• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • مرکز خرید مرکز خرید پارک بورنوا شهر ترکیه کشور ازمیر
  • مرکز خرید مرکز خرید پارک بورنوا شهر ترکیه کشور ازمیر
  • مرکز خرید مرکز خرید پارک بورنوا شهر ترکیه کشور ازمیر
  • مرکز خرید مرکز خرید پارک بورنوا شهر ترکیه کشور ازمیر


مرکز خرید پارک بورنوا

نام مرکز خرید

Park Bornova Outlet Center

کشور

ناحیه

شمال شهر

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 10 تا 22

آدرس

Doğanlar, Ankara Cd. NO.192, 35040 Bornova/İzmir

امکانات این مرکز، مفهوم اولین مرکز فروشگاهی را هم در اولین مرکز خرید ازمیر و هم در ازمیر به ارمغان آورده است. از سال 2007، یک مرکز خرید جدید با برندهایی با کیفیت و قیمت‌های مناسب، در خدمت میهمانان ترکیه بوده است. 
از طرف دیگر بازار، سینما، بولینگ، مرکز بازی کودکان، رستوران‌ها و کافه ها به بازدیدکنندگان فرصت می‌دهند اوقات خوشی را سپری کنند. مرکز فروشگاهی پارک بورنوا، مرکز خریدی است که به دلیل نزدیک بودن به بزرگراه استانبول و مرکز بورنوا دسترسی به آن آسان است و با داشتن یک پارکینگ بزرگ، مشکل پارک در آن وجود ندارد و به دلیل یک طبقه بودن آن و داشتن فضای بزرگ، می‌توانید به راحتی در آن قدم بزنید. 
پارک بورنووا در یک فضای باز، تقریبا به مساحت 33000 متر مربع واقع شده و دارای ساختمانی به مساحت 17742 متر مربع است و زمین قابل اجاره آن 13000 متر مربع می‌باشد.
پارک بورنوا، ال سی وایکیکی، سارار و آلتین ییلدیز و همچنین فروشگاه های تاسیس شده قدیمی تر در این مرکز خرید، کیلی، بی من، روبا، دیز دامات، هامل و آیدینلی از جمله فروشگاه های پوشاک مردانه این مرکز هستند.
اسپازیو، برز و پنتی با توجه به علاقه بانوان از نمونه‌های برجسته فروشگاه های این مرکز هستند. عطر بلک پوینت، اورکا بیجوتری، اسکارف دراپ، پارک آیویر، اف دی جولری، واتسونز و اینگیلیش هوم نقاط بازدید مهم برای بازدیدکنندگانی است که از خود و خانه خود مراقبت می‌کنند.
بارسین اسپورتز، تاون جینز بلو، دفاکتو، هامل، فروشگاه بوینر، کتابفروشی پاگودا و ترکسل از جمله مکان‌هایی هستند که جوانان ترجیح می‌دهند. علاوه بر لباس و کفش چرمی، دسا، برند سامسونت را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند. فروشگاه تویز، اسمارت پلی، نقاشی با شن و ماسه، بولروم بولینگ و سینماها مراکز تفریحی ضروری برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان است.
برگر کینگ، پیزا گولد، داو اند داو، کوشه دونر، ذرت مکزیکی یامی، باتالبی، اکمکیچی، الیاچیک، چوک شوگر، ادم وافل، کافه پارک، قهوه خانه، قهوه بی اند آر و میدیسین از جمله مهمترین سلیقه‌های محبوب این مرکز هستند. علاوه بر میگروس، مرکز فروشگاهی پارک بورنوا خدمات خشک شویی و خیاطی را نیز ارائه می‌دهد.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

مراکز خرید نزدیک به مرکز خرید پارک بورنوا

دیدنی های نزدیک به مرکز خرید پارک بورنوا

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید