• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


تماشایی ترین نقاط دنیا برای سفر در زمستان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۱۲/۱۴   تعداد بازدید : 3448   گروه مطلب : ترین ها


تماشایی ترین نقاط دنیا برای سفر در زمستان

زمستان را می‌توان از جمله فصل‌هایی دانست که می‌تواند زیبایی‌های طبیعی را دو چندان نشان دهد. درواقع فصل سرما در بسیاری از کشورها به قدری زیبا است که هر ساله توریست‌ها و گردشگران را از سراسر کشورهای جهان به بازدید از مناطق دیدنی در فصل سرما تشویق می‌کند.
 برای اینکه شما بتوانید این نقاط دیدنی در فصل برفی را بهتر بشناسید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

1- شیکاگو در ایالات متحده آمریکا
یکی از بهترین شهرهایی که می‌تواند در فصل زمستان مناظر و دیدنی‌های شگفت انگیزی را در خود جای دهد را می‌توان شیکاگو دانست. درواقع در سرما دریاچه میشیگان در این منطقه پوشیده از یخ می‌شود به طوری که افراد می‌توانند به انواع ورزش‌های روی یخ در این دریاچه بپردازند. درواقع ماه‌های ژانویه و فوریه در شیکاگو دارای سردترین ماه‌های سال همراه با زمستان‌های برفی است.

1- شیکاگو در ایالات متحده آمریکا


2- تالین شهری تاریخی در استونی
یکی از شهرهایی که قدمت تاریخی آن به قرون وسطی بر می‌گردد را می‌توان تالین نامید. این شهر با قرارگیر‌ی در شمال اروپا می‌تواند در تمام ماه‌های سال بسیار زیبا و دیدنی باشد. با این حال زمانی که برف روی آثار تاریخی به جا مانده از قدیم در این شهر می‌نشیند، می‌توانید منظره‌ای بی نظیر را مشاهده می‌کنید.

2- تالین شهری تاریخی در استونی


3- پارک ملی پلیت وایس در کرواسی
در این پارک می‌توانید 16 دریاچه طبیعی را مشاهده کنید که به رنگ فیروزه‌ای در دل این پارک خودنمایی می‌کنند. حال تصور کنید که در فصل سرما این منظره تا چه حد می‌تواند زیباتر شود. در واقع در فصل سرما این دریاچه‌ها همراه با آبشارهایی که از صخره‌ها جریان دارند یخ زده می‌شوند. 
می‌توان گفت این پارک از مهمترین جاذبه‌های گردشگری کرواسی است که همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب می‌کند.

3- پارک ملی پلیت وایس در کرواسی


4- پارک میمون جیگو کودانی در ژاپن
این پارک یکی از بهترین پارک‌هایی است که در ژاپن می‌تواند در فصل برفی جاذبه‌ای متنوعی را برای افراد ایجاد کند. میمون‌هایی که در این پارک وجود دارند با شروع فصل سرما، با قرار گیر‌ی در چشمه‌های آب گرم می‌توانند گردشگران را به سمت خود جذب کنند. با این حال تداخل برف و چشمه‌های آب گرم با بخار آب می‌تواند منظره‌ای زیبا را ایجاد کند.

4- پارک میمون جیگو کودانی در ژاپن


5- پارک ملی بنف در کانادا
یکی از جذابترین مناظر دیدنی در این پارک را می‌توان دریاچه مورین دانست. این مکان که به دریاچه کریستالی نامیده می‌شود، می‌تواند تصاویر قله‌های برفی که در 15 کیلومتری این دریاچه واقع شده‌اند را در آب‌های خود منعکس کند. درواقع این منظر روی اسکناس‌هایی که در کانادا در سال 1970 تولید می‌شده به چاپ رسیده است.

5- پارک ملی بنف در کانادا


6- هالستات در اتریش
مکانی در اتریش وجود دارد که در فصل سرما با قرار گیر‌ی در آن مکان انگار به دنیایی دیگر وارد می‌شوید. درواقع هالسات دهکده‌ای است که در کنار دریاچه ای برپا شده که به عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت جهانی رسیده است. 
با پوشیده شدن برف در کوه سالزبورگ می‌توانید یکی از زیباترین روستاهای جهان را در این ناحیه مشاهده کنید. بنابراین برای سفر به این منطقه لوازم و تجهیزات کوهنوردی را باید به همراه خود داشته باشید.

6- هالستات در اتریش


 معرفی 10 مقصد گردشگری گرم برای سفر در آخرین ماه زمستان



7- پارک ریچموند در دل انگلستان
از جمله بزرگترین پارک های لندن را می‌توان پارک ریچموند دانست. این پارک برای زمانی که شما در فصل برفی به آنجا سفر می‌کنید می‌تواند دیدنی‌های طبیعی بی‌نظیری را برای شما ایجاد کند.
 وسعت این پارک در حدود 2500 هکتار است که تقریباً 3 برابر بزرگ‌تر از پارک مرکزی نیویورک محاسبه شده است. گشت و گذار گوزن‌های وحشی در اطراف این پارک، می‌تواند به جاذبه‌های گردشگری این مکان زیبا بیافزاید.

7- پارک ریچموند در دل انگلستان


8- صحرای گبی در مغولستان
این صحرا در دل سرما می‌تواند محل بازدید از شترها باشد. در طول زمستان جشنواره‌های متنوعی در زمینه مسابقات چوگان و شتر سواری در این صحرا برگزار می‌شود که می‌تواند برای گردشگران خارجی جاذبه توریستی متفاوتی را به ارمغان بیاورد.
 درواقع دیدنی‌های این صحرا در فصل برفی همراه با جشنواره‌ای که از هزاران شتر تشکیل می‌شود، می‌تواند گرمایی بی نظیری را در دل زمستان در این مکان ایجاد کند.

8- صحرای گبی در مغولستان


9- شهر بروژ در بلژیک
این شهر از جمله قدیمی ترین شهرهای بلژیک است که با داشتن معماری‌های شگفت‌انگیز، کوچه‌های کوبه‌ای و کانال‌های آبی که در سرما یخ بسته می‌شود، توانسته دیدنی‌های این شهر را دوچندان کند. در ماه‌های سرد قلعه‌هایی که در این شهر وجود دارد پوشیده از برف می‌شود و امکان ندارد که شما را از سفر به بروژ در این فصل پشیمان کند.

9- شهر بروژ در بلژیک


10- قلعه افسانه‌ای هوهن شوآنگائو در آلمان
این قلعه یکی از معدود مکان‌هایی است که برای ساخت فیلم‌های افسانه‌ای و انیمیشن‌هایی که در دیزنی‌اند ساخته می‌شود، از آن الهام گرفته اند. با قرارگیر‌ی این قلعه در بالای تپه‌ای در روستای هوهن شوآنگائو در جنوب غربی بایرن در فصل برفی، می‌توانید زیبایی‌های این مکان دیدنی را بیش از پیش مشاهده کنید.

10- قلعه افسانه‌ای هوهن شوآنگائو در آلمان


11- کویینزتاون در نیوزلند
این مکان یکی از دیدنی‌های باشکوه نیوزلند است که در همه ماه‌های سال به خصوص فصل برفی زیبایی‌های بی نظیری را می‌توانید در آن مشاهده کنید. درواقع رشته‌های زمستانی همچون اسکی روی یخ، هاکی و بسیاری دیگر از ورزش‌های زمستانی را می‌توانید در کویینزتاون انجام دهید.

11- کویینزتاون در نیوزلند


12- لاپلند در دل فنلاند
این منطقه مکانی در فنلاند است که در طول تابستان به صورت 24 ساعته روشن است و شب را در طول تابستان نمی‌توانید مشاهده کنید. ولی در زمستان، لاپلند در تاریکی مطلق گرفتار می‌شود. این امر می‌تواند بازدید از این ناحیه را در فصل سرما بسیار سخت کند. با این حال در آسمان شب در این نواحی در ماه‌های ژانویه، فوریه و مارس می‌توانید شفق‌های بورالیس را که در آسمان لاپلند خودنمایی می‌کنند به راحتی مشاهده کنید.

12- لاپلند در دل فنلاند


13- هاربین در چین
اگر شما فردی هستید که به سفر کردن در فصل سرما علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از هاربین چین بازدید کنید. این شهر به خصوص در ماه ژانویه یکی از دیدنی‌ترین جشن‌های برفی را برای گردشگران تدارک میبیند. 
در واقع با ساخت مجسمه‌های یخی بزرگ در این جشنواره می‌توانید اوقات خوشی را در این سفر تجربه کنید. در این قسمت از چین که در شمال شرقی آن قرار دارد دما به منفی بیست درجه سانتی گراد در سرما میرسد. بنابراین ممکن است در صورت نداشتن تجهیزات کافی نتوانید در سرمای این شهرمقاومت کنید. به همین دلیل تجهیزات زمستانی خود را فراموش نکنید.

13- هاربین در چین






نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید