• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


پانزده مسیر پیاده روی مجازی که می توانید از درون خانه آن ها را کشف کنید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۹/۷/۸   تعداد بازدید : 2324   گروه مطلب : دیدنی ها


پانزده مسیر پیاده روی مجازی که می توانید از درون خانه آن ها را کشف کنید

نکته: برای دیدن ویدئوهای یوتیوب از وی پی ان استفاده شود.

احتمالا افسردگی دوران قرنطینه تا الان شروع شده است و دوست دارید پیاده روی کنید ولی در خانه گیر کرده اید. خبر خوب این است که در سراسر دنیا مسیرهای پیاده روی وجود دارد که می توانید بدون بیرون رفتن از خانه، آن ها را تجربه کنید. البته هوای تازه ای وجود ندارد، ولی یک سفر مجازی به این مقصد بهترین گزینه است. 

1. مسیر پیاده روی خط ساحلی مورین (Moraine Lake Shoreline Trail) - آلبرتا، بانف (Banff)، کانادا
پارک ملی بانف یکی از خیره کننده ترین مناطق جهان است و دریاچه مورین یکی از مناطق مهم برای پیاده روی می باشد و با منظره سورئال و آب های فیروزه ای و یخ زده خود که در میان دره ده قله (Ten Peaks) واقع شده است، همه را شگفت زده می کند. با استفاده از خط ساحلی دریاچه مورین، می توانید این مسیر را به صورت مجازی تجربه کنید. با پیاده روی از میان این مناظر و در امتداد ساحل شرقی و در انتهای شمال دریاچه، نمای کلاسیکی از قله های چشمگیر را که بر فراز این دریاچه گوهر مانند قرار گرفته اند، مشاهده خواهید کرد. این مسیر با سفر در میان جنگل آغاز می شود و از تعدادی پل عابر پیاده روی رودهای بکر با مرزهای خزه ای عبور می کند.

1. مسیر پیاده روی خط ساحلی مورین (Moraine Lake Shoreline Trail) f)


2. ساحل کانن (Cannon Beach)، دریاکنار اورگان (Oregon Coast)
پیاده روی در ساحل ناهموار اورگان، یکی از نفس گیرترین نوارهای ساحلی، تماشای مناظر فراموش نشدنی را به ویژه در یک روز آفتابی تضمین می کند و این پیاده روی مجازی در مسیر پیاده روی ساحلی ایندین (Indian Beach) یکی از بهترین مسیرها است. این مسیر که در شمال ساحل کانن در پارک ایالتی اکولا (Ecola State Park) واقع شده است، شما را از میان درختان صنوبر بلند، سرخس ها و فضاهای سرسبز دیگر و همچنین در امتداد ساحل می برد تا بتوانید منظره های خیره کننده ای از تشکیلات صخره ای، از جمله صخره نمادین هایستک (Haystack Rock) که از دل اقیانوس آرام بیرون آمده است را ببینید. در هر پیچ این مسیر مناظر شگفت انگیز بسیاری وجود دارد. 

2. ساحل کانن (Cannon Beach)، دریاکنار اورگان (Oregon Coast)


3. پارک ملی کروگر (Kruger National Park)، آفریقای جنوبی
چه کسی رویای یک سافاری را در سر نداشته است؟ آیا می دانید بیش از 170 مسیر پیاده روی برای کاوش در پارک های ملی آفریقای جنوبی و منابع طبیعی آن وجود دارد؟ این مکان ها شامل پارک ملی محبوب کروگر، یکی از بهترین مناطق حیات وحش در جهان است. در حالی که شما واقعا در این مسیر پیاده روی قرار ندارید، ولی می توانید برخی از بهترین انواع حیات وحش در این قاره از جمله زرافه، اسب آبی، یوزپلنگ و پنج حیوان بزرگ یعنی فیل، کرگدن سیاه، پلنگ، شیر و گاومیش های کیپ را تماشا کنید.

3. پارک ملی کروگر (Kruger National Park)، آفریقای جنوبی


4. پارک ملی گرند کنیون  (Grand Canyon National Park)، آریزونا
مسیر پیاده روی کیباب جنوبی (South Kaibab Trail) یکی از محبوب ترین مسیرهای پیاده روی در گرند کنیون است که در حاشیه جنوبی آن واقع شده است. این مسیر برای مسافتی بیش از یازده کیلومتر امتداد می یابد و در هنگام بازگشت تقریبا دارای 1.5 کیلومتر ارتفاع است. اما نیازی نیست که نگران این موضوع باشید زیرا شخص دیگری هنگام لذت بردن از مناظر، کوهنوردی را انجام می دهد. این مسیر شامل چندین دورنمای 360 درجه و یک نمای نزدیک از دیوارهای دره است، که از گرانیت دگرگون شده باستانی و مواد معدنی تشکیل شده اند و به طرز حیرت انگیزی رنگارنگ می باشند و شامل طیف وسیعی از رنگ های قرمز و بنفش می شود. 

4. پارک ملی گرند کنیون  (Grand Canyon National Park)، آریزونا


5. پارک ایالتی پریری کریک ردوودز (Prairie Creek Redwoods State Park)، کالیفرنیا
پارک ایالتی پریری کریک ردوودز، بخشی از پارک های ملی و ایالتی ردوودز در امتداد ساحل شمالی کالیفرنیا، محل جنگل های زیبا با درختان غول پیکر است. یک سفر مجازی شما را به مسیر پیاده روی جیمز ارواین (James Irvine Trail) می برد که یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی برای تماشای درختان غول پیکر است. این مسیر از میان یک جنگل قدیمی از درختان عظیم و از روی پل ها و پیاده روهای چوبی می گذرد و به قلب این اکوسیستم دلربا می رود. در انتها، فرن کنیون  (Fern Canyon) قرار دارد، که دره ای با شکوه با عمق 15 متر و با دیواره های پوشیده از سرخس و جویباری آرام است.

5. پارک ایالتی پریری کریک ردوودز (Prairie Creek Redwoods State Park)، کالیفرنیا


6. مسیر ساحل وایمیا (Waimea Beach Path) مائوئی، هاوایی
رویای سفر به مناطق گرمسیری را در سر دارید؟ هاوایی یکی از محبوب ترین مقاصد در بین آمریکایی ها است و به لطف این سفر مجازی می توانید بدون پرواز بر فراز اقیانوس آرام از آن لذت ببرید. این سفر از آندز مائوئی (Andaz Maui) در تفرجگاه ویلیا (Wailea Beach Path) شروع می شود و شما را به فیرمونت کیا لانی (Fairmont Kea Lani) در امتداد مسیر ساحل ویلیا می برد. در حالی که امواج به آرامی ماسه ها را در آغوش می کشند، بین درختان نخل سر به آسمان کشیده قدم بزنید. تقریبا می توانید بوی گل های معطر و نسیم دریای نمکی را حس کنید.

6. مسیر ساحل وایمیا (Waimea Beach Path) مائوئی، هاوایی


7. جنگل بارانی هو (Hoh Rain Forest)، پارک ملی المپیک، واشنگتن
پارک ملی المپیک، یکی از زیباترین مناطق ایالات متحده، پر از درختان پوشیده از خزه، پوشش گیاهی سبز و آبشارهای بی شمار است. اینجا محل یکی از تنها جنگل های بارانی معتدل حفاظت شده در نیمکره شمالی، جنگل بارانی هو می باشد و با پیاده روی در این مسیر ممکن است تصور کنید وارد یک سرزمین خیالی شده اید. این سفر مجازی خارق العاده نیز به همان اندازه شگفت انگیز است. آیا می توانید پری هایی را که در تنه توخالی درختان زندگی می کنند کشف کنید؟

7. جنگل بارانی هو (Hoh Rain Forest)، پارک ملی المپیک، واشنگتن


 بهترین تورهای مجازی برای تجربه شگفتی های طبیعی جهان از داخل منزل



8. جزیره کودیاک (Kodiak Island)، آلاسکا
این مسیر که برای یک پیاده روی مجازی ایده آل است، در سفری مجازی شما را به درون پارک تاریخی ایالتی فورت آبرکرومبی (Fort Abercrombie) در جزیره کودیاک در آلاسکا می برد که 182 جریب زمین را در انتهای میلر پوینت (Miller Point) در امتداد ساحل شرقی پوشش می دهد. این فرصتی عالی است که به راحتی از درون خانه، یکی از آخرین مناطق واقعا وحشی ایالات متحده را تجربه کنید که دارای مناظری از جنگل انبوه، کوه ها و اقیانوس است.

8. جزیره کودیاک (Kodiak Island)، آلاسکا


9. یخچال طبیعی آتاباسکا (Athabasca Glacier)، آلبرتا، کانادا
با یک پیاده روی مجازی به یخچال طبیعی آتاباسکا بروید، جایی که در نزدیکی یکی از دیدنی ترین جاده های جهان است، جاده آیسفیلد پارکوی (Icefields Parkway) که در بین پارک های ملی بانف و جاسپر قرار دارد. این مسیر شما را به بزرگترین یخچال طبیعی معروف به "شش انگشت" که میدان یخی را تشکیل می دهد و زمانی کوه های راکی کانادا را پوشانده بود، هدایت می کند. در اینجا می توانید شاهد تاثیرات تغییرات اقلیمی باشید، به طوری که این یخچال طبیعی به سرعت در حال ناپدید شدن است و بیش از نیمی از حجم خود را در 125 سال گذشته از دست داده است. به بستر صخره ای طبیعی و بدون پوششی توجه کنید، که در اثر ذوب شدن یخ همراه با پیشرفت زندگی گیاهی پیشتاز در این سطح بایر آشکار شده است.

9. یخچال طبیعی آتاباسکا (Athabasca Glacier)، آلبرتا، کانادا


10. برایس کنیون  (Bryce Canyon)، یوتا
این پیاده روی مجازی شما را به یکی از قابل توجه ترین مقصد ها در جنوب غربی می برد. در امتداد لبه صخره ها حرکت کنید و برج های تراشیده شده پیچیده سنگی را ببینید که زیر نور خورشید می درخشند و در تضاد با آسمان آبی قرار دارند. در اینجا قادر خواهید بود به هزاران دودکش جن در سراسر چشم انداز نگاه کنید، که مانند درختان سنگی به نظر می رسند. این سفر 4 کیلومتری پر از شگفتی های جادویی است.

10. برایس کنیون  (Bryce Canyon)، یوتا


11. مسیر پیاده روی کولیو (Kuliouou Trail)، اوآهو (Oahu)، هاوایی
این یکی دیگر از مسیرهای پیاده روی خارق العاده اما اغلب گل آلود در هاوایی است و می توانید از این سفر هیجان انگیز به طول چهار کیلومتر در اوآهو بدون کثیف شدن لذت ببرید و دیگر نیازی به ضد آفتاب نیست. مسیر کولیو در میان بوته های کوچک و سنگ های پوشیده از خزه قبل از پیچ و تاب خوردن در میان ریشه های درختان بزرگ و قبل از مجموعه ای از پله های کثیف نزدیک به بالا، شروع می شود. همانطور که بیشتر داخل این منطقه پیش می روید، از مناظر خیره کننده مشرف به خط ساحلی، دور از ازدحام وایکیکی (Waikiki) لذت خواهید برد و جزایر وایمانالو (Waimanalo)، ناماکولوا (Nā Mokulua)، جزیره خرگوش و دهانه کوکو (Koko) را در مقابل خود خواهید دید. 

11. مسیر پیاده روی کولیو (Kuliouou Trail)، اوآهو (Oahu)، هاوایی


12. پارک ملی دریاچه های پلیتویس (Plitvice Lakes National Park)، کرواسی
جهان خیالی در پارک ملی دریاچه های پلیتویس در کرواسی به واقعیت بدل می شود. این پارک جنگلی که اغلب از آن در میان مکان های خیره کننده جهان نام برده می شود، محل 16 دریاچه با آب های فیروزه ای، آبشارهای بیشمار، دره های آهکی و غارها می باشد. این مسیرها بیشتر از مسیرهای پیاده روی چوبی تشکیل شده اند که درست در بالای دریاچه ها معلق هستند و از میان آب های بکر، برآمدگی های صخره ای اطراف و از آبشارهای باشکوه عبور می کنند. سفر در این مسیر پیاده روی K را دنبال می کند که در آن از همه دریاچه ها بازدید می شود.

12. پارک ملی دریاچه های پلیتویس (Plitvice Lakes National Park)، کرواسی


13. تتوملن (Totthummeln)، جامتلند (Jämtland)، سوئد
این سفر مجازی 4 کیلومتری در قلب شبه جزیره اسکاندیناوی از میان جامتلند در منطقه شمالی سوئد و نزدیک نروژ گذر می کند. این مسیر دارای منظره های بی پایان جنگل با دریاچه های درخشان یاقوتی در میان آن است. با وجود شکوفه های رنگی گل های وحشی، این مسیر حتی زیباتر هم می شود.

13. تتوملن (Totthummeln)، جامتلند (Jämtland)، سوئد


14. کوه بیکر (Mount Baker)، واشنگتن
منطقه کوه بیکر در شمال ایالت واشنگتن مناظر کوه و دریاچه ای را ارائه می دهد که با وجود رنگ های قرمز، طلایی و نارنجی چشمگیر، در پاییز حتی خیره کننده تر می شود. این پیاده روی مجازی در طول فصل پاییز شما را در امتداد مسیر رودخانه بیکر و مسیر دریاچه چین (Chain) به میان جنگل زمردی، درختان زیبا، قله های کوهستانی بی نظیر و دریاچه های شفاف می برد. این مسیر قبل از رسیدن به چشم اندازهای با شکوه، شما را به نمای نزدیک رودخانه خواهد برد، که با وجود صدای آب و آواز پرندگان کامل می شود.

14. کوه بیکر (Mount Baker)، واشنگتن


15. گریندلوالد (Grindelwald)، سوئیس
دوست دارید از میان کوه های آلپ سوئیس پیاده روی کنید؟ این پیاده روی 4 کیلومتری شما را از رستوران بارگ برگهاوزه (Baregg Berghause) به میان کوه های بسیار مشهور و قلب گریندلوالد معروف با چشم اندازهای حیرت انگیز در تمام طول راه می برد. به چشم اندازهای باورنکردنی از قله های زیبا نگاه کنید و در چمنزارهای کوهستانی آلپ در کنار صخره های شیبدار و دره های ناهموار یخ زده پیاده روی کنید. در این مسیر از کنار گوسفندان در حال چرا عبور و از بالا به گریندلوالد نگاه خواهید کرد. ممکن است بخواهید این کار را چند بار انجام دهید و در آینده برای یک سفر پیاده روی، آن را در فهرست خود قرار دهید.

15. گریندلوالد (Grindelwald)، سوئیس


نکته: برای دیدن ویدئوهای یوتیوب از وی پی ان استفاده شود.

منبع: tripstodiscover





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید