• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


هیجان انگیزترین فعالیت هایی که می توان در دبی انجام داد

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۱۱/۲۷   تعداد بازدید : 1746   گروه مطلب : ایده های سفر


هیجان انگیزترین فعالیت هایی که می توان در دبی انجام داد

آیا می خواهید سفری داشته باشید که روزهای تان را در استخرهای مجلل و به کشف آکواریومی شگفت انگیز و شب ها را در شیک ترین کافه ها و رستوران های جهان سپری کنید، سفر به دبی این تجربه منحصر به فرد را در اختیار شما خواهد گذاشت. دبی، همواره خواهان این است که متفاوت و جذاب باشد، که همین امر گردشگران بی شماری را به این شهر جذب می کند. 

فتح کردن بلندترین ساختمان جهان
بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی، دبی، که به یکی از قطب های برتر اقتصادی در خاورمیانه تبدیل شده است، بلندترین سازه ساخته شده روی کره زمین یعنی برج خلیفه را در خود جای داده است. تماشای طلوع و غروب خورشید در ارتفاع ۸۲۸ متری و جایی میان ابرها می تواند تصویر خارق العاده و مفتون کننده ای را از شهر دبی در ذهن مان به ثبت برساند. این آسمان خراش عظیم الجثه نمادی از شهر لوکس و درخشان دبی است. 

فتح کردن بلندترین ساختمان جهان


خرید در بزرگترین بازار دنیا
رفتن به دبی و ندیدن بزرگترین بازار جهان تقریبا غیر ممکن است. بزرگ ترین مرکز خرید دنیا، دارای بیش از ۱۲۰ کافه و رستوران و بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه خرده فروشی برای خرید کردن می باشد. موضوعی که مرکز خرید دبی را منحصر به فرد و خاص می کند، صرفا عظمت و تعداد فروشگاه های آن نیست، بلکه وجود آکواریوم و باغ وحش زیر آب و هم چنین پیست اسکی و پنگوئن هایش، اعجاب انگیزترین و متفاوت ترین بخش سفر شما به دبی خواهد بود.

خرید در بزرگترین بازار دنیا


اسکی کردن و ملاقات با پنگوئن ها 
ما همیشه اسکی کردن را در میان کوه های بلند و آسمان های آبی بزرگ تصور کرده ایم، اما در شهر دبی و در تمام فصول سال، زمانی که به بزرگترین بازار امارات رفته و در حال گشت و گذار و خرید هستید، می توانید حتی به اسکی کردن هم بپردازید. بله! قطعا اسکی کردن در دل شهری گرم و همیشه آفتابی می تواند موضوعی عجیب و در عین حال هیجان انگیز باشد. یکی از بزرگترین پیست های اسکی سرپوشیده در جهان و تنها پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه، هم چون یک سرزمین عجایب زمستانی، در دل یکی از بازارهای دبی قرار داشته و علاوه بر فعالیت هایی مثل اسکی و اسنوبورد، وجود پنگوئن ها در آن جا حسی از حضور در سرزمین های شمالی را به انسان منتقل می کند. 
قطعا کمتر جایی در جهان وجود دارد که بشود گرمای کویر و سرمای قطب را در کمتر از چند دقیقه در آن جا تجربه کرد.

اسکی کردن و ملاقات با پنگوئن ها


بستنی طلایی یا الماس سیاه دبی
فریبندگی و تجمل چنان با دبی عجین شده است که به محض ورود و کمی رفت و آمد، این شهر پر زرق و برق شما را محصور خواهد کرد. کافه Scoopi دبی با بستنی های طلایی اش، لوکس بودن دبی را به خوبی به رخ می کشد. قطعا خوردن بستنی و دسرهایی که حاوی تکه های طلا باشد، موضوعی هیجان انگیز و منحصر به فرد خواهد بود.
امتحان کردن این بستنی که از آجیل های وانیلی ماداگاسکار، زعفران ایرانی، ترافل سیاه ایتالیایی که به شدت کم یاب است و پودرها و ورقه های طلای ۲۳ عیار تهیه می شود، مانند “کارخانه شکلات سازی چارلی” برای هر کسی حتی کسانی که به بستنی علاقه مند نیستند هم، وسوسه کننده است. 

بستنی طلایی یا الماس سیاه دبی






موج سواری شنی روی تپه های شنی دبی 
تپه های شنی دبی این فرصت را به ما می دهند که نوع دیگری از تفریحات خاص را تجربه کنیم. برای داشتن چنین تجربه ای می توانید به خارج از شهر و بیابان های اطراف بروید و در میان آفتاب درخشان و دریای شنی بی انتها از هیجان سواری روی تپه ها لذت ببرید. موج سواری شنی در بیابان های اطراف این شهر که با بزرگترین تپه های امارات پوشیده شده اند، واقعا یک روز بی نظیر و شگفت انگیز را برای شما رقم خواهد زد. چه سفری می تواند متفاوت تر و به یاد ماندنی تر از این باشد که در یک شهر و در طول یک شبانه روز، اسکی در پیستی شبیه به قطب و موج سواری شنی در بیابان های گرم و سوزان را انجام دهید؟! 

موج سواری شنی روی تپه های شنی دبی


رانندگی با سرعت دیوانه وار در دبی 
افراد زیادی وجود دارند که به طور غیر قابل تصوری عاشق مسابقه ماشین سواری، آن هم با اتومبیل هایی در سطح مسابقات فرمول یک هستند. اگر شما نیز جزو این افراد و مسافران شهر دبی هستید، باید بگوییم به تحقق یافتن رویای تان نزدیک شده اید. شما معنای واقعی لذت و هیجان سرعت را می توانید در پیست اتومبیل رانی دبی که دارای مجموعه ای بی نظیر از ماشین های مسابقه فرمول یک مانند فراری و مک لارن است، درک و تجربه نمایید. 

رانندگی با سرعت دیوانه وار در دبی


غواصی میان کوسه ها
شنا کردن با کوسه ها و ده ها گونه خاص آبزیان، بدون سفر به اعماق اقیانوس ها و در یک آکواریوم، یکی دیگر از فعالیت های منحصر به فردی است که در شهر دبی می شود انجام داد. آکواریوم دبی که در بازار بزرگ دبی واقع شده است، یکی از بی مانندترین نمونه های آکواریوم در جهان است. شما می توانید تحت نظر غواصان مجرب و کارآزموده، همراه با کوسه ها، در آکواریوم دبی غواصی کنید. نگران نباشید، چنان چه رویارویی و برخورد خیلی نزدیک با کوسه ها از نظرتان غیر قابل تصور و ترسناک است، محفظه های توری نیز میان این آب ها وجود دارند که باعث می شود با خیال آسوده تری به این کار بپردازید. آکواریوم دبی، تنها یک آکواریوم نیست، بلکه یک باغ وحش مجازی در زیر آب نیز می باشد و بازدید از آن جا برای تان خالی از لطف نخواهد بود.

غواصی میان کوسه ها


طویل ترین زیپ لاین شهری جهان
دبی معروف به این است که رکورد برخی از بزرگترین های جهان را به خود اختصاص داده است که زیپ لاین این شهر یکی از این بزرگترین ها می باشد. شما می توانید میان آسمان و آسمان خراش های دبی، حسی از رهایی و پرواز را با بزرگ ترین زیپ لاین شهری جهان تجربه کرده و ترشح آدرنالین در بالاترین سطح خون تان را احساس کنید. رعایت استانداردهای ایمنی برای پرواز در این مسیر بلند و طولانی، باعث می شود تا حتی افراد محتاط نیز برای یک بار هم که شده، به رقصیدن میان زمین و آسمان در یکی از مرتفع ترین زیپ لاین های جهان ترغیب شوند. ترکیبی از ارتفاع و سرعت قطعا یکی از جذاب ترین لحظاتی است که در مسیر X-Line دبی خواهید گذراند.

طویل ترین زیپ لاین شهری جهان






نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید