• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


شش دلیلی که بازدید از شهر آفتابی والنسیا را نباید از دست داد

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۱۱/۱۰   تعداد بازدید : 2454   گروه مطلب : ایده های سفر


شش دلیلی که بازدید از شهر آفتابی والنسیا را نباید از دست داد

باغ های فراوان، سواحل زیبا  و طراحی های مشهور جهانی در طول قرنها، تازه شروع زیبایی های این شهر ساحلی اسپانیا هستند. در اینجا شما با مهم ترین دلایل بازدید از این شهر و همچنین تفریحات که می توانید در والنسیا انجام دهید آشنا خواهید شد. 
از آنجایی که شهر والنسیا در رقابت با سواحل دلپذیر بارسلونا و کاستا بلنکا می باشد بسیاری از بازدیدکنندگان شرق اسپانیا گاهی اوقات بازدید از آن را از دست می دهند. اما چشم پوشی از این کلان شهرساحلی، سومین شهر بزرگ اسپانیا اشتباه بزرگی خواهد بود. 
بناهای تاریخی ای مانند کلیسای جامع گوتیک گواهی از تاریخ چند فرهنگی 2000 ساله والنسیا می باشد. همچنین باید گفت که در قسمت ارتقا داده شده شهر، که توسط مجموعه ای از خیابان های پیچیده و همچنین آینده نگری های هنری و علمی شهر احاطه شده است، تراس های زیبای گچی پس زمینه کافه ها، رستوران ها، شیرنی فروشی ها، فروشگاه های قدیمی و گالری ها را تشکلیل می دهند. باغ توریا (تصویر پایین) در طول شهر پیچ می خورد و فضای سبزی برای خوشامدگویی به این شهر را ارائه می دهد. در حومه والنسیا سواحل وسیع که دارای جوایز هستند قرار گرفته اند. البته باید گفت که هوای شهر نیز بسیار مطلوب می باشد. 
نیازی به گفتن نیست که این شهر چیزهایی زیادی برای ارائه دارد اما در اینجا شما را با شش دلیل اصلی بازدید از والنسیا آشنا خواهیم کرد. 

1. بازدید از میراث جهانی یونسکو
مراسم دادگاه آب والنسیا که با لباس های سیاه و به زبان محلی برگذار می شود، هر هفته هشت کشاورز را به خود می بیند که خارج از کلیسای جامع دور هم گرد آمده اند تا درباره توضیع آب در ال هورتا، یک منطقه روستایی دور افتاده که سیستم آبیاری باستانی آن برگرفته از سنت و روش عربی است، بحث کنند. این مراسم هفتگی که یک منظره محبوب برای گردشگران و مردم محلی می باشد، توسط سازمان یونسکو به عنوان یکی از میراث فرهنگی غیرعینی ثبت شده است. 
این مراسم همچنین با جشنواره فالاس والنسیا به اشتراک گذاشته می شود (تصویر)، که دسته ها و آتش بازی و همچنین عروسک های بسیار بزرگ و تماشایی آن در هر ماه مارس شهر را دیدنی می کنند. (بازدید دو موزه فالاس والنسیا را که کل سال باز هستند را از دست ندهید) 
والنسیا همچنین دارای یک سایت میراث جهانی یونسکو به نام ساختمان لونخا د لا سدا به سبک معماری گوتیک است که یکی از چندین یادآور تاریخ طراحی درخشان اش می باشد. 

1. بازدید از میراث جهانی یونسکو


2. طراحی قدرتمندش
شهرت طراحی والنسیا به قرن ها پیش برمی گردد که با تجارت هایی نظیر ابریشم و سرامیک، به علاوه مکان هایی که شاخص هنر نو هستند نظیر بازار کولون و ایستگاه راه آهن نورته (تصویر) تقویت شده است. 
برخلاف گیر افتادن در دوران گذشته، امروزه نیز تجارت در این مکان با نسل جدیدی از استعدادها ادامه دارد، از معمار مشهور سانتیاگو کالاترا، که آثارش را می توان در شهر متحرک هنرها و علوم مشاهده کرد گرفته، تا جواهرساز رویا گرا وینسنت گراسیا و نقاشی های دیواری که سرتا سر ال کارمن را پر کرده اند بیان گر همین امر هستند. از تورهای رایگان والنسیا، تور شگفت انگیز هنرهای خیابانی انتخاب خوبی برای کشف چگونگی تبدیل این شهر قدیمی به سرچشمه ای برای خلاقیت می باشد. 
با بیش از 60 مکان فرهنگی جای تعجبی نیست که این شهر در سال  2022 به عنوان پایتخت طراحی جهانی انتخاب شده است. در این شهر بیش از 100 رویداد در طول سال، از نمایشگاه ها گرفته تا سخنرانی ها و جشنواره ها برگزار می شوند. همچنین شما می توانید با کمک پروژه هایی مانند نقشه طراحی والنسیا به کاوش خود ادامه دهید. 

2. طراحی قدرتمندش


 شگفت انگیزترین و باورنکردنی ترین شهرهای اسپانیا



3. مرکز اصلی پائلا 
پارک طبیعی آلبوفرا از شالیزارها و سواحل سرسبزش گرفته تا یکی از بزرگترین دریاچه های اسپانیا جذابیت های فراوانی دارد. همچنین محلی دوست داشتنی برای پرنده نگری و قایق سواری است. اما مهمترین مشخصه آن چیست؟ اینجا محل تولد پائلا است. 
رستوران هایی که در خانه های کاهگلی ماهیگیران قرار دارند دستورهای سنتی پخت را در سرتاسرپارک ارائه می دهند، جایی که قرن هاست برنج در آن کشت می شود و والنسیا اکنون حتی میزبان یک جام جهانی پائلا است که به دلیل خلق آشپزی معروف اش برگذار می شود. همچنین اخیرا پائلا توسط دولت محلی یک دارایی محبوب فرهنگی اعلام شده است و در نهایت انتطار داشته که آن را توسط یونسکو ثبت کند. 
اگر می خواهید درباره غذاهای برنجی این منطقه اطلاعات بیشتری کسب کنید، موزه برنج و خانه سابق نویسنده وینسنته بلاسکو ایبانز (Vicente Blasco Ibáñez) که به شکل تحسین برانگیزی درباره آلبوفرا نوشته، هر دو در منطقه ماهیگیری رنگارنگ ال کابانیال (El Cabanyal) واقع شده اند. 
جدای از برنج، زمانی که صحبت از غذاهای والنسیا به میان می آید چیزهای بیشتری برای لذت بردن وجود دارند: نظیر هورچاتا، یک نوشیدنی محلی با طراوت که از آجیل ببر تهیه می شود و نهایت لذت را زمانی می توان از آن برد که فروتون ها (نان های شکر پوش بلند) در آن غوطه ور می شوند. 

3. مرکز اصلی پائلا


4. اعتبار گردشگری هوشنمد
والنسیا اولین شهر جهان است که هم ردپای کربن و هم ردپای آب فعالیت های توریستی خود را اندازه گیری و تایید می کند، والنسیا همچنین به شدت گردشگری پایدار را ترویج می دهد و در نوآوری های زیست محیطی برتر است. این ابتکارات و اقدامات شامل همه چیز از خودروهای برقی سبزگرفته تا رستوران ریکارد کامارنا که رستورانی با ستاره سبز میشلین است (تصویر) و همچنین تورهای دوچرخه سواری در کنار مسیرهای 156 کیلومتری دوچرخه سواری آن می شود. به راحتی می توان مشاهده کرد که چرا این افسونگر مدیترانه ای در سال 2022 به عنوان پایتخت هوشمند اروپا انتخاب شده است. 
فعالیت های اخلاقی یا دارای عادات و رسوم قومی اکوتوریستی فراوانی وجود دارد. شما می توانید به پاکسازی ساحل و یا تور خرید "ساخته شده در والنسیا" بپیوندید. درختان باستانی و عجیب و غریب را با برنامه مسیرهای سبز کشف کنید یا با حس مسئولیت از بیش از 2 متر مربع باغ لذت ببرید. 

4. اعتبار گردشگری هوشنمد


5. محل نگهداری جام مقدس
صدها مدعی برای عنوان جام مقدس، جامی که حضرت عیسی در شام آخر آن استفاده کرده، وجود دارد اما سانتو کالیز یا جام مقدس در کلیسای جامع والنسیا یکی از قانع کننده ترین آنها می باشد. این جام عتیق که در پشت شیشه در کلیسایی به همین نام محافظت می شود (که دسته ها و پایه های آن قرن ها بعد به آن اضافه شده است) هنوز هم زائران را از سراسر جهان جذب می کند و حتی توسط دو پاپ به صورت تشریفاتی استفاده شده است. 
این گنج از اورشلیم به اسپانیا رسیده است و می توان ردپای آن را از ده روستای والنسیا، دو پارک طبیعی و سنت های قدیمی دنبال کرد. 

5. محل نگهداری جام مقدس


6. سواحل جذاب شهر
از پینیدو و پرنولت ریکاتی با غداخورهای کنار دریایی و ورزش های آبی، تا سواحل وحشی تر پارک طبیعی آلیبوفرا، سواحل فراوانی در اطراف والنسیا خواهید دید. با این حال، برای یافتن مناطق شنی درجه یک نیازی نیست که به جای دوری سفر کنید، چراکه سه ساحل کابانیال، ملواروسا و پاتاکونا در چند قدمی مرکز شهر قرار دارند. 
همه این سواحل امکانات رفاهی فراوانی دارند و با گردشگاه دریایی که ردیفی از کافه ها و رستوران ها است به راحتی به یکدیگر متصل می شنود. لازم به ذکر است که والنسیا 300 روز آفتابی با دمای 18 سانتی گراد دارد و خیلی سخت است که یک روز را در آن سپری نکرد. 

6. سواحل جذاب شهر


منبع: loveexploring




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید