• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


5 مورد از امن ترین مقاصد جهان برای گذراندن تعطیلات

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۰/۲۵   تعداد بازدید : 10552   گروه مطلب : ترین ها


5 مورد از امن ترین مقاصد تعطیلات در جهان

این روزها هر بار با روشن کردن تلویزیون از داستانی جدید در مورد روابط اجتماعی خشونت آمیز در نقطه ای از جهان با خبر می شویم. برای کسانی که در حال حاضر کمی دلواپس دور بودن از خانه اند، توصیه می شود تا این مقاله را مطالعه نمایند و با اعتماد به نفس لازم بال های خود را برای کشف زیبایی ها و سفر به نقاط دور دست باز کنند. نباید اجازه دهید که ترس و دلتنگی بر شما غلبه کند. در این مقاله جزئیات برخی از امن ترین مقاصد برای سپری کردن تعطیلات و کشف مکانی جدید در تابستان ارائه می شود. مکان های زیر نه تنها به عنوان امن ترین مقاصد برای گذراندان تعطیلات شناخته شده اند، بلکه می توان از آنها به عنوان امن ترین مکان هایی که خانم ها می توانند به تنهایی به آنان سفر کنند، نام برد.
1 - ایسلند Iceland
با توجه به گزارش های روزنامه های مستقل این جزیره، کشور اسکاندنیاوی امن ترین مقصد جهان برای سپری کردن تعطیلات می باشد. در حال حاضر ایسلند از اجتماعی بالا لذت می برد. تیم ملی فوتبال این منطقه برای اولین بار شایسته حضور در مسابقات این تابستان شد و در این مسابقات بسیار درخشید و بیش از حد انتظار عمل کرد. با وجود جمعیت کمتر از 400 هزار نفر، تیم ایسلند به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و توانست تیم صاحب قدرت انگلستان را از پیش روی بردارد.
با مردم ایسلند خوشحال تر از مواقع معمولی خواهید بود، پس هم اکنون زمانی مناسب برای دیدار از این مکان جذاب است. ایسلند جزو یکی از خنک ترین شهرهای رِیکیاویک (Reykjavik) است، جاییکه با داشتن طبیعتی شگفت انگیز، شفق های شمال بی نظیر، آتشفشان های فعال و چشمه های آب گرم همیشه نکاتی جالب و جذب کننده برای همه ارائه می دهد. با توجه به اینکه ایسلند جزو کم جمعیت ترین کشورهای اروپاست می توان از آن به عنوان مقصدی مناسب برای افرادی که علاقمند به سپری کردن تعطیلات در محیطی آرام و به دور از شلوغی ها هستند، نام برد.
با توجه به موقعیت جغرافیایی ایسلند و قرار گرفتن آن نزدیک به قطب شمال، می توانید در این جزیره جادویی حدود 20 ساعت نور آفتاب را دریافت کنید و از حرم و درخشش آن لذت ببرید. این پدیده نادر می توان یک تجربه شگفت انگیز و خارق العاده برای شما باشد، اما شاید در هنگام خوابیدن و استراحت به یک چشم بند احتیاج داشته باشید. این یک هشدار کوچک اما جدی است. با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید در این شهر فوق العاده شادی و امنیت را با تمام وجودتان احساس نمایید. ایسلند با نام مکانی گران قیمت برای گردشگران بد نام شده، پس قبل از رزرو پرواز از کافی بودن هزینه سفر و بودجه تان مطمئن شوید.

ایسلند یکی از امن ترین مقاصد تعطیلات در جهان


2 - بوتان  Bhutan
بوتان جایگزینی بسیار مناسب برای هندوستان و تایلند می باشد، کشوری با قلمرو پادشاهی بسیار گسترده که در رشته کوه های شگفت انگیز هیمالیا قرار گرفته، جاییکه می توانید مناظره باورنکردنی را نظاره کنید. فرهنگ بومی این منطقه به شدت تحت تاثیر مذهب بودا قرار گرفته، پس می توان از این مکان به عنوان مقصدی مناسب برای افراد معنوی نام برد.
جدا از مناقشات سیاسی داخلی که زندگی را در برخی از کشورهای همسایه کمی گیج کننده و پر تب و تاب کرده، بوتان انتخابی بسیار مناسب برای افرادی که تمایل به گسترش دید فرهنگیشان هستند، می باشد. بوتان جایگاه شادترین مردم جهان و یکی از امن ترین مقاصد برای سپری کردن تعطیلات می باشد. اعلیحضرت جیگمِ سینگِی وانگچوک  (Jigme Singye Wangchuck) اعلام کرد که باید به بوتان به جای عنوان جیی آن چی (تولید ناخالص داخلی) از عنوان جی اِن اِچ (خوشبختی ناخالص ملی) را القا کرد. این صدا ممکن است کمی آرمانی باشد اما به نظر می رسد که کار کرده است. بوتان اغلب در رده بندی شادترین مکان ها در دنیا قرار می گیرد و آمار جرم و جنایت در این شهر فوق العاده بسیار پایین است.
یکی از مشکلات کوچکی که در مورد بوتان وجود دارد این است که بازدیدکنندگان فقط به مدت 15 روز می توانند در این شهر فوق العاده اقامت کنند و می بایست هزینه اقامت و ماندنشان را به صورت روزانه پرداخت نمایند. هزینه اقامت در این شهر رویایی در فصول شلوغ روزی 250 دلار و در فصول خلوت روزی 200 دلار خواهد بود. شاید این مبلغ کمی زیاد باشد اما توجه کنید که هزینه ای که پرداخت می کنید شامل غذا، اقامت، راهنمای تور و حمل و نقل می باشد. اما خبر خوب اینست از پولی که این شهر از گردشگران به دست می آورد در راه ارائه خدمات بهداشتی و خدمات تحصیلی رایگان برای شهروندانش استفاده می کند. 

بوتان یکی از امن ترین مقاصد تعطیلات در جهان


5 مورد از امن ترین مقاصد تعطیلات در جهان



3 - نیوزلند New Zealand
مکان های بسیار زیادی در دنیا وجود دارند که از لحاظ تکنیک و فنی بسیار امن می باشند، اما در اولویت لیست سفر مردم و علاقمندان به سفر قرار نمی گیرند، نیوزلند هم معمولاً از این قاعده مستثنی نیست. 
اگر از طرفداران پروپا قرص ارباب حلقه ها هستید، خودتان را برای انجام برنامه جدی کیکینگ اُوت geeking out آماده کنید و به از یکی از چشمگیرترین مکان ها جهان بروید. نیوزلند نه تنها یکی از امن ترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات است بلکه می توان از آن به عنوان مقصد و مکانی شگفت انگیز نام برد. این مکان فوق العاده تنها یک مکان امن برای گذراندن تعطیلات نیست بلکه مقصدی بسیار مناسب برای معتادین آدرنالین نیز خواهد بود. مکانی که طرفداران هیجان از انجام فعالیت هایی مهیج مانند دوچرخه سواری در کوهستان، پریدن از ارتفاع با طناب، قایق سواری و غواصی لذت ببرند.
نیوزلند جایی است که در آن هارمونی بی نظیری از زیبایی های طبیعی در کنار امکانات و سبک مدرن امروزی به چشم می خورد. این کشور دارای زیر ساخت هایی بسیار خوب است، جاییکه می توانید در آن از صرف انواع غذاها و محصولات خوشمزه محلی و همچنین غذاهای بسیار با کیفیت حاشیه اقیانوس آرام که تحت تاثیر هنر آشپزی اروپایی، آسیایی و بلنیزی قرار گرفته، لذت ببرید. 

نیوزلند یکی از امن ترین مقاصد تعطیلات در جهان


4 - شیلی Chile
شیلی یکی از امن ترین و زیباترین مقاصد تعطیلات در جهان است. یک کشور کوهستانی باریک که در طول 4300 کیلومتری خط ساحلی زیبا اقیانوس آرام کشیده شده است. برخلاف برخی کشورهای آمریکای جنوبی شیلی دارای ملتی بسیار با ثبات و مرفه می باشد. می توان از شیلی به عنوان مقصدی مناسب برای دوستداران ماجراجویی نام برد، کشوری با موقعیت جغرافیایی بی نظیر. جاییکه می توان در آن از تماشای منظره ناب رشته کوه های آند (Andes Mountains) لذت ببرید، غرق در تماشای منظره نفس گیر سو سو زدن ستاره ها در کویر آتاکاما Atacama  شوید و سپس به تمدد اعصاب و استشمام نسیم خنک و با طراوت دریایی در یکی از شهرستان های ساحلی آن بپردازید. همچنین بازدید از پایتخت شهر سانتییِگو (Santiago) را به هیچ وجه از دست ندهید. شیلی می تواند مقصدی بسیار مناسب برای علاقمندان به غذا و دوستداران آب انگور باشد، کشوری با ارائه غذاهای وسوسه انگیز و آب انگورهای بی نظیر که در هر گوشه اش می توان از نوشیدن و خوردن در کنار مردم بسیار میهمان نواز آن لذت برد.

شیلی یکی از امن ترین مقاصد تعطیلات در جهان


5 - ایرلند  Ireland
تنها ریسک واقعی در رویایی با ایرلند می تواند شرایط آب و هوایی آن باشد، اینکه آب و هوا با شما یار باشد بستگی به خوش شانسیتان دارد. حتی در فصل تابستان هم، شرایط آب و هوایی ایرلند برای افرادی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند، مانند زمستان خواهد بود. از سویی دیگر این کشور زیبایی هایی طبیعی بسیار جذابی را ارائه می دهد، زیبایی های که چنان شما را مسحور می کند که شاید متوجه شرایط آب و هوایی آن نشوید. ایرلند نه تنها یکی از امن ترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات است بلکه می توان از آن به عنوان شهری که جایگاه زندگی میهمان نوازترین مردم دنیاست، نام برد. ممکن است در ابتدا برای درک لهجه مردم این شهر دچار اشتباه شوید، اما از همان ابتدای ورود بدون هیچ اشتباهی و با طبیعتی خون گرم و بسیار شاد به شما خوش آمد می گویند.
دوبلین (Dublin) پایتحت کشور ایرلند یکی از پویاترین و جالب ترین مکان ها در اروپاست. در حالیکه بقیه کشورهای باقیمانده ظاهر ساده و صلح آمیز شهرستان ها و شهرهای خود را از دست داده اند، از این کشور جزیره ای مناظر ساحلی دیدنی و جذاب انتظار می رود. منطقه شمالی کشور ایرلند یعنی شهرستان دانیگول (Donegal) به دلیل داشتن سواحلی نفس گیر و زیبایی های طبیعی شگفت انگیز مشهور است.

ایرلند یکی از امن ترین مقاصد تعطیلات در جهان


منبع: lifehack





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید