• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


10 مورد جذاب برای دیدن و انجام دادن در هنگ کونگ

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱/۲۶   تعداد بازدید : 20003   گروه مطلب : ایده های سفر


نمایی جذاب از هنگ کنگ

هنگ کونگ شهری بسیار جذاب برای تجربه و کشف تمام جاذبه های زندگی از هیایو و شلوغی تا سنت و میراث می باشد و هر ساله گردشگران بسیاری را از سراسر جهان جذب می کند. 

10 - دیدن هنگ کنگ از بالا
مهم ترین شهر منطقه یعنی هونگ کونگ جاییست که نفس را در سینه بازدیدکنندگانش حبس می کند. اگر به دنبال تجربه بسیار ناب بازدید از کل دنیا در یک مکان هستید حتماً به هونگ کونگ بروید. اخیراً این شهر یادآور عکس ها و سلفی های نفس گیر الکساندر رِمنِوز می باشد، کسی که همراه با دوستانش در بالاترین مناطق این شهر جذاب عکس های و سلفی های بسیار خطرناکی را گرفتند.
چرا باید به آنجا بروید؟ در اینجا با ساختمان های بسیار بلند با ورودی رایگان برای بازدید مانند برج  مرکز مالی بین المللی دو و برج پیک روبرو می شوید که بازدید از آنها مطمئنا برای شما بسیار مهیج و به یاد ماندنی خواهد بود.

سلفی زیبا از الکساندر رمنوز

نمایی از شهر هنگ کنگ

نمایی از شهر هنگ کنگ

نمایی از شهر هنگ کنگ

9- سوار واگن برقی شوید
این شهر شلوغ و پر جمعیت به ارائه اولین تراموای دو طبقه در جهان مفتخر است. با سوار شدن به این تِراموا و دور زدن در تمام شهر به مدت 80 دقیقه در مسیری بسیار مناسب خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود رقم زنید و از تماشای خیابان های پر هیاهوی هونگ کونگ لذت ببرید. این سفر کوتاه از شاو کی وان شروع شده و در کِننِدی تَئون به اتمام می رسد.
چرا باید این کار را انجام داد؟ با استفاده از این تراموای دو طبقه شگفتی های این شهر پر هیاهو را می توان کشف کرد.

واگن های برقی در هنگ کنگ

واگن های برقی در هنگ کنگ

واگن های برقی در هنگ کنگ

واگن های برقی در هنگ کنگ

8- به ساحل بروید
این شهر دارای یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین سواحل در دنیا می باشد. جاییکه می توانید در آن به انجام والیبال ساحلی، موج سواری و گرفتن حمام آفتاب بپردازید و غرق در منظره مسحور کننده و درخشندگی آب شوید. همچنین می توانید به پیک نیکی عاشقانه رفته و یا حتی به تماشای لاک پشت ها بنشینید. گردشگران و افراد محلی می توانند تعطیلات بسیار آرامش بخشی را در یکی از لوکس ترین اقامتگاه ها تجربه کنند.
چرا باید به آنجا رفت؟ برای تجربه شنا کردن در آب های بسیار تمیز و قدم زدن بر روی ماسه های طلایی به این مکان بروید، جاییکه در خط ساحلی آن فرصت های تفریحی بسیار زیادی در یکی از بزرگترین شهرهای کره زمین برای شما فراهم شده است.

ساحل تفریحی دیدنی در هنگ کنگ

ساحل تفریحی دیدنی در هنگ کنگ

ساحل تفریحی دیدنی در هنگ کنگ

ساحل تفریحی دیدنی در هنگ کنگ

7- سوار تله کابین در نُن پینگ شوید
از سوار شدن بر تله کابین و عبور از مسافت 5.7 کیلومتری بر فراز رشته کوه ها و دریا لذت بیرید. این تله کابین به لان تَئو که یکی از مناطق بسیار محبوب و جذاب برای گردشگران می باشد متصل می شود.
چرا باید به آنجا رفت؟ برای تماشای منظره جذاب پولین موناستِری و تیان تان بودا بر روی جزیره و لذت بردن از چشم انداز آنها از درون تله کابین به این مکان بروید.

تله کابین در نن پینگ در هنگ کنگ

تله کابین در نن پینگ در هنگ کنگ

تله کابین در نن پینگ در هنگ کنگ

تله کابین در نن پینگ در هنگ کنگ

6- در یک هتل لوکس اقامت کنید
با اقامت در اتاق های بسیار لوکس و بهره مندی از امکانات رفاهی بسیار مدرن و خدمات میهمان نوازی فوق العاده، رویای خود را به واقعیت تبدیل نمایید و علاوه بر راحتی جسمی با استفاده از خدمات اسپا و ماساژ درمانی به آرامش ذهنی نیز دست یابید. همچنین از صرف انواع غذاهای بی نظیر سنتی لذت ببرید. هتل های زنجیره ای چینی در هنگ کونگ آماده خدمت رسانی به میهمانان و ارائه برترین خدمات می باشند. 
چرا باید به آنجا رفت؟ هتل ها نقش یک واحه بسیار آرامش بخش را در این شهر شلوغ و پر هیاهو که هیچ وقت آرام نمی گیرد و به خواب فرو نمی رود را ایفا می کنند. معنای واقعی آرامش و صلح را در هر یک از ده ها هتل برتر این شهر درک کنید.

هتل های لوکس در هنگ کنگ

هتل های لوکس در هنگ کنگ

هتل های لوکس در هنگ کنگ

هتل های لوکس در هنگ کنگ

هتل های لوکس در هنگ کنگ

هتل های لوکس در هنگ کنگ

5- به خرید بروید
شهر هونگ کونگ از هزاران سال پیش مرکز تجارت بوده است و اصلی ترین منطقه تجاری آن مرکز شهر و کُزوی بِی می باشد. هونگ کونگ قبله دوستداران خرید است. در بازارهای این شهر پر هیاهو هر آنچه را که آرزوی داشتنش را دارید، پیدا خواهید کرد. 
چرا باید به آنجا رفت؟ فرهنگ خرید و فروش که از قدیم الایام سنت و آئین قدیم مردم هونگ کونگ بوده است را تجربه کنید و در صورت علاقمند بودن مایحتاج خود را فراهم آورید.

بازارهای موجود در هنگ کنگ

بازارهای موجود در هنگ کنگ

بازارهای موجود در هنگ کنگ

بازارهای موجود در هنگ کنگ

4- غذاهای هنگ کنگ را امتحان کنید
اگر به غذا خوردن علاقمندید و طعم های متفاوت غذایی را به خوبی می شناسید، این شهر می تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب شما باشد. جاییکه هم چیز را از کاسه های نودل های سنتی تا بشقاب غذاهای دریایی با قیمت بسیار مناسب، می توان پیدا کرد. با انتخاب یکی از رستوران ها، بیستروها و کیوسک های غذا در این شهر پرهیاهو به دنیایی از عطر و طعم غذاهای آنها قدم گذارید و با شیوه زندگی مردم این شهر بیشتر آشنا شوید.
چرا باید این کار را انجام داد؟ غذا خوردن و فرهنگ غذایی در هنگ کونگ این اجازه را به گردشگران می دهد که حقایق این شهر شلوغ را از منظره و دیدگاهی متفاوت کشف نمایند. غذاهای آنها بر پایه فرهنگ و سنت این شهر بوده و با فرهنگ غربی بسیار متفاوت اند.

غذاهای لذیذ رستورانها در هنگ کنگ

غذاهای لذیذ رستورانها در هنگ کنگ

غذاهای لذیذ رستورانها در هنگ کنگ

3- در معابد تعمق کنید
برای آشنایی با فرهنگ مذهبی هونگ کونگ از معابد این شهر که در تپه های بسیار باشکوه پنهان شده اند و محل عبادت بواها، تائویست ها و دیگر افراد مذهبی ساده می باشند، دیدن کنید و از نزدیک با چگونگی عبادت کردن، نماز خواندن و شادمانی آنها آشنا شوید.
چرا باید به آنجا رفت؟ با قدم گذاشتن در این پناهگاه های قدیمی فضایی نشاط بخش را که با عطر عبادت پر شده است، تجربه کنید.

معابد موجود در هنگ کنگ

معابد موجود در هنگ کنگ

معابد موجود در هنگ کنگ

معابد موجود در هنگ کنگ

معابد موجود در هنگ کنگ

معابد موجود در هنگ کنگ

2- با یک تور قایقرانی به کشف شهر بپردازید
بندر ویکتوریا یک بندرگاه طبیعی است که نقش بسیار مهمی را در تاریخ هونگ کونگ ایفا کرده است و نه تنها به عنوان اصلی ترین مسیر حمل و نقل دریایی با قایق ها بلکه به عنوان یک تفرجگاه با چشم انداز مسحور کننده آسمان خراش ها مخصوصاً با چراغ های روشن در شب می باشد. 
چرا باید به آنجا رفت؟ تور گردشگری استار فِریز هاربور را حتماً امتحان کنید و از زیباترین مناطق هنگ کونگ عبور نمایید.

بندر ویکتوریا در هنگ کنگ

بندر ویکتوریا در هنگ کنگ

بندر ویکتوریا در هنگ کنگ

بندر ویکتوریا در هنگ کنگ

1-هنگ کنگ را از قله ویکتوریا ببینید
هونگ کونگ را از روی قله ویکتوریا و در ارتفاع 522 متری که بلندترین نقطه شهر است، تماشا کنید و غرق در منظره نفس گیر دریا، آسمان خراش ها، تپه های باشکوه و آب های احاطه کننده جزیرها شوید. اگر به دنبال تجربه یک هیجان ناب و دیدن منظره منحصر به فرد از زیبایی های هونگ کونگ هستید حتما به این پارک 125 ساله بروید و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود رقم زنید.
چرا باید به آنجا رفت؟ برای لذت بردن از تماشای این کلان شهر به این مکان بروید و غرق در تماشای منظره فوق العاده اش چه در هنگام طلوع آفتاب، غروب خورشید و یا شب شوید. این پارک دارای چشم انداز بسیار مسحور کننده ای در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته می باشد.

قلعه ویکتوریا در هنگ کنگ

قلعه ویکتوریا در هنگ کنگ

قلعه ویکتوریا در هنگ کنگ






نظرها

  • 1 0

    بسیلر عالی

  • 1 0

    دلم آب شد حالا تکلیف ما چیه شرایط رفتن نداریم

    • 0 0

      سلام نسیم جان، هر جای دنیا زیبایی خودش را دارد. نکته مهم اصل سفر کردن هست.

  • 1 0

    بسیار عالی کاش میشد که من هم از نزدیک ببینم

    • 0 0

      متاسفانه در حال حاضر هزینه سفر به این شهر بالا می باشد. به امید خدا تورهایی با هزینه های مناسب تر در آینده معرفی می گردد

  • 0 1

    عالي بود ، لطفاً قيمت تورهايش را هم بفرماييد.

    • 0 0

      سلام علیرضا جان، به زودی قسمت رزرو آنلاین تورها در توریستگاه راه می افتد و می توانید در صفحه تورها، نرخ تور مورد نظر خود را پیدا کنید

  • 0 0

    هنگ کنگ جای زیبایی بنظر میاد اما ظاهرا گرفتن ویزا و سفر به اون شهر کار سختی است

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید