• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل پرسکات کوالالامپور سنترال
  • میز پذیرش هتل پرسکات کوالالامپور سنترال
  • تخت ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • سوئیت فمیلی هتل پرسکات کوالالامپور سنترال
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • اتاق استاندارد هتل پرسکات کوالالامپور سنترال

آشنایی باهتل پرسکات کوالالامپور سنترال


نام لاتین هتل

Prescott Hotel Kuala Lumpur Sentral

کشور

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

0060322731222

آدرس

no 10, Jalan Tun Sambanthan, Brickfields, 50470 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia


هتل پرسکات کوالالامپور سنترال در خیابان تون سامباتان که یکی از خیابان های اطراف منطقه مرکزی شهر زیبای کوالالامپور می باشد واقع شده است. یک پیاده روی 6 دقیقه ای تا ایستگاه قطار مرکزی کوالالامپور و همینطور یک رانندگی 15 دقیقه ای تا قسمت اصلی شهر، نشان می دهد که اقامت در این مجموعه می تواند یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای میهمانان گردشگر و حتی افراد شاغل باشد. قلب تپنده شهر کوالالامپور که در منطقه گُلدِن تِرای اَنگِل قرار گرفته، اصلی ترین جاذبه های شهر به ویژه مراکز فروشگاهی، بارها و رستوران های بی شمار و همینطور مراکز رفاهی و حتی مراکز دولتی و اداری را درون خود جای داده است. مراکز فروشگاهی بزرگی همچون استار هیل گالری، برج های دو قلوی پتروناس و مرکز خرید سوریا کی اِل سی سی همگی در فاصله های حداکثر چند صد متری از میهمانان مقیم در هتل پرسکات کوالالامپور سنترال قرار گرفته اند تا هزینه و سختی مسیرهای رسیدن به آنها را به کمترین میزان ممکن برسانند. فاصله کوتاه تا ایستگاه قطار مرکزی شهر نیز این موضوع را بیان می کند که استفاده از این وسیله نقلیه عمومی ارزان، یکی از انتخاب های پیش روی میهمانان این مجموعه می باشد تا در زمان و هزینه های خود برای انجام یک سفر درون شهری صرفه جویی کنند. کارکنان مجرب، اتاق ها و سوئیت های برازنده این مجموعه از جمله برجسته ترین ویژگی هایی است که همگی در کنار یک قیمت مقرون به صرفه، این هتل را به یک پکیج ایده آل برای سپری کردن تعطیلات و یا حتی روزهای کاری یک ماموریت تبدیل می کند. اتاق ها و سوئیت های هتل پرِسکات کوالالامپور سِنتِر مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطبوع هوا، میز تحریر و کتری برقی بوده و در برخی هم می توان پنجره هایی رو به چشم اندازی از این شهر دیدنی پیدا کرد. در کنار اتاق های پر تعداد و متنوع، یک سالن استراحت هم در داخل ساختمان این هتل سه ستاره وجود دارد تا در سایر ساعات روز پذیرای میهمانان و مراجعان خود باشد. سایر امکانات ویژه هتل پرِسکات کوالالامپور سِنتِر شامل ارائه خدمات ماساژ، پارکینگ رایگان خودرو و نیز ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به فرودگاه بین المللی شهر کوالالامپور می شوند.

رستوران‌ها و بارهای هتل
برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان مقیم در این مجموعه، یک رستوران و همینطور یک سالن استراحت به منظور پذیرایی از میهمانان این هتل در نظر گرفته شده است.



فاصله از سایر مکان ها

منطقه گُلدن ترای اَنگِل
15 دقیقه (رانندگی)
پارک پرندگان کوالالامپور
20 دقیقه (رانندگی)
افلاک نمای ملی کوالالامپور
320 متر
ایستگاه راه آهن قدیمی کوالالامپور
500 متر
موزه ملی و موزه و بخش باستان شناسی
500 متر
وزارت امور خارجه
500 متر
پارک برجایا تایم اسکوئِر کوالالامپور
500 متر
مسجد ملی
650 متر
برجایا تایم اسکوئِر
2.2 کیلومتر
مرکز خرید استار هیل گالری
2.9 کیلومتر
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
3 کیلومتر
مرکز خرید اَوِنیو کِی
10.9 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به پرسکات کوالالامپور سنترال

دیدنی های نزدیک به پرسکات کوالالامپور سنترال


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید