• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • میز پذیرش هتل رویال کوالالامپور
  • استخر سرپوشیده هتل رویال کوالالامپور
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • نمای لابی هتل رویال کوالالامپور
  • سالن ورزشی هتل رویال کوالالامپور
  • نمای رستوران ماکان تو کافی هاوس
  • لابی لانج هتل رویال کوالالامپور
  • بوفه سلف سرویس رستوران هتل
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • اتاق فمیلی هتل رویال کوالالامپور

آشنایی باهتل رویال کوالالامپور


نام لاتین هتل

Hotel Royal Kuala Lumpur

کشور

منطقه

بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

0060321486888

آدرس

Jalan Walter Granier, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

فاصله تا فرودگاه

75 کیلومتر


هتل رویال کوالالامپور در توریستی ترین منطقه از شهر کوالالامپور یعنی منطقه بوکیت بینتانگ قرار گرفته است. این قسمت از شهر به داشتن کلی جاذبه های تفریحی و فروشگاهی در میان گردشگران و میهمانان آن شهرت بسیاری دارد. ساختمان 20 طبقه هتل رویال کوالالامپور درست در پشت فروشگاه لات تِن شاپینگ مال قرار گرفته تا میهمانان مقیم در آن بتوانند با یک پیاده روی چند متری، خریدهای دلخواه خود را انجام دهند. در کنار فروشگاه لات تِن، تعداد بی شماری مرکز فروشگاهی دیگر در محدوده این منطقه و در فاصله های حداکثر 150 متری از خیابان جالان والتِر گرِنیِر که ساختمان این مجموعه هتل سه ستاره در آن قرار گرفته، وجود دارند تا این بخش از شهر به عنوان بهشتی برای عاشقان بازدید از چنین جاذبه هایی باشد. مرکز خرید فارِنهایت اِیتی اِیت، فروشگاه بی بی پلازا، سونگی وانگ پلازا، پاویلیون شاپینگ مال و کلی مرکز خرید دیگر از جمله مواردی هستند که در حد یک پیاده روی 5 دقیقه با این محل فاصله دارند. اما اقامت در منطقه گُلدن تِرای اَنگل فواید دیگری هم دارد که دسترسی به مراکز تجاری شهر از جمله برج های دو قلوی پتروناس و همینطور مرکز بین المللی برگزاری همایش های کولالامپور را بسیار کوتاه و آسان خواهد کرد. این ویژگی یکی از نکاتی است که افرادی که قصد سپری کردن یک سفر کاری را دارند همواره مد نظر خواهند داشت. در ضمن ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ که سفرهای درون شهری گردشگران را بسیار آسان و کوتاه می کند در فاصله 100 متری میهمانان مقیم در هتل رویال کوالالامپور قرار گرفته است. رستوران ها و بارهای پر تعداد این منطقه و به ویژه خیابان جالان آلور، افراد خوش ذوق و کسانی که از چشیدن طعم های متفاوت لذت می برند را به سمت خود خواهد کشاند.
اتاق ها و سوئیت های پر تعداد و متنوعی در داخل هتل رویال کوالالامپور وجود دارد که همگی دارای چهره ای شیک و تغییر یافته هستند و در کنار نمای زیبا و آرامش بخش، امکانات رفاهی متناسب با فضای زیبای داخلی هتل را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. برخی از این امکانات شامل مینی بار، میز تحریر، تهویه مطبوع هوا و اینترنت بیسیم رایگان می شوند تا شرایط ایده آل و اقامتی راحت را برای میهمانان تنها و حتی خانواده ها تدارک ببینند. قیمت های مقرون به صرفه این واحدها از جمله دیگر ویژگی های برجسته هتل رویال کوالالامپور می باشد.
دو مورد غذاخوری که اولی به صورت رستوران دائماً فعال و دیگری هم که سالن استراحت لابی هتل است، خیال میهمانان از عدم نیاز به مراجعه به بیرون از این ساختمان برای صرف وعده های مختلف روز را راحت خواهد کرد.
از جمله دیگر امکانات رفاهی ویژه ای که در نظر میهمانان این مجموعه هتل سه ستاره قرار داده شده می توان به استخر شنای سرپوشیده، سالن ورزشی، سالن های بسیار مجهز برای برگزاری جلسات کاری و انواع مجالس و جشن ها، خدمات نگهداری از کودک و همینطور پارکینگ خودرو اشاره کرد.
علاوه بر موارد بالا، منطقه بوکیت بینتانگ‬ به عنوان نمادی از تداخل رنگ ها و طراحی مدرن، یکی از بهترین انتخاب ها برای گردشگرانی است که علاقمند به انجام تفریحات و فعالیت های خانوادگی بوده و همینطور به دنبال بهترین پیشنهادها، حراج ها و خرید در دنیای مد و فشن هستند. مرکز شهر کوالالامپور به ارائه بهترین غذاها، فروشگاه ها، مکان های دیدنی و برنامه های سرگرم کننده و شب زنده داری شهرت دارد. همچنین فاصله فرودگاه بین المللی کوالالامپور تا ساختمان هتل رویال کوالالامپور 75 کیلومتر می باشد که این مسافت در ساعات اوج ترافیک در حدود یک رانندگی یک ساعت و نیمه و در سایر ساعات از روز در حدود یک ساعت طول خواهد کشید.



فاصله از سایر مکان ها

مرکز خرید لات تِن
160 متر
ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ
160 متر
گرین باکس کی تی وی
160 متر
سونگی وانگ پلازا
160 متر
مرکز خرید فارِنهایت اِیتی اِیت
160 متر
مرکز خرید استار هیل گالری
160 متر
برجایا تایم اسکوئِر
160 متر
برج های دوقلوی پِتروناس
160 متر
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
160 متر
مرکز خرید اَوِنیو کِی
160 متر
فرودگاه بین المللی کوالالامپور
75 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به رویال کوالالامپور

دیدنی های نزدیک به رویال کوالالامپور


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید