• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  سواحل دریای عمان شهر سیستان و بلوچستان استان چابهار
  •  سواحل دریای عمان شهر سیستان و بلوچستان استان چابهار
  •  سواحل دریای عمان شهر سیستان و بلوچستان استان چابهار
  •  سواحل دریای عمان شهر سیستان و بلوچستان استان چابهار


سواحل دریای عمان

نام مرکز دیدنی

Oman Sea Beaches

نوع مرکز دیدنی

ساحل

شهرستان

چابهار

ناحیه

ساحلی

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

سیستان و بلوچستان، شهرستان چابهار

دریای عمان با نام خلیج عمان نیز نیز شناخته می شود، خلیج فارس را از تنگ هرمز به اقیانوس هند وصل می کند. این دریا نیلگون اهمیت گردشگری و توریستی بالایی دارد، همچنین تنها بندر اقیانوسی ایران را در شهر چابهار به خود اختصاص داده است. ایران، امارات، پاکستان و عمان، کشورهای شمالی و جنوبی این دریا می باشد.
سواحل زیبا دریای عمان از جاذبه هایی بسیار زیبا با مناظر طبیعی بکر و بی نظیر برخوردار است و در ادامه این مقاله برخی از آن ها همراه با امکانات تفریحی و رفاهی شان معرفی خواهند شد.
ساحل سیریک تا گروگ، بندرگاهی با کاربری های متعدد و جاذبه های بکر و زیبا است. ساحل صخره ای پزم تیاب در سیستان و بلوچستان و شهرستان کنارک قرار دارد و دریای نیلگون در کنار صخره های سنگی، منظره ای چشم نواز را به وجود آورده است. منطقه حفاظت شده حرا رود گز شامل تالاب ساحلی دریایی، جنگل های حرا و ساحل های شنی است. این ناحیه محل زندگی پرندگان مهاجر زمستانی، خرگوش و عقاب است. چشمه گل فشان چابهار، پدیده ای جالب است که در سواحل کم عمق و جلگه های ساحلی رخ می دهد و در شهرستان کنارک قرار دارد. پلاژ ساحلی لیپار، ساحلی با امکانات متعدد و لوکس است و به شکل سنگی و پله کانی با کافی شاپ و سفره خانه می باشد که در مقابل هتل لیپار قرار دارد. مجتمع تفریحی  پذیرایی مکران، یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین رستوران های چابهار با آلاچیق ها و فضاهای خصوصی مجزا می باشد.
پلاژ ساحلی تیس از جاذبه های گردشگری شهرستان چابهار است. این مکان با امکانت رفاهی نظیر آلاچیق، دوش، رستوران و غذا فروشی و همچنین تفریحات دریایی مانند شاتل، جت اسکی و قایق سواری به جذب مسافران رونق داده است. اسکله تیس دیگر جاذبه گردشگری این ساحل است که و تماشای صیادان در حال کار و صید از روی آن بسیار دلنشین می باشد. تفرجگاه ساحلی دریا کوچک، دیگر ساحل زیبای دریای عمان می باشد. این ساحل از دریا به وسیله موج شکن جدا شده است و محلی برای شنا و آب تنی را به وجود آورده. بوستان ساحلی دریا بزرگ در مسیر چابهار-رمین قرار گرفته و با مناظر متفاوت و حیرت آور ساحل صخره ای، فرش خزه، موج افشان، آلاچیق و رستوران، میزبانی شایسته ای از شما به عمل می آورد.
ساحل بریس آخرین بندر چابهار و نقطه صفر مرز دریایی و کوه های مریخی است. کلبه غواصی چابهار تجربه ای جالب و حیرت آور از غواصی در آب های دریای عمان و ورود به زیستگاه جانوران آبی را به شما هدیه می دهد. تالاب لیپار به خاطر رنگی صورتی اش به نام تالاب صورتی نیز شناخته می شود و از عجایب چابهار محسوب می شود. این تالاب زیستگاه فلامینگو و حواصیل است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به سواحل دریای عمان

دیدنی های نزدیک به سواحل دریای عمان

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید