• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل رویال پارادایس
  • نمای لابی هتل رویال پارادایس
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر روباز هتل رویال پارادایس
  • سالن ورزشی هتل رویال پارادایس
  • نمای رستوران چینی رویال کیچن
  • لابی لانج هتل رویال پارادایس
  • نمای رستوران تایلندی فونگ فا
  • نمایی از کافی شاپ کوکونات
  • رستوران کازابلانکا هتل رویال پارادایس
  • اسکای بار هتل رویال پارادایس
  • محوطه فضای باز رستوران کازابلانکا
  • پول بار سوئیم آپ هتل رویال پارادایس
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • تخت های توئین اتاق دلوکس رویال وینگ
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • اتاق پرمیر دلوکس هتل رویال پارادایس
  • تخت های اتاق سوپریور پارادایس وینگ
  • تخت های توئین اتاق دلوکس نیو
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا تایلندی پارادایس 
می توان از این اسپا به عنوان دروازه ای برای ورود به دنیایی متفاوت برای لمس احساس رهایی و آرامشی فوق العاده نام برد، یک مرکز اسپا بسیار مجهز با 16 اتاق درمانی لوکس اختصاصی برای انجام ماساژ تایلندی، 2 سوئیت اسپا اختصاصی، 2 اتاق بخار معطر مجزا برای بانوان و آقایان، 2 اتاق سونا و کمدهای قفل دار برای نگهداری از متعلقات مراجعه کنندگان. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 11 تا 21 از امکانات این اسپا استفاده نمایند.

ماساژهای اسپا
ماساژ تایلندی Thai Massage
این ماساژ 60، 90 یا 120 دقیقه ای به کمک تکنیک های تایلندی باستانی توسط متخصص ترین درمانگران در تمام نواحی بن از فرق سر تا نوک انگشتان انجام می شود. در این روش درمانگران بر روی نقاطی خاص از بدن و مناطق مستعد درد و استرس تمرکز می کنند و استفاده از یک کمپرس گیاهی گرم درد و تنش را از این نواحی خارج می کنند. با انتخاب این تکنیک فوق العاده از شر تنش های عضلانی رها شوید و به آرامش ذهنی و طراوت جسمی وصف نشدنی و فوق العاده ای دست یابید.

ماساژ رفلوکسولوژی پا Foot Refloxology Massage
می توان از این ماساژ 60 دقیقه ای به عنوان تکنیکی فوق العاده برای رها شدن از شر دردهای ناشی از پیاده روی های زیاد و یا پدیده جت لگ نام برد، یک تکنیک ماساژ منحصربه فرد که ابتدا با استفاده از اسکرابی حاوی نمک برای لایه برداری شروع می شود سپس با انجام درمان های لوکس رفلوکسولوژی به منظور جاری کردن انرژی و افزایش جریان خون در تمام قسمت های بدن ادامه می یابد. 

ماساژ رویال پارادایس Royal Paradise Massage
می توان از این ماساژ 90 دقیقه ای به عنوان ترکیبی از تکنیک های ماساژ آروماتراپی و تکنیک های ماساژ تایلندی نام برد. روشی فوق العاده که در از بین بردن استرس ها و کاهش دردهای عضلانی بسیار موثر خواهد بود. با انتخاب این روش از شر دردهای عضلانی در تمام نواحی بدن رها شوید.

ماساژ آروماتراپی Aromatherapy Massage
این ماساژ 60 دقیقه ای به کمک خواص شفابخش روغن های ضروری و تکنیک هایی آرام با هدف لمس احساس آرامش و راحتی در تمام قسمت های بدن انجام می شود. 

ماساژ ترکیبی آسیایی Asian Blend Massage
می توان از این ماساژ 60 دقیقه ای به عنوان ترکیبی از تکنیک های ماساژ آروماتراپی و تایلندی باستانی نام برد. روشی فوق العاده که انجامش کمک شایانی به از بین بردن دردها و گرفتگی های عضلانی و لمس احساس آرامش می کند.

ماساژ کروئینگ گلوری Crowning Glory Massage
این تکنیک ماساژ 60 دقیقه ای به کمک روغن های ضروری و با تمرکز بر نواحی خاص مانند پشت، شانه ها و گردن انجام می شود.

درمان تفریحی Leisurely Treatment
می توان از این تکنیک 60 دقیقه ای به عنوان یک روش جوان کننده و آرامش بخش نام برد. روشی فوق العاده که به کمک حرکات فشار نقطه ای با هدف از بین بردن تنش ها و استرس های بدنی انجام می شود. انجام این روش فوق العاده کمک شایانی به بهبود گردش خون و دستیابی به پوستی محکم تر می کند.

ماساژ سر آیوردیک Ayuredic Head Massage
این ماساژ 60 دقیقه ای به کمک تکنیک های آیوردیک و روغن های آروماتراپی برای تسکین پوست سرانجام می شود. روشی فوق العاده که انجامش کمک شایانی به از بین بردن استرس ها در تمام نواحی بدنی می کند.

درمان های فیشال (مربوط به پوست صورت)
ماسک نرم کننده پوست صورت Soft Facial Mask Treatment
این روش 60 دقیقه ای به صورت انحصاری برای استفاده افراد با پوست های حساس طراحی شده، روشی فوق العاده که به کمک محصولاتی طبیعی انجام می شود. 

ماسک صورت زردآلو Aoricot Mask Facial Treatment
می توان از این ماسک به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای تمام افراد با هر نوع پوستی نام برد، یک ماسک فوق العاده که به مدت 60 دقیقه روی پوست صورت قرار می گیرد و ظاهری زیبا، نرم، لطیف و درخشانی را برایتان به ارمغان می آورد. زردآلو منبعی بسیار غنی از ویتامین است از این رو استفاده از آن در دستیابی به پوستی پرطراوت تر بسیار موثر خواهد لود.

ماسک زرده تخم مرغ برای پوست صورت Yolk Mask Facial Treatment
زرده تخم مرغ دارای خاصیت روشن کنندگی بسیار قوی برای پوست می باشد. در این روش این ماسک را با هدف درخشان سازی، مغذی کردن و مرطوب ساختن به مدت 60 دقیقه بر روی پوست قرار می دهند.

خالص کننده فیشال برای آقایان Purifying Facial For Men
می توان از این روش 60 دقیقه ای به عنوان تکنیکی بسیار کارآمد برای آقایان با پوست هایی چرب نام برد. یک تکنیک پاکسازی بسیار قوی که انجامش کمک شایانی به متوازن ساختن پی اِچ سطح پوست و دستیابی به پوستی شفاف تر می کند.

درمان فیشال بهشت تایلندی Paradise Thai Facial
می توان از این روش 60 دقیقه ای به عنوان ترکیبی از تکنیک های پاک کنندگی، لایه برداری و مغذی سازی پوست نام برد. روشی فوق العاده که به کمک ترکیبات محلی با هدف پاکسازی و آبرسانی به پوست انجام می شود. تکنیک های پاکسازی در این درمان به کمک ماست و ماساژها با عسل خالص و خیار انجام خواهد شد.

ماسک مغذی کننده و سفت کننده پوست صورت Nourishing and Facial Mask
در این روش 60 دقیقه ای از ترکیباتی ویژه حاوی عسل و چای سبز استفاده می کنند. ترکیباتی بسیار غنی و حاوی آنتی اکسیدان که استفاده از آنها در مغذی سازی پوست بسیار موثر خواهد بود. این درمان هفت گامی با استفاده از یک سرم مرطوب کننده به پایان می رسد.

ماسک حاوی آلوئه ورا برای آبرسانی به پوست صورت Jydrating Aloe Vera Facial Mask
این روش 60 دقیقه ای با استفاده از یک ماسک حاوی آلوئه ورا با هدف تسکین التهابات ناشی از آفتاب سوختگی انجام می شود. ژل آلوئه ورا به سرعت سلول ها پوست را بازسازی می کند و سوختگی هایش را ترمیم می کند. 

درمان های بدنی 
اسکراب طبیعت بهشت Paradise Nature Scrub
این روش 60 دقیقه ای به کمک اسکرابی متشکل از جو دو سر، قهوه، کنجد سیاه، ماست، آب هویج و آب گرم انجام می شود. این مواد طبیعی همگی در از بین بردن پوست های مرده سطحی بسیار موثرند. روشی فوق العاده که نهایتاً با استفاده از یک لوسیون در تمام قسمت های بدن با هدف نرم و مرطوب کردن آن به پایان می رسد. 

اسکراب سندی لولور Sandy Lulur Scrub
در این روش 60 دقیقه ای از اسکرابی حاوی آرد برنج، شیر، زردچوبه، روغن کافور و ماست طبیعی به منظور لایه برداری از سطح پوست و خالص سازی آن استفاده می کنند. این روش با انجام یک ماساژ ملایم برای لمس حس رهایی در کل قسمت های بدن ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از یک لوسیون بدنی حاوی اسطوخدوس با هدف از بین بردن تنش ها و استرس های بدنی به پایان می رسد.

درخشندگی با نمک خالص Purifying Salt Glow
این روش 60 دقیقه ای به کمک ترکیبی بسیار مغذی از نمک دریا همراه با ترکیبی از روغن های ضروری به منظور جوانسازی، سم زدایی عمیق و لمس احساس رهایی و آرامش انجام می شود، در این روش از ماساژ به کمک حرکات ضربه ای برای اطمینان یافتن از حذف تمام ناخالصی ها و سلول ها نیز استفاده خواهند کرد. انتخاب این روش کمک شایانی به بهبود گردش خون و دستیابی به پوستی سالم تر و درخشان تر می کند.

اسکراب معدنی نارگیل تازه Fresh Coco Mineral Scrub
در این روش 60 دقیقه ای از نارگیل تازه به عنوان اسکراب با هدف لایه برداری از سطح پوست و دستیابی به پوستی نرم تر و مرطوب تر استفاده نی کنند. در این روش از ماست، آب معدنی و برنج نیز برای طراوت بخشی بیشتر به پوست نیز استفاده خواهد شد.

لایه برداری با کنجد سیاه Black Sesame Exfoliating
این روش 60 دقیقه ای به کمک اسکرابی حاوی کنجد سیاه، آرد برنج، نمک دریا و پودر زردچوبه با هدف لایه برداری از سطح پوست و دستیابی به ظاهری روشن تر و درخشان تر انجام می شود.

رَپ های بدنی 
رپ سم زُدا گِل سفید Detoxifying White Mud Wrap
این روش 60 دقیقه ای از ترکیبی متشکل از گل سفید، برگ درخت کاج پیچی و زغال چوب به عنوان رپ بدنی استفاده می کنند. این درمان فوق العاده سپس با انجام فرآیند پاکسازی به کمک آب گرم ادامه می یابد. با انتخاب این روش فوق العاده به پوستی جوان تر و ظاهری زیباتر دست یابید.

درمان های بعد از آفتاب After Sun Treatment
در این روش 60 دقیقه ای از خواص خنک کننده خیار و آلوئه ورا با هدف بازسازی سلول های آسیب دیده، مغذی سازی و مرطوب کردن آنها استفاده می کنند. این ترکیب به سرعت سلول های آسیب دیده را بازسازی می کند و سوختگی ها را از بین می برد. یا انتخاب این درمان فوق العاده به پوستی نرم تر با ظاهری بهتر دست یابید. 

رَپ گیاهی بهشت تایلندی Paradise Thai Herbal Wrap
در این روش 60 دقیقه ای از بهترین گیاهان محلی به منظور انجام فرآیند تخلیه لنفاوی و از بین بردن سموم بدنی استفاده می کنند. روشی بسیار مناسب برای پوست های چرب که انجامش در درخشان کردن و التیام التهابات ناشی از آفتاب سوختگی بسیار موثر خواهد بود.

پکیج های اسپا 
پکیج اختصاصی برای بانوان و آقایان Him and Her Package
این پکیج فوق العاده ابتدا با استفاده از یک سونا بخار گیاهی و استفاده از حمام بخور شروع می شود سپس با استفاده از یک اسکراب نمکی و انجام ماساژ ترکیبی آسیایی ادامه می یابد و نهایتا با انجام روش نرم کنندگی فیشال به پایان می رسد. این روش فوق العاده با سرو دو لیوان نوشیدنی یا کلوچه و دمنوش گیاهی تکمیل می شود.

پکیج عاشقان Lover Lover Package
این روش فوق العاده ایتدا با استفاده از سونا بخار گیاهی و حمام آب معدنی شروع می شود سپس با استفاده از اسکراب سندی لولور و انجام ماساژ آروماتراپی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام درمان فیشال بهشت تایلندی و سرو کلوچه با چای گیاهی به پایان می رسد.

پکیج احساس عشق Sense Of Love Package
این پکیج فوق العاده ابتدا با استفاده از سونا بخار گیاهی و انجام حمام گیاهی تایلندی شروع می شود سپس با استفاده از یک اسکراب بدنی شگفت انگیز ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ آروماتراپی و سرو کلوچه با دمنوش های گیاهی به پایان می رسد.

پکیج لمس بهشت Touch of Paradise Package
این پکیج فوق العاده ابتدا با استفاده از سونا بخار گیاهی شروع می شود سپس با انجام ماساژ آروماتراپی ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از درمان های فیشال به کمک زردآلو همراه با سرو انواع کلوچه و دمنوش های گیاهی به پایان می رسد.

پکیج آرامش Get Relax Package
این پکیج فوق العاده ابتدا با استفاده از سونا بخار گیاهی شروع می شود سپس با استفاده از حمام تایلندی گیاهی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ بهشت رویایی و سرو کلوچه همراه با دمنوش های گیاهی به پایان می رسد. 

تناسب اندام
این هتل امکانات تناسب اندام بسیار پیشرفته ای را برای استفاده و رفاه حال علاقمندان به ورزش در نظر گرفته است. با استفاده از این امکانات بی نظیر دیگر نگران کالری های اضافی نباشید و تناسب اندام و سلامتیتان را در طول سفرتان حفظ نمایید. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 7 تا 19 از امکانات این مرکز تناسب اندام استفاده کنند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید