• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 10 مکان دیدنی تایلند مناسب برای سفر در تابستان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۵/۲۱   تعداد بازدید : 23368   گروه مطلب : ایده های سفر


نمایی زیبا از سواحل تایلند

کشور تایلند دارای تعداد زیادی آثار تاریخی، طبیعت شگفت انگیز و استراحتگاه های بی شماری است تا آن را به یکی از مطرح ترین مقاصد گردشگری تبدیل نماید. در این مطلب به ده مورد از دیدنی ترین نقاط تایلند که بازدید از آنها به تمامی میهمانان این کشور توصیه می شود پرداخته شده است.


10 - دهکده چتری بو سانگ
این دهکده در فاصله یک رانندگی 30 دقیقه ای از شهر چیانگ مای قرار گرفته و به چترهای دست سازی که از چوب بامبو در آن ساخته می شود و پارسول نیز نام دارند شهرت بسیاری دارد. میهمانان این دهکده علاوه بر اینکه می توانند یکی از این چترهای اصل را خریداری کنند، این فرصت را پیدا می کنند تا فرآیند ساخته شدنشان به دست خانم های محلی را نیز تماشا کنند. 

دهکده چتری بو سانگ در تایلند

دهکده چتری بو سانگ در تایلند


9 - پارک ملی کائو یای
پر بازدید ترین پارک در کشور تایلند دارای طبیعتی خارق العاده و حیات وحش گوناگونی است. آبشارها، پیاده روی در جنگل های سر سبز، تماشای میمون ها، فیل ها و گیبون ها و حتی ببرهایی که در میان سایر حیوانات مختلف دیگری قرار دارند، بازدید کنندگان این منطقه را به تحسین وا خواهد داشت. هتل های بسیاری در حومه و مرز این پارک قرار دارند که فضای اقامتی زیادی را برای بازدید کنندگان فراهم می کنند.

پارک ملی کائو یای در تایلند

پارک ملی کائو یای در تایلند

پارک ملی کائو یای در تایلند


8 - بازارهای شناور
بازدید کنندگان در همسایگی بانکوک می توانند بخش منحصر به فردی از فرهنگ کشور تایلند که بازارهای شناور روی آب هستند را تجربه کنند. بازرگانان این قسمت به عرضه میوه های عجیب و غریب، غذاهای دریایی تازه ، آب نارگیل و حتی غذاهایی که در همان آشپزخانه های شناور تهیه و آماده می شوند می پردازند.

بازارهای شاور در تایلند

بازارهای شاور در تایلند


7 - گرند پَلِس و معبد وات فرا کائو
مشهورترین و قابل توجه ترین بنای شهر بانکوک در سال 1782 میلادی بنا شده و به مدت 150 سال از آن به عنوان کاخ پادشاه استفاده شده است. این بنا هنوز هم به عنوان یکی از مهم ترین مراکز سیاسی و فرهنگی کشور تایلند باقی مانده است. بازدید کنندگان می توانند از فضای مجلل داخلی این بنا دیدن کنند.
 
گرند پَلِس و معبد وات فرا کائو

گرند پَلِس و معبد وات فرا کائو


6 - خانقاه دوی سوتِپ
این معبد در شهر چیانگ مای قرار دارد و توسط جنگل های با شکوه سرسبزی احاطه شده تا به عنوان یکی از زیباترین و مشهورترین مناطق شهر شهرت پیدا کند. بعدها این منطقه به پارک ملی تبدیل شد، به این معنا که بازدید کنندگانی که تصمیم به بازدید از این معبد را داشته باشند، تمامی سفر خود را در معرض مناظر زیبای آن سپری خواهند کرد.

خانقاه دوی سوتِپ معبدی در تایلند

خانقاه دوی سوتِپ معبدی در تایلند


10 مکان دیدنی تایلند مناسب برای سفر در  تابستان



5 - یک تور گردشگری به طرف رودخانه چائو فرایا
بانکوک شهری پر از تنوع و زیبایی است. این رودخانه به عنوان یک بخش اساسی در ایجاد تجارت و فراهم کردن شرایط سفر، برای قرن ها نقش مهمی را در این شهر ایفا کرده است. منظره چشمگیر و زیبای شهر از روی سفری که با قایق ها انجام می شود قابل مشاهده و تحسین خواهد بود، به خصوص در شب هنگام که شهر با روشن شدن هزاران چراغ نمای پر زرق و برقی پیدا می کند. 

یک تور گردشگری به طرف رودخانه چائو فرایا

یک تور گردشگری به طرف رودخانه چائو فرایا

یک تور گردشگری به طرف رودخانه چائو فرایا


4 - جزیره سیمیلِن
در مسیری که از استان پهانگ نگا می گذرد، تعداد نه جزیره به صورت پراکنده در دریای آندامان وجود دارد. این جزایر به دلیل در اختیار داشتن سواحل بکر، آب فیروزه ای رنگ و زندگی غنی دریایی بسیار شهرت دارند. اینجا یکی از بهترین نقاط برای آبتنی، ماهی گیری و غواصی است چرا که یکی از تعجب آورترین چشم اندازهای زیر آبی را در اختیار دارد.

جزیره سیمیلِن در تایلند

جزیره سیمیلِن در تایلند


3 - شهر آیوتایا
بعد از ساخته شدن در سال 1350 میلادی، شهر آیوتایا به پایتخت پادشاهی تبدیل شد. پس از اینکه توسط سازمان یونسکو به عنوان میراث جهانی شناخته شود، این اثر تاریخی به قدری محفوظ نگه داشته شد تا امروزه تصویری از کمال و دست آوردهای آن دوره را به نمایش بگذارد. این بنای پر زرق و برق نقطه عطف بسیار مهمی در تاریخ است.

شهر آیوتایا پایتخت پادشاهی تایلند

شهر آیوتایا پایتخت پادشاهی تایلند

شهر آیوتایا پایتخت پادشاهی تایلند


2 - پارک ملی آئو فانگ نگا
این پارک ملی که در دریای آندامان پیدا شده است، به دلیل در اختیار داشتن چهره ای به سبک کارست، تعداد زیادی جزیره کوچک و جزایر بزرگ، به سمبلی برای این منطقه تبدیل شده است. حتی یکی از جزایر این منطقه پس از حضور در یکی از فیلم های جیمز باند با نام مردی با اسلحه طلا، به همین نام شهرت پیدا کرده است. به بازدید کنندگان این منطقه توصیه می شود که در تورهای قایق سواری اطراف پارک شرکت کنند و از تماشای مناظر طبیعی آن لذت ببرند.
 
پارک ملی آئو فانگ نگا در تایلند

پارک ملی آئو فانگ نگا در تایلند


1 - پارک تاریخی سوکوتایی
خرابه های قرن سیزدهمی این پارک تاریخی که توسط سازمان یونسکو محافظت می شوند، به عنوان مهم ترین منطقه تاریخی کشور تایلند سالیانه هزاران گردشگری را برای تماشا به سمت خود می کشاند. این ویرانه های باستانی در فضایی بسیار زیبا قرار گرفته است که گشت و گذار در آن از طریق پیاده روی هم ممکن می باشد. به همین دلیل گردشگرها فرصت پیدا می کنند از نزدیک بازدید از این منطقه را تجربه کنند.

پارک تاریخی سوکوتایی در تایلند

پارک تاریخی سوکوتایی در تایلند

پارک تاریخی سوکوتایی در تایلند


منبع: placestoseeinyourlifetime




نظرها

  • 1 0

    ازلطف شما سپاسگزارم

    • 0 0

      سلام منصور جان، تشکر فراوان

  • 2 0

    با سلام و خسته نباشید: خیلی جالب و دیدنی و مورد استفاده قرار گرفت . با تشکر فراوان

    • 0 0

      سلام، از لطف شما بسیار ممنونیم

  • 0 0

    با سلام . بسیار عالی بود استفاده کردم . حتما در اولین فرست .به تایلند سفر خواهم کرد.

    • 0 0

      سلام، خوشحالیم که راضی بودید. می توانید به زودی در همین سایت توریستگاه نرخ های تور تایلند را مشاهده نمایید

  • 0 0

    بدنبال سفرم به تایلند اولین بخش از گزارش ویدیویی ام که در باره بانکوک و دیدنیهای آن می‌باشد را تقدیم می‌کنم https://www.youtube.com/watch?v=KbhCl7NWRzs

  • 0 0

    با عرض سلام و ادب خیلی عالی بود آدم متعجب میشه از این که چطوری این تایلندی ها اینقدر پیشرفت کردن اما کشور ما بااین همه منابع ثروت درجا میزنه!!!!!

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید