• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آشنایی با 10 مورد از بهترین ورزش های آبی که باید در تعطیلات تابستان امتحان کنید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۵/۲   تعداد بازدید : 3324   گروه مطلب : ترین ها


آشنایی با 10 مورد از بهترین ورزش های آبی که باید در تعطیلات تابستان امتحان کنید

افراد مشتاق و عاشق هیجان، آنهایی که دوست دارید از هیجان زیاد آدرنالین خونتان بالا رود، آماده شوید، بدنتان را برنزه کنید و از ورزش های آبی در کنار ساحل لذت ببرید. در اینجا 10 ورزش آبی برتر را که حتما باید در تعطیلات تابستان خودتان امتحان کنید به شما معرفی می کنیم. این ورزش ها بهترین راه برای لذت بردن از تعطیلاتتان است. 

کایاک سواری
کایاک سواری، ورزشی آبیست که به شما اجازه خواهد داد همان طور که پارو می زنید، استراحت کنید و از وزش نسیم لذت ببرید. ممکن است آنقدر از کایاک سواری لذت ببرید که حساب زمان از دستتان در رود. این ورزش آبی وسیله مناسبی برای گذراندن وقت در کنار خانواده و دوستان است.

کایاک سواری


پارو زدن بر روی پدل بورد
طی سال های اخیر، پارو زدن بر روی پدل بورد در بین مشتاقان ورزش های آبی محبوب و محبوب تر شده است. این نوع از پارو زنی در آبهای آرام، راه خوبی برای دیدن مناظر در کنار تجربه این ورزش لذت بخش را فراهم آورده می آورد و کاملا با ورزش های سنتی در آبهای خروشان مانند موج سواری فرق دارد. همچنین می توانید رو تخته دراز بکشید و با دستانتان پارو بزنید و استراحت کنید. این ورزش تلفیقی از استراحت و حرکت را برای دوستداران ورزش های آبی فراهم می آورد.

پارو زدن بر روی پدل بورد


جت اسکی سواری
جت اسکی سواری، ورزشی محبوب در بین دوستداران آب و جویندگان هیجان است. سرعت بالای این ورزش پر حرکت باعث ترشح آدرنالین طی سواری روی آب می شود. برای انجام این ورزش جالب و هیجان انگیز نیازی نیست تا شناگر ماهری باشید اما پوشیدن جلیقه نجات برای احتیاط واجب و ضروریست.

جت اسکی سواری


پاراسیلینگ (آب چتر سواری)
پاراسیلینگ تجربه ای به یاد ماندنی را به شما هدیه می دهد. در حالی که در آسمان به پرواز درآمده اید، قایقی از پایین شما را با طنابی می کشد. این تفریح روح شما را پر از شور و شعف و هیجان می نماید. اگر خواستید پایین بیایید کافیست به قایق اشاره کنید، او به سرعت شما را فرود می آورد.

پاراسیلینگ (آب چتر سواری)


 13 مورد از عجیب و غریب ترین فعالیت های هیجان انگیز



سواری با قایق بادی موزی
اگر شما طرفدار سواری بر روی امواج به اتفاق خانواده و دوستان خود در این تابستان هستید، پس بپرید و سوار قایق بادی موزی شوید. این قایق های بادی توسط یک قایق موتوری کشیده می شوند و تجربه یک سواری هیجان انگیز و پرتکان را برای شما فراهم می آورند. قایق موتوری با سرعت زیاد قایق بادی را بر روی آب می کشد و تجربه ای بسیار شاد در روزهای گرم تابستان را برای شما به ارمغان می آورد. زمانی که می خواهید سوار این قایق ها شوید، همیشه باید جلیقه نجات را تنتان کنید.

سواری با قایق بادی موزی


وِیک بُردینگ 
این ورزش آبی تجربه ای هیجان انگیز و ماجراجویانه ای را برای شما بر روی دریا ایجاد می کند. نه تنها با پاشیدن آب روی سر و بدنتان، روح و جسمتان صفا پیدا می کند، بلکه با سرعت زیاد قایقی که شما و تخته را می کشد، بدنتان آدرنالین ترشح می کند.

وِیک بُردینگ


موج سواری با کایت
شاید بعضی از مردم خیال کنند که این ورزش همان ورزش سنتی موج سواریست، اما موج سواری با کایت را می توان یک سطح بالاتر در نظر گرفت. طی سال های گذشته، این ورزش از سوی دوستداران آب و ورزش های آبی مورد توجه بیشتر و بیشتری قرار گرفته و ترکیبی عالی از دو ورزش موج سواری و وِیک بردینگ است.
با انجام این ورزش، از سرعت و هیجان آن بر روی امواج لذت می برید. زمان مناسب برای این ورزش، یک روز تابستانی با وزش باد زیاد است. این ورزش را به آن دسته از عزیزانی که درجستجوی شادی، هیجان و تعطیلاتی پر از خاطره های هیجان انگیز هستند، حتما توصیه می کنیم.

موج سواری با کایت


رفتینگ
رفتینگ تفریحی ماجراجویانه است، جایی که شما بر روی آب های خروشان سفری آبی را آغاز می کنید. اگر می خواهید در این کار موفق شوید، احتیاج به کار تیمی دارید تا در مسیر درست بمانید، این موضوع را نیز در نظر بگیرید که چون سرعت آب بسیار زیاد است، قایق در طول مسیر مدام به این طرف و آن طرف کشیده می شود. این ورزش، تجربه ای جالب برای لذت بردن از لحظات در کنار خانواده و دوستان است. برای شروع این ورزش، اول باید وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی، جلیقه نجات و زانوبند را حتما بپوشید، چون ممکن است در طول سواری از قایق به بیرون پرت شوید.

رفتینگ


پیاده روی در آب
برای آن دسته از افرادی که مشتاق زندگی زیر آب هستند اما شناگر یا غواص حرفه ای نیستند، سرگرمی پیاده روی در آب، رویاییست که به واقعیت تبدیل شده است. شخصی حرفه ای در این پیاده روی شما را یاری می دهد تا بتوانید زیر آب راه بروید و ماسکی به شما می دهد تا بتوانید در زیر آب نفس بکشید. طی این فعالیت، شما از زیر آب بودن و غوطه ور شدن در آب و احاطه شدن توسط حیوانات آبزی زیبا و صخره های مرجانی جذاب لذت خواهید برد.

پیاده روی در آب


موج سواری
موج سواری اغلب در صدر هیجان انگیزترین و معروف ترین ورزش آبی قرار دارد. تخته های موج سواری بسیاری در اندازه های مختلف وجود دارند و این به شما اجازه می دهد تا از هیجان سواری کردن بر روی امواج لذت ببرید. جزیره پوکت مکانی عالی برای سفر و انجام ورزش آبی موج سواریست.

موج سواری
                                                                                                   image by Surf Gear Ltd

منبع: travelanddestinations





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید