• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


10 مقصد شگفت انگیز برای سفر در ماه ژانویه

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۰/۲۷   تعداد بازدید : 11286   گروه مطلب : ایده های سفر


10 مقصد شگفت انگیز برای سفر در ماه ژانویه

حال با نزدیک شدن به پایان تعطیلات، زمان تمدد اعصاب در محیطی آرام و به دور از هرج و مرج می باشد. در بسیاری از مکان های دنیا ماه اول سال یکی از کندترین و کم طرفدارترین دوره های سفر است، مسئله ای که تاثیر مستقیم بر روی قیمت پروازها و معاملات دارند و مسافرین می توانند پروازهای ارزان تر، معاملاتی بهتر را انتخاب نمایند و در فصلی خلوت تر سفر کنند. از سوی دیگر فرصت طلایی بازدید از آفتابی ترین روزها و سرگرم کننده ترین زمستان برایشان فراهم خواهد شد.
صرفنظر از اینکه شما چه مقصدی را برای سفرتان انتخاب می کنید، برای انجام فعالیت مهیج اسکی به یکی از برترین پیست های اسکی دنیا می روید، یا غرق شدن در تلالو نور و حرم خورشید در یکی از سواحل زیبا را ترجیح دهید یا اینکه پیاده روی در پارک های ملی و انجام فعالیت مهیج غواصی در میان گونه های دریایی پر جنب و جوش را انتخاب کنید. با مطالعه این مقاله می توانید مقصدی بسیار مناسب با توجه به تمام تمایلات درونی و علایقتان پیدا کنید.

دِ فلوریدا کیز، فلوریدا The Florida Keys, Florida
اگر به دنبال مقصدی مناسب برای سفر هستید که علاوه بر داشتن آب و هوای گرم، سواحلی دیدنی و جذاب، فعالیت هایی هیجان انگیز را ارائه می دهد، بهترین انتخاب شما فلوریدا کیز خواهد بود. مقصدی شگفت انگیز با متوسط دمای 21 درجه سانتیگراد در ماه ژانویه. جویندگان هیجان می توانند از انجام فعالیت هایی مانند غواصی و زندگی با مرجان ها، قایقرانی و غواصی در میان گونه های دریایی پر جنب و جوش لذت ببرند و میزان ترشح آدرنالین در خونشان را افزایش دهند. فلوریدا کیز همچنین می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان به چتر بازی و کسانی که تمایل به دیدن جزیره از فراز آسمانند، باشد.

دِ فلوریدا کیز، فلوریدا The Florida Keys, Florida


هوکایدو، ژاپن Hokkaido, Japan
اگر از علاقمندان به ورزش اسکی هستید یا بارش برف شما را به وجد می آورد، هوکایدو قطعاً انتخابی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این مکان جایی است که تمام رویای ذهنیتان از سوار شدن بر هلیکوپتر و تماشای محبوب ترین سرزمین اسکی ژاپن از ارتفاعات تا دسترسی به آتشفشان خفته و پیچ های تنگ به واقعیت تبدیل می شوند. فقط یک لحظه این تصورات را در ذهنتان مجسم کنید، خواهید دید که حتی فکر کردن به آن و سوار شدن به هلیکوپتر برای دسترسی به این گزینه های بی نظیر بسیار هیجان انگیز خواهد بود و شما را هیجان زده می کند. اگر می خواهید اسکی در شب را نیز تجربه کند پس پیش یه سوی پیست نِساکو (the Niseko resort) برای امتحان تجربه ای خاص و بی بدیل. در هوکایدو به هیچ وجه بازدید از مزرعه تومیتا (Farm Tomita)، باغ وحش ایساهیاما Asahiyama Zoo و کوه های هاکودِیت (Mount Hakodate) را به هیچ وجه از دست ندهید.  

هوکایدو، ژاپن Hokkaido, Japan


پارک سیتی، یوتا Park City, Utah
اگر شما یک اسکی باز مشتاق یا یک اِسنوبُوردِر جویای هیجان که به دنبال سوار شدن بر کشتی هیجان و گریز از شلوغی های شهر هستید، پارک سیتی قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. جاییکه خانه و محل قرار گرفتن یکی از بهترین پیست های اسکی دنیاست. این پیست اسکی مورد پسند تمام افراد از هر قشری از خانواده و دوستان تا متخصصین و ورزشکاران بسیار مجرب می باشد و در لیست رده بندی موفق به کسب 5 ستاره شده. از انجام فعالیت هایی دیگر مانند سوار شدن بر اتومبیل برفی، با کفش برفی راه رفتن و مشاهده حیات وحش شگفت انگیز در فضای پر انرژی و با نشاط این پیست لذت ببرید.

پارک سیتی، یوتا Park City, Utah


تولیم، مکزیک Tulum, Mexico
تولیم با میانگین دمای 24 درجه سانتیگراد، آسمانی روشن، میزان باران و رطوبت پایین یکی از بهترین مکان ها و انتخاب ها برای سفر در ماه ژانویه است. بازدید از خرابه های مایان، شنا در آب های درخشان و روشن آبی، غواصی در چاه های ژرف اِل گِرَن (El Gran)، غارهای زیزمینی شگفت انگیز و غواصی به کمک ماسک و لوله تنفسی در یکی از حفره های دیدنی شنا همگی از عواملیند که مانند آهنربا در جذب افراد برای بازدید از این مکان خارق العاده عمل می کنند. شما می توانید در ماه های فوریه و ژانویه معاملات زیر 80 دلار و پروازهای زیر 300 دلار را برای بازدید از تولیم پیدا کنید.

تولیم، مکزیک Tulum, Mexico


10 مقصد شگفت انگیز برای سفر در ماه ژانویه



دریاچه پِلاسید، نیویورک Lake Placid, New York
در کوه های ادیراندک (Adirondack) در شمال شرقی نیویورک دریاچه بسیار زیبا پِلاسید قرار گرفته، جاییکه می توان از آن به عنوان مقصدی شناخته شده برای تاریخچه ورزش های زمستانی و فرصت های استراحت و تمدد اعصاب نام برد. این دریاچه مکانی فوق العاده برای لذت بردن از انجام ورزش هایی مهیج مانند اسکیت روی یخ، تماشای منظره باورنکردنی صخره های پوشیده از یخ و آبشارهای منجمد و شرکت در رویدادهایی مانند فستیوال زمستانی کلاب کوهستانی اَدیرانداک (Adirondack Mountain Club Winterfest)، جام جهانی آزاد اِف آی اِس (FIS Freestyle World Cup) و جشنواره بین المللی کوهنوردی اَدیرانداک (Adirondack International Mountaineering Festival) می باشد.

دریاچه پِلاسید، نیویورک Lake Placid, New York


کاستاریکا Costa Rica
کاستاریکا در طول سال دارای آب و هوایی گرمسیری می باشد، به همین دلیل می توان از آن به عنوان مکانی بسیار مناسب برای گریز از آب و هوای زمستانی و استراحت و تمدد اعصاب در سواحل گرم نام برد. بهترین زمان برای بازدید از کاستاریکا در طی ماه خشک از ماه دسامبر تا آوریل می باشد، در طبیعت بی نظیر این مکان دیدنی به کشف زیبایی های طبیعی جنگل ها بپردازید، از تماشای جذابیت های پارک ملی لذت ببرید و با انجام فعالیت هایی مهیج مانند قایق سواری با قایق الواری در آب های خروشان، پیاده روی، پرش از صخره و چتر بازی میزان ترشح آدرنالین را در خونتان افزایش دهید.

کاستاریکا Costa Rica


لُس آنجِلِس، کالیفرنیا Los Angeles, California
لس آنجلس به دلیل داشتن آب و هوایی شگفت انگیز، سواحل شنی و بعضاً زیبا بسیار معروف و شناخته شده می باشد. در این شهر رویایی شرایط آب و هوایی در فصل زمستان درست مانند تابستان است، زمانیکه مه های دود آلود محو می شود و تراکم جمعیت رو به کاهش می رود. با توجه به تحقیقات، میانگین اقامت و پر بودن اتاق های هتل در ماه دسامبر حدود 67.5 درصد می باشد که در مقایسه با آمار 80.3 درصدی در ماه آوریل و 87 درصدی در ماه اوت دچار نزول و کاهش خواهد شد.

لُس آنجِلِس، کالیفرنیا Los Angeles, California


باربادوس Barbados
از این جزیره با ارائه بیش از 3000 ساعت آفتابی در طول سال می توان به عنوان یک مقصد شگفت انگیز برای گریزهای گرمسیری نام برد. با توجه به اینکه ماه ژانویه در فصل خشک قرار گرفته، در روزهای آفتابی این ماه نیز کمی بارش و رطوبت انتظار می رود. مسافرین جویای هیجان می توانند از انجام فعالیت هایی مهیج مانند غواصی، غواصی با لوله تنفسی، مشاهده حیات وحش و کاوش غارهای سنگ آهک در این مکان لذت ببرند.

باربادوس Barbados


پونتا کانا، جمهوری دومینیکَن  Punta Cana, Dominican Republic
اگر به دنبال مکانی بسیار مناسب برای انجام یک گریز ساحلی هستید، مقصدی مناسب تر از پونتا کانا نخواهید یافت. این مکان شگفت انگیز در امتداد 99.7 کیلومتری خط ساحلی اقیانوس آرام، جاییکه آب های درخشان، فیروزه ای و گرم اقیانوس احساساتتان را از روی ذوق به وجد می آورد، کشیده شده. در اینجا فعالیت های سرگرم کننده بی نظیری مانند آشنایی با دلفین ها و دیدن آنها از نزدیک، بررسی تالاب های پارک بومی آیز اِکولُجیکال (the Indigenous Eyes Ecological Park) برای بازدید کنندگان پر انرژی و علاقمند به هیجان ارائه می شود.

پونتا کانا، جمهوری دومینیکَن  Punta Cana, Dominican Republic


دِنوِر، کلورادو Denver, Colorado
از دِنوِر می توان به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای اسکی در جهان نام برد، جاییکه به ارائه فعالیت های سرگرم کننده زیادی مانند اسکی و سورتمه در فصل زمستان مشهور است. در این شهر شگفت انگیز فرصت شرکت در رویدادهای بی نظیر مانند کنسرت های سالانه زمستانی، برنامه ایسلنتیک وینترِ آن دِ راک (Icelantic’s Winter on the Rocks) و فستیوال ماءالشعیر زمستانی در ایستگاه مایل های Winter Brew Fest at Mile High Station برایتان فراهم خواهد شد. در دِنِور همچنین فعالیت هایی مانند ورود رایگان به موزه هنری دِنِور در تاریخ 22 ژوئیه و تورهای هنر عمومی به صورت رایگان برای علاقمندان به هنر و فرهنگ ارائه می شود.

دِنوِر، کلورادو Denver, Colorado


منبع: theactivetimes





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید