• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل بوتیک تو سیزنز باکو
  • میز پذیرش هتل بوتیک تو سیزنز باکو
  • رستوران هتل بوتیک تو سیزنز باکو
  • میز صبحانه در رستوران هتل
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • اتاق دلوکس با چشم انداز دریا
  • اتاق دلوکس با چشم انداز شهر
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • اتاق دلوکس هتل بوتیک تو سیزنز باکو
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس با چشم انداز دریا
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل بوتیک تو سیزنز باکو


نام لاتین هتل

Two Seasons Boutique Hotel Baku

شهر

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

00994702078090

آدرس

Sabir Street 5, AZ1001 Baku, Azerbaijan

فاصله تا مرکز شهر

1.1 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه

21 کیلومتر

فاصله تا دریا

0.2 کیلومتر


بوتیک هتل توسیزِنز باکو در قسمتی متعلق به بخش تاریخی شهر باکو و در خیابانی به نام صابیر حضور دارد. ساختمان این هتل سه ستاره درست در میان دیوارهای قرن دوازدهمی شهر زیبای باکو یعنی جایی که اکثر جاذبه های دیدنی تاریخی این شهر قرار دارند قرار گرفته است. برج مایدن، کاخ ایسماعیلیا، کاخ شیروان شاه، مسجد محمد، میدان فانتِین، ایستگاه مترو ایچری شَهَر، پارک فیلارمونیک، مسجد تازه پیر و موزه فرش آذربایجان همگی از دیدنی هایی هستند که حدودا 200 تا 800 متر از میهمانان مقیم در این مجموعه فاصله دارند. ایستگاه مترو ایچری شَهَر که تنها 400 متر تا میهمانان بوتیک هتل توسیزِنز باکو فاصله دارد نیز یکی از نزدیک ترین وسایل حمل و نقل شهری می باشد که سفرهای داخل شهری را به مقدار زیادی آسان و ارزان تر امکان پذیر می کند.
واحدهای اقامتی مدرن و شیک بوتیک هتل توسیزِنز باکو شامل تعدادی اتاق دلوکس با ظرفیت و تخت خواب های متنوع می شوند. از اتاق های مناسب برای اقامت زوج ها گرفته تا اتاق هایی که گنجایش پذیرایی از یک خانواده با دو میهمان بزرگسال و تک کودک همراهشان را دارا می باشند، این مجموعه گزینه های اقامتی مختلفی را در اختیار میهمانانش قرار می دهد. در ارتباط با برخی از امکانات و ویژگی های تمای اتاق های دلوکس این هتل می توان به وجود سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، میز تحریر و همچنین فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت بیسیم اشاره کرد. لازم به ذکر است که برخی از اتاق های هتل به بالکن با چشم اندازی از دریای خزر و یا فضای باغ هتل و همچنین قسمت نشیمن وسیع به همراه کاناپه مجهز هستند.
رستوران داخلی هتل با انواع غذهای اروپایی، در تمامی ساعات از روز از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد.
در مورد برخی دیگر از خدمات رفاهی قابل توجهی که بوتیک هتل توسیزِنز باکو در طول اقامت میهمانانش در اختیار آنها قرار می دهد می بایست به ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به صورت رایگان، آرایشگاه و سالن زیبایی، سوئیت های مناسب برای ماه عسل، ارائه خدمات نگهداری از کودک و همینطور امکان استفاده از تراس و فضای باغ هتل اشاره داشت.
محل قرار گیری این هتل از نظر میهمانان آن یکی از برترین موقعیت ها را در مقایسه با سایر هتل های موجود در شهر باکو دارا می باشد. 
این مجموعه توسط میهمانانش در رده یکی از بهترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات دهی ارائه شده به نسبت سایر هتل های موجود در نزدیکی این محل انتخاب شده است.
همچنین فاصله ساختمان بوتیک هتل توسیزِنز باکو تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف در حدود 20 کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله خودرو در حدود 20 دقیقه به طول می انجامد.

رستوران‌ها و بارهای هتل
رستوران داخلی هتل توسیزِنز باکو ارائه کننده غذاهایی مناسب برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام میهمانان خود است. در این محل با انواع غذاهای اروپایی و همچنین غذاهای متنوع تری که در قالب منوی آلاکارت (انتخابی) سرو می شوند از مراجعین و میهمانان پذیرایی به عمل آورده می شود.



فاصله از سایر مکان ها

دریای خزر
200 متر
برج دختر
200 متر
کاخ ایسماعیلیه
250 متر
کاخ شروانشاهان
250 متر
مسجد محمد
250 متر
میدان فانتِین
400 متر
ایستگاه مترو ایچری شَهَر
400 متر
پارک فیلارمونیک
450 متر
مسجد تازه پیر
800 متر
موزه فرش آذربایجان
850 متر
ایستگاه مترو ساکهیل
850 متر
برج های شعله
1.2 کیلومتر
پارک آپلَند
1.3 کیلومتر
سالن تئاتر و اپرای آذربایجان
1.3 کیلومتر
ایستگاه مترو نیظامی گنجوی
1.4 کیلومتر
پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو
1.6 کیلومتر
ایستگاه مترو جعفر جبارلی
1.7 کیلومتر
پارک آفیسِرز
2 کیلومتر
ورزشگاه توفیق بهراموف
3.6 کیلومتر
مرکز فرهنگی حیدر علی اف
4.3 کیلومتر
مسجد بی بی هیبت
7 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف
21 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به بوتیک تو سیزنز باکو

دیدنی های نزدیک به بوتیک تو سیزنز باکو


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید