید آنها را امتحان کرد. مردم محلی رفتار صمیمانه ای دارند و گردشگران قطعا از اوقات خود در آنجا لذت خواهند برد.
بهترین زمان برای بازدید: سپتامبر تا نوامبر و مارچ تا ژوئن
هزینه بازدید از آرژانتین: ۷۹ دلار برای یک سفر یک هفته ای برای هر نفر
مکان های دیدنی در آرژانتین: آبشار ایگوآزو، یخچال پریتو مورنو و کامیتو

1. آرژانتین مناظر خیره کننده، غذاهای خوشمزه و مردم محلی صمیمی


منبع: thetravel





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید