• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


برترین جاذبه های گردشگری، دیدنی ها و کارهایی که باید در ابوظبی انجام دهید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۹/۱۷   تعداد بازدید : 1944   گروه مطلب : ایده های سفر


برترین جاذبه های گردشگری، دیدنی ها و کارهایی که باید در ابوظبی انجام دهید

ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی، شهری منظم، صنعتی و پرجنب‌ و جوش است که به‌ خاطر زیرساخت‌ های دیدنی، فعالیت‌ های ماجراجویی، هتل‌ های مجلل، بیابان‌ های وسیع، میراث غنی و سواحل زیبا با موقعیت مکانی عالی در کنار آب شهرت دارد. به عنوان یک نصیحت برای همه مسافرانی که مایلند بهترین‌ های خاورمیانه را تجربه کنند؛ تا زمانی که تمام مکان‌ های زیر را برای بازدید در ابوظبی، جواهر ارزشمند امارات متحده عربی کاوش نکرده‌اید، این شهر را ترک نکنید. 

1. مسجد جامع شیخ زاید
مسجد جامع شیخ زاید که یکی از بزرگترین مساجد جهان و بزرگترین مسجد امارات متحده عربی است، یکی از زیباترین مکان های دیدنی ابوظبی می باشد. این شگفتی معماری مدرن اسلامی توسط شیخ زاید بن سلطان آل نهیان برای بزرگداشت پدرش ساخته شده است. یکی از ویژگی‌ های مهمی که باید به آن توجه کرد، بزرگترین فرش بافته شده جهان در یکی از نمازخانه‌ های آن است. این مسجد نه تنها یک مکان مذهبی است بلکه به عنوان یک مرکز آموزشی و فرهنگی نیز عمل می کند. معماری جذاب، همراه با طراحی و نقش و نگار نفیس مسجد، باعث محبوبیت بالای آن در بین مسافران خارجی شده است. 

ساعت بازدید: 9 صبح تا 10 شب
هزینه ورودی: رایگان

1. مسجد جامع شیخ زاید


2. لوور ابوظبی
موزه لوور ابوظبی که در سال 2017 افتتاح شد، یک موزه ارزشمند هنر و تمدن است که در منطقه فرهنگی جزیره سعدیات، یکی از مکان‌های توریستی در ابوظبی واقع شده است و باید از آن دیدن کرد. این بزرگترین موزه در شبه جزیره عربستان آثار هنری را از سراسر جهان به نمایش می گذارد. این موزه همچنین دارای یک معماری بسیار چشمگیر است که از یک گنبد طرح دار شبکه ای تشکیل شده و برای ایجاد جلوه "باران نور" در موزه طراحی شده است. ارزش و تنوع هنری به نمایش گذاشته شده، از مجسمه های مصر باستان تا نقاشی های معروف پیکاسو، همگی حیرت انگیز هستند. موزه لوور اولین موزه از سه موزه بزرگ برنامه ریزی شده است که در جزیره سعدیات افتتاح شده است.

ساعت بازدید: شنبه تا چهارشنبه از10 صبح تا 8 شب، پنجشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 10 شب و دوشنبه تعطیل می باشد.
هزینه ورودی: 63 درهم

2. لوور ابوظبی


3. دنیای فراری
این پارک موضوعی فراری که مخصوص جویندگان هیجان و دوستداران اتومبیل است، در جزیره یاس واقع شده و بزرگترین شهربازی سرپوشیده در سراسر جهان است. فراری ورلد همچنین فرمول روسا را در خود جای داده است که سریع ترین ترن هوایی جهان است. این پارک یک گالری تماشایی هم دارد که مجموعه‌ ای بی‌ نظیر از مدل‌ های مختلف ماشین فراری، تور کارخانه فراری و نمایش بازی دانش فراری را برای عاشقان این خودرو به نمایش می‌گذارد. به غیر از این تفریحات، فراری ورلد به دلیل میزبانی رویدادهای مختلف، داشتن تعدادی سالن غذاخوری و رستوران درجه یک و یک فضای خرید بزرگ شناخته شده است که بازدیدکنندگان می توانند مجموعه وسیعی از محصولات فراری را در آن خریداری کنند. 

ساعت بازدید: 11 صبح تا 8 شب
هزینه ورودی: 249.97 درهم

3. دنیای فراری


4. عرشه رصد برج های اتحاد
عرشه رصد یکی از جاذبه های مهم در ابوظبی است که منظره پانورامای 360 درجه از شهر را ارائه می دهد. این عرشه در طبقه 74 برج دوم جمیرا در برج های اتحاد واقع شده و رو به دریا می باشد. برای مشاهده بهتر و نزدیکتر افق خلیج فارس می توانید از دوربین دوچشمی استفاده کنید. عرشه رصد در ارتفاع 300 متری از زمین قرار دارد که آن را به بلندترین نقطه دیدنی و توریستی شهر ابوظبی تبدیل می کند. یکی از برج های این مجموعه، برج 2، بلندترین ساختمان ابوظبی است.
برای افراد غیر مهمان برج هزینه ورودی وجود دارد.

زمان: همیشه باز است.
هزینه ورودی: 81 درهم

4. عرشه رصد برج های اتحاد


5. جزیره یاس
جزیره یاس یکی از برترین مقاصد هتل های لوکس ابوظبی است که دارای ساحل های ماسه ای عالی برای آفتاب گرفتن می باشد. این منطقه همچنین محل پیست یاس مارینا است که هر ساله مسابقات فرمول یک ابوظبی در آن برگزار می شود. جویندگان آفتاب باید مستقیما به ساحل یاس بروند و خریداران هم باید مستقیما به مرکز خرید یاس، مقصد اصلی خرید شهر بروند. اگر گرما بیش از حد شد، به یاس واترورلد (Yas Waterworld) بروید که یک پارک آبی با بیش از 40 وسیله سواری و سرسره است و دارای بزرگترین موج های صفحه ای و جبل دراپ، سرسره آبی با سرعت سقوط آزاد و بسیاری موارد دیگر است.

پیست یاس مارینا: زمان: 9 صبح تا 11 شب، (هزینه ورودی: شروع از 65 درهم)
ساعت بازدید: یاس واترورلد از 10 صبح تا 7 شب، (هزینه ورودی: 210 درهم برای هر نفر)

5. جزیره یاس


 آیا می دانید پرواز با فرست کلاس هواپیمایی امارات چگونه است؟



6. دنیای برادران وارنر (Warner Bros World)
جدیدترین پارک موضوعی جزیره یاس دنیای برادران وارنر است که یک شهربازی سرپوشیده با 29 سواری، نمایش‌ های تعاملی زنده، فعالیت‌ های هیجان انگیز، جاذبه‌ های دیدنی و انواع غذاخوری‌ ها و مراکز خرید است. این پارک به قهرمانان و شخصیت های کارتونی، فیلم و کتاب های مصور و سواری های مبتنی بر این شخصیت ها اختصاص داده شده است. این پارک دارای شش منطقه موضوعی بدراک، دینامیت گالچ، متروپولیس، کارتون جانکشن، برادران وارنر، پلازا و شهر گوتهام است که آن را به مکانی هیجان انگیز برای بازدید در ابوظبی تبدیل می کند. 

ساعت بازدید: شنبه تا چهارشنبه از 10 صبح تا 8 شب و پنجشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 10 شب
هزینه ورودی: 250 درهم

6. دنیای برادران وارنر (Warner Bros World)


7. سافاری صحرا
سافاری صحرا یکی از پرماجراترین، هیجان انگیزترین و سرگرم کننده ترین کارها در ابوظبی است. سافاری صحرا محبوب ترین سفر یک روزه یا یک شبه از شهر ابوظبی در صحرای جنوب امارت ابوظبی است. در این سفر می‌توانید به شن سواری بروید، از یک مزرعه شتر دیدن کنید، سوار ماشین چهارچرخ شوید، با ماشین های آفرود در ماسه رانندگی کنید و یا غذا خوردن در صحرا، زیر ستاره‌های درخشان را تجربه کنید و از نمایش‌های سرگرم‌ کننده درست در وسط صحرا لذت ببرید. رانندگی مسحورکننده و جذاب صحرایی را با یک ماشین 4×4 به مدت 20 تا 30 دقیقه امتحان کنید.
به یاد داشته باشید که این سافاری ها برای افراد مسن و افراد دارای بیماری های قلبی توصیه نمی شود.

هزینه: از 155.37 درهم شروع می شود

7. سافاری صحرا


8. دهکده میراث
آیا می خواهید شاهد یک زندگی معمول اماراتی باشید؟ از دهکده میراث بازدید کنید که یکی از معدود مکان های توریستی ابوظبی است که در آن می توانید نگاهی اجمالی به زندگی قبل از کشف نفت در خلیج فارس داشته باشید. این یک مجموعه دهکده بازسازی‌ شده‌ است که در اطراف آن دیوار کشیده شده و دارای قلعه، بازار خرید و فروش بز و مسجد است. دهکده میراث دارای جاذبه های متعددی است که شما را سرگرم می کند و شامل نمایش قالی بافی، ادویه فروشی، آتش اردوگاه، سفال، سیستم آبیاری فلاج و کارگاه های فلزکاری است. این روستا همچنین دارای یک نوار ساحلی باریک برای نشستن و استراحت کردن است. این مکانی عالی برای یادگیری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ و سنت های عربی است. 

ساعت بازدید: 9 صبح تا 4 بعد از ظهر.
هزینه ورودی: رایگان

8. دهکده میراث


9. باغ وحش پارک امارات
باغ وحش ابوظبی به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد که از نزدیک حدود 1700 حیوان که شامل گونه هایی مانند ببرهای سفید کمیاب، زرافه ها، فیل ها، گله ای از گورخرها و یک خرس سیبری می شود را مشاهده کنند. همچنین یک بخش پستانداران با انواع مختلف میمون ها و یک پارک فلامینگو با محفظه شیرهای دریایی وجود دارد. در باغ وحش حیوانات خانگی، کودکان می توانند نژادهای خانگی حیوانات را لمس کرده و به آنها غذا بدهند. فعالیت‌ های سرگرم‌ کننده‌ ای مانند ملاقات با حیوانات، صرف صبحانه با طوطی‌ ها، صرف صبحانه با زرافه و غذا دادن به کروکودیل نیز وجود دارد که می‌ توانید در اینجا انجام دهید.

ساعت بازدید: 9 صبح تا 8 شب
هزینه ورودی: 74.46 درهم

9. باغ وحش پارک امارات


10. جزیره سعدیات
جزیره سعدیات یکی از زیباترین سواحل ابوظبی را دارد و زمانی که در این شهر هستید حتما باید از آن دیدن کنید. اگر در یکی از معدود هتل های جزیره سعدیات اقامت دارید، می توانید دسترسی رایگان به سواحل داشته باشید. در ساحل می توانید زیر نور آفتاب استراحت کنید یا از یک پیک نیک با دوستان خود لذت ببرید، علاوه بر این می‌ توانید چتر و صندلی هم تهیه کنید. از کنار ساحل می توانید ماهی های کوچک، خرچنگ و همچنین دلفین ها را ببینید. این ساحل بکر و ماسه ای سفید از یک طرف منظره ای رو به دریای آبی و از طرف دیگر نمایی از چشم انداز شهر را ارائه می دهد. این ساحل که یکی از جذاب‌ ترین جاذبه‌ های گردشگری ابوظبی است، ورزش‌های آبی، خرده‌ فروشی و رستوران‌ های کوچک لذت‌ بخش را هم ارائه می‌ کند.

ساعت بازدید: از ساعت 7 صبح الی 6:30 عصر
هزینه ورودی: 25 درهم

10. جزیره سعدیات


برخی از جشنواره ها و رویدادهای محبوبی که باید در ابوظبی بازدید کنید:
جایزه بزرگ ابوظبی هر ساله در پیست یاس مارینا برگزار می شود. می‌ توانید لباس‌ های مسابقه‌ ای را بپوشید و در یک خودروی شیک در امتداد پیست جنوبی 2.4 کیلومتری رانندگی کنید تا این فعالیت یک‌ بار در زندگی را تجربه کنید!
جشنواره میراث شیخ زاید هر ساله در الوثبه برگزار می شود. این جشنواره پر جنب و جوش نمایشگاه های تعاملی مختلف، غرفه های فرهنگی، کافه های سنتی با ارائه غذاهای محلی و بین المللی و همچنین صدها مغازه جالب صنایع دستی و سایر اقلام را ارائه می کند.
جشنواره ابوظبی که هر ساله توسط بنیاد موسیقی و هنر ابوظبی برگزار می شود، بزرگترین جشن فرهنگی در کل منطقه است. این جشنواره در 25 سالن در ابوظبی برگزار می‌ شود و می‌ توانید اجراهای اپرای بین‌المللی، تئاتر، رقص، کنسرت‌ و موارد دیگر را تماشا کنید.
جشنواره الظفره هر ساله در مدینة الزیاد، منطقه الظفره برگزار می شود. حدود 1500 شتردار از سراسر کشورهای خلیج فارس با بهترین دارایی های خود در این جشنواره شرکت می کنند، در حالی که زنان صنایع دستی سنتی منطقه را می فروشند.
جشنواره گلف ابوظبی فرصتی شگفت انگیز برای بازی در برخی از مجلل ترین زمین های گلف در این منطقه است. سبزه های آراسته باشگاه گلف ابوظبی با 27 حفره، باشگاه گلف یاس لینکس و باشگاه گلف ساحلی سعدیات از شما استقبال می کنند تا بازی گلف را در اینجا تجربه کنید.
جشنواره غذای ابوظبی یکی از محبوب‌ ترین جشنواره‌ های ابوظبی برای آشپزهای حرفه ای در سرتاسر امارات است که به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌ دهد تا از غذاهای لذیذ سنتی و بین‌المللی لذت ببرند.
نمایشگاه بین المللی قایق ابوظبی هر ساله در مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی برگزار می شود. بازدیدکنندگان می توانند برخی از بزرگترین قایق های تفریحی جهان را مشاهده کنند، چرا که در اینجا تولید کنندگان برتر جهانی آخرین خلاقیت های خود را به نمایش می گذارند. افراد ماجراجو همچنین می توانند در ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری شرکت کنند.
جشنواره بین المللی رقص ابوظبی هر ساله در تفرجگاه گلف و اسپای هتل وستین ابوظبی، خیابان المسلک شهر خلیفه برگزار می شود. در مدت این جشنواره 3 روزه، شعار "برقص تا زمانی که زمین بخوری" صادق است. بازدیدکنندگان این فرصت را دارند که شاهد نمایش ها و کارگاه های آموزشی برخی از مشهورترین رقصندگان جهان باشند.


منبع: easemytrip





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید