• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی گلف در دبی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی گلف در دبی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی گلف در دبی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی گلف در دبی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی گلف در دبی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی گلف در دبی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی گلف در دبی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی گلف در دبی شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی گلف در دبی شهر امارات متحده عربی کشور دبی


گلف در دبی

نام سرگرمی

Dubai Golf

نوع سرگرمی

بازی گلف

شهر

نرخ قیمت ورودی

لوکس

وب سایت


سرزمین جادویی دبی به میزبانی از بزرگترین باشگاه های گلف دنیا مفتخر است، جاییکه فرصت طلایی تماشای بازیکنان محبوبتان در جریان برنامه های تور گلف مِنا (Mena Golf Tour) و مسابقات دبی دیزرت کلاسیک (Dubai Desert Classic) برایتان فراهم می شود. ترکیب فوق العاده آب و هوای دلپذیر در فواصل بین ماه های سپتامبر تا مه همراه با امکانات عالی و بسیار پیشرفته نظیر تنها زمین گلف شبانه در منطقه واقع در باشگاه امارات، همگی از عواملیند که مانند آهنربا در جذب علاقمندان به این ورزش مهیج عمل می کنند. تجربه ای بسیار خاطره انگیز و لذت بخش که قطعاً احساساتتان را به وجد می آورد. زمین 18 حفره ای فالدو با نورپردازی فوق العاده هر شب برنامه هایی هیجان انگیز را برای علاقمندان به گلف ارائه می دهد و داستان موفقیت های شهر در زمینه گلف را در غالب یک نمایشنامه به تصویر می کشد. در ادامه به برخی از زمین های گلف محبوب در شهر دبی اشاره شده است. 

دِ اَدرس مونتگومری، امارات هیلز  (The Address Montgomerie, Emirates Hills)
در بهترین مکان امارات هیلز جایی که به بورلی هیلز دبی معروف است، یکی از مهم ترین و لوکس ترین زمین های گلف خاورمیانه قرار گرفته است. مکانی فوق العاده که در زمینی به مساحت 107 هکتار طراحی شده و یک دریاچه مصنوعی 20 هکتاری، باغ های بی نظیر 37 هکتاری و یک انبار بزرگ 81 هکتاری را در دل خود جای داده است. نام آن برگرفته از اسم گلف باز افسانه ای کولین مونتگومری (Colin Montgomerie) می باشد. این زمین گلف 18 حفره ای واجد تمام استانداردهای دنیاست و در فضایی مملو از تجمل و رفاه از گلف بازان حرفه ای و غیر حرفه ای پذیرایی می کند. همچنین مکان های اقامتی پنج ستاره برای رفاه حال گلف بازهای میلیونر در این مجتمع باشکوه در نظر گرفته شده است. هزینه یک دور بازی از 350 درهم شروع می شود.
آدرس: Emirates Hills - Dubai - United Arab Emirates

باشگاه اِلس، دبی اسپرت سیتی (Els Club, Dubai Sports City)
می توان از اِلس کلاب به عنوان یکی دیگر از مقاصد محبوب گلف بازان در دبی نام برد، جاییکه زاییده افکار گلف باز حرفه ای ارنی اِلس (Ernie Els) است، کسی که در طراحی و اجرای این زمین نقشی اساسی را ایفا کرده است. وی از زمین های گلف انگلیس الهام گرفت و ویژگی های کلاسیک بریتانیا را به مناظر بیابانی خشک آورد و زمینی منحصربه فرد حتی برای به چالش کشیدن گلف بازان حرفه ای خلق نمود. این باشگاه در مرکز اِسپورت سیتی قرار گرفته و گرچه با مرکز شهر فاصله دارد اما بازدید از آن ارزش انجام یک رانندگی کوتاه را خواهد داشت. هزینه یک دور بازی برای ساکنین امارات 695 درهم و برای غیر ساکنین 895 درهم است. 
آدرس: Sheikh Mohammed Bin Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

باشگاه گلف امارات، امارات هیلز (Emirates Golf Club, Emirates Hills)
امروزه باشگاه گلف امارات یکی از گزینه های میزبانی از تور اروپایی امگا دبی دیزرت کلاسیک (Omega Dubai Desert Classic) و امگا دبی لیدیز مسترز (Omega Dubai Ladies Masters) به شمار می رود، یک زمین 18 حفره ای و 9 حفره ای و گزینه ای بسیار عالی برای بازیکنان حرفه ای و مبتدی. باشگاه گلف امارات در طول شب نیز نورپردازی فوق العاده ای دارد از این رو لذت بازی در فصل های گرمتر نیز برای علاقمندان به گلف را فراهم می آورد. هزینه یک دور بازی از 350 درهم شروع می شود، البته رنج قیمت ها بسته زمان شلوغی و دوره ها متفاوت است. 
آدرس: Emirates Hills 2, Near Nakheel Metro - Dubai - United Arab Emirates

باشگاه گلف و قایقرانی خور دبی (Dubai Creek Golf & Yacht Club, Dubai Creek)
باشگاه گلف و قایقرانی خور دبی در مکانی استثنایی و بسیار زیبا در امتداد خور (یک پیش آمدگی رودخانه شکل از خلیج فارس در دبی) کشیده شده است. یک زمین 18 حفره ای که در میان درختان سرسبز نارگیل و شن ها و ماسه های طلایی ساحل قرار گرفته. باشگاه گلف و قایقرانی خور دبی افتخار میزبانی از رقابت هایی در سطح نخبگان همراه با لی وستوود (Lee Westwood) و دارن کلارک (Darren Clarke) را در کارنامه خود دارد. بازیکنانی بسیار مجرب که هر دو جزو برندگان تور پی جی اِی (PGA Tour) با رکوردی مشترک و امتیاز 63 می باشند. هزینه یک دور بازی در زمان های خلوتی باشگاه 625 درهم و در اوج ساعات شلوغی 725 درهم است.
آدرس: Baniyas Road, Port Saeed - Dubai - United Arab Emirates

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید