• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • میز پذیرش هتل کنسول باکو
  • نمای رستوران هتل کنسول باکو
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • اتاق سینگل هتل کنسول باکو
  • نمای تخت های اتاق تریپل
  • اتاق استاندارد توئین هتل کنسول

آشنایی باهتل کنسول


نام لاتین هتل

Consul Hotel

شهر

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

00994124651282

آدرس

Hasan Aliyev Street 92C, AZ1110 Baku, Azerbaijan

فاصله تا فرودگاه

18 کیلومتر


ساختمان هتل سه ستاره کنسول واقع در خیابان حسن علی اف، در بخشی از منطقه مرکزی شهر حضور دارد که فاصله کوتاهی تا دیدنی ها و جاذبه های ناحیه ای که به عنوان قلب تپنده باکو شناخته می شود خواهد داشت. این هتل در فاصله دو دقیقه ای از مرکز خرید گنجلیک و ورزشگاه توفیق بهراموف و همچنین به اندازه یک رانندگی چند دقیقه ای تا نقاطی همچون میدان فانتِین، مسجد تازه پیر، کاخ ایسماعیلیا، برج میدن و کاخ شیروان شاه مسافت دارد تا بدین شکل میهمانانی که به دنبال اقامت مقرون به صرفه هستند را در موقعیت مناسبی از شهر قرار بدهد. علاوه بر این ایستگاه های متروی زیادی در اطراف ساختمان این هتل قرار دارند که دسترسی به نقاط دورتر از شهر باکو را به آسانی و با پرداخت هزینه کم تری مقدور می سازند. ایستگاه متروی گنجلیک حدودا یک پیاده روی 2 دقیقه ای با میهمانان این مجموعه فاصله دارد.

اتاق های مبله این مجموعه به انواع اتاق های استاندارد با گنجایش دو الی سه نفری و همینطور واحدهای اقامتی سوئیت دسته بندی گردیده است. اتاق های استاندارد امکانات معمولی تر و در عین حال هزینه بسیار اقتصادی تری را در بر خواهند داشت. واحدهای اقامتی سوئیت نیز با تخت خواب بزرگتر و امکانات بیشتر، شرایط برازنده تری را برای میهمانان انتخاب کننده خود رقم می زند. در مورد برخی از امکانات رفاهی موجود در تمامی اتاق ها و سوئیت های چنین هتلی می بایست به وجود سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، اتاق ها و سوئیت های مجهز به عایق صوتی برای ایجاد فضای آرام تر و نیز فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره داشت.

میهمانان هتل کنسول می توانند وعده های غذایی دلخواه خود را در رستوران داخلی این مجموعه میل کنند. ارائه انواع غذاهای اروپایی و غذاهای ویژه آذربایجانی از جمله خدمات این بخش از هتل محسوب می شوند.

در ارتباط با سایر خدمات رفاهی ارائه شده توسط هتل کنسول می بایست به وجود اتاق ها و سالن های مناسب برای برگزاری جلسات کاری و انواع مراسم ها و جشن ها، خدمات تحویل و تخلیه سریع اتاق ها و سوئیت ها و همچنین ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به اقصی نقاط شهر باکو اشاره داشت.

این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر باکو انتخاب شده است. 

همچنین فاصله ساختمان هتل کنسول تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف در حدود 18 کیلومتر می باشد.


رستوران‌ها و بارهای هتل

میهمانان هتل کنسول در طول اقامت خود قادر خواهند بود تا رستوران داخلی این مجموعه را به منظور میل کردن وعده های غذایی دلخواهشان انتخاب کنند. این رستوران انواع غذاهای اروپایی و همچنین غذاهای ویژه کشور آذربایجان را برای میهمانان و مراجعان خود سرو می کند. وعده صبحانه میهمانان هتل نیز همه روزه در این محل برای آنها سرو خواهد شد.





فاصله از سایر مکان ها

ایستگاه مترو گنجلیک
200 متر
ورزشگاه توفیق بهراموف
650 متر
سوپرمارکت آراز
1 کیلومتر
مرکز فرهنگی حیدر علی اف
1.5 کیلومتر
ایستگاه مترو نریمان نریمانوف
1.5 کیلومتر
پارک افسران (آفیسِرز)
2.5 کیلومتر
ایستگاه مترو باکمیل
2.5 کیلومتر
ایستگاه مترو دَرنِگیول
2.6 کیلومتر
ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی
2.6 کیلومتر
ایستگاه مترو جعفر جبارلی
2.6 کیلومتر
ایستگاه مترو خِطایی
2.7 کیلومتر
سالن تئاتر و اپرای آذربایجان
3.1 کیلومتر
پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو
3.4 کیلومتر
سیتی سنتر
3.2 کیلومتر
میدان فانتِین
3.9 کیلومتر
مسجد تازه پیر
4 کیلومتر
کاخ ایسماعیلیا
4.2 کیلومتر
برج میدن
4.3 کیلومتر
کاخ شیروان شاه
4.4 کیلومتر
مسجد محمد
4.5 کیلومتر
پارک فیل هارمونی
4.7 کیلومتر
موزه فرش آذربایجان
5 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف
18 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به کنسول

دیدنی های نزدیک به کنسول


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید