• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 14 راه برای سفر رایگان (یا حتی پرداخت شدن هزینه سفر) در دنیا آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۶/۱۸   تعداد بازدید : 6071   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


با 14 راه برای سفر رایگان (یا حتی پرداخت شدن هزینه سفر) در دنیا آشنا شوید

آیا شما رویای دیدن جهان را دارید اما بودجه کافی برای انجام آن ندارید؟ امروزه فرصت های سفر با هزینه کم (یا حتی رایگان) بیش از هر زمان دیگری در جهان وجود دارد. 
من و همسرم سالانه فقط با حقوق او به طور متوسط 10 کشور را می بینیم. نه، او یک بانکدار سرمایه گذار یا جراح مغز و اعصاب نیست. او یک مشاور مدرسه است و حقوقی در حد یک معلم دارد. 
بخشی از استراتژی سفر ما شامل بازدید از کشورهای ارزان قیمت و جستجوی محل اقامت کم هزینه از طریق Airbnb و مهمانسراهای محلی است. اما دلایل اصلی که ما می توانیم در دنیا سفر کنیم همه راه هایی است که ما برای سفر رایگان پیدا کرده ایم. 

توصیه های سفر برای دیدن جهان به صورت رایگان
برخی از این گزینه ها اقامتگاه رایگان، برخی دیگر حمل و نقل رایگان و برخی دیگر هر دو را ارائه می دهند. همه آن ها با محدودیت و همسان سازی همراه هستند، اما برای هر کسی که به دنبال سفر با بودجه کم است، این توصیه های مربوط به سفر بهترین پیشنهاد هستند.

1. در خارج از کشور در صنایع سازگار با مهاجران کار کنید
در خارج از کشور گزینه های شغلی سازگار با مهاجران زیادی وجود دارد و از پرستاران و پزشکان بین المللی گرفته تا او پر (au pairs) و مربیان و مهندسان را در بر می گیرد.
تدریس در خارج از کشور دلیلی است که من و همسرم می توانیم به سفرهای زیادی برویم. او در یک مدرسه آمریکایی در ابوظبی کار می کند. این طرح پروازهای رفت و برگشت در هر تابستان، اقامتگاه مجلل رایگان دارای سالن بدن سازی، استخر و جکوزی و بیمه درمانی جامع را به ما ارائه می دهد و مالیات بر درآمد در امارات متحده عربی وجود ندارد. 
زندگی در ابوظبی به ما امکان سفر به سراسر دنیا را داده است. ما با 185 دلار هزینه رفت و برگشت بدون توقف به بلغارستان را پرداخت کردیم. ما حتی با مبلغی کمتر از آن برای رفت و برگشت بدون توقف به قبرس هزینه خود را پرداخت کردیم. هر بار که به ایالات متحده پرواز می کنیم، برای چند روز هم در اروپا توقف می کنیم تا از غذاهای خوشمزه در لیون، بازارهای کریسمس در مونیخ یا زندگی شبانه در آمستردام لذت ببریم. 
هزاران مدرسه بین المللی در سراسر جهان وجود دارد که به دنبال کارمندان انگلیسی زبان واجد شرایط هستند، از متخصصان فناوری اطلاعات گرفته تا مدیران و معلمان از همه تخصص ها. اگر علاقه مند هستید، آژانس استخدام بین المللی Search Associates را بررسی کنید. 
مدرک تدریس ندارید؟ هنوز هم می توانید با مدرک TEFL (آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی) به طور بالقوه انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی آموزش دهید. اما انتظار مزایای مشابه معلمان معتبر شاغل در مدارس بین المللی را نداشته باشید.

1. در خارج از کشور در صنایع سازگار با مهاجران کار کنید


2. به دنبال مبادلات کاری باشید
تعداد زیادی از کارفرمایان هستند که برای اقامت کوتاه مدت یا حتی طولانی مدت در ازای کار، مسکن رایگان تهیه می کنند. به این فرایند مبادله کار گفته می شود. 
به عنوان مثال، اگر ایده زندگی و کار در مزرعه شما را شیفته خود کرده است، WWOOF فرصتی برای دیدن جهان در حین انجام این کار است. WWOOF مخفف عبارت "فرصت های جهانی در مزارع ارگانیک" است. 
کشاورزی در درجه اول یک کار فصلی است و کشاورزان نیاز به کمک فصلی دارند. اگرچه آن ها اغلب فضا، مسکن و غذا زیادی دارند، اما بسیاری از کشاورزان ارگانیک پول زیادی ندارند. بنابراین در ازای کمک چهار تا شش ساعته در روز، آن ها اتاق و تخت را برای شما فراهم می کنند. با این حال، هزینه حمل و نقل برای رسیدن به آنجا را باید خودتان پرداخت کنید.
شما می توانید طرح "WWOOF" را به عنوان یک زن و شوهر، با دوستان، یا حتی به عنوان یک خانواده با بچه های خود انتخاب کنید. کشور مورد علاقه خود را انتخاب کنید و WWOOF لیستی از مزارع میزبان را به شما نشان می دهد و شما را با کشاورزان مرتبط می کند. 
بسیاری از میهمانخانه ها نیز در وضعیتی مشابه مزارع ارگانیک قرار دارند و تعداد زیادی تخت و اتاق و اما کمبود نیروی کار دارند. بنابراین آن ها در ازای کار یک اتاق رایگان (و گاهی اوقات وعده های غذایی رایگان) ارائه می دهند. حتی برخی از آن ها اندکی از هزینه های شما را پرداخت می کنند. 

2. به دنبال مبادلات کاری باشید


3. داوطلب کار دراز مدت در سپاه صلح
سپاه صلح فرصت های فوق العاده سودمندی را برای زندگی چندین ساله در جامعه ای که به داوطلبان متعهد نیاز دارد، ارائه می دهد. در حالی که سپاه صلح یک سازمان بزرگ بین المللی است، آن ها در حفظ تمرکز خود بر روی کارکنان پایه بسیار عالی عمل می کنند. داوطلبان به نقاط دورافتاده زمین می روند و در فقیرترین جوامع کره زمین زندگی و کار می کنند.
سپاه صلح برای همه مناسب نیست. این کار به 27 ماه تعهد نیاز دارد که شامل سه ماه آموزش و دو سال کار است. با این کار باید زندگی راحتی را پشت سر بگذارید. شما ممکن است سرویس تلفن همراه داشته یا نداشته باشید و در مناطق گرم نیز ممکن است تهویه مطبوع نداشته باشید. 
شما هزینه زندگی خود را دریافت می کنید که برای تأمین مسکن (اگر مکان رایگان برای اقامت در اختیار شما قرار ندهند)، غذا و هزینه های اولیه در جامعه محل استقرار شما کافی است. با این اوصاف، این فرصت را خواهید داشت که شخصا جوامع فقیر را به شهرها و روستاهای قابل زندگی و پایدار تبدیل کنید. در بسیاری از موارد، به معنای واقعی کلمه جان انسان ها را نجات خواهید داد. اگر واقعا به دنبال تغییر جهان هستید، سپاه صلح می تواند مناسب شما باشد.

3. داوطلب کار دراز مدت در سپاه صلح


4. انجام کار داوطلبانه با سازمان های داوطلب کوتاه مدت
اگر جدول زمانی شما برای سفر داوطلبانه در حد چند هفته یا چند ماه است، خدمات کوتاه مدت داوطلبانه مانند Go Overseas یا Idealist را امتحان کنید. آن ها فرصت های جهانی کار را برای شما فراهم می کنند که از آموزش زبان انگلیسی تا ایجاد زیرساخت ها را در بر می گیرد. 
برای تجربه یک روش راحت و سهولت در داوطلبی بین المللی، Diverbo را امتحان کنید. این سازمان میزبان یک هفته ای اقامتگاه انگلیسی در اسپانیا و آلمان است تا انگلیسی زبانان غیر بومی را در فعالیت های مبتنی بر انگلیسی درگیر کار کند. به عنوان یک فرد انگلیسی زبان، شما در آنجا هستید تا با آن ها تمرین کنید. این سازمان هزینه اقامت در هتل و وعده های غذایی را پرداخت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید رسیدن به آنجا است. 
روش های بی شماری برای داوطلب شدن در خارج از کشور برای سفر رایگان و کسب تجارب ارزشمند در یک فرهنگ جدید وجود دارد. یک ساعت را به تحقیق آنلاین در مورد گزینه های موجود اختصاص دهید و از دیدن دنیا الهام بگیرید. 

4. انجام کار داوطلبانه با سازمان های داوطلب کوتاه مدت


5. سفر داوطلبانه خود را سازماندهی کنید
شما همچنین می توانید سفر داوطلبانه خود را ترتیب دهید. با استفاده از وب سایت های تأمین مالی جمعی مانند GoFundMe، می توانید از دوستان، اعضای خانواده و همکاران خود (و حتی گاهی حتی غریبه ها) برای تأمین هزینه های سفر داوطلبانه خود پول جمع کنید. آن ها شاید حتی در این سفر به شما بپیوندند.
اما اطمینان حاصل کنید که سفر شما زندگی افراد بی بضاعت را به طور واقعی تغییر خواهد داد و نه اینکه یک داستان ساختگی برای شما باشد تا دوستان خود را ترغیب کنید که هزینه تعطیلات شما را پرداخت کنند.
من این اتفاق را اخیرا در مورد یک زن و شوهر تازه وارد در مدرسه همسرم دیدم. آن ها از دوستان خود در ایالات متحده پول جمع کردند و نام الکی بخشی را در آموزش و پرورش ادعا کردند که قرار بود در ابوظبی هدایت آن را بر عهده بگیرند. این یک کلاهبرداری تمام عیار بود، زیرا آن ها همان بسته آموزشی همسرم را داشتند.
بنابراین با اخلاص و شفافیت کامل برای هرگونه تلاشی جهت جمع آوری پول جمعی اقدام کنید.

5. سفر داوطلبانه خود را سازماندهی کنید


6. واگذاری موقت خانه یا حیوان خانگی
آیا می دانید وب سایت های کاملی برای ارتباط خانه نشینان موقت با صاحبان حیوانات خانگی وجود دارد؟ صاحبان حیوانات خانگی نمی خواهند حیوانات خانگی خود را هنگام مسافرت در خانه های احاطه شده توسط سگ ها و گربه های ناشناس رها کنند. آن ها ترجیح می دهند اجازه دهند حیوانات خانگیشان در خانه بمانند، خانه ای که فقط خالی و بدون استفاده مانده است.
خانه نشینان می توانند به قیمت مراقبت از حیوانات خانگی صاحبانشان در این خانه ها به صورت رایگان اقامت کنند. گرچه کار نسبتا آسانی است، اما به این معنی است که باید روز خود را براساس نیازهای حیوانات خانگی برنامه ریزی کنید. نمی توانید برای یک سفر آخر هفته، یا یک سفر 14 ساعته بیرون بروید. اما برای دوستداران حیوانات، این می تواند راهی آسان برای پس انداز با اقامتگاه های رایگان در هر نقطه از جهان، اغلب در خانه های سطح بالا باشد. 
و نشستن در خانه فقط به صاحبان حیوانات خانگی محدود نمی شود. برخی از صاحبان خانه می خواهند زمانی که دور از خانه هستند راحت بخوابند و بدانند که کسی در خانه آن ها است که از آن مراقبت می کند، خواه این بدان معنا باشد که شما از گیاهان آن ها مراقبت می کنید یا اینکه فقط برای جلوگیری از دزدی در آنجا هستید. 
اما این فرصت ها استثنایی هستند و اکثر خانه نشینان معمولا برای مراقبت از حیوانات خانگی این کار را انجام می دهند. از TrustedHouseitters و MindMyHouse به عنوان نقطه شروع برای خانه نشینی رایگان و حضور در بسیاری از کشورها استفاده کنید. 

6. واگذاری موقت خانه یا حیوان خانگی


7. خانه ها را معاوضه کنید
شما در سیاتل زندگی می کنید و می خواهید از برلین دیدن کنید. شخصی هم در برلین می خواهد از سیاتل دیدن کند. چرا برای سفر خانه خود را با آن ها معاوضه نمی کنید؟ این یک انتخاب برد برد است. با این کار به طور رایگان در یک خانه محلی معتبر و نه در هتل اقامت خواهید داشت و خانه شما هم خالی نمی ماند و در برابر فاجعه هایی مانند دزدی یا جاری شدن سیل آسیب پذیر نیست. 
مسلم است که همیشه هم اینقدر ساده نیست. شاید شما بخواهید در ماه جولای به برلین سفر کنید و برلینی ها نیز در ماه اکتبر به سیاتل سفر کند. شاید شما نگران خطر اقامت یک غریبه در خانه خود باشید. 
خبر خوب این است که وب سایت های معتبر معاوضه خانه با امکان دیدن افراد و تأیید هویت، امکان شفافیت بیشتر را برای اعضا فراهم می کنند. برخی از وب سایت های معاوضه خانه همچنین سیستم های اعتباری معاوضه غیر مستقیم خانه را ارائه می دهند. با ارائه خانه خود به دیگران، امتیاز یا اعتبار جمع می کنید که می توانید در اوقات فراغت خود در خانه های سراسر جهان از آن ها استفاده کنید. 
چند وب سایت معتبر معاوضه خانه HomeExchange،  Love Home Swapو HomeLink هستند. ولی حتی اگر از یکی از این خدمات استفاده می کنید، همیشه قبل از موافقت با اولین معاوضه وظایف خود را انجام دهید.

7. خانه ها را معاوضه کنید


 معرفی 7 کشور که امکان سفر رایگان به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند



8. به "کشور قدیمی" به صورت رایگان سفر کنید
برخی از کشورها برنامه های "اصالت خود را کشف کنید" را برای نوادگان و دیدار از خانه نیاکان خود ارائه می دهند. در بیشتر موارد، این برنامه ها برای بزرگسالان جوان طراحی شده است تا بیایند و در خانواده های محلی میزبان اقامت کنند.
برنامه ها شامل
• میراث یونان
• دوباره به مجارستان وصل شوید
• میراث مقدونیه 
• میراث ارمنستان 
• کوباوان
میراث شما هرچه باشد، در مورد برنامه های بودجه خصوصی یا دولتی تحقیق کنید تا سفر خود را به "کشور قدیمی" ساده تر کنید و در آنجا به صورت رایگان اقامت داشته باشید و حتی می توانید بلیط هواپیما را نیز پوشش دهید. 

8. به "کشور قدیمی" به صورت رایگان سفر کنید


9. رانندگی با ماشین یک شخص در کشورش
در حین سفرهای درون کشوری، افراد گاهی اوقات برای سفر با اتومبیل خود نیاز به کمک دارند. برخی از دارندگان اتومبیل به شما پول می دهند تا وسایل نقلیه خود را در یک بازه زمانی مشخص از نقطه A به نقطه B منتقل کنید. در برخی موارد، آن ها حتی پرواز شما به محل زندگیشان را نیز پوشش می دهند. هیچ راهی بهتر از این برای شناختن یک کشور وجود ندارد.
مردم در هر قاره ای نیاز دارند کسی اتومبیلشان را براند. فقط کافیست با کمی تحقیق و جستجو از شرایط آن مطلع شوید.

9. رانندگی با ماشین یک شخص در کشورش


10. با یک قایق بادبانی یا کشتی کروز همراه شوید
فقط به این دلیل که شما طرز سفت کردن یک گره نیمه ویندزور را نمی دانید به این معنی نیست که نمی توانید خدمه یک قایق شوید. قایق ها و کشتی های تفریحی به خدمه از همه مجموعه مهارت ها، از پخت و پز تا امنیت و ارتباطات نیاز دارند. این کشتی ها اتاق و تخته را به علاوه فرصتی برای دیدن جهان و دریاها و فراتر از آن فراهم می کنند.
اما انتظار داشته باشید که ساعت های کار شما طولانی و دستمزدها کم باشد. یکی از دوستانم یک سال را در کشتی تفریحی کار کرد. او گفت هر شبی که در دریا بودند به طور متوسط پنج ساعت خوابیده است.
اگر آرزوی زندگی دریایی را دارید اما در مورد کشتی های تفریحی محتاط هستید، در عوض می توانید به قایقرانی بپردازید. چندین وب سایت از جمله CrewSeekers،  Yacrewو Find a Crew برای ارتباط کارفرمایان قایق های بادبانی با اعضای خدمه کمک می کنند.

10. با یک قایق بادبانی یا کشتی کروز همراه شوید


11. از طریق یک تایم شیر (Timeshare) به سفر بروید
تایم شیر نوعی از سفر است که در آن شما پول بخشی از یک خانه را می پردازید و برای مدتی مشخص در هر سال می توانید تا آخر عمر از آن استفاده کنید. من تعطیلات رایگان فراوانی را از طریق تایم شیر تجربه کرده ام. اما باید خیلی مراقب باشید چون اگر در پایان منجر به خرید شود می تواند در بلند مدت هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. 
فروشندگان تایم شیر با آگاهی کامل کار می کنند. آن ها بهترین فروشندگانی هستند که تاکنون ملاقات کرده اید. به توصیه پدرم توجه کنید و قبل از رفتن متعهد شوید که خرج اضافه نخواهید کرد، آن را روی یک کاغذ بنویسید و وقتی تمایل زیادی به خرج کردن دارید آن کاغذ را از جیب خود بیرون بیاورید و بخوانید.
در مورد آن فکر کنید اگر اینقدر سودآور نبود، چگونه ممکن بود به همه کسانی که در آنجا حضور دارند فرصت تعطیلات رایگان بدهند؟ 
در این رویداد، فروشندگان قیمت اولیه را پیشنهاد می دهند. چند نفر با قیمت افتتاحیه خرید می کنند. سپس، شما با یک فروشنده خبره رو در رو می نشینید، که آن شخص نقاط ضعفتان را بررسی می کند و زمین خود را برای شما کنار می گذارد و ناگهان آن ها قیمت را تا حد زیادی کاهش می دهند.
بعد از اینکه آن ها شما را شناختند و تا حدی شما را وسوسه کردند، دوباره و دوباره قیمت را پایین می آورند. با پیشنهاد نهایی آن ها، قیمت پرداختی تنها جزئی از قیمت اولیه در زمان شروع معامله است که به سختی می توان آن را رد کرد.
اگر این خطر را درک کرده باشید و بپذیرید، می توانید برخی از این معاملات را در TimesharePresentationDeals.com انجام دهید.

11. از طریق یک تایم شیر (Timeshare) به سفر بروید


12. از پروازهای بیش از حد رزرو شده استفاده کنید
احتمالا این یکی را تجربه کرده اید. کارمند شرکت هواپیمایی بلندگو را باز کرده و اعلام می کند، "ما برای پرواز امروز بیش از حد رزرو داشته ایم و برای هر مسافری که می خواهد با پرواز بعدی ما را در ساعت 19 سفر کند، یک کوپن پرواز رایگان تا 500 دلار ارائه می دهیم."
این چیزی نیست که همیشه انجامش دهید. گاهی اوقات به یک دلیل فوری، مانند یک جلسه مهم در صبح روز بعد باید به خانه بروید. اما بعضی اوقات، این کار فقط به معنای چند ساعت بیشتر ماندن در فرودگاه است و شما می توانید پس انداز زیادی کنید.
به طور معمول، اگر هیچ کس با این پیشنهادات به سراغ پرواز بعدی نرود، پیشنهادات بهتری در راه خواهد بود. آن ها ممکن است با یک کوپن 300 دلاری شروع کنند، سپس 500 دلار، سپس 700 دلار و همینطور ادامه دهند تا زمانی که پیشنهاد بسیار جذاب شود و مردم برای گرفتن آن برای رسیدن به پیشخوان مسابقه دهند. اگر اولین پیشنهاد ارزش آن را ندارد که خودتان را به دردسر بیاندازید، اما در صورت بهتر شدن پیشنهادات ممکن است آن را قبول کنید، به پیشخوان نزدیک شوید و گوش های خود را تیز کنید. اگر به اندازه کافی پیشنهاد جذاب شد که ارزش دردسر برای شما را داشته باشد، آماده قبول کردن معامله شوید.
کمی انعطاف پذیری می تواند کمک زیادی کند.

12. از پروازهای بیش از حد رزرو شده استفاده کنید


13. پاداش کارت اعتباری را به حداکثر برسانید
اگر کارت مناسبی دارید، می توانید با خرید از کارت اعتباری خود، بلیط هواپیمای رایگان دریافت کنید. بسیاری از بهترین کارت های اعتباری دارای پاداش سفر مزایای فوق العاده ای دارند. اما این تنها گزینه برای به حداکثر رساندن پاداش شما نیست. 
بسیاری از کارت های دارای پاداش سفر، مانند کارت Delta SkyMiles Platinum از American Express، هر ساله کوپن های همراه رایگان یا تخفیفی ارائه می دهند. از امتیازات این کوپن همراه می توانید برای خود و همچنین برای همراهتان یک بلیط پرواز رایگان یا ارزان بگیرید.
همچنین می توانید با استفاده از کارت اعتباری خود هر بار که هزینه پرواز را پرداخت می کنید، پاداشتان را به حداکثر برسانید. برخی از کارت های اعتباری و شرکت های هواپیمایی شریک جوایز دو یا سه برابر یا بیشتر را برای رزرو پروازها ارائه می دهند. 
راه های زیادی وجود دارد که می توانید امتیاز پاداش پروازهای رایگان را افزایش دهید. فقط به نام پس انداز پول زیاد هزینه نکنید. 

13. پاداش کارت اعتباری را به حداکثر برسانید


14. از برنامه های وفاداری استفاده کنید
جوایز فقط از طریق کارت های اعتباری نیست. شرکت های هواپیمایی، هتل های زنجیره ای و سایر مشاغل مسافرتی معمولا امتیازات وفاداری را برای مسافران مکرر ارائه می دهند. 
اگر همیشه با یک شرکت هواپیمایی پرواز می کنید، می توانید پروازهای بیشتری را انجام دهید. این برای هتل ها هم صادق است. این مشاغل گاهی اوقات تبلیغاتی را انجام می دهند تا سریع و راحت امتیاز کسب کنند یا امتیازات کمتر از حد معمول برای پروازها یا اقامت ها را بپذیرند. 

14. از برنامه های وفاداری استفاده کنید


منبع: moneycrashers





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید