• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین کارهایی که در لیماسول قبرس باید انجام دهید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۱۱/۲۸   تعداد بازدید : 1957   گروه مطلب : ایده های سفر


بهترین کارهایی که در لیماسول قبرس باید انجام دهید

اگر به دنبال یک تعطیلات آفتابی در میانه زمستان هستید، جایی بهتر از لیماسول دوست داشتنی پیدا نخواهید کرد. آفتاب فراوان، جاذبه‌ های تاریخی و هتل‌ های بسیار زیاد مناسب برای هر بودجه‌ ای، به این معنی است که در این شهر جنوب قبرس چیزی برای همه وجود دارد.

چرا به لیماسول برویم؟
وجود ۱۱ کیلومتر خط ساحلی در لیماسول و ۳۲۰ روز آفتابی باید برای پاسخ به این سوال کافی باشد. این یکی از مطمئن ترین مقاصد آفتابی زمستانی در اروپا است، فقط از سفر به این شهر در فوریه اجتناب کنید و دیگر هیچ مشکلی نخواهید داشت.
این شهر با داشتن بلوارهای تفریحی به سبک لس آنجلس و مراکز خرید مملو از برندهای لوکس، بیشتر حس قطر را دارد تا کرِت و بیشتر شبیه دبی است تا دالامان. با این حال نزدیکترین پایتخت خارجی به آن، بیروت است. 
قدمت تاریخی این شهر نشان بزرگی از خود بر جای گذاشته است و مکان های باستان شناسی زیادی وجود دارد که اگر تصمیم به بلند شدن از روی صندلی خود بگیرید، می توانید از آنها لذت ببرید.

برترین چیزهایی که در لیماسول باید ببینید
قلعه لیماسول
این ساختمان به عنوان محل عروسی ریچارد شیردل با برنگاریا، دختر پادشاه ناوارا و تنها ملکه انگلیسی که هرگز پا به انگلستان نگذاشت شناخته می شود. طراحی فعلی این ساختمان از دوران عثمانی نشات می گیرد و در حال حاضر موزه قرون وسطی قبرس در آن قرار دارد.

قلعه کولوسی (Kolossi)
قلعه کولوسی ۱۱ کیلومتر دورتر از پسر عموی خود، قلعه لیماسول است و بسیار خلوت تر و جالبتر است. این یک سازه قرن سیزدهمی می باشد که به خوبی حفظ شده و یک آسیاب شکر قرون وسطایی و قنات به آن متصل است. بازدید از چوب رز غول پیکر بولیوی را در باغ فراموش نکنید.

بهترین کارهایی که در لیماسول قبرس باید انجام دهید

موزه موتور قبرس
این موزه که با عشق توسط راننده سابق رالی دیمیس ماوروپولوس راه اندازی شده، محل نگهداری بیش از 300 خودروی کلاسیک، از جمله کادیلاک زرهی اسقف اعظم ماکاریوس و یک رنج روور از ناوگان مارگارت تاچر است. بلیط ورودی موزه 13 یورو برای بزرگسالان می باشد و اگرچه کمی گران است، ولی ارزش بازدید را برای عاشقان خودروهای سریع السیر دارد.

آماتوس (Amathous)
ویرانه‌های وسیع آماتوس گواه اهمیت آن در دوران باستان است، زمانی که پناهگاه اصلی آفرودیت در آن قرار داشت، تا اینکه سنت تایکن در قرن چهارم پرستش‌ کنندگان او را بیرون کرد. برای مشاهده کلی سایت از تپه بالا بروید.

محله های کلیدی در لیماسول
شهر قدیمی
مطمئنا هر کسی دوست دارد در اطراف شهر قدیمی قدم بزند که از بندر قدیمی شروع شده و با گذر از خیابان آگیو آندرئو و کنار قلعه به پیچ و خم پاساژها و مسیرهای باریکی که تا پاسی از شب شلوغ هستند، امتداد می یابد. 

بهترین کارهایی که در لیماسول قبرس باید انجام دهید

مارینا
بازدید از این مرکز که به تازگی توسعه یافته است، برای عکاسان، خریداران و رستوران‌ها یک امر واجب است، اگرچه عموما بیشتر کسب و کارهای دارای حق امتیاز در اینجا وجود دارد. با این حال، واگاما (Wagamama) در اینجا مطمئنا باید بهترین منظره را در سراسر جهان داشته باشد.

ژرماسوجیا (Germasogeia)
راحت‌ ترین منطقه برای اقامت در لیماسول: اینجا دارای بخشی رو به ساحل و بخشی درون جزیره می باشد که رستوران‌ ها، کافه‌ ها و مغازه‌ های آن هم برای ساکنان و هم برای گردشگران طراحی شده‌اند. همچنین دسترسی به بزرگراه جزیره و خیابان کنار دریا آسان است.

آگیوس تایکن
این بخش شرقی ساحل در دورترین فاصله از لیماسول، مملو از تفرجگاه های 5 ستاره است که شانه به شانه هم قرار گرفته اند و بنابراین شباهتی به یک منطقه مسکونی ندارد. با این حال، اینجا نزدیک به ساحل گاورنر است که صخره‌ های سفید آن برای قبرسی‌ ها به همان اندازه نمادین است که صخره‌های دووِر برای بریتانیایی‌ ها است. اگر قصد دارید در طول تعطیلات خود در هتل بمانید، اینجا اقامت کنید.


 10 مورد از بهترین مکان های دیدنی و کارهایی که می توان در اندونزی انجام داد



بهترین هتل های لیماسول
بهترین گزینه برای شما رویال آپولونیا است که با داشتن سه استخر و سه رستوران، بوفه عالی، ترکیب بی نظیر غذاهای یونانی و ژاپنی، ملکه هتل های اینجا است. همچنین این هتل 5 ستاره نزدیکترین هتل به مرکز شهر می باشد.
گزینه های خوب 4 ستاره شامل هتل پارک بیچ است که در ساحل داسودی قرار دارد و کرون پلازا که در ابتدای گردشگاه ساحلی قرار گرفته است.
اگر هتل ارزان تری می‌خواهید، هتل 3 ستاره هارمونی بی (Harmony Bay) را امتحان کنید، ساختمانی متعلق به دهه 1980 که در سال 2014 بازسازی شد و دارای بلوک‌های آپارتمانی کوچک در دو طرف و محدوده قیمتی هتل های کامل و اتاق های تخت و صبحانه (B&B) است.
اگر باید در آگیوس تایکن بمانید، به دنبال قیمت خوب و هتل مدیترانه بیچ بروید که یک هتل 4 ستاره در ساحل است. 

بهترین کارهایی که در لیماسول قبرس باید انجام دهید

در لیماسول چه بخوریم و چه بنوشیم
غذاهای دریایی، کوپپیا (دلمه های برگ درخت انگور پر شده با گوشت خوک یا گاو) و کلفتیکو را امتحان کنید که بره پخته شده در فر همراه با گیاهان معطر است. توجه داشته باشید که این غذای زمستانی نیست زیرا بره در بهار ذبح می شود و در تابستان و پاییز مصرف می شود.
افراد گیاهخوار می توانند از پنیر هالومی استفاده کنند که تقریبا در هر غذایی می تواند جایگزین گوشت شود. 
نکته: میگو در آب های اطراف قبرس زندگی نمی کند، بنابراین آنها بیشتر به صورت منجمد وارد می شوند و اگر به دنبال غذاهای دریایی تازه هستید، از آن اجتناب کنید.

بهترین کارهایی که در لیماسول قبرس باید انجام دهید


سفر نهایی لیماسول
روز 1
برنامه خود را کامل کنید: به هتل رویال آپولونیا وارد شوید و مستقیما به داخل استخر بپرید. مطمئن شوید که چرخ های خود را برای کاوش در شهر به همراه دارید.
ساحل خود را انتخاب کنید: ساحل روبروی رویال آپولونیا عالی است، اما ساحل سایه دار داسودی که تنها سه دقیقه رانندگی به سمت غرب فاصله دارد، یک جایگزین عالی است. گزینه دیگر ساحل پاور، با ده دقیقه پیاده‌روی بیشتر به سمت غرب است که محل مورد علاقه طرفداران تناسب اندام می باشد، در حالی که ساحل میامی، ده دقیقه پیاده‌روی دیگر در جنوب غربی، دقیقا همان چیزی است که می خواهید.
به کلابینگ در گوآبا بار (Guaba Bar) بروید. در این بار که جمعیت سرزنده‌ ای را در ساحل سانتا باربارا (از آوریل تا اکتبر باز است) به خود جذب می‌ کند، شب تا پاسی از صبح بنوشید و برقصید.

بهترین کارهایی که در لیماسول قبرس باید انجام دهید

روز دوم
به گشت و گذار بروید: پس از شنای صبحگاهی، از مکان‌ های اصلی مانند شهر قدیمی، قلعه لیماسول و موزه موتور دیدن کنید. ناهار را در مارینا میل کنید، جایی که دو تا از بهترین رستوران های لیماسول از جمله اپسیلون و رستوران رسمی تر پیکسیدا را خواهید یافت.
از بریتانیا دیدن کنید: در قلعه کولوسی که در مرز قبرس-بریتانیا قرار دارد توقف کنید و از طریق خاک بریتانیا به سمت جنوب بروید. هیچ مانعی وجود ندارد و یک رانندگی بسیار آرامش بخش در زیر درختان سرو و اکالیپتوس تا پایگاه رف (RAF) در آکروتیری را تجربه کنید. دوستداران گربه‌ باید از صومعه مقدس سنت نیکلاس دیدن کنند. 
به ساحل برگردید: از آنجایی که در غرب لیماسول هستید، می توانید در پیسوری، در جاده پافوس شنا کنید.

بهترین کارهایی که در لیماسول قبرس باید انجام دهید

روز سوم
به خرید بروید: همه پول خود را در مارینا خرج نکنید، بلکه به خیابان اسقف اعظم ماکاریوس سوم بروید، جایی که مدهای محلی را در بلوم، کانل، سوهومی و بوتیک های دیگر پیدا خواهید کرد.
در رستوران فت فیش (Fat Fish) متعلق به باشگاه دریایی لیماسول ناهار بخورید. پاسیو وسیع آن مشرف به ساحل کلمبیا، یکی از وسیع ترین و ماسه ای ترین ساحل های شهر است. از میان صیدهای روزانه که معمولا شامل هامور، سپرماهی، بزماهی سرخ پلنگی، سیم ماهی قرمز، اختاپوس و کالاماری است، یکی را انتخاب کنید.
خداحافظی کنید: قبل از رفتن، یک شیشه عسل خرنوب مخصوص محلی بخرید. این یک عسل تیره کمیاب و گران قیمت است که توسط زنبورهایی که از گل های درخت خرنوب تغذیه می کنند تولید می شود. 

منبع: loveexploring





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید