• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین هتل هایی که در سال 2017 افتتاح خواهند شد

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۰/۶   تعداد بازدید : 9508   گروه مطلب : اخبار

اَنادِر پِلِیس، منطقه دریاچه- آگوست سال 2017 Another Place, Lake District

اَنادِر پِلِیس، منطقه دریاچه

این هتل در مکانی استثنایی و در منطقه ساحلی دریاچه اُولسواتر (Ullswater) یکی از زیباترین دریاچه های انگلستان قرار گرفته و با اتاق هایی متناسب با دوستداران سگ، سوئیت های خانوادگی و فضای با طراوت و متاثر از سبک زندگی معاصر که رو به منطقه دریاچه باز می شود، از شما پذیرایی می کند. این هتل در فضایی به مساحت 18 جریبی در سرزمین بکر و دست نخورده ای بنا شده است. میهمانان این هتل دارای دسترسی به یک فضای روباز بی نظیر و شگفت انگیز، استخر روباز فوق العاده، فضای مخصوص انجام فعالیت های و ورزش های آبی مهیج مانند قایقرانی، قایق پدالی و اسکی می باشند. از نکات برجسته این هتل می توان به یک استخر سرپوشیده 20 متری، ارائه غذاهای فوق العاده و تهیه شده از تازه ترین سبزیجات کشت شده در باغ های اختصاصی هتل و فضای مخصوص استراحت اشاره کرد. هزینه اقامت در یک اتاق دو نفره این هتل حداقل شبی 160 پوند خواهد بود.



دِ ایبوراه بیچ ریزورت، اَلزوراه، عمان، ژانویه سال 2017 -The Oberoi Beach Resort, Al Zorah, Ajman

دِ ایبوراه بیچ ریزورت، اَلزوراه، عمان

این مکان یک اقامتگاه منحصر به فرد می باشد که با توجه به اصول و قوانین سازگار با محیط زیست بنا شده است. اَل زوراه  که در امتداد ساحل ماسه های سفید قرار گرفته، توسط گونه های گیاهی متعدد و طبیعی سرسبز احاطه شده و دارای یک تالاب لاجوردی بی نظیر می باشد. این اقامتگاه بی نظیر فقط 25 دقیقه تا دبی فاصله دارد و میهمانان آن دارای دسترسی به فعالیت ها و امکاناتی فوق العاده و متناسب با تمام سنین مانند گلف، تماشای پرندگان، امکانات ورزش های آبی و کاوش حیات وحش دریایی و صخره های مرجانی می باشند. این هتل با ارائه غذاهای تازه و بین المللی تهیه شده توسط سرآشپزان مجرب اوبیری انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان به غذا می باشد. سوئیت ها و اتاق های این اقامتگاه ساحلی بسیار لوکس و برای به ارمغان آوردن تمام نیازها و احتیاجات میهمانان طراحی شده اند.



هتل سیکس سِنسِز فیجی (جزیره ای در قسمت غربی اقیانوس آرام جنوبی)، اقیانوس آرام جنوبی، نوامبر سال 2017- Six Senses Fiji, South Pacific

هتل سیکس سِنسِز فیجی (جزیره ای در قسمت غربی اقیانوس آرام جنوبی)

این هتل دقیقاً در جزیره آتشفشانی مَلولو (Malolo) و در میان آب های زلال، ماسه های رنگ پریده و درخشان و جنگل های استوایی قرار گرفته و با 24 ویلاهای استخردار بزرگ و 66 اقامتگاه ویلایی مجهز به بالاترین و لوکس ترین امکانات و خدمات رفاهی از میهمانانش پذیرایی می کند. این هتل فوق لوکس دارای امکاناتی مانند باشگاه تناسب اندام بسیار مجهز، کلاب کودکان و ساحل اختصاصی 650 متری می باشد. با استفاده از برنامه های سلامتی این هتل، سطح تناسب اندام و سلامتی خود را بالا ببرید و از صرف وسوسه انگیزترین غذاهای تهیه شده از گیاهان پرورش یافته در باغ اختصاصی هتل لذت ببرید.



هتل فِرمونت کوآزِر، استانبول ترکیه، ژانویه سال 2017 -Fairmont Quasar Istanbul, Turkey

هتل فِرمونت کوآزِر، استانبول ترکیه

هتل فِرمونت کوآرِز استانبول از نظر ارتفاع از خط افق آسمان استانبول نیز پیشی گرفته و یکی از بهترین مقاصد برای اقامت در استانبول می باشد. این هتل در امتدا تنگه بسفروس بنا شده و با امکانات رفاهی فوق العاد مانند 25 سوئیت لوکس با چشم انداز نفس گیر و دیدنی به تنگه بوسفُر، خط افق آسمان شهر و شهر زیبا و پر جنب و جوش استانبول از میهمانانش پذیرایی می کند. از دیگر امکانات فوق لوکس این هتل می توان به اسپای بسیار مجهزش، بار مرمری و رستوران های شیک آن اشاره کرد. با اقامت در این هتل و پرداخت تنها 169 پوند برای هر شب خاطره ای به یاد ماندنی از سفر به استانبول را برای خود رقم زنید.برای مشاهده بهترین و پایین ترین نرخ تورهای استانبول اینجا را کلیک نمایید.


دِ پِریزدنت بای آکارین، لائوس، فوریه سال 2017 The President by Akaryn, Laos - 

دِ پِریزدنت بای آکارین، لائوس

این هتل که برای به ارمغان آوردن سطح جدیدی از سبک زندگی و با ترکیب سبک معماری سنتی لائوسی و نئو کلاسیک فرانسوی لوکس در شهر تاریخی وییِنتاین (Vientiane) طراحی و بنا شده است. رئیس جمهور امتیاز ساخت بنای این هتل را دقیقاً در قلب وییِتنان و انحصاری ترین منطقه مابین خانه پارلمان و کاخ ریاست جمهوری صادر کرد. این هتل منحصر به فرد و با شکوه دارای 32 اتاق و سوئیت با شکوه و بسیار لوکس با سقف های بلند، کف های مرمری و پنجره های بزرگ می باشد که بیشتر آنها چشم اندازی جذاب و دیدنی به باغ ها و خانه های انگلیسی را ارائه می دهند.این هتل اسپا و مرکز سلامتی آیوراه و 4 فضای مخصوص غذا خوردن را برای استفاده میهمانان در اوقات فراغت در نظر گرفته است. هزینه اقامت در هر یک از اتاق های این هتل شبی 520 یورو می باشد.



گرن هتل میرامار، مالاگا، آوریل سال 2017 -Gran Hotel Miramar, Malaga 

گرن هتل میرامار، مالاگا

این هتل برای به ارمغان آوردن اقامتی شیرین و فوق لوکس در شهر باستانی آندِلُس (Andalusian) مالاگا در انتظار شماست. این هتل در سال 2017 به عنوان اولین گرند هتل تاسیس خواهد شد و می توان از آن به عنوان یک نقطه عطف و برجسته تاریخی در مرکز یک شهر قدیمی که با زحمت فراوان ترمیم شده، یاد کرد. این هتل برای بزرگداشت یک بانوی بزرگ اروپایی طراحی و به کمک صنایع دستی و چوبی مراکشی، کاشی کاری های بی نظیر، نقاشی های دیواری و گچ کاری سقف مزین شده است. هزینه اقامت در اتاق های این هتل از 147 پوند شروع می شود.



جزیره دِمپِداک، اندونزی، مارس 2017 -Cempedak Island, Indonesia 

جزیره دِمپِداک، اندونزی

جزیره دِمپداک یک جزیره منحصر به فرد و اختصاصی گرمسیری است که 20 ویلای بامبو در آن ساخته شده، ساختن این ویلاهای شگفت انگیز در این جزیره جذاب، آن را به مکانی خاص با منظره ای باورنکردنی و شگفت انگیز تبدیل کرده است و سرسبزی و طراوت درختان و آب های درخشان و زمردی دریا در روبروی آن تصویری از زیبایی های بهشت را در ذهنتان مجسم می کند. برای این ویلاهای بامبو عرشه های پهناور، جکوزی روباز، یک راه پله پوشیده شده از گیاهان با طراوت و سرسبز که به اتاق خواب با درب های شیشه ای تاشو و بالکن اختصاصی متصل می شود، در نظر گرفته شده است. از استراحت کردن بر روی این بالکن فوق العاده لذت ببرید و غرق در تماشای منظره نفس گیر تلاطم امواج اقیانوس شوید. در این جزیره اختصاصی در اندونزی فرصتی ناب و طلایی برای تماشای و آشنایی با محیط زیست طبیعی و بکر برای شما فراهم خواهد آمد. جاییکه ترکیبی شگفت انگیز از ماسه ها طلایی، تلاطم اقیانوس و آب های نیلگون دریا مشاهده می شود. این جزیره فقط چند ساعت تا سنگاپور فاصله دارد و هزینه اقامت در هر یک از ویلاهای آن از شبی 337 پوند شروع می شود. 



وییِنا هاوس ایزی برلین، آلمان، ژاویه سال 2017 -Vienna House Easy Berlin, Germany 

وییِنا هاوس ایزی برلین، آلمان

دومین وییِنا هاوس برلین با بودجه برند وییِنا هاوی ایزی در منطقه پِنزولار بِرگ (Prenzlauer Berg) تاسیس و بازگشایی خواهد شد. این هتل با توجه به سبک و شیوه ای زندگی مدرن و متناسب با نیازهای جوانان طراحی شده و دارای اتاق های شیک، لانج مخصوص صبحانه، بار فوق العاده، سه اتاق جلسات خلاقانه، فضای کاری مجزا در قلب لابی و خدمات کانسیِیژ (پشتیبان میهمان) تلفنی می باشد. تمام 152 اتاق این هتل با تخت خواب های باکس اسپرینگ و مبلمان بسیار شیک مجهز شده اند. هزینه اقامت در اتاق های استاندارد این هتل  از شبی 69 پوند شروع می شود.



کاندیما مالدیوز، اقیانوس هند، فوریه سال 2017 -Kandima Maldives, Indian Ocean 

کاندیما مالدیوز، اقیانوس هند

این هتل در میان جزیره گرمسیری در دالو آتول (Dhaalu Atoll) قرار گرفته است. کاندیما مالدیوز گزینه بسیار مناسبی برای اقامت خانوده ها، زوجین و افرادی که به صورت دسته جمعی سفر می کنند، می باشد. با انتخاب این جزیره تعطیلاتی رویایی و فرار از یک گریز ساحلی را برای خود رقم زنید و ماه عسلی به یاد ماندنی و دلنشین را تجربه نمایید. در این اقامتگاه پر نشاط خستگی و کسلی را به طور کلی فراموش کنید، زیرا مجموعه ای گسترده از انواع فعالیت های سرگرم کننده مهیج در انتظارتان خواهد بود. این هتل امکانات تفریحی بسیار مهیج و بی نظیر مانند طولانی ترین استخر مالدیو با اندازه 100 متر، استودیو هنر، استودیو عکس، مدرسه زیست شناسی دریایی، کلاب کودکان و اسپا را برای سرگرم کردن میهمانان و پر نشاط کردن آنها ارائه می دهد. این هتل با ارائه بیش از ده رستوران و بار، با سرو انواع غذاهای محلی مالدیوی و غذاهای بین المللی وسوسه انگیز و دوست داشنتنی برای تمام افراد با هر سلیقه و ذائقه ای انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان به غذا خواهد بود. هزینه اقامت در هر یک از اتاق های این هتل از شبی 160 پوند شروع می شود. 



وان هتل بروکلین بریج، نیویورک، فوریه سال 2017 - 1 Hotel Brooklyn Bridge, New York City  

وان هتل بروکلین بریج، نیویورک

در منطقه سرمایه گذاری و داغ منهتن (Manhattan) وان هتل به دنبال منطقه ای جدید برای تسخیر بود. وان هتل بروکلین بریج در پارک جدید کنار رودخانه بروکلین واقع شده و چشم اندازی نفس گیر به شرق رودخانه و خط افق آسمان منهتن را ارائه می دهد. با توجه به قرار گرفتن این هتل دقیقاً در کنار رودخانه برای ساخت آن از خدمات حمل و نقل با کشتی استفاده شده و در طراحی آن ستون ها و پایه های متعددی به همراه میلیون ها قطعه شیشه ای در نظر گرفته شده است. این هتل دارای 194 اتاق با پنجره های تمام قدی و تشک های سازگار با محیط زیست کیتسا (Keetsa) می باشد. همچنین سرآشپز مشهور و صاحب جوایز سیموس مولِن (Seamus Mullen) تمام رستوران های این هتل را رهبری می کند. برای این هتل علاوه بر رستوران های برتر یک بار روی پشت بام و یک لانج با استخر برای خنک شدن در روزهای داغ و گرم شدن در شب های سرد در نظر گرفته شده است.


بهترین هتل هایی که در سال 2017 افتتاح خواهند شد



رُوتنِست گِلَمپینگ آیلَند ریزورت، استرالیا، دسامبر سال 2017 -Rottnest Island glamping resort, Australia 

رُوتنِست گِلَمپینگ آیلَند ریزورت، استرالیا

در این جزیره بدون ماشین و وسایل نقلیه، اقامتگاهی بی نظیر با طراحی متفاوت و متناسب با اصول حفاظت از محیط زیست بنا شده است. این جزیره طبیعی در فاصله 30 دقیقه ای پِرت Perth در غرب استرالیا قرار گرفته و به دلیل داشتن حیات وحشی بی نظیر و سواحلی نفس گیر بسیار مشهور و محبوب می باشد. این هتل با 29 کلبه چادری مجهز به بالاترین امکانات رفاهی، 10 چادر خانوادگی دو خوابه و 35 چادر مقرون به صرفه از میهمانانش پذیرایی می کند. همچنین این هتل دارای یک کلاب ساحلی با بار، کافه و رستوران می باشد که تمام آنها چشم انداز نفس گیر و جذابی به منطقه ساحلی و خط افق آسمان پِرت را ارائه می دهند. هزینه اقامت در چادرهای مقرون به صرفه از شبی 75 دلار و چادرهای لوکس ساحلی از شبی 250 دلار شروع می شوند.



کلبه های چادری ساحل وحشی، سریلانکا، اکتبر سال 2017 -Wild Coast Tented Lodge, Sri Lanka 

کلبه های چادری ساحل وحشی، سریلانکا

این هتل در قلب  پارک ملی یالا  Yala National Park  سریلانکا قرار گرفته و با بیش از 28 سوئیت چادری بسیار لوکس و ارائه امکانات سرگرم کننده بی نظیر مانند سافاری در حیات وحش از میهمانانش پذیرایی می کند. چادرهای این هتل از چادرهای طاقی که سه تا چهار مرتبه به روی هم کشیده شده اند به شکل پلنگ طراحی و تشکیل شده است. در این هتل تجربه های متعدد دیگری مانند آنالیز رفتار وحشی فیل ها و پیاده روی در طبیعت برای آشنایی میهمانان با این حیات وحش بکر و دیدن زیبایی های طبیعی از نزدیک در نظر گرفته شده است. از صرف انواع غذاهای سریلانکایی در فضای باز محصور شده توسط گیاهان بامبو و رستوران این هتل لذت ببرد و یا در اسپای آن به استراحت بپردازید و از شر تنش ها و استرس ها رها شوید. هزینه اقامت در هر یک از اتاق های این هتل از 924 دلار شروع می شود.



لِمستون مَنِر، دِوون، بهار سال 2017 -Lympstone Manor, Devon 

لِمستون مَنِر، دِوون

این هتل در بهار سال 2017 توسط مایکل کِینز (Michael Caines) یکی از مشهورترین سرآشپزان بریتانیا افتتاح خواهد شد. این هتل در لبه جنوبی روستای لِمستون (Lympstone) مابین اِکسیتِر (Exeter) و اِکس مِت (Exmouth) قرار گرفته است. این هتل درجه دو در لیست هتل های گرجستان در فضایی به مساحت 28 جریب گسترش یافته و دارای چشم اندازی دیدنی به دهانه رودخانه اِکس (Exe Estuary) می باشد و برای آن 21 اتاق با طراحی بی نظیر و متاثر از سبک معماری قصرهای با شکوه و یک رستوران با ظرفیت 60 نفر در نظر گرفته شده است. هزینه اقامت در اتاق های این هتل از شبی 245 پوند آغاز می شود.



دِ وان بارسِلونا، اسپانیا، فوریه سال 2017 -The One Barcelona, Spain 

دِ وان بارسِلونا، اسپانیا

این هتل باشکوه در یکی از منحصر به فردترین مناطق بارسلونا قرار گرفته و به عنوان یک هتل بسیار باشکوه با طراحی بسیار لوکس برای القای نهایت آرامش از میهمانانش پذیرایی می کند. برای این هتل اتاق های روشن و جادار، رستوران و بار کوکتل، اسپا، استخر جکوزی اختصاصی، سولاریوم، تراس شگفت انگیز روی پشت بام با چشم انداز دیدنی به شهر در نظر گرفته شده است. هزینه اقامت در این اتاق های از شبی 275 یورو شروع می شود.



کاسا ریپابلیکا، لیما، آوریل 2017 -Casa Republica, Lima 

کاسا ریپابلیکا، لیما، آوریل

هتل دِ بوتیک کاسا ریپابلیکا به عنوان اولین هتل 4 ستاره در محله لیما و در همسایگی بارانکو (Barranco) در بهار سال 2017 افتتاح خواهد شد. این هتل 17 اتاقه به سبک عمارت های دهه 1920 و به پاس یادبود و بزرگداشت روزهای باشکوه جمهوری پرو طراحی شده است. با توجه به اینکه اکثر ساختمان های لیما دارای سبک مدرن می باشند، وجود یک هتل با ساختمان استعماری امری بسیار نادر خواهد بود. هزینه اقامت در اتاق های این هتل از شبی 145 پوند شروع می شود.



وایس روی پالم جمیرا دبی، امارات متحده عربی، آوریل 2017 -Viceroy Palm Jumeirah Dubai, UAE 

وایس روی پالم جمیرا دبی، امارات متحده عربی

گروه هتل های زنجیره وایس روی از جدیدترین نسخه خود، هتلی ساحلی با 477 اتاق  در سال 2017 پرده برداری خواهند کرد. این هتل در منطقه معروف پالم جمیرا دبی قرار گرفته و چشم اندازی دیدنی و جذاب به خلیج فارس را ارائه می دهد. این هتل با 8 محوطه مخصوص غذا خوری، سرآشپزان بسیار مجرب، اسپای پیشرفته با 14 اتاق درمانی، 3 استخر، یک کلاب ساحلی، یک کلاب مخصوص کودکان و سالن رقص شیشه ای واقع در بالاترین طبقه از میهمانان پذیرایی می کند. هزینه اقامت در اتاق های این هتل از شبی 312 پوند شروع می شود. بهترین نرخ قیمت تور دبی را مشاهده و آنلاین رزرو نمایید.



تپه های شنی ثانی، یونان، جولای سال 2017 -Sani Dunes, Greece 

تپه های شنی ثانی، یونان

این هتل 5 ستاره متناسب با گروه سنی بزرگسالان و با توجه به اصول زیست محیطی در منطقه دوست داشتنی یونان در سال 2017 تاسیس خواهد شد. این هتل با امکانات رفاهی و خدمات میهمان نوازی فوق لوکس مانند ساحل اختصاصی، استخر آبگرم روباز و سرپوشیده، اسپای انحصاری همراه با شش اتاق درمانی، سوئیت مخصوص زوجین با حمام بخار اختصاصی، کابین مخصوص ماساژهای تایلندی، جکوزی، استودیو تناسب اندام، رستوران های برتر، 80 سوئیت با طراحی باز و 56 اتاق جادار و مزین شده با صنایع دستی یکی از برترین مکان ها برای تجربه اقامتی صمیمی و دوست داشتنی خواهد بود. هزینه اقامت در این هتل از شبی 110 پوند شروع می شود.



کلبه های بایسِت، ریواندا، ژوئن سال 2017 - Bisate Lodge, Rwanda

کلبه های بایسِت، ریواندا

این هتل دقیقاً درمجاورت پارک ملی آتشفشانی ریواندا (Rwanda’s renowned Volcanoes National Park) قرار گرفته و دارای شش ویلای جنگلی مجهز به امکانات منحصر به فرد می باشد. اقامت در ویلاهای این هتل یک فرصت طلایی برای آشنایی و کشف زندگی گوریل ها با رعایت اصول ایمنی را برای شما فراهم می آورد. این هتل در واقع در میان مخروط های فرسایش یافته آتشفشانی و در زمینی به مساحت 27 هکتار واقع شده و از نظر شکوه و جلال زیبایی های طبیعی همراه با چشم انداز نفس گیر در امتداد آتشفشان های کاریسیمیبی (Karisimbi)، بایسوک (Bisoke) و میکینو (Mikeno) با هیچ جایی قابل مقایسه نیست. این ویلاهای لوکس جنگلی اتاق خواب هایی بی نظیر با فضایی بسیار صمیمی، فضای پذیرایی مجزا و حمام کاملاً مجزه را ارائه می دهند که تمام آنها به کمک یک شومینه مرکزی گرم می شوند. هزینه اقامت در این ویلاها از شبی 881 پوند شروع می شود.



یونیکو هتل ریوِریا مایا، مکزیک، بهار 2017 - Unico Hotel Riviera Maya, Mexico 

یونیکو هتل ریوِریا مایا، مکزیک

این هتل با طراحی داخلی بسیار منحصر به فرد، استخرهای اختصاصی با وان های هیدرو اسپا، مینی بار با ارائه انواع کوکتل ها در اتاق ها و بالکن های مبله بی نظیر میهمانانش را سورپرایز خواهد کرد. میهمانان در 3 استخر این هتل که هر کدام از آنها تجربیاتی متفاوت را ارائه می دهند، شگفت زده خواهند شد. این هتل دارای 5 رستوران و شش بار و لانج که شامل یک لانج سیگار و دو بار کنار استخرهستند، می باشد. مرکز سلامتی این هتل با 18 آلاچیق لوکس، امکانات گرمادرمانی، جکوزی، استخر، سالن زیبایی و آرایشگاه به عنوان پناهگاهی بسیار امن برای تجربه لحظاتی آرامش بخش از میهمانانش پذیرایی می کند هزینه اقامت در اتاق های این هتل از شبی 606 پوند شروع می شود.



دِ اَلِکساندِر، مجموعه ای از هتل های لوکس، یِرِوان، تابستان 2017 - The Alexander, a Luxury Collection Hotel, Yerevan 

دِ اَلِکساندِر، مجموعه ای از هتل های لوکس، یِرِوان

این هتل در یکی از معتبرترین و با پرستیژترین مکان های یِرِوان و در نزدیکی میدان ریپابلیک (Republic Square) قرار گرفته و در سال 2017 افتتاح خواهد شد. برای این هتل 114 اتاق لوکس متشکل از 17 سوئیت اُوپولِنت و یک سوئیت پرزیدنشال، یک سالن و مرکز سلامتی بسیار پیشرفته و مجهز به استخر سرپوشیده، اسپا و مرکز تناسب اندام در نظر گرفته شده است. از صرف برترین طعم های غذا در رستوران این هتل لذت ببرید و بار سیگار و لابی بار آن به استراحت بپردازید.

منبع: travel.aol.co.uk





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید