• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران
  •  مرکز خرید پالادیوم شهر تهران استان تهران


مرکز خرید پالادیوم

نام مرکز خرید

Paladium Shopping Mall

استان

شهرستان

تهران

منطقه

زعفرانیه و دربند

ناحیه

شمال شهر

مدت زمان بازدید

3 الی 4 ساعت

ساعت بازدید

واحدهای تجاری:روزانه از 10:00 الی 22:00, سوپر مارکت:روزانه از 9:00 الی 22:30, رستوران و کافه ها : روزانه از 11:00 الی 23:00

وب سایت

آدرس

تهران ، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، نبش خیابان عروضی

مجتمع تجاری پالادیوم در زعفرانیه نبش خیابان عروضی واقع شده است این مجتمع در سال 1391 افتتاح شد و دارای برندهای معروفی مانند نایک، ال سی وایکی کی، دیزل، پوما، وومن سکرت، منگو، پونت، جنیفر، سلنا و غیره می باشد. مرکز خرید پالادیوم در یک زمین 10 هکتاری ساخته شده است که از سمت ضلع جنوبی 13 طبقه، ضلع شمالی 11 طبقه و طبقه میانی آن 6 طبقه می باشد. این مرکز خرید دارای پنج بخش تجاری، سوپر مارکت، کافی شاپ و رستوران، فودکورت، کلوپ ورزشی و خانه بازی کودکان می باشد. قیمتهای فروشگاههای این مرکز خرید نسبتا بالا هستند ولی خیلی از افراد با انگیزه پاساژ گردی سری به این مجتمع می زنند.

برندهای موجود در مجتمع تجاری پالادیوم

ال سی وایکی کی
این برند فرانسوی که سالهاست با عنوان یک برند ترک در حال فعالیت است و در عرصه پوشاک، کیف و کفش و اکسسوری لباس در حال فعالیت است. شعار این برند این است که همه استحقاق شیک بودن را دارند و لباسهای ساده و زیبا و نسبتا با کیفیتی با قیمت های عادلانه به مشتریانش عرضه می نماید. در طبقه دوم میانی پالادیوم می توانید این برند را پیدا کنید.

برند منگو
این برند اسپانیایی اختصاصا در حوزه تولید پوشاک زنانه فعال است و در همه کشورهای دنیا دارای شعبه است در ایران هم 7 شعبه دارد که یکی از این شعبه ها در مرکز خرید پالادیوم در واحد همکف الف واقع شده است. البته از این برند پوشاک مردانه و بچگانه و لوازم ورزشی هم وجود دارد البته قیمت های این برند بر خلاف ال سی وایکی کی بسیار بالاست، اما به هر حال طراحی و خوش دوختی لباس ها باعث می شود که یک عمر شیک به نظر برسید.

جین وست
جین وست یک برند استرالیایی در زمینه پوشاک است و در طبقه سوم جنوبی قرار گرفته است. انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه خود را می توانید از این برند شیک تهیه فرمایید.

شال و روسری تی تی
این برند در طبقه همکف ب مجتمع تجاری پالادیوم واقع شده است.

برند دکوراسیون منزل دوان
در طبقه همکف پالادیوم می توانید انواع مبلمان چوبی با برند دوان را مشاهده کنید. اینجاست که راز دکوراسیون و مبلمان خانه های شیک برای شما بر ملا می شود.

برند سواروسکی در طلا و جواهرات
اگر از طرفداران جواهرات برش خورده با سنگ های کریستال و معدنی می باشید از شما دعوت می کنم که سری به برند سواروسکی در طبقه اول واحد A11 بزنید. این برند 2800 فروشگاه در دنیا دارد که ساعت، دستبند و جواهراتی که با سنگ های برش خورد تزیین می شوند را به مشتریانش ارائه می نماید.

جواهری درریس
اگر به دنبال جواهرات دست ساز زیبا و برند هستید تمام آن چه که می خواهید از تمام ست ها و نیم ست های دخترانه، زنانه، مردانه و بچه گانه گرفته تا ساعت و دستبند های تک، گوشواره های مد روز که می توانید در این جواهری درریس پیدا کنید. جواهری درریس در طبقه اول واحد 107 واقع شده است.

رستوران ها، کافه ها و فود کورت مرکز خرید پالادیوم
شکم گردی از محبوب ترین تفریحات مردم شهرنشین تمام دنیا می باشد. مسلم است بعد از خرید و پاساژ گردی همه نیاز به کمی استراحت و تجدید قوا دارند تا به محض رسیدن به منزل کاری جز دوش گرفتن و برنامه ریزی برای بقیه هفته خود نداشته باشند.

رستوران اسپیو رویال
اگر طرفدار میهمانی های دسته جمعی با غذاهای خوشمزه ایرانی هستید بهتر است که به رستوران اسپیو رویال سری بزنید. میز اردوار بسیار کاملی هم در این رستوران وجود دارد که حق انتخابتان را حسابی بالا می برد. این رستوران اختصاصا به شیلیک، باقالی پلو با ماهیچه و کباب سلطانی با پرس های بزرگ اختصاص دارد و غیر از بالابودن قیمت ها هیچ ایراد دیگری به آن وارد نیست.

فود کورت مجموعه پالادیوم
اگر دوست دارید غذاهای ترکی، دریایی، ایتالیایی یا فست فودهای رایج ایرانی را میل کنید بد نیست سری به فود کورت مجموعه پالادیوم بزنید.

اسباب بازی فروشی ماتی لوس 
اسباب بازی ماتی لوس تنها برای کودکان نیست بلکه برای بزرگسالان هم سورپرایزهای خودش را دارد. علاوه بر 200 عنوان اسباب بازی که برای کودکان در سنین مختلف در این فروشگاه دیده می شود پازل های چند هزار تکه ای وجود دارد که کلا اعتیادتان به فضای مجازی را از بین خواهد برد.

فروشگاه دوب مرکز چاپ پرینت های سه بعدی
همیشه هدیه دادن معضلی است که همه ما با آن طرف هستیم یکی از هدایای زیبایی که می توانید به کسانی که دوستشان دارید تقدیم کنید. پرینت عکس های سه بعدی تان است. در فروشگاه دوب انواع پرینترهای سه بعدی وجود دارند که بعد از اسکن سه بعدی اشیا می توانند آن ها را برای شما پرینت کنند و چه اسکنی زیبا تر از عکس های دسته جمعی خودتان که تا سالها بر روی میز عکس های یادگاریتان به یادگار بماند. کافی است سری به فروشگاه دوب بزنید و یک پرینت یادگار از خودتان به جا بگذارید.

گالری موسیقی پارس
اگر اهل ساز هستید بد نیست که سری هم به گالری موسیقی پارس در طبقه سوم جنوبی پالادیوم بزنید و انواع سازهای خارجی و ایرانی را با برندهای متفاوت ببینید.

کلوپ ورزشی پالادیوم
سالن ورزشی پالادیوم شامل یک باشگاه بدنسازی و یک استخر با نمای شمیرانات می باشد که کلاس های محتلفی اعمم از تی آر ایکس، یوگا، تای چی، بادی پامپ، زومبا، اسپینینگ، ادی جیم، بادی اتک، بدنسازی، کشتی آزاد، بادی بلانس، بادی کامبت و پیلاتس در این باشگاه برگزار می شود. علاوه بر این کلاس ها خدمات اسپا و ماساژ هم در این باشگاه برگزار می شود. معمولا بعد از ورزش افراد مبتدی دچار گرفتگی های عضلانی می شوند که با دستگاه وکیوم موجود در این باشگاه می توانند دردهای عضلانی خود را کاهش دهند.

هایپر مارکت
معمولا خانواده ها اوایل هر ماه با انگیزه خرید برای خانه به پالادیوم مراجعه کرده و از هایپر مارکت کامل و جامع این مجموعه مایحتاج زندگی شان را تهیه می نمایند و در کنار آن سری هم به فان تایم پالادیوم و رستوران های آن می زنند.

فان تایم پالادیوم
فان تایم پالادیوم در طبقه سوم میانی قرار گرفته است که دارای انواع بازیهای مهیج کامپیوتری و غیر کامپیوتری برای کودکان و نوجوانان می باشد. اتاق گریم، اتاق تولد هم از دیگر امکانات این مجموعه است که کودکان و نوجوانان می توانند از آن ها استفاده نمایند.

دسترسی به مرکز خرید پالادیوم
وسیله نقلیه شخصی: مرکز خرید پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی نبش خیابان عروضی قرار گرفته است. می توانید از خیابان ولیعصر وارد پل پارک وی شوید و از خروجی زعفرانیه وارد خیابان عروضی شده و خودرویتان را در پارکینگ این مرکز خرید که در خیابان عروضی است پارک کنید. هزینه توقف ماشین در پارکینگ برای هر ساعت 3،000 تومان می باشد. در صورتی که مایل نیستید خودرویتان را در پارکینگ پارک کنید می توانید در خیابان های اطراف محل پارک مناسبی برای خودرویتان پیدا کنید.

مترو: با استفاده از خط 1 مترو در ایستگاه تجریش از قطار پیاده شوید و با تاکسی های خطی تجریش-ولنجک به زعفرانیه رفته و مقابل مرکز خرید پالادیوم پیاده شوید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

مراکز خرید نزدیک به مرکز خرید پالادیوم

دیدنی های نزدیک به مرکز خرید پالادیوم

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید