• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


جزیره یاس: بخورید، خرید کنید و همین کار را تکرار کنید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۱۰/۲۳   تعداد بازدید : 3807   گروه مطلب : ایده های سفر


جزیره یاس: بخورید، خرید کنید و همین کار را تکرار کنید

جزیره یاس واقع در ابوظبی، جزیره ای مصنوعی است که 2500 هکتار وسعت دارد. این جزیره یک مرکز خرید، سرگرمی و مسکونی مجلل است که توسط آلدار (ALDAR) توسعه یافته و استانداردهای بین المللی زندگی باعث محبوبیت آن در بین گردشگران از سراسر جهان شده است. با این حال، چیزی که پکیج های جزیره یاس را بسیار محبوب می کند، فعالیت های گسترده و سرگرم کننده در فضای باز این جزیره است. جزیره یاس با مراکز خرید چشمگیر، هتل های 5 ستاره، ویلاهای مجلل و رستوران های مد روز، برای کسانی که دوست دارند از زندگی نهایت لذت را ببرند، عالی است.
این جزیره بسیار نزدیک به فرودگاه بین المللی ابوظبی است و شما به راحتی می توانید از طریق ماشین، اتوبوس یا مترو به جزیره برسید. یاس مال، یاس مارینا و فراری ورلد از برترین جاذبه های گردشگری این مکان هستند. با این حال، از آنجایی که آب و هوا در ابوظبی در طول تابستان می تواند نامساعد باشد، همیشه باید زمانی که هوا خوب است یا در زمستان (سپتامبر تا مارس) از این جزیره دیدن کنید.
در اینجا مهمترین چیزهایی که نباید در پکیج های تعطیلات جزیره یاس از دست بدهید را برایتان لیست کرده ایم.

1. یاس مال
یاس مال دارای بیش از 370 فروشگاه است که جزیره یاس را به یک مرکز خرید تبدیل کرده است. این مرکز خرید غول‌ پیکر بهشتی برای شیک پوشان و علاقمندان به خرید است. از برندهای لباس ممتاز گرفته تا عطرهای عجیب و غریب و کالاهای ورزشی، این مرکز خرید هر آنچه را که بتوانید تصور کنید، دارد. برخی از برندهای مد خیابانی موجود در این مرکز خرید اچ اند ام، ویکتوریا سیکرت پینک، زارا، آدیداس و مانگو هستند. 
بچه‌های شما عاشق فروشگاه‌ های اسباب بازی و شیرینی‌ فروشی‌ ها خواهند شد. این مرکز خرید همچنین دارای یک زمین بازی سرپوشیده خلاقانه برای کودکان به نام کیدزانیا (KidsZania) است. رستوران‌ ها و کافه‌ هایی مانند بلک تپ، الفنار و پی‌ اف چانگ در این مرکز خرید، آن را به یک مقصد غذاخوری عالی تبدیل کرده است. می‌ توانید در تعطیلات آخر هفته در سینماهای این مرکز خرید فیلم تماشا کنید و از غذا لذت ببرید یا فقط از مغازه ها دیدن کنید.

1. یاس مال


2. دنیای فراری
دلیلی وجود دارد که ابوظبی بسیاری از علاقمندان به اتومبیلرانی و دوستداران اتومبیل را به خود جذب می کند و آن دلیل فراری ورلد در جزیره یاس است. اگر پکیج های جهانی فراری جزیره یاس را انتخاب نکنید، پکیج جزیره یاس شما کامل نخواهد بود. فراری ورلد تقریبا 37 سواری دارد که فرمول روسا در میان آنها محبوب ترین است. این سریعترین ترن هوایی در سطح جهان است و می تواند تجربه ای را به شما ارائه دهد که هرگز فراموش نخواهید کرد. فلایینگ ایسس (Flying Aces) یک حلقه ترن هوایی در ارتفاع 52 متری است. فراری ورلد همچنین اولین زیپ لاین جزیره را معرفی کرده است که از حلقه فلایینگ ایسس عبور می کند. همچنین می توانید به روی بام قرمز پارک رفته و روی آن پیاده روی کنید. هزینه بلیط یک روزه این پارک 295 درهم و بلیط سالیانه آن 990 درهم است. همچنین در صورت تمایل به خرج کردن 795 درهم، می توانید با یک فراری واقعی در این پارک رانندگی کنید. 

2. دنیای فراری


3. پیست یاس مارینا
برای دوستداران ورزش های موتوری جاذبه دیگری به جز فراری ورلد در جزیره یاس وجود دارد و آن پیست یاس مارینا است. این پیست هر سال در ماه نوامبر میزبان مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی است و طولانی ترین پیست فرمول یک در جهان را دارد. اینجا همچنین چندین دوره مسابقه را ارائه می دهد که به تنهایی منحصر به فرد هستند. در اینجا می‌ توانید با اتومبیل‌ های مسابقه‌ ای که فقط می‌ توانید رویایشان را ببینید از جمله استون مارتین GT4، رانندگی کنید. علاوه بر این، 20 دقیقه رانندگی تنها 400 دلار هزینه خواهد داشت.  همچنین می‌ توانید طیف گسترده‌ ای از فعالیت‌ ها را از مسابقه درگ تا تاکسی دریفت تجربه کنید.

3. پیست یاس مارینا


4. یاس واترلند
یاس واترلند مکانی عالی برای تجربه سواری هیجان انگیز و سرسره آبی است. بیش از 40 جاذبه، از جمله تمام سواری ها و سرسره های منحصر به فرد در این پارک وجود دارد. این پارک موضوعی بر اساس تم امارات متحده عربی "افسانه مروارید گمشده" ساخته شده است. زمین بازی توت (Tot’s Playground) یک زمین بازی با استخر است و جبل دراپ (Jebel Drop) یکی دیگر از سرسره های محبوب این پارک می باشد. اگر عاشق موج سواری هستید، از راش رایدر لذت خواهید برد. این پارک همچنین دارای طولانی ترین ترن آبی در خاورمیانه به نام فالکون فلج است. سینپلش (Cineplash) یکی از ویژگی‌ هایی است که باید در این پارک ببینید زیرا تجربه‌ ای از سینمای زیر آب را به شما می‌ دهد. 
قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان به ترتیب 210 درهم و 250 درهم است.

4. یاس واترلند


5. دنیای برادران وارنر
دنیای برادران وارنر اخیرا به جاذبه‌ های گردشگری جزیره یاس اضافه شده است. این پارک موضوعی بسیار نزدیک به یاس واترلند است و دارای برخی از شخصیت های کارتونی نمادین تمام دوران است. این پارک به شش بخش تقسیم شده است و هر یک از آنها دارای سواری هایی با موضوع برنامه های تلویزیونی معروف است که شامل لونی تونز (Looney Toons) و بتمن می شود. در این پارک می توانید مدتی را در میان شخصیت هایی که دوران کودکی خود را با تماشای آن می گذراندید سپری کنید. بدون شک، فرزندان شما بیش از هر چیز دیگری در ابوظبی از این پارک لذت خواهند برد. بتمن، نایت فلایت، نگاهی اجمالی از زندگی مبارزان شنل پوش به شما می دهد و ماجراجویی رودخانه بستر فلینستونز شما را به دنیای ماقبل تاریخ فلینستونز می برد. انتخاب پکیج های پارک موضوعی جزیره یاس ایده خوبی برای کاوش در تمام پارک های موضوعی منحصر به فرد در جزیره یاس خواهد بود. 

5. دنیای برادران وارنر
6. مد (MAD)
مد با اجرای موسیقی زنده در سطح جهانی شما را شگفت زده خواهد کرد. این بزرگترین کلوپ شبانه در خاورمیانه است که چندین نام بزرگ موسیقی جهان را زیر سقف خود گرد می آورد. برخی از این نام‌ های معروف شامل رد هات چیلی پپرز (Red Hot Chilli Peppers)، ایکان (Akon)، تی-پین (T-Pain) و نی-یو (NeYo) می شود. این باشگاه پر جنب و جوش دارای فضای داخلی جذاب با نورپردازی 360 درجه و یک صفحه نمایش ال ای دی (LED) غول پیکر است. علاوه بر این، غرفه دی جی در کلاب، مجهز به جدیدترین فناوری است که تجربه موسیقی بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. این باشگاه هر هفته پنجشنبه و جمعه از ساعت 11 شب تا 4 صبح باز است. 

6. مد (MAD)


7. ساحل یاس
اگر عاشق سواحل شنی سفید با آب های شفاف هستید، از ساحل یاس لذت خواهید برد. این ساحل بهترین گزینه برای فعالیت در فضای باز و ورزش های آبی است. این ورزش های آبی شامل کایاک سواری، قایقرانی و غواصی است. این ساحل همچنین دارای زمین والیبال و سالن بدنسازی در فضای باز است. علاوه بر این، چندین رستوران و کافه در این ساحل وجود دارد که می توانید در آن ها بنشینید و در کنار صرف غذای خوب از ساحل لذت ببرید. اگر اهل تفریح در ساحل هستید، پکیج های جزیره یاس شما باید شامل ساحل یاس نیز باشند.

7. ساحل یاس


8. یاس مارینا
یاس مارینا چیزی فراتر از قایق های ساده است. یاس مارینا می تواند تجربه غذاخوری بی نظیری را به شما بدهد که در هیچ جای دیگری نخواهید داشت. کل منطقه به دلیل داشتن رستوران و کافه های بسیار قابل توجه است. Stars N Bar یک مکان ورزشی معمولی است که در آن می توانید از یک بازی بزرگ و نوشیدنی لذت ببرید. این آکواریوم به دلیل غذاهای دریایی تازه و مناظر زیبای ساحلی معروف است. یکشنبه های سوشی فرصتی عالی برای لذت بردن از سوشی با نوشیدنی های ترکیبی است. اگر هوس غذای ایتالیایی دارید، سیپریانی (Cipriani) برخی از بهترین غذاهای ایتالیایی را ارائه می دهد.

8. یاس مارینا


9. یاس لینکز
حتی اگر یک گلف باز آماتور هستید، باید از زمین گلف یاس لینکز دیدن کنید. این زمین که در خط ساحلی خلیج فارس واقع شده است، به دلایل بسیاری یکی از بهترین زمین های گلف در امارات است. طراحی آن توسط کایل فیلیپس که یکی از بهترین طراحان زمین گلف است، انجام شده است.  این زمین دارای یک کلاب، باشگاه ورزشی، اسپا، آکادمی گلف، و منطقه تمرین است. یاس لینکز همچنین گزینه های غذاخوری عالی دارد. رستوران Hickory و Matsu دو مکان غذاخوری هستند که گلف بازان و غیرگلف بازان می توانند از غذاهای خوب لذت ببرند.

9. یاس لینکز


10. پارک دروازه یاس
جدا از مراکز خرید، رستوران‌ ها و پارک‌ های موضوعی فوق‌العاده، جزیره یاس چشم‌ انداز وسیعی نیز دارد که می‌ توانید اوقات فراغت خود را در کنار خانواده سپری کنید. پارک دروازه یاس یک گنج پنهان در جزیره است و برای یک گردش خانوادگی مناسب می باشد.
این پارک به دو بخش یاس گیت وی پارک شمالی و یاس گیت وی پارک جنوبی تقسیم می شود. قسمت شمالی در ضلع شمالی بزرگراه شیخ خلیفه قرار دارد. در این قسمت دو شهربازی مجهز به وسایل بازی وجود دارد که کودکان عاشق بازی در اطراف آن خواهند شد. همچنین یک بخش تفریحی برای کسانی که عاشق پیک نیک هستند وجود دارد. پارک جنوبی دروازه یاس در جنوب بزرگراه شیخ خلیفه واقع شده است. با پیاده روی یا دوچرخه سواری در مسیرها می توانید از چشم انداز این بخش لذت ببرید. زمین تنیس این بخش افراد زیادی از جمله مردم محلی و گردشگران را به خود جذب می کند. 

10. پارک دروازه یاس


11. یاس ویسروی (Yas Viceroy)
یاس ویسروی یک هتل پنج ستاره منحصر به فرد است که در سال 2009 افتتاح شد.  این هتل به خاطر امکانات عالی و اتاق های لوکس خود مشهور است و دو سوئیت ریاست جمهوری آن به دلیل آشپزخانه هایشان با سرآشپزهای شخصی متمایز هستند. هفت رستوران منحصر به فرد نیز وجود دارد که می توانید از یک تجربه غذاخوری به یاد ماندنی لذت ببرید. آمیچی (ایتالیایی)، آنگار (هندی) و کازو (ژاپنی) بهترین رستوران ها در این میان هستند. همچنین می‌ توانید از زندگی شبانه و برخی مناظر شگفت‌ انگیز از Skylite Rooftop Lounge لذت ببرید. اگر در هفته فرمول وان در جزیره یاس هستید، نباید فرصت اقامت در این هتل را از دست بدهید.

11. یاس ویسروی (Yas Viceroy)


12. ابوظبی کلایمب (CLYMB) 
جزیره یاس برای همه چیزهایی دارد. اگر عاشق ورزش ماجراجویی هستید یا می خواهید چیزی هیجان انگیز را امتحان کنید، ابوظبی کلایمب را باید امتحان کنید. کلایمب یک میدان سرپوشیده برای چتربازی و کوهنوردی در جزیره یاس است و اتاق پرواز و دیواره کوهنوردی آن بلندترین های جهان هستند. کلایمب همچنین دوره های قبل از پرواز را برای پروازهای تازه کار ارائه می دهد. SUMMYT دیواره کوه نوردی در این مرکز است و ۴۳ متر ارتفاع دارد. این دیوار 13 مسیر دارد که می توانید در آن ها کوهنوردی در فضای داخلی را امتحان کنید.  پروازهای بار اول نیز می توانند دو پرواز با قیمت 235 درهم برای هر نفر باشند.

12. ابوظبی کلایمب (CLYMB)


نتیجه:
سبک زندگی درجه یک در جزیره یاس مدتی است که هم گردشگران خارجی و هم گردشگران بین‌المللی را به خود جذب کرده است و نتیجه آن جامعه جهانی رو به رشد است. پکیج های جزیره یاس به مسافران در سراسر جهان این امکان را می دهد که بخشی از این زندگی اجتماعی منحصر به فرد شوند. بنابراین اگر به دنبال تعطیلاتی پر از خرید، تفریح، سرگرمی، غذا و ماجراجویی هستید، جزیره یاس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. 

منبع: easemytrip





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید