• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


در سفرهای انفرادی چه چیزهایی را تجربه خواهید کرد؟

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۰/۲۱   تعداد بازدید : 3884   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


در سفرهای انفرادی چه چیزهایی در انتظارتان خواهد بود

سخت ترین نوع پیاده روی، تنهایی پیاده روی کردن است، اما این کار سخت شما را قوی تر خواهد کرد.
نویسنده این مقاله با انجام مسافرت های انفرادی به مدت 18 ماه به 5 قاره و 32 شهر هنوز هم با سوالی تکراری از طرف اطرافیانش مواجه می شود. در سفرهای انفرادی چه چیزهای در انتظارت خواهد بود؟ وی این سوال را همیشه به بهترین شکل ممکن جواب می دهد، اما تکرار مکرر یک جواب شاید خسته کننده و بعضاً کلافه کننده باشد. بنابراین او تصمیم به نوشتن یک مقاله در مورد تجربیات سفرهای انفرادی اش برای علاقمندان به این موضوع گرفت. در طول سفرهای انفرادی ممکن است صدها تجربیات متفاوت برایتان رقم خورد اما در این مقاله تنها به شش مورد از شبیه ترین و مهم ترین آنها که انتظار می رود برای هر کسی پیش بیاید، اشاره می شود. 

1- سرگرمی ها و خوشی های بسیار زیادی در انتظارتان خواهد بود.
از لحظه ای که منزلتان را به مقصد فرودگاه ترک می کنید، تا زمانیکه از هواپیما پیاده می شوید و با تاکسی یا اتوبوس به هتل مقصدتان می رسید و بعدازظهری دل انگیز را با تماشای منظره نفس گیر غروب آفتاب در قسمت دیگری از جهان هستی تجربه می کنید. در این میان مطمئناً با تعداد زیادی از افراد با مسیرهای زندگی متفاوت برخود خواهید داشت. برخی از آنها دارای شخصیتی بسیار شگفت انگیز و الهام بخش می باشند و برخی دیگر با شخصیت هایی معمولی و ساده. همانطور که می دانید با انسان های معمولی به تجربیاتی شگفت انگیز نخواهید رسید، پس سعی کنید اطرافتان را با افرادی خاص پر کنید یا خودتان قهرمان درونیتان و ارمغان آورنده تجربیات لذت بخش برای خودتان باشید. 

1- سرگرمی ها و خوشی های بسیار زیادی در انتظارتان خواهد بود.

ممکن است بارها خودتان را در حال لذت بردن از نوشیدن نوشیدنی های گرم و سرد و تبادل داستان زندگیتان با دیگران ببینید. مذاکرات کوتاه معمولاً سریع و خسته کننده است اما می توان از این فرصت برای درک انگیزه های افراد منحصر به فرد و الهام از دیدگاه های متفاوت آنها در مورد زندگی و ایده های متنوعشان درباره گسترش افق دید استفاده کرد. راهی بسیار مناسب برای شناخت و لذت بردن از وجود یکدیگر بدن هیچ حس تظاهری.
در جهان امروز پیدا کردن افراد بدون وجود خورده شیشه در شخصیتشان و غرض های شخصی برای آشنایی با شما کاری بسیار دشوار و سخت خواهد بود، اما اگر موفق به پیدا کردن چنین گوهرهای ارزشمندی شدید، به خوش شانسیتان ایمان بیاورید و حتماً با آنها رابطه دوستان برقرار کنید. سعی کنید همیشه اطرافتان را با انسان های بسیار خوب پر کنید، انسان های که در مسیر دوستی راهنمای خوبی برایتان باشند. 
با سفر کردن به هر مقصدی با هر فاصله ای با انسان های شگفت انگیز متعددی در طول مسیرتان ملاقات خواهید کرد. ممکن است یک فرد غریبه به صورت تصادفی با مهربانی با شما رفتار کند، تشکر و قدردانی در قبال دریافت این مهربانی ها را در طول سفرتان به هیچ وجه فراموش نکنید و با این عقیده که یک غریبه یک دوست ملاقات نشده است، به راهتان ادامه دهید.

2- قوی تر و مطمئن تر خواهید شد
یکی از مهم ترین چالش ها در سفر پیدا کردن مسیر خطوط اتوبوس، قطار و متروهای خارجی است. در این موارد بهترین راه برای کمک گرفتن استفاده از زبان اشاره می باشد. ممکن است کمی خنده دار و گیچ کننده باشد اما گاهی اوقات در این گیجی ها و آشفتگی ها قدرت های درونیتان را کشف خواهید کرد. قدرت های لازم برای گرفتن کمک و افزایش اعتماد به نفس.
در طول سفر ممکن است مجبور به تصمیم گیری های آنی و سریع شوید، تصمیماتی سریع اما موثر در انجام اقدامات لازم. همانطور که گفته می شود انجام کاری با عاقبت پشیمانی بهتر از انجام ندادنش است. انسان باید همیشه از اشتباهاتش درس بگیرد. 
در این دوران اعتماد به مردم کاری بسیار دشوار است، سفرهای انفرادی در اعتماد به دیگران بسیار موثر خواهد بود. باید به غریزه و نیروی درونیتان در زمان های تنهاییتان گوش دهید و به این باور برسید که افرادی قابل اعتماد وجود دارند که بدون هیچ چشم داشتی به شما کمک می کنند و ممکن است به صورت رایگان به شما غذا و پناهگاه دهند. البته موضوع اعتماد به اطرافیان ممکن است چالشی عظیم را بین حس قضاوت و انتخابتان به وجود آورد. اما اطمینان و اعتماد صادقانه به دیگران در افزایش میزان قدرت و صمیمیت بسیار موثر خواهد بود. 
با کاوش در سرزمین های جدید و برخورد با افراد متنوع از اقشار مختلف احساس دلیری فوق العاده ای سراسر وجودتان را فرا می گیرد، جراتی وافر که که سودای انجام فعالیت هایی مهیج مانند چتربازی، کوهنوردی، خوردن حلزون، پای مرغ، نوشیدن یک نوشیدنی با عقرب و اعتماد به یک غریبه را در سرتان می پروراند. بالا رفتن شجاعت و اعتماد به نفس باید به صورت مرحله ای و قدم به قدم انجام شود.

2- قوی تر و مطمئن تر خواهید شد


بهترین شهرهای اروپایی برای سفرهای تک نفره



3- در زمان هایی احساس تنهایی خواهید کرد
در سفرهای انفرادی با وجود اینکه اطرافتان را افراد زیادی فرا گرفته ولی بازهم در قلبتان احساس تنهایی می کنید. نویسنده این مقاله بعد از تجربه 18 ماه از سفر انفرادی کماکان این احساس را با خود دارد. اما چگونه می توان با این احساس طبیعی کنار آمد؟ باید قبول کنید که این مسیر را به تنهایی انتخاب کرده اید و در سفرتان همه چیز خودتان خواهید بود. اما برخورد افراد در برابر این موضوع با یکیدیگر متفاوت است.
شما می توانید با استفاده از برنامه اِسکایپ برای دوستان و خانواده تان پیام بفرستید، با آنها صحبت کنید یا اینکه با مطالعه کتاب و تماشای فیلم احساس تنهایی را از خود دور نمایید. اما مهم ترین نکته درک معنای واقعی شادی است، یعنی شادی را در وجودتان احساس کنید نه در حضور دیگران. از دیگران برای پُر کردن تنهاییتان توقع نداشته باشید.
این زمان متعلق به شماست، از آن استفاده کنید اما احساس تنهایی می کنید؟ کاری انجام دهید که شما را خوشحال می کند. در ابتدا یاد بگیرید در لحظه زندگی کنید و لذت ببرید، افسوس گذشته را نخورید و نگران آینده نباشید. زمانیکه به این باور برسید دیگر احساس تنهایی نخواهید کرد. در هرجا هستید فقط لذت ببرید به هر حال زمان می گذرد.

3- در زمان هایی احساس تنهایی خواهید کرد


4- مهارت هایی را خواهید آموخت
می توان از سفرهای انفرادی به عنوان فرصت هایی مناسب برای یادگیری مهارت های مختلف نام برد. اول ازهمه تبدیل شدن به یک ناظر فوق العاده، همه چیز بیگانه است، گاهی اوقات بعضی اتفاقات در زمانی واحد رخ می دهد و بعضی وقت ها هیچ اتفاقی نمی افتد. در بیشتر اوقات زمانیکه از درک بعضی مسائل عاجز می شوید وارد یک بازی حدس و گمان خواهید شد. اما در تمام اوقات نظاره گرید.
در سفرهای انفرادی مسئولیت پذیری را به خوبی خواهید آموخت، اینکه هیچکسی جز خودتان مسئول کارهایتان و سزاوار سرزنش با تحسین برای نتایج آنها نخواهد بود. 
با گم کردن وسایلتان نیز مهارت هایی را بدست خواهید آورد و به خوبی عملکردهای اتحادیه های غربی را یاد می گیرید. کسب تجربه در مکانی ناشناخته تنها گفتن اسمتان و چگونه نوشتن آن نیست، سفرهای بدون شکست اصلاً سرگرم کننده و جذاب نخواهند بود. 
شاید به نظر می رسد کمک خواستن از دیگران بسیار راحت است و در حالیکه در منزلتان نشستید، با خود بگویید خیلی راحته! اما تا به حال از یک غریبه درخواست پول کرده اید؟ متاسفانه بسیاری از افراد تحت تاثیر شست و شوهای مغزی بی اساس و افکار بی پایه مانند اینکه کمک خواستن از دیگران نشانه ضعف و ناتوانی است، قرار گرفته اند. اما در دنیای واقعی کمک گرفتن از دیگران مستلزم شهامت بسیار زیادی می باشد. درخواست کردن همیشه به معنای نیاز داشتن نیست در برخی موارد نشان دهنده مهارت های فردی است که افراد با تمرین های متعددی به دست آورده اند.
در سفرهایی انفرادی زمان کافی برای فکر کردن را خواهید داشت. در این سفرها مدیریت زمان و سپاسگزاری از خداوند به خاطر داشته هایتان را به خوبی خواهید آموخت.

5- مهارت هایی را خواهید آموخت


5- تغییر خواهید کرد
سفر کردن در سراسر نقاط کره زمین به تنهایی شما را به یک قهرمان تبدیل می کند، یک قهرمان واقعی برای داستان خودتان که با شخصیتی بسیار قوی و مستقل برای تماشای شگفتی های جهان هستی به نقاط مختلف کره زمین به تنهایی سفر می کند. سفرهایی با ارمغان آوردن خاطراتی جذاب از تماشای غروب آفتاب در امتداد آب های نیلگون اقیانوس اطلس، غذا دادن به گوزن ها در ژاپن، مشاهد کاشی کاری های هنرمندانه در مراکش، رشته کوه های با شکوه در سوئیس، آبشار خارق العاده در کامبوجیا و تماشای غروب آفتاب از وسط دریا در آسمان پر فروغ تایلند.
خواسته ها و علایق مسافرین و برقراری ارتباط با دیگران بسته به وسعت روحشان و ارتباط و اعتقاد واقعی آنها متفاوت اند. در طی انجام این سفرها به تجربیتتان اضافه خواهد شد و به بینشی عمیق تر دست خواهید یافت. 
بودن در میان افراد الهام بخش و عمیق و انجام گفت و گوهای عمیق با آنها ممکن است مسیر زندگیتان را تغییر دهد. ابتدا می بایست از ارزش گذاری بر روی تجربیات و متعلقاتتان شروع کنید و یاد بگیرید که قدردانی از لحظات و افراد از هر چیزی مهم تر است.  شادی و امنیت را در وجود دیگران جست و جو نکنید. سفرهای انفرادی شما را با کوله باری از تجربیات مفید در راستای رشد، ترقی و تغییر برای بهتر بودن پرورش می دهد.

6- تغییر خواهید کرد


منبع: placestoseeinyourlifetime





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید