• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


30 عکس چشم نواز سفر که با دیدن آنها مغزتان سوت خواهد کشید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۶/۴   تعداد بازدید : 31370   گروه مطلب : دیدنی ها


30 عکس چشم نواز سفر که با دیدن آنها مغزتان سوت خواهد کشید

همه افراد در سفر با دوربین عکاسی خود، عکس های متعددی می گیرند، اما برخی تصاویر بهتر از بقیه از آب در می آیند. تصاویری که در این لیست آمده اند می توانند به عنوان مدرکی معتبر برای توصیف اینکه بیشتر عکاسان غیر حرفه ایند و با دوربین تلفن همراه خود عکسبرداری کرده اند، استفاده شود. اگر در حال تلاش برای انتخاب مقصدی مناسب برای سفر کردن هستید، تماشا و دیدن این عکس ها قطعاً شما را در این انتخاب کمک خواهد کرد.


ترانسلوانیا، رومانی
ترانسلوانیا یک منطقه در قسمت مرکزی رومانی است که به دلیل شهرهای قرون وسطایی، کوه ها و قلعه های فوق العاده مانند قلعه گوتیک برن که بر اساس افسانه ها هنوز دراکولا در آن زندگی می کند، بسیار مشهور است. رومانی یکی از بهترین و ارزانترین شهرهای دنیاست که هر ساله مسافران بین المللی بی شماری برای کشف مناظر زیبا و طبیعی ترانسیلوانیا به این شهر سفر می کنند.

ترانسلوانیا، رومانی


دولومایتز، ایتالیا
دولومایتز در قسمت شمالی ایتالیا قرا گرفته و در سال 2009 توسط سایت میراث جهانی یونسکو شناسایی شد. این منطقه با ارائه بیش از دوازده قلعه اصلی انتخابی بسیار مناسب برای مسافرین ماجراجو می باشد. جاییکه ورزش های کوه نوردی، پیاده روی، دوچرخه سواری و پرواز با گلایدر برای علاقمندان به این فعالیت های مهیج در فصل های گرم ارائه می دهد.

دولومایتز، ایتالیا


دریاچه مُورِین در نشنال پارک بَنف
دریاچه مُورِین به دلیل داشتن آب بسیار درخشان و روشن همراه با رنگ فیروزه ای یکی از باورنکردنی ترین و تماشایی ترین نقاط در کاناداست و نشنال پارک بنف با ارائه فعالیت های پیاده روی، دوچرخه سواری و صخره نوردی بسیار محبوب می باشد. مونولیتز باستان از 45 تا 120 میلیون سال قدمت دارد.

دریاچه مُورِین در نشنال پارک بَنف


پارک گارنِر اِستِیت، تگزاس
پارک گارنر استِیت با ارائه مسیرهای پیاده روی متعدد چند مایلی و کمپ های متعدد انتخابی بسیار مناسبی برای علاقمندان به شنا و تجربه یک تعطیلات آرامش بخش می باشد. این پارک دارای مناطق دیدنی  بسیار جذابی مانند رودخانه پنج کیلومتری فِریو و 1774 زمین خوش منظره می باشد.

پارک گارنِر اِستِیت، تگزاس


 آنتالیا، ترکیه
یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در ترکیه آنتالیاست. یک دروازه پر رفت و آمد در دریای مدیترانه که به دلیل سواحل جذاب با آب های فیروزه ای و درخشان بسیار محبوب می باشد. سالانه میلیون ها نفر برای کشف زیبایی های وصف نشدنی این منطقه مانند نورخورشید با شکوهش، دریای عمیق و آبی و کوه های پوشیده شده توسط درختان سرسبز به آن سفر می کنند. شما می توانید در سایت توریستگاه بهترین قیمت تور آنتالیا برای تابستان را مشاهده و آنلاین رزرو نمایید.

 آنتالیا ترکیه


کوه های آلپ سوئیس
منطقه آلپ سوئیس به دلیل ارائه رشته کوه های بسیار بلند آلپ مطمئناً در لیست سفر علاقمندان به اسکی و عاشقان طبیعت قرار می گیرد. مناظر مسحور کننده رشته کوه ها از بالا، دره های عمیق و شیب دار و دریاچه های جذاب این منطقه را به مکانی بسیار مناسب برای علاقمندان به زیبایی برای امتحان تجربه ای به یاد ماندنی از سفر برای این افراد تبدیل کرده است.

کوه های آلپ سوئیس


کوه های یخی در ساحل ماسه های سیاه
جوکُولسارُون به دلیل داشتن یک تالاب یخبندان بسیار بزرگ با کوه های یخ شناور اطرافش بسیار محبوب می باشد. ترکیب تکه های یخ، زیبایی های دریاچه و ساحل شنی سیاه یک منظره خیره کننده از گرد هم آمدن ترکیبات طبیعت در کنار هم را به وجود می آورند.

کوه های یخی در ساحل ماسه های سیاه


آبشار سِلیلاندزفوس، ایسلند
اگر می خواهید تجربه ای بی نظیر از تماشای آبشارهای متعدد و نفس گیر در کمترین زمان ممکن را برای خود رقم زنید، به ایسلند، کشوری با آبشارهای متعدد بروید و از قدم زدن در پشت این آبشار جذاب 61 متری لذت ببرید. این عکس حدوداً ساعت 1 نیمه شب و هنگام غروب باور نکردنی این منطقه گرفته شده است.

آبشار سِلیلاندزفوس، ایسلند


کوه های کارپِتییِن
کوه هایی کارپِتییِن، رشته کوه هایی است که در شرق اروپا یک مرز طبیعی را بین اسلواکی و جنوب لهستان ایجاد کرده و جنوب را از طریق اوکراین تا رومانی گسترش داده اند. این کوه ها یکی از محبوب ترین استراحتگاه ها برای ساکنین این قاره می باشند و به دلیل ارائه جنگل ها و مراتع متعدد به مروارید سبز اوکراین معروف هستند.

کوه های کارپِتییِن


غار یخ آبی در پارک لی واختنایوکوت
راه رفتن بر روی تکه های بزرگ یخ بهترین کاری است که در یخچال های واختنایوکوت ایسلند انجام می شود. رنگ های طبیعی آبی که مشابه آن را در هیچ جای این سیاره خاکی ندیده اید، ذهنتان را منفجر می کند. این یخچال های طبیعی هزاران سال پیش شکل گرفت و اکنون یکی از بزرگترین آنها در کشور دارای مساحت 5500 متر مربع می باشد.

غار یخ آبی در پارک لی واختنایوکوت


تالار تاریخی بزرگان، تایلند
این تالار یکی از مهم ترین و مخوف ترین معابد بودایی است که در شهر کانچانابوری قرار دارد.

تالار تاریخی بزرگان، تایلند


نورهای شفقی شمال در نروژ
قبل از اینکه این نورها برای تقریباً یک دهه ناپدید شوند، بهترین مکان برای دیدن آنها نروژ است. هر ساله افراد زیادی به اسکاندنیاوی برای تماشای آسمان پرنور این منطقه می روند، که زمان زیادی آبی نیست و به رنگ های سبز، قرمز و حتی صورتی در می آید.

نورهای شفقی شمال در نروژ


تخته سنگ های مُراکی بولدِرز، نیوزلند
تخته های سنگ های مُراکی بولدرز بر اثر تجمع رسوبات کف دریا در حدود 60 میلیون سال پیش تشکیل شد و به عنوان یکی از مرموزترین مکان های روی زمین مشهور است. سنگ های بزرگ کروی در ساحل کِئوکوه و در نزدیکی ساحل مُراکی در ساحل اوتاگ نیوزلند پراکنده شده اند.

تخته سنگ های مُراکی بولدِرز، نیوزلند


فوران آتشفشان فوئگو، گواتمالا
آتشفشان فوئگو که به تازگی به آتشفشان آتش در زبان انگلیسی ترجمه شده، یک آتشفشان فعال در گواتمالا و فعال ترین آتشفشان در تمام قسمت های مرکزی آمریکا است که در ژانویه سال 2016 فوران کرد و بیش از 6 کیلومتر خاکستر به آسمان فرستاد و در سال 2015 به تنهایی بیش از 13 بار فوران  کرده است.

فوران آتشفشان فوئگو، گواتمالا


برج ها، پارک ملی تورِس دل پِین، شیلی
این پارک ملی بسیار زیبا در شیلی یکی از تماشایی ترین چشم اندازهای جهان را ارائه می دهد. از تصویر آبشارهای باورنکردنی این مکان عکسبرداری کنید و از پیاده روی کردن و استراحت در لاگو پِهواِی لذت ببرید.

برج ها، پارک ملی تورِس دل پِین، شیلی


30 عکس چشم نواز سفر که با دیدن آنها مغزتان سوت خواهد کشید



شن های سفید، نیو مکزیکو
شن های سفید یک اثر ملی در نیومکزیکوست، تپه های شنی موج مانندی که 712 کیلومتر مربع از کویر را تشکیل می دهند و با توجه به اِن پی اِس تشکیل شده اند. برای امتحان تجربه ای بی نظیر به این مکان بروید و از انجام فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، پیاده روی، سورتمه سواری و شرکت در برنامه های رنجر لذت ببرید.

شن های سفید، نیو مکزیکو


دِ گرند کانیون (تنگه گرند)
دِ گرند کانیون یکی از شگفتگی های طبیعی جهان است که در ایالت آریزونا ایالت متحده آمریکا قرار دارد. این پارک ملی در سال 1919 و به عنوان هفدهمین پارک ملی در ایالت متحده تاسیس شد. این مکان سالانه میزبان حدوداً 5 میلیون بازدیدکننده می باشد و فعالیت هایی مانند قایق سواری، دوچرخه سواری و پیاده روی را ارائه می دهد.

دِ گرند کانیون (تنگه گرند)


آبشار نیاگارا
آبشار نیاگارا بر اساس عقب نشینی یخچال های طبیعی تشکیل شده و مرز بین المللی ایالات متحده آمریکا و کانادا بوده و آنها را به هم متصل می کند. نیاگارا از 3 آبشار دِ هُورس شو (یکی از قدرتمندترین آبشارها در شمال آفریقا)، آبشار آمریکا و آبشار دِ بریدال وِل تشکیل شده است. 

آبشار نیاگارا


خلیج کوتور، مونته نِگرو
برای امتحان تجربه ای بی نظیر و به یاد ماندنی از گردشگری و تماشای مناظر جذاب خلیج کوتور را انتخاب نمایید و از قایقرانی در سراسر چشم اندازهای زیبای خلیج و پیاده روی در شهر قدیمی کوتور لذت ببرید. در این منطقه جذاب تماشای مناطق گردشگری مانند قلعه سَن گیووانی کوتور، دیوارهای شهر، کلیسای جامع و پیازارا آو دِی آرمز را از دست ندهید.

خلیج کوتور، مونته نِگرو


آلگارو، پرتغال
آلگارو یک منطقه بی نظیر برای تجربه یک گشت و گذار باورنکردنی است. با تماشای زیبایی های آب های درخشان این منطقه سرشار از احساس طراوت شوید، با انتخاب تورهای گردشگری در غارها تجربه ای به یاد ماندنی برای خود رقم زنید و با قدم گذاشتن در قایق های شناور، حرکت در امتداد آب های آرام پرتغال، کاوش غارها و آلاچیق ها و از گوش نواختن به حرکت آب بر روی صخره ها لذتی وافر را تجربه نمایید.

آلگارو، پرتقال


چشم انداز جذاب برج خلیفه، دبی
اگر به دنبال امتحان تجربه ای شگفت انگیز از تماشای یک آسمان خراش 160 طبقه و دیدن یکی از مسحورکننده ترین چشم اندازهای دنیا هستید، همین الان بلیط خود را رزرو نمایید و برای تماشای این شگفتی منحصر به فرد به دبی سفر کنید. می توانید در سایت توریستگاه ارزانترین قیمت تور دبی را پیدا کرده و انلاین خرید نمایید.

چشم انداز جذاب برج خلیفه، دبی


دیوار بزرگ چین
دیوار بزرگ چین با ارتفاع 21195 کیلومتر در سال 1987 در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت. این منطقه یکی از دیدنی ترین نقاط برای دیدن طلوع خورشید در جهان است.

دیوار بزرگ چین


مالدیو
مالدیو بسیار خیره کننده است. برای امتحان تجرب ای ناب و کاوش اقیانوس حتماً رزرو هتل زیر دریایی هیلتونز کونراد مالدیو رانگارلی آیلند ریزورت را فراموش نکنید. این هتل در عمق پنج متری در زیر دریا قرار گرفته و معمولاً از آن به عنوان رستوران برای صرف غذا استفاده می شود اما با این وجود مکانی بسیار مناسب برای استراحت و خوابیدن نیز می باشد.

مالدیو


پارک آبی پِلِتوِس، آبشار
این پارک ملی با ارائه دریاچه های خیره کننده، آبشارها پر زرق و برق و غارهای منحصر به فرد در تمام طول سال آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان می باشد. برای مشاهده آبشارها می توانید به صورت پیاده به آنجا روید یا از قایق استفاده نمایید. با انتخاب این مکان تجربه ای مهیج از تماشای منظره جذاب سقوط 16 دریاچه به درون آبشار و ایجاد یک آبشار جدید را برای خود رقم زنید.

پارک آبی پِلِتوِس، آبشار


دریاچه لوئیز، کانادا
این دریاچه خیره کننده در پارک ملی بنف آلبرتا قرار گرفته و یکی از نمادین ترین دریاچه های کاناداست. این مکان در تمام طول سال فعالیت های سرگرم کننده را ارائه می دهد و مقصدی بسیار مناسب برای قایق سواری در تابستان و اسکی در زمستان خواهد بود.

دریاچه لوئیز، کانادا


ساحل ناواجیو، یونان
این ساحل با ارائه چشم اندازی باور نکردنی به عنوان کشتی شکسته ساحلی و پناهگاه قاچاقچیان معروف است. ساحل ناواجیو در جزایر یونان و در میان صخره های سنگ آهکی قرار گرفته و تنها راه دسترسی به آن از طریق قایق می باشد.

ساحل ناواجیو، یونان


چینکو تِررِ، ایتالیا
چینکو تِررِ ایتالیا از سال 1997 در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته و با ارائه مناظر ساحلی چشمگیر، روستاهای رنگارنگ، تونل های ساحلی و صخره های دیدنی و جذاب مکانی مناسب برای عکسبرداری می باشد.

چینکو تِررِ، ایتالیا


تالاب آبی، ایسلند
تالاب آبی ایسلند یکی از بهترین چشمه های آب گرم دنیاست. برای تجربه و امتحان لذتی وافر از آرامش و آبگرم به این مکان بروید و با استفاده از امکانات رفاهی ساخته دست بشر آبشار، سونا و اتاق بخار لذت خود را کامل نمایید. همچنین برای دستیابی به پوستی زیباتر استفاده از ماسک لجن سیلیکا را فراموش نکنید.

تالاب آبی، ایسلند


ساختمان اِمپایِر اِستِیت
ساختمان اِمپایر اِستِیت یکی از نقاط  دیدنی و باورنکردنی در دنیاست. نمایش شهر نیویورک از داخل این ساختمان نقطه عطف این مکان محسوب می شود. اگر از ارتفاع نمی ترسید و دنبال امتحان تجربه ای بی نظیر از تماشای چشم انداز بسیار جذاب هستید، سوار بر آسانسور شوید و با رفتن به طبقه هشتاد و ششم آن خاطره ای به یاد ماندنی از تماشای یکی از زیباترین چشم اندازها به شهر جذاب نیویورک را برای خود رقم زنید.

ساختمان اِمپایِر اِستِیت


منبع: theactivetimes




نظرها

  • 1 0

    بادورودفراوان به تهیه کننده ی این عکس های زیبا وباارزش بعضی ازاین مناظر مشخص نشده بود متعلق به کجاست خواهشمندم برای دفعات بعداسم وکشورعکس مربوطه رامشخص نمایید متشکرم درمجموع بی نظیربود

    • 0 0

      سلام، ممنونم از پیشنهادتون. حتما در آینده مشخصات کاملتری در مقاله ها قرار می دهیم

  • 1 0

    سلام- از اطلاع رسانيتون ممنونم ان شالله زودتر امكاناتش فراهم بشه و ما هم به سفر بريم و تحربه كنيم.

    • 0 0

      سلام، به امید خدا. می توانید در آینده نزدیک از همین سایت توریستگاه هزینه سفر مقصدهای مورد نظرتون را چک کنید

  • 1 0

    با درود و سپاس- بسیار جالب بود و امیدوارم در برنامه های آتی اطلاع رسانی و گردشگری نیز پیروز باشید

    • 0 0

      سلام، تشکر. ننهایت تلاشمون را می کنیم

  • 0 0

    عالی ایست

    • 0 0

      ممنون بهروز جان

  • 0 0

    سلام-سپاسگزارم و بسیار عالی بود متشکرم

    • 0 0

      سلام، لطف دارید

  • 0 0

    باسلام وتشکراززحمتی که بمنظورارائه ی این عکس ها مبذول داشتیدواقعا زیباست لذت بردم دردنیامناظری وجوددارد که انسان هرچه تماشاکند سیرنمیشود انسان را میبره به طبیعت زیبا ودوست داشتنی باتشکرمجدد ع کارده

    • 0 0

      سلام عبدالرضا جان، ممنون. لطف دارید.

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید