• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


هشت مورد از بهترین رستوران های فرودگاهی جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۱/۳   تعداد بازدید : 8921   گروه مطلب : غذاهای ملل

لِ شِف، فرودگاه بین المللی کوینترین، ژنو Le Chef, Cointrin International Airport, Geneva
می توان از این رستوران به عنوان مکانی که دستخوش تغییرات متعددی شده نام برد، تغییراتی که آن را به یک رستوران پنت هاوس زیبا و شیک با چشم انداز دیدنی و جذاب به کوه های ژوراسیک (Jura mountains) تبدیل کرده است. با ادغام چشم اندازی بکر و شگفت انگیز همراه با غذاهای بی نظیر سرآشپز لوزی بنجامین (Luzuy Benjamin) در این رستوران، دیگر ماندن در هواپیما و چشم پوشی از این عوامل هیجان انگیز اصلاً کار راحتی نخواهد بود و انتخاب را برایتان دشوار می کند.

لِ شِف، فرودگاه بین المللی کوینترین، ژنو

گوردون رامزیز پِلِین فود، هیترو لندن، بریتانیا Gordon Ramsay' s Plane Food, London Heathrow, UK
از مشخصه های اصلی این رستوران می توان به سرآشپز بریتانیایی بسیار مشهورش و ارائه غذاهای سیر کننده مورد علاقه افراد نام برد. کنترل اشتیاقات چشایی در برابر منوی فوق العاده این رستوران همراه با ارائه گزینه هایی برتر مانند گوشت گوساله خشک شده چند ساله بریتانیایی، ماهی کاد برشته شده و خوراک نرم بره پخته شده با چغندر سوئیسی بسیار سخت خواهد بود. در کنار این منوی هیجان انگیز منوی مخصوص کودکان بعلاوه کتاب داستان و بسته مخصوص هواپیما متشکل از پیش غذا، غذای اصلی و دسر برای بردن به هواپیما ارائه می شود.

گوردون رامزیز پِلِین فود، هیترو لندن، بریتانیا


رستوران بِراسِری فِلو، فرودگاه چارلز دِ گوله، پاریس Brasserie Flo, Charles de Gaulle Airport, Paris
شعبه دیگر این رستوران تحسین برانگیز به همین نام و در مرکز شهر پاریس قرار دارد. رستوران بِراسِری فِلو، فرودگاه چارلز دِ گوله به ارائه مجموعه ای منتخب از با کیفیت ترین غذاها مانند گوشت های بره بریان سرو شده با سس مخصوص، کرم برولی (crème brulee) و دیگر غذاهای خلاقانه فرانسوی مفتخر است. اگر زمان کافی برای صرف غذا ندارید این رستوران با سرو قطعی غذا نهایتاً تا 30 دقیقه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

رستوران بِراسِری فِلو، فرودگاه چارلز دِ گوله، پاریس


دَنی گارسیا دِلی بار، فرودگاه کوستا دِل سُول، اسپانیا Dani Garcia DeliBar, Costa Del Sol Airport, Spain
این رستوران توسط سرآشپز مجرب و دارنده دو ستاره مایکلین، دنی گارسیا با هدف ادغام تاپاس های سنتی همراه با شیوه های پخت مدرن تاسیس شده. این مکان با ارائه انتخاب های غذایی بسیار با گسترده به سبک غذا خوری های مالاگا طراحی شده است. خوشبختانه در این مکان اتاق هایی معین با ارائه غذا برای بردن به هواپیما در نظر گرفته شده است، تاپاس های مورد نظر برای بردن به هواپیما در بسته بندی های مناسب برای گرم ماندن ارائه می شوند.

دَنی گارسیا دِلی بار، فرودگاه کوستا دِل سُول، اسپانیا


8 مورد از بهترین رستوران های فرودگاهی جهان



دِ گورجیوس کیچِن، هیترو لندن، بریتانیا The Gorgeous Kitchen, London Heathrow, UK
این آشپزخانه توسط سرآشپز مجرب کلودیو شیفِر (Claudia Schiffer) و سه تن از دوستانش رهبری و اداره می شود. از نکات برجسته و منحصر به فرد این مکان می توان به اداره کامل آن توسط بانوان و ارائه غذاهای بسیار سالم تهیه شده با توجه به علایق بریتانیایی اشاره کرد. از غذاهایی بی نظیر این آشپزخانه می توان به حریره آکوئینا (aquinoa) و صبحانه مغذی انگلیسی اشاره کرد.

دِ گورجیوس کیچِن، هیترو لندن، بریتانیا


گِلوب اَت وای وی آر، هتل فرمونت وَنکووِر ایرپورت، کانادا Globe@ YVR, Fairmont Vancouner Airport Hotel, Canada
این رستوران فرصت طلایی صرف برترین غذاهای صاحب جوایز کلمبیایی انگلیسی را در آخرین لحظات برایتان فراهم می آورد. از صرف غذا در این مکان لذت ببرید و غرق در تماشای منظره دیدنی محیط اطراف از طریق پنجره های تمام قدی شوید و حُرم آتش و صدای سوختن هیزم ها را با تمام وجودتان حس کنید. این رستوران معیارهایی را برای غذا خوردن در هتل ایرپورت تنظیم کرده است.

گِلوب اَت وای وی آر، هتل فرمونت وَنکووِر ایرپورت، کانادا


اِیربِرا بِراهاوس، فرودگاه مونیخ، آلمان Airbrau Brauhus, Munich Airport, Germany
از این مکان محبوب می توان به عنوان تنها جایگاه کانون تهیه ماءالشعیر در فرودگاه و در اروپا نام برد. (همراه با تورهایی متعدد در طول روز). این رستوران در ترمینال 1 فرودگاه مونیخ قرار گرفته و در فضای روباز در کنار درختان سرسبز باغ همراه با ارائه منویی متشکل از انواع غذاهای آلمانی که روزانه تغییر می کند، از میهمانانش پذیرایی خواهد کرد. 

اِیربِرا بِراهاوس، فرودگاه مونیخ، آلمان


سوشی کایوتاستو، فرودگاه بین المللی ناریتا، توکیوSushi Kyotastu, Narita International Airport, Tokyo
در فرودگاه و در این بار ساده اما صاحب جوایز می توان بهترین سوشی های توکیو را پیدا کنید. اما متاسفانه با توجه به خدمات استثنایی و ارائه مجموعه ای گسترده ای و زیبا از انواع ساشامی، نیگری و رامِن برای سفارش و صرف غذا می بایست مدت طولانی در صف منظر بمانید. اما اگر وقت کافی برای منتظر شدن را داشته باشید، غذاهای بی نظیر این بار ارزش انتظار کشیدن در صف های طولانی را خواهد داشت.

سوشی کایوتاستو، فرودگاه بین المللی ناریتا، توکیو


منبع: cntravellerme





نظرها

  • 2 0

    بسیار عالی بود.

    • 0 0

      واقعأم

    • 0 0

      ممنونم از شما دوستان توریستگاه

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید