• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۹/۲۵   تعداد بازدید : 5252   گروه مطلب : دیدنی ها


آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟

پل معلق کریک اِ رید (Carrick-a-Rede) مشهور در بالینتوی (Ballintoy) شهرستان انتریم (County Antrim)، ایرلند شمالی نزدیک به گذرگاه ساحلی جاینت (Giant’s Causeway) واقع شده است. این پل که طولش کمی بیشتر از 18 متر می باشد قسمت اصلی این سرزمین را به جزیره کوچک کریک اِ رید متصل می کند و در ارتفاع تقریبی 30 متری بالای آب های زمردی و صخره های زیرش قرار گرفته است. 
این پل برای بسیاری ترسناک است و برخی از گردشگران فقط به کسانیکه جرات عبور از آن را دارند خیره می شوند، درحالیکه برخی دیگر از زیبایی طبیعی خیره کننده آن لذت می برند و با خود در ستیز هستند که با پایین نگاه نکنند. تعداد کمکی هم فقط از آن می گذرند و در می یابند که دل و جرات برگشت را ندارند از این رو با قایق های کوچک به نقطه شروع باز می گردند.
اگر به پایین نگاه کنید احتمالا دلفین ها و یا حتی کوسه های آسوده که در آبهای دریای شمال مکررا در رفت و آمد هستند را خواهید دید. مرغان دریایی نظیر مرغ های باران بدبو، کاکایی صخره نشین و تیغ منقار در این جزیره و در نزدیکی این پل معلق تولید مثل می کنند.       

آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟

مسیر پیاده روی ساحلی کوتاهی به این پل منتهی می شود. در طول راه نقاط خارق العاده بسیاری وجود دارد که می توانید برای تماشای آنها توقف کرده و از چشم انداز سراسرنمای نفسگیر این منطقه لذت ببرید. به محض اینکه از پل عبور کنید و به جزیره کریک اِ رید قدم بگذارید نظاره گر زندگی پرندگان گوناگون و منظره ای بی وقفه در سراسر جزیره راتلین (Rathlin Island) و اسکاتلند خواهید بود.

آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟


 پیاده روی شگفت انگیز بر فراز درختان آفریقای جنوبی



آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟

پل معلق کریک اِ رید در ایرلند شمالی در اصل فقط یک نرده برای گرفتن دارد که این امر باعث می شود عبور از آن را ترسناک تر کند.

آیا جرات دارید بر روی این پل ترسناک شگفت انگیز راه بروید؟

خوشبختانه امروزه امکانات امنیتی بیشتری در این مکان تعبیه شده است اما با این حال عبور از آن تجربه ای ترسناک برای بسیاری می باشد، مخصوصا وقتیکه نرده کنار را ول کرده یا به پایین نگاه کنید.

 منبع: earthporm






نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید